Şimdi Ara

UZAKTAN EĞİTİM BİLGİSAYAR MÜHENDİSLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
28
Cevap
1
Favori
42.543
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Meraba arkadaşalar. Uzaktan eğitim ile normal eğitim ile arasında ne farkı vardır? Kaç yıldır ve harç ücreti ne kadardır? Normal bilgisayar mühendisleri ile aynı bilgiye ve tecrübeye sahip olur mu ve diplomada fark var mı? İş bulunabilir mi? Okuyan arkadaşlar da cevaplarsa sevinirim...



  • http://www.karabukuniversitesi.com/bilgisayar-muhendisligi-uzaktan-egitim-f144.html

    forum sitesinde bile yeterli bilgi yok rektörlerin bile konu hakkında bilgisi olmadıgı söyleniyor artık sen düşün
  • napcan kardeş uzaktan eğitimi. internetten neyi ne kadar öğrenebilirsin ki.
    harc ücretine gelirsek, 1. öğretim harci 387TL olmasi lazim. buna ek olarak dönem başı 1000TL veriyorsun.
    yani;

    193,5 + 1000 = 1193,5 TL (1. dönem başlarken)
    193,5 + 1000 = 1193,5 TL (2.dönem başlarken)
  • arkadaşlarhttp://anket.somee.com/ adresıne gırebılırmısınız uzaktan egıtımle ılgılı bı çalısmam var yardımcı olabılırsenız cok sevınırım
  • diploma farkı yok..
  • bilgisayar mühendisliğinin kendisi bitmiş durumdayken, uzaktan eğitim okumanın pek sağlıklı olduğunu düşünmüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GS77

    Meraba arkadaşalar. Uzaktan eğitim ile normal eğitim ile arasında ne farkı vardır? Kaç yıldır ve harç ücreti ne kadardır? Normal bilgisayar mühendisleri ile aynı bilgiye ve tecrübeye sahip olur mu ve diplomada fark var mı? İş bulunabilir mi? Okuyan arkadaşlar da cevaplarsa sevinirim...



    Türkiye'de % 100 uzaktan eğitim yok. Karma öğretim var. Yani hem uzaktan hem örgün.
    Uygulamalı dersler için haftada 2 gün üniversiteye gidilir, geri kalan günleri uzaktan eğitimle halledersin.
    Üniversiteye gitme zorunluluğu vardır. Diploma farkı yoktur.
    Karma öğretim seçiceksen tavsiyem Sakarya Üniversitesi.

    Uzaktan eğitim istiyorsan Ahmet Yesevi Üniversitesinde okuyabilirsin. Normal(örgün yada ikinci öğretimden) farkı üniversiteye
    gitmeden okumaktır, yalnızca final sınavları için üniversiteye gidersin. Diploma farkı yoktur, diplomada uzaktan eğitim falan yazmaz.

    Karma öğretim ve uzaktan eğitimin harçları pahalıdır, yıllık olarak 2-3 bin TL arasında değişir.
    Bence imkan varsa değerlendir. Tam uzaktan eğitim istiyorsan Ahmet Yesevi Üniversitesini tavsiye ederim.
    Ders çalışmak gerekir, uzaktan eğitim diye finalleri kolay sanma.

    İş imkanları geniş bir meslek bilgisayar mühendisliği(hatta bilgisayar programcılığı).

    İş bulma sıkıntısı yaşarsan, herhangi bir programlama dilinin temelini öğrenmişsen(özellikle c# veya java)
    İŞKUR'un istihdam garantili kursuna başvurabilirsin. Deneyim ve proje olmadan iş bulmak sıkıntılıdır fakat İŞKUR'da bu şartlar pek aranmıyor.

    http://iskur.gov.tr/Kurs/KursOnAir.aspx
    (Verdiğim linkte ilgili kursların adı: Web Programcısı, Yazılım Destek Uzmanı)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virs -- 10 Aralık 2010; 19:21:52 >




  • Fena bir hort olacak ama tam buranın konusu. Uzaktan eğitim acaba örgün eğitim olarak sayılıyor mü ? Yani aynı anda iki üniversiteyi okuyabilir miyim ? Şuan Hacettepe'de okuyorum yanında bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jlozde

    Fena bir hort olacak ama tam buranın konusu. Uzaktan eğitim acaba örgün eğitim olarak sayılıyor mü ? Yani aynı anda iki üniversiteyi okuyabilir miyim ? Şuan Hacettepe'de okuyorum yanında bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.

    bende bunu dusunuyom hocam bilen var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifbulent


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jlozde

    Fena bir hort olacak ama tam buranın konusu. Uzaktan eğitim acaba örgün eğitim olarak sayılıyor mü ? Yani aynı anda iki üniversiteyi okuyabilir miyim ? Şuan Hacettepe'de okuyorum yanında bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum.

    bende bunu dusunuyom hocam bilen var mi?

    açık öğretim dışında 2. üniversite okuyamazsın. uzaktan eğitimde örgün öğretim sayılıyor.
  • Uzaktan egitim sakaryada karma egitim olarak geciyor ve diplomada hicbir fark yok. Baska universiteler nasil bilmiyorum.
    Not: uzaktan egitim degilim

    Ayrica 2 universiteyi birarada okuma sansi vardir. Simdi okudugun universiteden lise diplomani bir bahaneyle alabilirsin. Ve baska biryer kazanip ayni anda 2 okulda okuyabilirsin. Bir arkadasm bunu düsünüyordu ve cok arastirmisti. Bunu yapanlar var ama incelikleri nelerdir bilmiyorum.
    Buarada konu fena hortlamis. 2sene once yazmisim bu konuya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba, ben şuan böte 1.sınıftayım. bu sene tekrar ygs ye girip bilgisayar mühendisliği okumak istiyorum. 2 üniversite birden okumak istiyorum. böte ye devam edipte uzaktan bilgisayar mühendisliğini okuma gibi bi şansım var mı? kırşehir'e yakın hangi üniversiteler var, bilgilendirirseniz sevinirim.
  • evet arkadaşlar bu konu tam olarak cevaplanmadı ayn anda okunurmu sorun diplomamı evet lütfen yardım edin
  • evet arkadaşlar lütfen yardım edin
  • evet yardım eden yokmu
  • lütfen yardım edin
  • Bilgisayar mühendisliği bölümü eskisi kadar önemi olmayan bir bölüm, piyasada iş bulamayan pek çok bilgisayar mühendisi var. Üniversitelerin bilgi işlem kısımlarında görev yapan personellerin çoğu bilgisayar mühendisliği bölümü mezunu değiller bile. Mezun olduktan sonra dışarda kendi işini kurmak istesen mühendislik diplomasına gerek yok, piyasada özel sektör artık doymuş, mühendis alırken boğaziçi odtü gibi üniversite mezunlarına bakıyorlar, devlette ise çok kadro açılmıyor, yani anlayacağın artık piyasa doyduğu için boşta olan çok bilgisayar mühendisi var. Bence daha kolay iş bulacağınız başka bölümlere bakmalısınız.
  • uzaktan eğitim ile örgün eğitim aynı anda OKUNAMAZ... çünkü uzaktan eğitim de örgün sayılıyor... diplomada da hiçbir fark yok...
  • anladımda okunamamasının nedeni örgün anladım ama diplomadan dolayı mı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.