Şimdi Ara

TV TEKNİK SERVİSİ EN İYİ OLAN MARKA SİZCE HANGİSİ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
7.310
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARÇELİK
    BEKO
    LG
    PANASONIC
    PHILIPS
    SAMSUNG
    SHARP
    SONY
    TOSHIBA
    VESTEL
    DİĞERLERİ


    YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...



  • aslında bu sorunun cevabı çok meşhur şikayet sitelerine girilince görülecektir. Vestel ( tv servisi olarak ) şikayet eden kullanıcıların %70'ini memnun etmiş ve olumlu görüş almış.

    iki sene önce satın aldığım LG markalı TV'nin teknik servis sürecini uzun uzun anlatayım vakti olanlar okusun olmayanlar düz yürüsün =)

    Ağustos 2012 de satın aldığım tv'yi aralık 2012 de kullanmaya başladım, öncesinde tüplü tv kullanan biri olarak görüntü kalitesinden gayet memnun bir şekilde teknolojinin keyfini çıkartıyordum ta ki ağustos 2014'e kadar. tv bir anda kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. ilk önceleri bu kapanıp açılma 3-4 saatte bir oluyordu , daha sonra tv hiç açılmamaya başladı neyse evde garanti kağıdı/fatura aramaya başladık ( bulamadık) lg müşteri hizmetlerini aradık hanımefendiye durumu izah ettik. tv'nin sistemde kayıtlı olduğunu, kurulumun yetkili servis tarafından yapıldığı için fatura garanti gerekli olmadığını söylediler . ertesi gün için servis yönlendirileceğini söylediler. memnun kaldık teşekkür ettik.
    ertesi sabah erken saatlerde bir arkadaş aradı LG Kafkas elekrtonik olduğunu söyledi, buyrun gelin dedik , abi garanti belgesini ıvırını zıfırını ayarlayın geliyoz dediler. ama servisten böyle böyle demişlerdi dedik, yok abi öyle şey olmaz biz garanti belgesi isteriz . belge yoksa para alırız dediler. telefonu kapatıp Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp durumu izah edince , hanımefendi tekrar belge gerekmediğini , kendisinin servisi arayacağını, beklememi istedi. tamam dedik kapattık. akşam üstü bir başka arkadaş aradı , buyur gel dedik geldi. tv açtı baktı ( açılmadı ) form doldurdu, tv söktü indirdi " abi bunun garanti belgesini alayım" dedi. yoktur gurban garanti belgesi. bulamadım diyince abi garanti belgesi olmazsa olmaz dedi. -şaka gibi- bırak kardeş sen şu tv'yi aldığın gibi yerine ben merkezi arıyorum diyince dur ben servis müdürünü arayayım abi hele dedi (aradı) müdür kap tv'yi gel koçum dedi ( kaptı gitti)
    tv gitti 15 gün sonra geri geldi tv'niz tamir edildi, testleri tamamlandı diye. -burası şaka değil- eve geldiğinde tv çalışmadı. hani tamir edilip testlerden geçen tv. neyse arkadaşlar geldikleri gibi enselerini kaşıya kaşıya geri gittiler, tabi bizim tv de peşlerinde. aradan bir 10 gün daha geçti, tv geldi ( bu sefer çalışıyordu) arkadaşlar kurdular gittiler . tv tamirden geldikten sonra ilk 1-2 gün evde olmadığımız için tv izleme şansımız olmadı. daha sonra tv açıp karşısına geçince eski arızasının nüksettiği ( yada giderilmediği) belli oldu. tv ilk önce 4-5 saatte bir kendini açıp kapıyor daha sonra hiç açılmıyordu.
    müşteri hizmetleri aradık 23.08.2014 ( garanti süresi dolumu 27.08.2014) teknik servisten 26.08.2014 teknik servis görevlileri geldi yine aynı muhabbet " abi garanti belgesi ver yoksa bak paralı tamir olur heee !!! durumu vaziyeti anlattık " sen git ben genel merkezi arattırırım, olmadı Mediamarkt'tan fatura ister size yollarım dedim " tamam abi gidecemde, sen şunun kutusunu ver, tvyi içine koyayım öyle götüreyim araba çok dolu". koçum koca kutu evde iki senedir ne yapsın, attık gitti diyince bizimki boş dururmu yapıştırdı cevabı " abi o zaman bir battaniye çarşaf bişey verde ona saralım, tv çizilmesin . olur cnm dedim atölyede çalışmak için lehim, tornavida , akım ölçer bir eksiğiniz varsa söyle onları da gelmişken vereyim dedim. (bizimki bozuldu) neyse çıkarken yine üstünlüğü ele almak için olsa gerek hamlesini yaptı " abi bak garantiyi göndermezsen tamire başlanmaz ona göre" tamam dedim koçum sen tv al şöyle sağdan sağdan git görürsün tamire başlanıyor mu başlanmıyor mu . aldılar gittiler.
    aradan 10 - 12 gün geçti servisten ses seda yok. aradım M.hizmetlerini, hanımefendi hatta. tv durumunu sorgulattık işlemin devam ettiği , fakat ürünün garanti kapsamı dışı tamir edileceği çünkü cihazın servise giriş tarihinin 29.08.2014 olduğunu söyledi. yahu hınım ifindi ablacığım; benim tv servise 26.08 de girdi. hatta ben sizi 23.08 de aradım , servis süresi benim bildirimim ile başlar desemde ( telefonda bildirimimi kanıtlama şansım yok fakat neyse ki elimde servis tutanağı var 26.08 için) benim kayıtlarım 29 gösteriyor. yapabileceğim birşey yok. servisle görüşün , fatura çıkartsınlar diye beni servise yönlendirmeye çalışıyor. ya elimde belge var. üstünde 26.08 yazıyor. belgeye mi inanalım senin kayıdınamı . yok yine kabul etmiyor. peki hınım ifindiciğim tüketcinin korunması kanununun bilmemne madesinin bilmemne fıkrasına göre serviste geçen süre ürünün garanti süresine eklenir. benim cihaz 25 gün serviste kaldı. bunuda ekleyelim, dolayısıyla benim ürün yine garanti içinde vs. vs. vs. inatla kabul etmiyor. stres ve sıkıntı dolu 15-20 dakikalık bir görüşme sonrası hınımifindi'nin ismini alarak telefonu kapattım .

