Şimdi Ara

Uno 70s alınır mı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 12-15 bin tl arası bütçem var günlük 40 km civarı işe gidip gelmek için 96-97 model uno 70s almayı düşünüyorum. Yakıtı ne durumdadır, sürekli sürekli arıza çıkartır mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    alper
  • ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    alper
  • Bir aydır araç arıyorum yıldım artık lanet olsun böyle işe. 10 sene kullanılmış haşat edilmiş arabaları bile alamıyorum. Otobüsten dolmuştan kurtulayım diye senelerce biriktirdiğim parayla elin Romanyalısının ürettiği tenekeleri bile alamıyorum. Böyle ekonominin böyle düzenin allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim.

    4 sene uno kullandım defalarca uzun yol yaptım rutin bakımlar haricinde sorun cıkarmadı. Benim kullandığım model enjeksiyonlu olandı lpg taktırmamıştım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Absquwe

    Bir aydır araç arıyorum yıldım artık lanet olsun böyle işe. 10 sene kullanılmış haşat edilmiş arabaları bile alamıyorum. Otobüsten dolmuştan kurtulayım diye senelerce biriktirdiğim parayla elin Romanyalısının ürettiği tenekeleri bile alamıyorum. Böyle ekonominin böyle düzenin allah bildiği gibi yapsın ne diyeyim.

    4 sene uno kullandım defalarca uzun yol yaptım rutin bakımlar haricinde sorun cıkarmadı. Benim kullandığım model enjeksiyonlu olandı lpg taktırmamıştım.
    Yakıtı nasıldı hocam benzinle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    alper
  • Günlük 40 km benzinli için çok büyük rakam tavsiyem LPG yada dizel araca yonelmeniz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 96 uno 70s vardı 8 sene bindik zamanında hiç üzmedi ciğerli arabadır tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Burda 2 tanıdığımda vardi. Adamlar sanayiden çıkmıyordu hergun biseyi parlıyordu arabaların. Dikkat et gardaş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    lada niva alınır mı ?
    3 yıl önce açıldı
    95 uno 70s alınır mı?
    11 yıl önce açıldı
    jazz alınır mı
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bildigin tofas slx motorlu 60 ligindan uzak durulmasi gereken 70ligin en ttutulan olani hafif kasa yuzunden yakitin yok denecek kadar az oldugu bir arac alirsan sana tek onerim hava filtre kazanini sok at tipo kepi tak bak keyfine temiz tipo slx alabilirsen cok daha keyifli bir aractir. Bakimsiz hangi arac olursa olsun alani uzer zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 2.5 sene 99 uno 70s'e bindik. Acemilik arabamızdı çok yorduk arabayı vs ama parca uygunluğu ve usta bulması bakımından iyi araçtır. Lpg olursa çok az yakar. Uzun yolada çok gittik bi problem olmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alternatif olarak favorit bakın derim kemikli sağlam arabadır.
    _____________________________
  • alınır
    _____________________________
  • Hocam Ford Ka var bende 6 ay oldu çok memnunum hiç sorun çıkarmadı lpgli yakitida uygun. Hidrolik direksiyon camlar otomatik sürücü airbag var kasasıda daha modern unoya göre bakmanızı tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    [centerX]
    [Xlink=http://forum.donanimhaber.com/m_96893343/f_//tm.htm#96893343]Huawei Ascend G7 Kullanıcılar Kulübü
    [Ximage]https://store.donanimhaber.com/77/ba/46/77BA46C16C829C6254E4DEFF3249C9DD.jpg[/simage][/link]
  • 17-18 e çıkılabilir ise dacia solenza alınabilir motor Renault 1.4 8v otomatik cam ve hidrolik direksiyon bazılarında klimada var unoya göre sağlamdır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2010 Toyota Verso 1.6 elegant
  • 99 model 70 s kullandım 2 yıl.enjeksiyonlarında kronik bir sıkıntı var.eğer sıkıntı başladıysa tekleme sorunu var diye karbüratörlü aldık.ön takımlar hassas.tümsekden mıcırlı yoldan geçerken dikkat edersin etmezsen de zaten fiyatları uygun.lpg az yakar uzun yola gider.fiyat performans aracı diyebilirim.şase teneke gibi ince.kaza yapmamaya çalış.kapıları şöyle aç kapa yap tık tık vur dediğimi anlayacaksın.1.4 motor fazla bile arabaya
    _____________________________
    Katılım zamanı: 27 Mart 2005
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.