Şimdi Ara

Ürün iadesi kabul edilmiyor,fatura yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Bir süre önce trendyoldan oto ısıtıcı aldım ürünün performansı düşük olduğu için iade talebinde bulundum ve ürünü ptt kargo ile ettim.İadenin kabul edilmediği ürünün kullanıldığı ve teknik servis raporu almam gerektiği söylendi.Bende 14 gün içinde ürün arızalı olsa dahi ki ürün arızalı da değil iade hakkım olduğunu suç işlediklerini söyledim.İademi kabul etmediler.Bir diğer durumda siteye üye olmadan alışveriş verdiğim için faturamı görüntülemek için gönderilen linke tıkladığımda üye girişi yapmamı istiyor çağrı merkezinden fatura talebinde bulunmama rağmen fatura da gelmiyor.Bu durumda ne yapmalıyım?




  • üye olmadan alış veriş yapmışsan bile e posta adresini istemiştir. faturanı e posta adresine göndermişlerdir oraya bak.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozbey08

    üye olmadan alış veriş yapmışsan bile e posta adresini istemiştir. faturanı e posta adresine göndermişlerdir oraya bak.

    e posta adresine gelen bilmem ne numaralı faturanızı görmek için tıklayınız diyor tıklayınca üye giriş sayfası çıkıyor ortada üyelik yok + o mail de silinmiş.

  • link istememesi gerek. pdf dosyası çeklinde fatura gönderiyorlar.

    benim e postamda yüzlerce örnek var.

  • maili sen silmezsen kimse silemez. sen maili neden siliyorsun ki.

  • ben geçen müşteri hizmetlerinden fatura talebinde bulundum 2 gün içinde mailime ilettiler sorunsuz. canlı yardımdan yazmıştım.

  • dostum 14 gün iade hakkı koşulsuz bir iade hakkı değil.mesafeli satış sözleşmesini oku "hiyjyen gereği paketi açılan ürünler iade alınmaz" tarzı bir kural var

    ürünü nasıl iade ederim??

    -kargodan teslim aldım,cihazın paketini(koruma bandı) tarzı şeyleri yırtmadıysanız iade edebilirsiniz

    ???peki ürünü açtım kullandım,sorunlu ne olacak?

    -servise gönderip o rapora göre para veya mal değişimi olacak

    SONUÇ:::: KISACASI KORUMA BANDI YIRTILMIŞ/AÇILMIŞ OLAN ÜRÜNLER BOZUK/ARIZALI DEĞİLSE İADE EDEMESSİN

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapmacikinsan0

    dostum 14 gün iade hakkı koşulsuz bir iade hakkı değil.mesafeli satış sözleşmesini oku "hiyjyen gereği paketi açılan ürünler iade alınmaz" tarzı bir kural var

    ürünü nasıl iade ederim??

    -kargodan teslim aldım,cihazın paketini(koruma bandı) tarzı şeyleri yırtmadıysanız iade edebilirsiniz

    ???peki ürünü açtım kullandım,sorunlu ne olacak?

    -servise gönderip o rapora göre para veya mal değişimi olacak

    SONUÇ:::: KISACASI KORUMA BANDI YIRTILMIŞ/AÇILMIŞ OLAN ÜRÜNLER BOZUK/ARIZALI DEĞİLSE İADE EDEMESSİN

    koruma bandı v.s. yokki

    https://www.trendyol.com/canderel/oto-isitici-sogutucu-fan-cam-bugu-cozucu-fan-arac-ici-isitici-sogutucu-fan-12v-cakmaklik-girisli-p-38154843?merchantId=110108?adjust_t=ei1zb4_q4nmai&utm_source=email&utm_medium=free&utm_campaign=TY_TR_Return_Denied&adjust_adgroup=all&adjust_campaign=TY_TR_Return_Denied&adjust_tracker_limit=999999999


    şurda gördüğün ürün karton koliye sarmış içinde kendi kutusu vardı bant v.s. yok deneyip memnun kalmadık pakete aynı şekilde koyup gönderdik.Bu benim ilk iadem değil 100 lerce alışverişim oldu 14 gün içinde koşulsuz iade hakkım olduğunu da biliyorum.





  • koruma bandı dediğim şey;;kargonun dışındaki karton değil...ürünün kendi kutusu..14gün iade hakkını biliyorsunuz,,,alışveriş sözleşmesini okuyun bende böyle mahçup olmuştum bi keresinde

  • quote:

    Orijinalden alıntı: yapmacikinsan0

    koruma bandı dediğim şey;;kargonun dışındaki karton değil...ürünün kendi kutusu..14gün iade hakkını biliyorsunuz,,,alışveriş sözleşmesini okuyun bende böyle mahçup olmuştum bi keresinde

    koruma bandı falan yok karton kutuda gelen bir ürün iki gün önce ssd aldım koruma bandının ne olduğunu biliyorum ve hakkım olmasa üstüne gitmem.

  • SÖZLEŞMEYİ OKUYUN ORDA İADE EDEMEYECEĞİNİZ AÇIKÇA YAZIYOR.14GÜN İADE ÇOK KISITLI BİR HAK.BENDE MAĞDUR OLMUŞTUM

  • yapmacikinsan0 Y kullanıcısına yanıt

    Hijyen gereği dediğin, kulaklık, kıyafet vb. oluyor. Aldığın bir telefonu, ısıtıcıyı vs. iade etme hakkın var. Seni kim mağdur ettiyse, hakkını bilmediğin için etmiş. Tüketici Hakem Heyeti`ne başvurup, şikayetvar ve DH Forum`a firmayı rezil etseydin iaden onaylanmıştı. 3 ay ve 2 hafta önce 2 farklı firma ile kavga edip ürün iadesi aldım. 7500`lük ürünlerden bahsediyorum. Kulaklık, kıyafet vb. değilse ürünü iade edebilirsin, eğer yokuşa sürerlerse THH, mahkeme sonucunda yasal faizi ile sana iade yapmalarını söylüyor. Yapmazlarsa icra başlatıp paranı alıyorsun.


    "ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, iç giyim alt parçaları, mayo ve bikini altları, makyaj malzemeleri, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlara ilişkin mallar, Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallar, ile ses veya görüntü kayıtlarının, kitap, dijital içerik, yazılım programlarının, veri kaydedebilme ve veri depolama cihazlarının, bilgisayar sarf malzemelerinin, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

    22.Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini, kitap, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler ile kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.) iade edilebilmesi için ambalajlarının açılmamış, denenmemiş, bozulmamış ve kullanılmamış olmaları gerekir."





  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt

    BENDE 6BİN TLLİK LAPTOP ALMIŞTIM.SATICI BU SÖZLEŞMEYE GÖRE HAKLI :(

    -LAPTOPUN KUTUSUNU AÇTINMI,KOŞULSUZ İADE HAKKIN GİDER,ÜRÜN PROBLEMLİ İSE SERVİS İLE MUHATTAP OLURSUN.BU SÖZLEŞMEYE GÖRE ÖYLE

    Ürün iadesi kabul edilmiyor,fatura yok


    Ürün iadesi kabul edilmiyor,fatura yok
    Ürün iadesi kabul edilmiyor,fatura yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yapmacikinsan0 -- 24 Aralık 2020; 18:10:0 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.