    LG türkiye internet sayfasından e-mail ile durumu aktarip kayıtların incelenmesini istedim. ( incelendi ) birkaç gün sonra bir hanım arayıp, yanlış bigilendirmeden ötürü özür dilediklerini, hınımifindi'nin bilgilendirmede hatalı olduğunu kabul ettiklerini söylediler. tv'nin durumunu sorunca ; tetkikler yapıldı. tv'de herhangibir sorun bulunamadı. teknik servisin teşhisine göre sorun sizin evdeki elektrik hattından olabilir dediler. tv'nin aynı arızayla bir kere daha servise gittiğini , ilk gidişinde arızanın tespit edilip mainboard değişimi yapıldığını, nükseden/devam eden arızanın nasıl olupda evdeki hattan kaynaklanabileceğini. iki senedir aynı hatta tv'yi sorunsuz kullandığımı , tv nin line interaktif güç kaynağından enerjiyi aldığını, enerjinin temiz olduğunu. hatta sayelerinde son iki aydır diğer tv'nin aynı hatta hizmet verdiğini, hiçbir sıkıntı yaşatmadığını söyleyince "test etmeye devam edelim. biz size döneriz" diyerekten telefonu kapattılar. test edip arızayı bulamayan arkadaşlarda tv'yi tamir edip "test" edip sağlamdır diye eve getirip geldikeri gibi giden arkadaşlar. söylesenize ben bu adamların testine nasıl güveneyim ? velhasıl kelam telefonu kapattık kapatmasına ama telefondaki hanımın konuşmasından ben tv'nin halan bunların sisteminde 29.08.14 teknik servise girişli olarak kayıtlı olduğunu anladım. ses çıkartmadık. aradan geçti yine uzun bir süre. tabi ben bu arada gün sayıyorum. tarihler 17.09.2014'ü gösterip 20 günlük yasal servis süresi aşıldığında bizim evde kutlama startı verildi... ben kronik arızalı tv'den kurtulmanın sevinciyle yeni tv modelleri arasında araştırma yaparken 20.09.2014 tarihinde Kafkas elektronik tarafından arandım
    +abi sizin cihaz hazır gelelim monte edlim
    -kalsın koçum siz onu dükkanda müsait neresi varsa oraya monte edin(demedim). hele aç elindeki servis fişini giriş tarihi ne yazıyor.
    +26.08.2014 abi .
    -bugün ayın kaçı
    +20.09.2014
    -yirmi günü geçmiş mi ?
    + geçmiş abi .
    - o zaman gözünüz aydın. yepyeni bir 55" tv'niz oldu.
    kapattık genel merkezi aradım. ürün değişimi yada ücret iadesi istediğimi servsin yaşattıklarından çok rahatsız olduğumu, ama bunu servisin beceriksizliğine bağladığımı, LG Türkiye'nin kabahati olmadığını ( inanarak ) söyledim. biran evvel tv değişimi yapılmasını, yeni tv gönderilmesini istediğimi söyledim.
    fakat LG Türkiye krizi yine iyi yönetemedi. iade/ değişim sürecinde en az 10 kere daha genel merkezi aramak zorunda kaldım. sonunda bu başıma gelenlerin Teknik servisin tutumu değil LG Türkiye'nin " sıfır müşteri memnuniyeti / sıfır satış sonrası hizmet politikası " dolayısıyla olduğunu gördüm. LG ile tüm irtibatımı koparıp . tüm evrakları toparlayıp il hakem heyetine başvurdum ( ürün 2.999 tl . 3.000 tl olsa mahkemeye gitmem gerekecek )

