Şimdi Ara

Lg Servis Politikası ??

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 49 UF 8507 televizyonum kırıldığı için Lg servisi aradım ve ekranın değiştirilmesini istediğimi söyledim. Fatura almazsanız 1600 küsür lira fatura isterseniz KDV farkını alırım diye bir konuşma başladı ki sormayın. Sanki mahalle bakkalı aradığım yer.

    Devamında defalarca aramama rağmen işlemi başlatamadım. En son çağrı merkezinden kayıt açtırdım ve ertesi gün servisi aradım "İşleme başlayacaklarını bu işlem için televizyonu evden almalarına gerek olmadığını" söylediler. Ertesi gün servis formunu almak için yetkili servise gittiğimde "Parayı ödemeden işleme başlamayacaklarını, Lg'nin politikasının bu şekilde olduğunu" söylediler. Yani ne çıkacağını bilmediğim bi işlem için peşinden 2200 lira ödememi istediler. Fiyat ilk görüşmemden son görüşmeme kadar 1600 liradan 2200 liraya kadar arttı bu arada.

    Ve işin garibi çağrı merkezini arayıp durumu anlattığımda servisi onayladı ve önce parayı ödemem gerektiğini, Lg Türkiye'nin uygulamasının bu şekilde olduğunu söyledi. Anlamak mümkün değil...

    Durumu anlatan bir bir mail de Lg'ye şikayet için yolladım fatura kesmezse kdv almak diyo servis dedim. Gelen cevap "Servisin verdiği bilgiler tamamen doğrudur, ekleyecek herhangi bir şey yoktur"

    Güç bela parayı vermeden işlemi başlattık ama bakalım sonuç ne olacak...







  • sf konu dışı değl de tv bölümü daha uygun olurmuş gibi sanki. 3200 tl lik tv ye de 2200 tl masraf vermek bi yandan mantıklı bi yandan mantıksız , çok çetrefilli durum
  • SPaCeLoRD kullanıcısına yanıt
    Fiyatı geçtim de "Fatura kesersem kdv yi alırım" diyen bir yetkili servis ilk defa duyuyorum. He bir de önce ödemeyi alırım diyeni.
  • Öncelikle Vergi Usul Kanunu gereği fatura kesmemek gibi bir imkanları yok, ben sizsin yerinizde olsam gelir idare başkanlığına konuyu aktarırım neticede tüm görüşmeleri kendi sistemlerinde zaten kayıt altında.
    Peşin para konusunda suçlayamıyorum hocam ben de servis hayatım boyunca bu şekilde çok televizyon sahibi oldum zira, tüketici ürünü yapılsın diye bırakıyor, ben fabrikadan yedek parça siparişini tedarik sağlıyorum, parası benim cari hesabımdan ŞAK diye kesiliyor (iadesiz) sonra bakıyorum ki aradan geçen 3-5 gün etkisi ile tüketici ürüne o kadar peşin para vermektense gidip taksitle yeni ürün satın almayı uygun buluyor (ama bundan servisin yani benim haberim yok) sonra o televizyon benden alınmıyor, tv nin panel parası benim cebimden çıktığı gibi yasal olarak ya üzerine biraz daha masraf edip noterden ihtar çekmek zorunda kalıyorum veya 5 yıl boyunca ürünü saklama zorunluluğum var yasa gereği vs vs vs.
    Şimdi hocam bu senaryoyu iyi niyetim nedeniyle 4 kere yaşamış eski bir VESTEL yetkili servisi olarak bunları ben size yazdım. siz olsanız riske girmek istermisiniz?
    Etik mi? evet değil, ama servislere yapılan bir çok uygulama da etik değil maalesef.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Ben öncesinde 10 defa aramışımdır belki ilk aradığımda 1600 lira civarında dedikleri fiyat, alacağım, getirin falan filan dedikçe 2200 liraya kadar yükseldi. Halen daha da diyor ki panel geldiğinde güncel fiyatı göreceğiz.

