Şimdi Ara

Uzun yol için kaç CC yeterli? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
100
Cevap
2
Favori
70.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Bi kere scooterla uzun yola cıkılmaz. Virajlarda yavaslamak zorunda bırakır ve dengesiz bir motor. Bu nedenle tehlikeli scooter. Uzun yola en az 150 cc en fazla 250 cc motor ile cıkmak yeterlidir. Ama 100cc Cup ile bile cıkılır ancak sollama yapılacaksa sollanacak aracı gecmek uzun surer. Cunku Cup en fazla 100-110 gibi hızlar gorebiliir ancak.

    Her konuda scooterla virajlari donerken yavaslanmaniz lazim diyosun uzun yola cikilmaz diyosun, scooterla donerken yavasliyosan diger motorlarlada yavasliyosun. Bir cup sevdasidir gidiyo sende, PCX ve Scarebo(yazimini tam bilmiyorum) bu scooterlarin tekerleri buyuk donuslerde oyle hizini sonuna kadar kesmen gerekmiyo, bir forumda adam Scarebo ile 1200kmli askin yol yapti iki kisiyle bide hic bir negatif yon yazmamis scooterla gittigi halde

    Bende Cup sevdası yok ama sende scooter sevdası almış yurumus. Yan yana bir cup ve bir scooterla viraja girersen scooterla yavaslaman gerektigini ögreneceksin. Bunun sonucunda da hastanede bana hak vereceksın :) Tekerleri buyuk olanlar tabiki daha avantajlıdır zaten Cup'ı tavsiye etmemin amacıda bu. Forumlarda birileri bişeyler yazmayı unutabilir. Sen 1-2 gun bu motorları kiralayıp farkı gorunce bana hak verecek ve tesekkur edeceksin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Bi kere scooterla uzun yola cıkılmaz. Virajlarda yavaslamak zorunda bırakır ve dengesiz bir motor. Bu nedenle tehlikeli scooter. Uzun yola en az 150 cc en fazla 250 cc motor ile cıkmak yeterlidir. Ama 100cc Cup ile bile cıkılır ancak sollama yapılacaksa sollanacak aracı gecmek uzun surer. Cunku Cup en fazla 100-110 gibi hızlar gorebiliir ancak.

    Her konuda scooterla virajlari donerken yavaslanmaniz lazim diyosun uzun yola cikilmaz diyosun, scooterla donerken yavasliyosan diger motorlarlada yavasliyosun. Bir cup sevdasidir gidiyo sende, PCX ve Scarebo(yazimini tam bilmiyorum) bu scooterlarin tekerleri buyuk donuslerde oyle hizini sonuna kadar kesmen gerekmiyo, bir forumda adam Scarebo ile 1200kmli askin yol yapti iki kisiyle bide hic bir negatif yon yazmamis scooterla gittigi halde

    Bende Cup sevdası yok ama sende scooter sevdası almış yurumus. Yan yana bir cup ve bir scooterla viraja girersen scooterla yavaslaman gerektigini ögreneceksin. Bunun sonucunda da hastanede bana hak vereceksın :) Tekerleri buyuk olanlar tabiki daha avantajlıdır zaten Cup'ı tavsiye etmemin amacıda bu. Forumlarda birileri bişeyler yazmayı unutabilir. Sen 1-2 gun bu motorları kiralayıp farkı gorunce bana hak verecek ve tesekkur edeceksin...

    Burdaki bi tandigin scooteri ile viraja girerken yavasladim elbette ama donerken yan yatirinca cok sorun olmaz gibi geliyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26

    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Bi kere scooterla uzun yola cıkılmaz. Virajlarda yavaslamak zorunda bırakır ve dengesiz bir motor. Bu nedenle tehlikeli scooter. Uzun yola en az 150 cc en fazla 250 cc motor ile cıkmak yeterlidir. Ama 100cc Cup ile bile cıkılır ancak sollama yapılacaksa sollanacak aracı gecmek uzun surer. Cunku Cup en fazla 100-110 gibi hızlar gorebiliir ancak.

