Şimdi Ara

Uçakta el bagajı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8
Cevap
0
Favori
14.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Yarın pegasusla izmirden istanbul uçuşum var. İlk sorum uçağa verdiğim dışında yanıma bir kabinin üst tarafına koyabileceğim valiz bir de ayakucuma koyabileceğim sırt çantası alabiliyor muyum yoksa sadece valiz mi alabiliyorum?
    İkincisi 8 kg sınır var 2 kg fazla olduğunda sıkıntı yaparlar mı veya pegasus ölçüyor mu ?
    diğeri de online check-inde ek bagaj hakkı almakla orada almak fiyat açısından farkediyor mu ?
    teşekkürler.



  • Ölçerler check-in de. Sırt çantan öyle şişkin falan değilse, kadınların kol çantaları boyutlarındaysa kucağında tutmana izin -verebilirler-. Ama benim bildiğim üst bagaj 55-40-18 ölçülerde 8 litre üst bagaj hakkın var. O 8 litre geçerse alamıyorsun yanına, çıkar yoksa giremezsin derler. Para ödesende olmaz yani.

    Alt bagaj hakkı ne verdiler bilmiyorum ama sen riske atma alt bagaja tıkıştır herşeyini. Yada üste 2 tane çıkarmaya çalışacağın şeylerden birini alt bagajınla birlikte ver, üzerine para ödemeyi kabul ediyorlar 2.valiz için falan sorun yaşamazsın öyle.
  • Delabellas kullanıcısına yanıt
    Bir süredir uçmuyorum ama cevaplamaya çalışıcam çünkü bi cevap yazılmamış.
    Uçağa vereceğin valiz haricinde yanına sırt çantası alabilirsin. Çok büyük olması sadece şöyle bir problem çıkartır yer sorun olur üste sokamazsan eğer kapak kapanmazsa sıkıntı yaparlar. ayak altına koyacağında seni veya yolcuları etkilemeyecek büyüklükte olmalı.
    Tabiki bi sınır var yolcu başına belli bi ağırlık valiz sınırı zorunlu değilsen o 2 kg bırakmanı öneririm. Çünkü o 2 kilogram için senden bi bilet parası kadar daha para isteyeceklerdir.
    El valizleri ölçülmüyor ağırlık olarak fakat bagaja koyacakları istisnasız ölçülüyor.
    Online den alacağın uçakla ilgili herşey %20 fazla olacaktır çünkü netten alırken internet sitesi arayüzüne gömdükleri bir algoritma var.
    Bugün baktığın fiyat yarın bakarsan artar aslında aynıdır ama site onu senin ip ni tanıdığı için otomatik arttırır aa pahalanıyor hemen alayım demen için.
    KİŞİSEL ÖNERİ:
    Hep yaptığım bir öneri vereyim sana, ne alacaksan doldur 2 valiz. ver kargoya uçaktan inince sonraki gün git al eşyalarını. eğer o 2 kg ı atamam dersen..




  • 4ikaos kullanıcısına yanıt
    hocam onun yerine uçakta bagaja vereceğim valizle götürmek daha mantıklı olur. Beniim şu an 2 valiz bir sırt çantam var götüreceğim. Biri 20 kilogram büyük valiz, biri 10 kilogram küçük valiz diğeri ise sırt çantam. 10 kilogramlık olanı ve sırt çantamı beraber almak istiyordum yanıma sorun o şu an :D. Kilo başına 4 lira gözüküyor sitelerinde ama 8 diyeni de gördüm o yüzden sormuştum internet ve orasının fiyatlarını.
  • Pegasusla uçtum hocam yakın zamanda ankaraya. İlk uçuşumda el bagajına çok dikkat ettim ama pegasus ne ölçtü ne tarttı,sonraki uçuşlarda sınırı çok çok aştığım oldu.Yani pegasus el bagajını fazla sıkıntı etmiyor.
  • MrBigStar kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler cevabınız için :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Fazla olursa valiz ek ücret alırlar, elinde 2 çanta ile de binebilirsin uçağa ama büyük valiz vs demiyorum bak, yanına hiçbir şey alamazsın iki el çantanı da üstteki kabine koymak zorundasın uçuş boyunca hostesler yardımcı olur zaten, internetten bagaj almak Check in de almaktan daha ucuz, gitmeden valizleri tart eğer ağır gelirse internetten ek bagaj hakkı satın al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • thepromh kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.