Şimdi Ara

apartmanda köepk besleyen birini nereye şikayet edebilirim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
64
Cevap
0
Favori
52.483
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • üst komşumuz büyük balkonunda köpek besliyor.
    geceleri aşırı derecede havlıyor.
    balkona çamaşır asamıyoruz. çünkü pislik içinde.
    nereye şikayet edebilirim.
    savcılığa dilekçe mi verilmeli? karakola mı? belediyeye mi?

    başka köpek besleyen komşumuz da var ama adam gibi evin içinde bezliyor. terrierini. hiç bir zarar vermiyor dışarı.
    o mağdur olmasın diye apartmanda karar çıkartmak istemiyorum.

    teşekkürler.



    _____________________________
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Apartmanda Köpek Besleyenleri Nereye Şikayet Edebilirsin?

    Apartman dairesinde köpek beslendiği durumlarda, şikayet etmek için başvurabileceğin çeşitli kurumlar mevcuttur.

    Apartman Yönetimi: Apartman yöneticisine veya yönetim şirketine şikayette bulunabilirsin. Apartman kurallarında genellikle evcil hayvan besleme düzenlemeleri yer alır. Apartman yönetimi, bu kuralları ihlal edenlere uyarı veya para cezası verebilir.

    Kaymakamlık veya Valilik: Apartman yöneticinin çözüm üretemediği durumlarda, bulunduğun ilçenin kaymakamlığına veya ilin valiliğine şikayet dilekçesi verebilirsin. Kaymakamlık veya valilik, konuyu araştırır ve gerekli yasal işlemleri başlatır.

    Zabıta Teşkilatı: Çevresel gürültü ve rahatsızlıklar konusunda yetkili olan zabıta teşkilatına şikayette bulunabilirsin. Zabıta ekipleri, apartmandaki köpek havlamasının gürültü ölçümü yapar ve yönetmeliklere aykırılık tespit edilirse cezai işlem uygular.

    Mahkeme: Diğer tüm yollar tükendikten sonra, apartmanda köpek beslemeye karşı dava açma hakkına sahipsin. Mahkeme, davayı değerlendirir ve haksızlığa uğradığına karar verirse, apartman sakininden köpek beslemesini yasaklamasını veya apartmandan tahliyesini isteyebilir.

    Apartmanda köpek besleyen birini şikayet ederken, şikayet konusu davranışların ayrıntılı bir şekilde belirtilmesi ve mümkünse kanıtlarla desteklenmesi önemlidir. Ayrıca, apartman yöneticisine veya ilgili kurumlara şikayetini yazılı olarak yapman, gerektiğinde delil olarak kullanılabileceği için faydalı olacaktır.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Şikayete filan gerek yok. Al eline levheyi çık yukarı Veya geceleyin balkondan kedi sarkıt, köpek kedinin üstüne atlıcam diye yere yapışsın.
    _____________________________
  • belediyeye zabıta amirliğine şikayette bulunucaksın ... onlarda gelip bakıcaklar .. uygun görürlerse verdikleri süre içerisin de komsun gerekli önlemleri alıcak köpek için
    _____________________________
    <a data-test="test" rel="nofollow" style="word-wrap: break-word;" target="_blank" onclick="return dhExternalLinkRedirect(this)" href="/ExternalLinkRedirect?module=pgdcode1&url=http://www.new.facebook.com/people/Serkan_Takur/704349163" title="Serkan Takur'un Facebook profili" target=_TOP><img src="http://badge.facebook.com/badge/704349163.384.460865490.png" border=0 alt="Serkan Takur'un Facebook profili" data-href="http://www.new.facebook.com/people/Serkan_Takur/704349163" title="Serkan Takur'un Facebook profili" target=_TOP><img src="http://badge.facebook.com/badge/704349163.384.460865490.png" border=0 alt="Serkan Takur'un Facebook profili" ></a>
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DeathWarrior

    Şikayete filan gerek yok. Al eline levheyi çık yukarı Veya geceleyin balkondan kedi sarkıt, köpek kedinin üstüne atlıcam diye yere yapışsın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: psp_hacker
    köpek kedinin üstüne atlıcam diye yere yapışsın.

    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: djdrdery

    quote:

    Orjinalden alıntı: psp_hacker
    köpek kedinin üstüne atlıcam diye yere yapışsın.



    Alıntıları Göster
    ya yazııkk nie ediossuunn...etme boşver
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OVERnight

    ya yazııkk nie ediossuunn...etme boşver

    Alıntıları Göster
    hakkaten nereye sikayet etmeli benimde boyle bir problemim var. levyeyi alıp dalacam ama ayıp olur diyorum. hem levyeye yazık küçük bir it.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabuscobar

    hakkaten nereye sikayet etmeli benimde boyle bir problemim var. levyeyi alıp dalacam ama ayıp olur diyorum. hem levyeye yazık küçük bir it.

    Alıntıları Göster
    Köpeğin suçu yok.. adam pisliği seviyor.. ve çevreye karşı saygısız..

    Herifi mahkemeye vereceksin... ama önce bi belediyeye, çevre mühendisliğine uğra..
    _____________________________
    Fransız Kalma, Fransızın Malını Alma !
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberius_enformata

    Köpeğin suçu yok.. adam pisliği seviyor.. ve çevreye karşı saygısız..