    Her konuda scooterla virajlari donerken yavaslanmaniz lazim diyosun uzun yola cikilmaz diyosun, scooterla donerken yavasliyosan diger motorlarlada yavasliyosun. Bir cup sevdasidir gidiyo sende, PCX ve Scarebo(yazimini tam bilmiyorum) bu scooterlarin tekerleri buyuk donuslerde oyle hizini sonuna kadar kesmen gerekmiyo, bir forumda adam Scarebo ile 1200kmli askin yol yapti iki kisiyle bide hic bir negatif yon yazmamis scooterla gittigi halde

    Bende Cup sevdası yok ama sende scooter sevdası almış yurumus. Yan yana bir cup ve bir scooterla viraja girersen scooterla yavaslaman gerektigini ögreneceksin. Bunun sonucunda da hastanede bana hak vereceksın :) Tekerleri buyuk olanlar tabiki daha avantajlıdır zaten Cup'ı tavsiye etmemin amacıda bu. Forumlarda birileri bişeyler yazmayı unutabilir. Sen 1-2 gun bu motorları kiralayıp farkı gorunce bana hak verecek ve tesekkur edeceksin...

    Burdaki bi tandigin scooteri ile viraja girerken yavasladim elbette ama donerken yan yatirinca cok sorun olmaz gibi geliyo

    Alıntıları Göster
    Scooter ile güvenli viraj dönmek elbetteki mümkün. Yeterki gerek cup gerek scooter gerekse racing...motorunuzun limitlerinde viraja girmeyi bilmeli...

    Uzun yolda unutuylmaması gereken hususlardan birisi, sürekli 100km ve üzeri hızlarda scooter dışındaki motorlarda daha çok yorulacağınızdır. Çünkü vücudunuz tamamen rüzgara maruz kalmakta. Bu kaslarınızda yorgunluğa neden olacaktır. Scooter ile (hatta maxicooter) yolculuklarda dizleriniz, ve göğsünüz en azından rüzgardan daha az etkilecektir. Ayrıca oturma pozisyonu olarak da ayaklarınızı ve kollarınızı rahatça hareket ettireceğiniz yer mevcuttur.

    Hangi motorla olursa olsun, uzun yolculuğa çıkarken saatte kaç km hızla gideceğiniz değil, 1 saatte alacağınız yol önemlidir. Sürekli 120km hızla ilerlediğinizde buna dayanacağınız süre mesela ortalama 45 dakikadır. Ayrıca durup dinlendiğiniz süreyi de hesaba katmak gerekir. Ayrıca....3-4 saat sonrasında motor üzerinde durma süreniz 20 dakikaya kadar düşüyor. yukarıda bu yüzden ortalama hız 70km olarak verdim.

    Adana-İstanbul arası jawa 350 ile, Adana-Antalya arası mondial 150 zat ile seyahat etme imkanım oldu. Jawa ile hızım ortalama hızım 100-110 olsa da boludan sonra en fazla 20 dakika gidebiliyordum. Yine zat ile seyahatimde ilk 200 km (yaklaşık 2.5 saat) durmadan gidebilmiş olsam da son km'lerde yarım saatten fazla duramaz olmuştum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Scooter ile güvenli viraj dönmek elbetteki mümkün. Yeterki gerek cup gerek scooter gerekse racing...motorunuzun limitlerinde viraja girmeyi bilmeli...

    Uzun yolda unutuylmaması gereken hususlardan birisi, sürekli 100km ve üzeri hızlarda scooter dışındaki motorlarda daha çok yorulacağınızdır. Çünkü vücudunuz tamamen rüzgara maruz kalmakta. Bu kaslarınızda yorgunluğa neden olacaktır. Scooter ile (hatta maxicooter) yolculuklarda dizleriniz, ve göğsünüz en azından rüzgardan daha az etkilecektir. Ayrıca oturma pozisyonu olarak da ayaklarınızı ve kollarınızı rahatça hareket ettireceğiniz yer mevcuttur.

    Hangi motorla olursa olsun, uzun yolculuğa çıkarken saatte kaç km hızla gideceğiniz değil, 1 saatte alacağınız yol önemlidir. Sürekli 120km hızla ilerlediğinizde buna dayanacağınız süre mesela ortalama 45 dakikadır. Ayrıca durup dinlendiğiniz süreyi de hesaba katmak gerekir. Ayrıca....3-4 saat sonrasında motor üzerinde durma süreniz 20 dakikaya kadar düşüyor. yukarıda bu yüzden ortalama hız 70km olarak verdim.