    Fatura konusunu da bir şikayet olarak Lg Türkiye'ye mail ile bildiriyorum, onlarda servisin söyledikleri tamamen doğrudur diye cevap atıyorlar. En şaşılacak konu bu sanırım, yani servisin fatura kesip kesmemesinin kendi bilecekleri iş olduğunu tescilliyorlar bir nevi.

    Serviste sizin dediğinizin aynısını diyor "Ya paneli getirirsem de ürünü almazsanız?" Almayacak olsam 1 aydır uğraşmazdım. Ama gerçek manada en çok şaşırdığım Lg Türkiye'nin de mail ve çağrı merkezi yolu ile servisi tescillemesi.

    Zor da olsa parayı vermeden işlemi başlattım bakalım. Servise de "20 iş günü süren var ürün tamir edilmezse parasını alırım" dedim. Meğer servis 20 iş günü süreyi de sadece garantiden yapılacak cihazlar için geçerli sanıyormuş.

    Edit: Ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tem_Mus -- 28 Haziran 2016; 16:25:03 >




  • Sonuç 20 iş günü olan yasal süre geçmesine rağmen parçayı tedarik edemediler.

    Ve sonrası daha da garip, tamir için baştan söyledikleri 2200 lirayı ödersem yenisi ile değiştireceklerini söylediler. Ben de kendilerine yasal süre geçtiği için kendilerine ödeme yapmayacağımı söyledim. Tüketici hakem heyetine dilekçeyi verdim.

    Sonucu tekrar yazacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tem_Mus

    Sonuç 20 iş günü olan yasal süre geçmesine rağmen parçayı tedarik edemediler.

    Ve sonrası daha da garip, tamir için baştan söyledikleri 2200 lirayı ödersem yenisi ile değiştireceklerini söylediler. Ben de kendilerine yasal süre geçtiği için kendilerine ödeme yapmayacağımı söyledim. Tüketici hakem heyetine dilekçeyi verdim.

    Sonucu tekrar yazacağım.

    Servisler çakal şefim tv lg den değişim yapılıp 2200 ü söğüşlemeyi düşünüyor olabilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ensei kullanıcısına yanıt
    En garip olan kısım tam da burası aslında. Lg genel müdürlüğü de bugüne kadar böyle yaptıklarını ve uygulamalarının bu şekilde olduğunu söylüyor.

    Ama bugüne kadar yaptıklarının doğru olmadığını anlatacağım onlara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takipteyiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panel değiştirmek yerine yeni tv alın?
  • Konuyu bulmuşken son durumu yazayım.


    Hakem heyetine gittim ve yasal tamir süresi geçtiği için ücretsiz onarım veya ücret iadesini istedim. Arıza bildirimimi ve 20 iş günü sonundaki parça tedarik edilemiyor konuşmasının telefonla yaptığımı ve bu görüşmelerin saatini, telefon numaralarını detaylı olarak dilekçeme yazdım. Servis hakem heyetine verdiği yazılı cevapta "Müşteri ödemeyi kabul etmediği için onarım yapılmadı" dedi ve her nedense hakem heyeti hiç bir delili olmayan bu söze itimat ederek servisi haklı buldu ve talebimi reddetti.


    Konuyu çok uzatmadan sonuca geleyim. LG Merkez ile de görüşüyorum tabi bu arada sürekli, LG merkez diyorki servis zaten parayı almadan neden başlamış işleme ücret iadesi yapılacak (yani 2200 lirayı servisin aldığını varsayarak fatura bedeli olan 2950 liradan bahsediyor) diyor. Serviste ücret iadesi yaparlarsa 2200 lirayı benden keserler çünkü önceden ücreti almam gerekliydi falan diyor. En sonunda LG fatura ücreti olan 2946 lirayı hesabıma yatırdı ama servisten o parayı aldı mı almadı mı hiç bir fikrim yok.

    'Kendi adıma' LG diye bir elektronik markası tanımıyorum artık.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.