Şimdi Ara

UCUZ LG OLED 55B7V TELEVİZYON

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
3
Favori
7.320
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kaynak: @ahmetfx in sitesihttp://fiyattakip.biltek.info/index.php?web=&kategori=&sure=6&yuzde=10&fiyat=10&sirala=degisimyuzde&gelismis=1

    UCUZ LG OLED 55B7V TELEVİZYON





    http://www.vatanbilgisayar.com/lg-55b7v-55-140-cm-4k-uhd-oled-webos-3-5-smart-tv-dahili-uydu-alici.htmlUCUZ LG OLED 55B7V TELEVİZYON



    fiyat karşılaştırması en ucuz 13499

    UCUZ LG OLED 55B7V TELEVİZYON



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drvimu -- 16 Ağustos 2017; 15:53:50 >







  • garantisi bittikten hemen sonra vereceği arızalar sonucu cebinizden çıkacak tamir masraflarıyla yine pahalıya gelecektir.
  • akıl fikir
  • Lg ile yaşadığım servis probleminden sonra 'kendi adıma' LG diye bir markayı tanımıyorum
  • Bu lg televizyonların içine sanki bi çip yerleştirmişler garanti bitene kadar hiç bi Sıkıntı yok, garanti bitiyor hooop ertesi gün televizyon arızalanıyor, lg televizyonumuzun garantisi bitti ertesinde panelin yarısına görüntü gelmemeye başladı, tamiri için yeni televizyon parası istemişlerdi, sonuç olarak lg pişmanlıktır...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam ben beğendim fiyat ingiltere gibi
  • 3.5 bin tllik tvnin ekranın değişimine 5 bin tl isteyen bir markadan bahsediyoruz aman dikkat lg alma aldırma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar marka kötüleme fazla olmuş gibi, biraz gencim ama bugüne kadar 3 tv aldım üçü de ayrı marka(Philips-Sony-LG). Açıkçası millet Philips'te de çok problem yaşadı ama Allah'a şükür daha hiçbirinde problem yaşamadım. Hepsini şu an faal olarak kullanıyoruz. Demem o ki markaların kimi modelleri problemli üretilmiş olabilir fakat bunu markanın tüm modellerine yaymak biraz haksızlık bence. Arkadaş bakar modele, yorumlarını okur beğenirse alır bu kadar basit. LG şöyle kötü böyle kötü yerine "bu modeli kullandım şöyle iyi veya böyle bir problemi var" dememiz daha sağlıklı olur.
  • Markalar her yıl yeni modeller piyasaya çıkarıyor, bir tv alıp 5-10 sene kullanmayı planlayan ahali siz sektörün aradığı müşteri değilsiniz, türkiyede satılan ürünlerde ürüne göre değişen kullanım ömrü vardır, misal tv de kullanım ömrü sanayi ve ticaret bakanlığına göre yasal olarak 10 yıldır, 10 yıl boyunca yedek parça temini de zorunludur, hal böyleyken firmalar her yıl yeni model çıkarırken 9 yıl önce ürettiği ürüne yedek parça temini ile uğraşmamak için yüksek yedek parça fiyatı çekerler servise gidip eski ürün için yedek parça sorduğunuzda yok diyemezler ama bir şekilde yok demekten beter ederler, bu şekilde müşteri de tamirat yerine yeni ürüne yönelir.

    Ayrıca firmalar bu tür ürünleri yıllarca sorunsuz kullanılacak şekilde parça ve aksesuar kalitesinde üretmezler ki, sektörde sürekliliği sağlayabilsinler.

    Bu tür ürünleri alırken ürün fiyatını garanti süresine böleceksiniz, misal 4800₺ lik bir tv satın aldıysanız 2 yıllık garanti için ayda 200₺ yi çöpe atmış oluyorsunuz, ha biraz da şans eseri olacak şekilde tv 2 değilde 4 yıl sorunsuz çalışırsa ayda 100₺ çöpe gitmiş olur. Sonrasında yeni bir tv alma zamanı gelmiştir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    Bu lg televizyonların içine sanki bi çip yerleştirmişler garanti bitene kadar hiç bi Sıkıntı yok, garanti bitiyor hooop ertesi gün televizyon arızalanıyor, lg televizyonumuzun garantisi bitti ertesinde panelin yarısına görüntü gelmemeye başladı, tamiri için yeni televizyon parası istemişlerdi, sonuç olarak lg pişmanlıktır...