    Adana-İstanbul arası jawa 350 ile, Adana-Antalya arası mondial 150 zat ile seyahat etme imkanım oldu. Jawa ile hızım ortalama hızım 100-110 olsa da boludan sonra en fazla 20 dakika gidebiliyordum. Yine zat ile seyahatimde ilk 200 km (yaklaşık 2.5 saat) durmadan gidebilmiş olsam da son km'lerde yarım saatten fazla duramaz olmuştum.

    Alıntıları Göster
    250R ile tek mola 5.5 saatte İzmir-Ankara yaptım. Motorda herhengi bir sıkıntı yaşamadım. Gene İzmir-Bursa ve Çanakkale gezilerindede çok rahat 600cc grubuyla yol yapılabiliyor. Memleketin yolları malüm. Radar sınırı 88Km/h. CBF 150 ile sorunsuz Türkiye turu yapanları biliyorum. Üstelik 3-5 tanede değil. İster hava,ister yağ,isterse su soğutmalı olsun daima en yüksek viteste ve yarı devirde 100Km/h civarında gidebiliyorsan sorun yaşamazsın. Hyosung 250R 6bin civarı devirde rahatlıkla bu hızları geçebildiğinden ben sorun yaşamadım. Fiziki bakımdan küçük olduğundan 125cc grubu konforsuz olabilir,lakin o yolları rahat rahat gider.
    Gene tercihen ister enduro ister cruiser motor cüsse olarak en az 250cc olsa mantıklı olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Cruzer26


    quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    Bi kere scooterla uzun yola cıkılmaz. Virajlarda yavaslamak zorunda bırakır ve dengesiz bir motor. Bu nedenle tehlikeli scooter. Uzun yola en az 150 cc en fazla 250 cc motor ile cıkmak yeterlidir. Ama 100cc Cup ile bile cıkılır ancak sollama yapılacaksa sollanacak aracı gecmek uzun surer. Cunku Cup en fazla 100-110 gibi hızlar gorebiliir ancak.

    Her konuda scooterla virajlari donerken yavaslanmaniz lazim diyosun uzun yola cikilmaz diyosun, scooterla donerken yavasliyosan diger motorlarlada yavasliyosun. Bir cup sevdasidir gidiyo sende, PCX ve Scarebo(yazimini tam bilmiyorum) bu scooterlarin tekerleri buyuk donuslerde oyle hizini sonuna kadar kesmen gerekmiyo, bir forumda adam Scarebo ile 1200kmli askin yol yapti iki kisiyle bide hic bir negatif yon yazmamis scooterla gittigi halde

    Bende Cup sevdası yok ama sende scooter sevdası almış yurumus. Yan yana bir cup ve bir scooterla viraja girersen scooterla yavaslaman gerektigini ögreneceksin. Bunun sonucunda da hastanede bana hak vereceksın :) Tekerleri buyuk olanlar tabiki daha avantajlıdır zaten Cup'ı tavsiye etmemin amacıda bu. Forumlarda birileri bişeyler yazmayı unutabilir. Sen 1-2 gun bu motorları kiralayıp farkı gorunce bana hak verecek ve tesekkur edeceksin...

    Burdaki bi tandigin scooteri ile viraja girerken yavasladim elbette ama donerken yan yatirinca cok sorun olmaz gibi geliyo

    Önu cok hafif olması sebebiyle hızlı donulen virajlarda yatırsak bile denge kayboluyor ya da onden kayma olayı gercekleşiyor. Buda hiç istenmeyen sonuclar doguruyor malesef. Heleki arkada artçı varsa cok daha tehlikeli bir hal alıyor. Bu nedenle viraj limitleri cup-touring vb. motorlara gore daha az scooterların.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Scooter ile güvenli viraj dönmek elbetteki mümkün. Yeterki gerek cup gerek scooter gerekse racing...motorunuzun limitlerinde viraja girmeyi bilmeli...

    Uzun yolda unutuylmaması gereken hususlardan birisi, sürekli 100km ve üzeri hızlarda scooter dışındaki motorlarda daha çok yorulacağınızdır. Çünkü vücudunuz tamamen rüzgara maruz kalmakta. Bu kaslarınızda yorgunluğa neden olacaktır. Scooter ile (hatta maxicooter) yolculuklarda dizleriniz, ve göğsünüz en azından rüzgardan daha az etkilecektir. Ayrıca oturma pozisyonu olarak da ayaklarınızı ve kollarınızı rahatça hareket ettireceğiniz yer mevcuttur.