    fıkra devam ediyor ... ben duruşma tarihini beklerken LG Elekronics Kafkas Elektronikten arandım

    + abi sizin cihaz yerine yenisi geldi
    -nedir abim yeni cihaz ?
    +la 640 abi
    - dur hele ben bir bakayım şu cihaza ( baktım. neredeyse benimkinden tek üstün yanı isminin 620 ile değil 640 ile başlaması. 400 herz yerine 200 herz lik bir tv önermeleride cabası )
    tekrar arandım
    +abi getirek mi tv'yi
    - yok abim tv sizde kalsın, ben paramı alıcam.
    + ama abi üst model. vs.vs.vs.

    şimdi duruşma tarihini bekliyorum. bir yandan da telefonum yine çalar " abi sana la 670 getirdik. monte edeli mi" diye sorarlar mı diye merak etmiyorum değil.

    yazının hikaye tarafı çok uzun biliyorum. o kısmı okumayanlar hiç yoksa şunu göz önünde bulundursun ; alacağınız ürünün görütü kalitesi , yazılımı 3d'si smart tv'si vs.vs.vs si kadar satış sonrası hizmetleri de çok önemli . çünki firmaya asıl ihtiyaç tv sorun çıkarttığında duyuluyor.
    ekleyeceğim resimde şikayetlerin yüzde 76'sını olumlu çözmüş bir firma ve %35'ini olumlu çözmüş bir firma var.

    sizin karşınızda da iki yol ;

    1- elektronik işi şanstır diyip satış sonrası hizmeti , müşteri memnuniyeti düşük olan firmayı seçersiniz ( extra garanti alarak şansınızı arttırabilirsiniz)
    2- bunca insan sorun yaşamış benimde başıma gelebilir diyerek müşteri memnuniyeti odaklı firmayı seçersiniz.


    not; yazılanlar hikayeleştirilerek , hitap şekilleri ironikleştirilerek aktarılsa da yaşanaların %100'ü gerçektir.