    Herifi mahkemeye vereceksin... ama önce bi belediyeye, çevre mühendisliğine uğra..

    Alıntıları Göster
    komşunla konuşmayı denedinmi? uygun bir dille konuşup mağduriyetini anlatırsan duyarsız kalacağını sanmıyorum,
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Triquetra

    komşunla konuşmayı denedinmi? uygun bir dille konuşup mağduriyetini anlatırsan duyarsız kalacağını sanmıyorum,

    Alıntıları Göster
    walla ben apartmada "köepk"besleyenini görmedim nasıl bişe o
    _____________________________
    "...Satılmışlığın, kahbeliğin, Riyakarlığın, Adiliğin ve Her Çeşit Yabancılaşmanın Karışımı Olan Karanlık Denizin Ortasında, Güneşi Batmayan Bir Ada, Ben Ne Şuralıyım Ne Buralı Adalıyım Adalı. Adam, Ormanlıktır. Dostluk, Yoldaşlık, Mertlik Ormanı. Bütün Adamı Kaplar Erdemin Güneşi, Yirmidört Saat Aydınlatır Adamı. Biz Ada Sakinleri Bilmeyiz KARANLIĞI..." MAHİR ÇAYAN.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabuscobar

    hakkaten nereye sikayet etmeli benimde boyle bir problemim var. levyeyi alıp dalacam ama ayıp olur diyorum. hem levyeye yazık küçük bir it.

    Alıntıları Göster
    Öncelikle Allah sabır versin arkadaşım .
    Bende çok iyi bilirim gece yarısı fino bir itin salak salak havlamalarıyla uyuyamamanın ne demek olduğunu.
    Bizim apartmanda da vardı aynı durum nereye şikayet etmeliyiz diye sormuştuk polis demişlerdi. Kadın şikayet etmeden defolup gitti.

    Hayvan beslemeyi başkalarının hakkına tecavüz ederek yapanların topuna.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Triquetra

    komşunla konuşmayı denedinmi? uygun bir dille konuşup mağduriyetini anlatırsan duyarsız kalacağını sanmıyorum,

    Alıntıları Göster
    cevaplar için teşekkür ederim.

    komşu ile aramız çok iyi; ama çocuğunu bahane ediyor. söz geçiremiyorum falan diyor.
    ben söylemesem bile kendisinin düşünmesi lazım.
    asansörle çıkarıyor birde köpeği yukarı leş gibi kokuyor ondan sonra.
    mis gibi apartmanı ne hale getirdi.
    cinsi de rotweiler mı boxer mi ne.

    eğer belediye ile hallediliyorsa çok rahat hallederim.

    bu tarz kötü bir tecrübe geçirenler varsa onlardan da faydalanmak isterim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eärendil

    cevaplar için teşekkür ederim.

    komşu ile aramız çok iyi; ama çocuğunu bahane ediyor. söz geçiremiyorum falan diyor.
    ben söylemesem bile kendisinin düşünmesi lazım.
    asansörle çıkarıyor birde köpeği yukarı leş gibi kokuyor ondan sonra.
    mis gibi apartmanı ne hale getirdi.
    cinsi de rotweiler mı boxer mi ne.

    eğer belediye ile hallediliyorsa çok rahat hallederim.

    bu tarz kötü bir tecrübe geçirenler varsa onlardan da faydalanmak isterim.

    Alıntıları Göster
    100 gram kadar et'e zehir koy.balkondan yukarı fırlat.temiz iş
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mucizevi

    100 gram kadar et'e zehir koy.balkondan yukarı fırlat.temiz iş

    Alıntıları Göster
    zehirlemek zor. gizli iş çevirmem.
    levye ile evlerini bassam daha iyi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eärendil

    zehirlemek zor. gizli iş çevirmem.
    levye ile evlerini bassam daha iyi.

    Alıntıları Göster
    adamla konuş bence hırgüre gerek yok
    _____________________________

    "Sevdamıza kimse engel olamaz
    Bazen acı vardır bazen mutluluk
    Fener sevgisinin adı konamaz
    Ne kupa büyüklüğü ne şampiyonluk !"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustang

    adamla konuş bence hırgüre gerek yok

    Alıntıları Göster
    karakol olması lazım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tniaskrad

    karakol olması lazım

    Alıntıları Göster
    iti öldürmeyecen korkutacan derler bizim buralarda
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kanoute

    iti öldürmeyecen korkutacan derler bizim buralarda

    Alıntıları Göster
    çömel saldırmaz...(pardon bu başka bir sorunun cevabıydı sanırım)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razzraziel

    çömel saldırmaz...(pardon bu başka bir sorunun cevabıydı sanırım)

    Alıntıları Göster
    balkona cik havaya dogru biftek at kopek biftegi kapiyim derken asagi duser,intihar susu verirsin
    _____________________________
  • Muhtara
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EdaisY

    Muhtara
    birde 634 sayılı kat mulkıyeti kanununa göz atmak gerekli.
    _____________________________
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE....BÜYÜK ATATÜRK...TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR...
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.