    Hangi motorla olursa olsun, uzun yolculuğa çıkarken saatte kaç km hızla gideceğiniz değil, 1 saatte alacağınız yol önemlidir. Sürekli 120km hızla ilerlediğinizde buna dayanacağınız süre mesela ortalama 45 dakikadır. Ayrıca durup dinlendiğiniz süreyi de hesaba katmak gerekir. Ayrıca....3-4 saat sonrasında motor üzerinde durma süreniz 20 dakikaya kadar düşüyor. yukarıda bu yüzden ortalama hız 70km olarak verdim.

    Adana-İstanbul arası jawa 350 ile, Adana-Antalya arası mondial 150 zat ile seyahat etme imkanım oldu. Jawa ile hızım ortalama hızım 100-110 olsa da boludan sonra en fazla 20 dakika gidebiliyordum. Yine zat ile seyahatimde ilk 200 km (yaklaşık 2.5 saat) durmadan gidebilmiş olsam da son km'lerde yarım saatten fazla duramaz olmuştum.

    Ben Cup tipi motorla bile 350 km uzun yola giden birisi olarak rahatlıkla soyleyebilirimki Cup'lar bile Scooter'dan daha az yorucu. Tam tersine scooterla uzun yolda daha cok yoruldum. Özellikle de virajlarda hızımı 60-70'e dusurmek zorunda kaldım ve arkadan gelen araclar benı cok sıkıstırdı. On gidonu tutmak virajlarda benı oldukça yordu scooterda. Bu nedenle scooter diger motorlardan daha az yorucu cumlenıze katılmam imkansız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plectrum

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Scooter ile güvenli viraj dönmek elbetteki mümkün. Yeterki gerek cup gerek scooter gerekse racing...motorunuzun limitlerinde viraja girmeyi bilmeli...

    Uzun yolda unutuylmaması gereken hususlardan birisi, sürekli 100km ve üzeri hızlarda scooter dışındaki motorlarda daha çok yorulacağınızdır. Çünkü vücudunuz tamamen rüzgara maruz kalmakta. Bu kaslarınızda yorgunluğa neden olacaktır. Scooter ile (hatta maxicooter) yolculuklarda dizleriniz, ve göğsünüz en azından rüzgardan daha az etkilecektir. Ayrıca oturma pozisyonu olarak da ayaklarınızı ve kollarınızı rahatça hareket ettireceğiniz yer mevcuttur.

    Hangi motorla olursa olsun, uzun yolculuğa çıkarken saatte kaç km hızla gideceğiniz değil, 1 saatte alacağınız yol önemlidir. Sürekli 120km hızla ilerlediğinizde buna dayanacağınız süre mesela ortalama 45 dakikadır. Ayrıca durup dinlendiğiniz süreyi de hesaba katmak gerekir. Ayrıca....3-4 saat sonrasında motor üzerinde durma süreniz 20 dakikaya kadar düşüyor. yukarıda bu yüzden ortalama hız 70km olarak verdim.

    Adana-İstanbul arası jawa 350 ile, Adana-Antalya arası mondial 150 zat ile seyahat etme imkanım oldu. Jawa ile hızım ortalama hızım 100-110 olsa da boludan sonra en fazla 20 dakika gidebiliyordum. Yine zat ile seyahatimde ilk 200 km (yaklaşık 2.5 saat) durmadan gidebilmiş olsam da son km'lerde yarım saatten fazla duramaz olmuştum.

    Ben Cup tipi motorla bile 350 km uzun yola giden birisi olarak rahatlıkla soyleyebilirimki Cup'lar bile Scooter'dan daha az yorucu. Tam tersine scooterla uzun yolda daha cok yoruldum. Özellikle de virajlarda hızımı 60-70'e dusurmek zorunda kaldım ve arkadan gelen araclar benı cok sıkıstırdı. On gidonu tutmak virajlarda benı oldukça yordu scooterda. Bu nedenle scooter diger motorlardan daha az yorucu cumlenıze katılmam imkansız.