    Lg lb870 modrl tv imde de aynısı oldu. Garanti bitiminde panel arızası

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2011'de aldığım lg 32' hala taş gibi çalışıyor. Kumandası anlamadığım şekilde geçenlerde faaliyeti durdurdu. Universal kumanda alıp tüm kumandaları kaldırdım ortadan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • the_cerberus kullanıcısına yanıt
    Ürünü kötülemiyorum ben aksine ürün çok güzel ama satış sonrası berbat. Yaşadıklarım bu konuda yazıyor.


    https://forum.donanimhaber.com/lg-servis-politikasi--118098941
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tem_Mus

    Ürünü kötülemiyorum ben aksine ürün çok güzel ama satış sonrası berbat. Yaşadıklarım bu konuda yazıyor.


    https://forum.donanimhaber.com/lg-servis-politikasi--118098941

    Yazdıklarım bizzat size yönelik değil, üstte yazılanlara genel olarak yazılmıştı. "Sanki çip takıyorlar.. gibi sözlere". Geçmiş olsun size de. İnsan tabi ki o kadar para saydığı ürünlere düzgün teknik servis çabuk ve çözüm odaklı yaklaşımlar istiyor, özellikle global endüstride üst sıralarda olan LG gibi firmalardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thema

    Bu lg televizyonların içine sanki bi çip yerleştirmişler garanti bitene kadar hiç bi Sıkıntı yok, garanti bitiyor hooop ertesi gün televizyon arızalanıyor, lg televizyonumuzun garantisi bitti ertesinde panelin yarısına görüntü gelmemeye başladı, tamiri için yeni televizyon parası istemişlerdi, sonuç olarak lg pişmanlıktır...

    Konu ile alakalı size şu belgeseli öneririm.

    Planlı Eskitme Belgeseli

    Umarım doğru videoyu atmışımdır. İş yerinde engelli çünkü bende. Günümüz şirketlerinin sürekli satış yapmak için ürünlerini belli bir ömürde tasarladıklarına dair bir video.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_cerberus

    Bu kadar marka kötüleme fazla olmuş gibi, biraz gencim ama bugüne kadar 3 tv aldım üçü de ayrı marka(Philips-Sony-LG). Açıkçası millet Philips'te de çok problem yaşadı ama Allah'a şükür daha hiçbirinde problem yaşamadım. Hepsini şu an faal olarak kullanıyoruz. Demem o ki markaların kimi modelleri problemli üretilmiş olabilir fakat bunu markanın tüm modellerine yaymak biraz haksızlık bence. Arkadaş bakar modele, yorumlarını okur beğenirse alır bu kadar basit. LG şöyle kötü böyle kötü yerine "bu modeli kullandım şöyle iyi veya böyle bir problemi var" dememiz daha sağlıklı olur.

    Anlamanız gereken şeyi anlamadınız.İnsanlar malı kötülemiyor malı aldıktan sonraki hizmeti yani yetkili servis hizmetinin kötülüğünden yakınıyor.Satış sonrası kol gibi geçirmek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • LG alma, Samsung pişmanlıktır, Sony alan üzülür... Yahu hangi marka bir ürünün konusu açılsa bir sürü bu tarz yorumlar geliyor. Millet ne alsın peki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bi lg 7. Yılında bozuldu monitör idi. 2013de ıps led aldım 22inc tvli şuanlık sıkıntı yok. Philips başka bir tv var evde 40inc içindeki uydu kanal siliyor. Her firmada sorun var düzgünü yok ki. Eskiden Vestel her şeye 7 yıl garanti veriyordu bi denk getireydim rahat olurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Galatas4ray kullanıcısına yanıt
    benim de basima geldi bu olay cep telefonunda. ekran degisimine telefondan fazla para istediler. durumun mantiksizligini da anlatinca zaten kimse kabul etmiyor dedi bu teklifimizi. gerizekali :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu TV'yi C6 ile kiyaslayacak llan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrah_88

    LG alma, Samsung pişmanlıktır, Sony alan üzülür... Yahu hangi marka bir ürünün konusu açılsa bir sürü bu tarz yorumlar geliyor. Millet ne alsın peki?

    Vestel al
    7 yıl garantili

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.