Şimdi Ara

usb FLY 512MB hafızam bozuldu................

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
211
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar fly 512 mb hafızam nasıl bozuldu bilmiyom usb girişlerine takıyom hiç bir işlem yapmıyor. ışığı bile yanmıyor. usb girişleine başka cihazlar takıyorum çalışıyor. hafıza yı alalı 6-7 ay oldu ne yapnmalıyım. en son içine yüklediğim dosyaları virüs kontrolünden geçirmiştim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi propes -- 7 Şubat 2006 11:18:18 >



  • servisinin nerde olduğunu öğrenmelisin
    yenisi ile değiştirmeleri gerekir..
  • ya tamam da şimdi ben bunu izmir teknosadan almıştım garanti belgesine baktım hiç bir kaşe vurulmamış teknosa ya ait sadece fiş var acaba sorun cıkar mı
  • neden oldu işten yüklediğim dosyaları eve getireyim dedim baktım çalışmıyor. işyerinde dosyaları virüs taramasından geçirdim.tarama bittikten sonra belleği çıkarıp eve getirdim bende çalışmıyor. ama pc deki usb girişler çalışıyor.
  • bende de asus 802.11G wifi var, kasa önündeki USB leri yanlış bağladığım için alet bozuldu faturası ile birlikte aldığım yere götürdüm, içi yenilenip geri geldi. ama 20 günde
  • aldığın yere götür bir kaç hafta içinde yenisini verirler
  • hiç fly tamir yapmaya yeltenen görmedim aldığın firmaya götür sen bile uğraşma veya hangi sistemden aldıysan oraya gönder mutlaka sana yenisini vereceklerdir fazla yapa bilcek birşey yok ama enfazla 30 gün iş süresi hakları vardır fazla bekletemezler onuda göz önünde bulundur
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • bizim de daha önce aldığımız kingston bozulmuştu aynı şekilde...
    garantiden sıfırı ile değiştirdiler... sen direk teknosaya başvur onlar halleder...
  • teknosa ya başvuracam da şimdi garantide sorun çıkmasın garanti belgesinde teknosa nın kaşesi vurulmamış sadece firmanın kaşesi var teknosadan sadece fiş aldım bu fişide vergi iade olarak kullandım bu garanti sorununu nasıl halledebilirim. yardım edin arkadaşlar
  • farketmezz ürün barkod kodu mutlaka vardır yada seri no su falan tekno sa da bişi olmaz elindeki g.belgesi ile git şikayetini bildir ama unutma yırtık ol biraz yoksa kullanıcı hatası yok suya düşürmüşünüz falan diye bahane bulurlar
    sadece yırtık ve kendinden emin ol
  • arkadaşlar aldığım belleğin garanti belgersinde ne seri no var hiç bişey yazmıyo sadece ürünün temsicisinin kaşesi bulunuyor teknosaya ait hiç birşey yazmıyor yardımcı olun cumartesi gidip bu işi halledeceğim ya batacağız ya cıkacağız.. teknosa inşallah sorun cıkarmaz
  • aldığın günkü faturanı saklasaydın işin kesin çözülürdü.. ama şimdi ıspat etmek durumundasın oradan aldığına dair..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.