    Alıntıları Göster
    600 lük sport touring lere bakın bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MURRAT

    600 lük sport touring lere bakın bence

    Alıntıları Göster
    scooter uzun yol yapmaz diyen arkadaşlar büyük ihtimalle maxi scooter kullanmamışlar. uzun yol için yapılmış scooterlar var arkadaşlar. uzun yol maxi scooterla daha rahat olur. bunlar maxi scooter olarak 400 cc den başlıyor genellikle. honda silverwing 400 cc ve 600 cc , suzuki burgman 400, Aprilia Atlantic Sprint 500, aprilia Scarabeo 500, honda sh 300, piaggio beverly 500, piaggio x8 400, piaggio evo 400, piaggio x9 500. bu motorlar uzun yolda sorunsuz yolculuk yapılabilecek scooterlar. benim favorim honda silverwing 600 abs, müthiş bir performansı var, ortalama 140 km hızda 200 km yol yaptım durmadan inanınki üzerinden inmek istemedim. lastikleriniz iyiyse virajlarada çok güzel giriyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    scooter uzun yol yapmaz diyen arkadaşlar büyük ihtimalle maxi scooter kullanmamışlar. uzun yol için yapılmış scooterlar var arkadaşlar. uzun yol maxi scooterla daha rahat olur. bunlar maxi scooter olarak 400 cc den başlıyor genellikle. honda silverwing 400 cc ve 600 cc , suzuki burgman 400, Aprilia Atlantic Sprint 500, aprilia Scarabeo 500, honda sh 300, piaggio beverly 500, piaggio x8 400, piaggio evo 400, piaggio x9 500. bu motorlar uzun yolda sorunsuz yolculuk yapılabilecek scooterlar. benim favorim honda silverwing 600 abs, müthiş bir performansı var, ortalama 140 km hızda 200 km yol yaptım durmadan inanınki üzerinden inmek istemedim. lastikleriniz iyiyse virajlarada çok güzel giriyor.

    Aynen katılıyorum,
    Maxi Scooter ile 125cc scooterleri karıştırmayın,
    Uzun yolda Maxi Scooterdan daha rahat motor benim aklıma gelmiyor,

    Burgman'ın koltuğu ev koltuğundan bile konforlu, youtube de bir kaç video izlemenizi öneririm,

    Maxi Scooter ile millet dünya turu yapiyor.




  • uzun yolda cup la scooter nasıl kıyaslarsınız...sccoter daha konforludur titreşim olmaz..yola cup tan daha iyi yapışır..firenleme daha iyidir...cup a binmek tahtayın üstüne oturu gibi bişey...ikisinide kullanan biri olarak yazıyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: revmez42

    uzun yolda cup la scooter nasıl kıyaslarsınız...sccoter daha konforludur titreşim olmaz..yola cup tan daha iyi yapışır..firenleme daha iyidir...cup a binmek tahtayın üstüne oturu gibi bişey...ikisinide kullanan biri olarak yazıyorum..
    neredeyse 2 yıllık konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rindaman

    neredeyse 2 yıllık konu.

    Alıntıları Göster
    1200cc yeterlidir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arranger.

    1200cc yeterlidir.



    Alıntıları Göster
    konu iyi hortlamış fakat yinede insanları bilinçlendirmekte fayda var uzun yolda güçlü motor daima daha iyidir örneğin 100 cc lik bi motoru ele alalım son vitesle 5 bin devirde gidiyorsunuz ve en fazla 70km yi görürsünüz belki daha az bu 125 ve 150 liklerdede 80kmdir 250cc lerde ise 100 km civarıdır yani bunları neye dayanaarak söylüyorum düşük cc li motor yüksek km lerde fazla yakıt harcar 150 cc bir motorlar otoyolda 100km ile gidicem derseniz normaldan çok daha fazla yakıt harcar fakat 250 cc ile 5000 devirde 100km civarını göreceğinizden en az yakıt yaktığı dönemde daha yüksek hız elde edersiniz motorsikletler kullanım amacına göre satın alınmalıdır, sıksık uzun yola giderim derseniz 200 2500 cc iş görür he yok beni 100km kesmez derseniz 600 cc düşünülebilir fakat onlarında şehir içi trafiğinde işleri zor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senolas

    konu iyi hortlamış fakat yinede insanları bilinçlendirmekte fayda var uzun yolda güçlü motor daima daha iyidir örneğin 100 cc lik bi motoru ele alalım son vitesle 5 bin devirde gidiyorsunuz ve en fazla 70km yi görürsünüz belki daha az bu 125 ve 150 liklerdede 80kmdir 250cc lerde ise 100 km civarıdır yani bunları neye dayanaarak söylüyorum düşük cc li motor yüksek km lerde fazla yakıt harcar 150 cc bir motorlar otoyolda 100km ile gidicem derseniz normaldan çok daha fazla yakıt harcar fakat 250 cc ile 5000 devirde 100km civarını göreceğinizden en az yakıt yaktığı dönemde daha yüksek hız elde edersiniz motorsikletler kullanım amacına göre satın alınmalıdır, sıksık uzun yola giderim derseniz 200 2500 cc iş görür he yok beni 100km kesmez derseniz 600 cc düşünülebilir fakat onlarında şehir içi trafiğinde işleri zor

    Alıntıları Göster
    250 cc scooter la izmire gittim. gayette gidiliyor. 100 - 110 -115 km süratle. en çok kask takma kısmı yordu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erenberkay

    250 cc scooter la izmire gittim. gayette gidiliyor. 100 - 110 -115 km süratle. en çok kask takma kısmı yordu.

    Alıntıları Göster
    ben 125 lik ybr kullanıyorum 90 kilo civarıyım
    rampa ve e-5 te hızlanma ve son sürat yetersiz kalıyor. ve rüzgar çok sarsıyor. 20-30 km/s biraz daha fazla hız yapsa diyorum bazen. 250cc bir makina ile gayet yeterli olur kanısındayım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emregirit

    ben 125 lik ybr kullanıyorum 90 kilo civarıyım
    rampa ve e-5 te hızlanma ve son sürat yetersiz kalıyor. ve rüzgar çok sarsıyor. 20-30 km/s biraz daha fazla hız yapsa diyorum bazen. 250cc bir makina ile gayet yeterli olur kanısındayım

    Alıntıları Göster
    bende 250 cc ve üzeri motorların uzun yollardaa daha iyi olacagını düşünüyorum bunun altında kalan motorlarda sıcakda özellikle sorun yaşanıyor çok başıma geldi yokuş çıkışlarında dahil ollmak üzere falan ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknisye

    bende 250 cc ve üzeri motorların uzun yollardaa daha iyi olacagını düşünüyorum bunun altında kalan motorlarda sıcakda özellikle sorun yaşanıyor çok başıma geldi yokuş çıkışlarında dahil ollmak üzere falan ..

    Alıntıları Göster
    Söylediğin mesafe için 250cc çok rahat yeter.
    Eğer motorun honda, kawasaki veya hyosung'un 250cc'si ise hiç sorun olmaz.
    Ben 250cc ile 500-600km yol yaptım hiç sorun olmadı.
    Yakında Gsx-R 600 ile de 3000 km'lik gezi yapmayı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    Söylediğin mesafe için 250cc çok rahat yeter.
    Eğer motorun honda, kawasaki veya hyosung'un 250cc'si ise hiç sorun olmaz.
    Ben 250cc ile 500-600km yol yaptım hiç sorun olmadı.
    Yakında Gsx-R 600 ile de 3000 km'lik gezi yapmayı düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    Bisikletle ülke ülke gezenler var, yapmayın ...

    her motosikletle her yol yapılır, yeterki motorunu tanı ve sev ...
    http://www.mototurkiye.net/roportaj-karadeniz-ruyasi/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okyaypay -- 25 Mayıs 2018; 9:51:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okyaypay

    Bisikletle ülke ülke gezenler var, yapmayın ...

    her motosikletle her yol yapılır, yeterki motorunu tanı ve sev ...
    http://www.mototurkiye.net/roportaj-karadeniz-ruyasi/

    Alıntıları Göster
    hocam aslında bu cc ye pek bakmıyor.Sonuçta dünya turu yapanların ybr kullandıklarını biliyoruz,ybr kullanmalarındaki amaç yedek parça bolluğundan da olsa,adamlar ybr ile dolaşıolar.tüm dünyayı olmasada bunu yapıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bohem adam

    hocam aslında bu cc ye pek bakmıyor.Sonuçta dünya turu yapanların ybr kullandıklarını biliyoruz,ybr kullanmalarındaki amaç yedek parça bolluğundan da olsa,adamlar ybr ile dolaşıolar.tüm dünyayı olmasada bunu yapıyorlar

    ybr çok az yakıt harcar e adamların aceleside yok demekki 80 le gidiyorlar standart daha yukarısı sıkıntı
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.