    saygılar & sevgiler.
    Ben VESTEL Ve ARÇELİK- BEKO diyorum..Hem garanti süresi 3 yıl Hem servis bol..Yedek parça derdi yok...Soyulma yok...Kimse farkında değil..ASIL SOYGUN GARANTİ SÜRESİ BİTTİKTEN SONRA BAŞLIYOR...Yenisini 2500 Liraya aldığınız televizyonun tamirine 1500 lira isteyen markalar var..Parayı ödesen bile hemen tamir edip vermiyorlar. Tv ..1, 5 ay serviste yatıyor, sıra bekliyorsunuz...PARANIZLA REZİL OLUYORSUNUZ....Gözlerinizi dört açın..Marka yazıp burada düşman kazanmak istemiyorum....Kolay gelsin..
  • güzel bir konu aslında cevap yazılmaması üzücü. satış sonrası hizmet konusunda hangisinden memnun kalındı acaba ?
  • MechuL M kullanıcısına yanıt
    vestel tv aldım smartı çöküyo diye iade ettim ama satış sonrası hizmet 10 üzerinden 9.5 yani o kadar ilgililer ve yardımcılar.şuan lg tv ve ses sistemi kullanıyorum servis geldi kurdu gitti bidahada ihtiyaç duymadım ama servis söz verdiği gün haftasonuydu çok yoğunlarmış geç saatte gelecekti ertesi güne aldırdım telefonda görüşerek yani onlarda da pek sıkıntı yaşamadım.evde 2 tane beko tüplü tv var her 2 yılda bir bozulular servis gelir yapar parasını alır gider 2 yıl sonra bidaha bozulur.
  • Tabikide samsung kardeşim adamlar seni unutmuyor evimizdeki tüm esyalr samsung hepsinden birebir memnunum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi kötü şans işi önemli ve her servis aynı değil ..kafalarına göre takılıyorlar .
  • coolfear C kullanıcısına yanıt
    Yanıt: hiçbiri.

    Örneğin Sharp tv aldın kaliteli Japon diye. Ama servise işin düştüğünde tüm personel Türk. Türk mantığıyla kalitesiz servis hizmeti alacaksın ve yolunacak kaz olarak görüleceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknoloji işi şans işi ancak şunu da unutmamak lazım .peynir ekmek gibi satılan samsung ve LG nin band sisteminden çıkan her 10 üründen yarısı problemli bu da servise işinizin daha fazla düşmesi demek Diğer taraftan problemli tv lerin servise dönmesi tabii ki iş yükünü arttırıyor ve deülke Türkiye olunca bizim servisler sallıyorlar Ben de 2 tane panasonic ürün var 3.sünü dün aldım Bugune kadar servisiyle yalnızca kurulum aşamasında muhatap oldum hiçbir sorunda çıkarmadı...Buyüzden marka fanatikliği gibi algılanmasın ama yine de ben 2 tv imden sorun yaşamadığım için ve de memnun olduğum için bir 3. ncüsünü aldım...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ben VESTEL Ve ARÇELİK- BEKO diyorum..Hem garanti süresi 3 yıl Hem servis bol..Yedek parça derdi yok...Soyulma yok...Kimse farkında değil..ASIL SOYGUN GARANTİ SÜRESİ BİTTİKTEN SONRA BAŞLIYOR...Yenisini 2500 Liraya aldığınız televizyonun tamirine 1500 lira isteyen markalar var..Parayı ödesen bile hemen tamir edip vermiyorlar. Tv ..1, 5 ay serviste yatıyor, sıra bekliyorsunuz...PARANIZLA REZİL OLUYORSUNUZ....Gözlerinizi dört açın..Marka yazıp burada düşman kazanmak istemiyorum....Kolay gelsin..
  • 1-Arçelik,beko
    2-Vestel
    3-Sony

    gerisini salla gitsin....
  • Şehrine göre degişiyor göstermelik servis adreside veriyorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Creative BLack kullanıcısına yanıt
    Arçalik, vestel ve philips Servis olarak iyi sayılır.
  • aslında bu sorunun cevabı çok meşhur şikayet sitelerine girilince görülecektir. Vestel ( tv servisi olarak ) şikayet eden kullanıcıların %70'ini memnun etmiş ve olumlu görüş almış.

    iki sene önce satın aldığım LG markalı TV'nin teknik servis sürecini uzun uzun anlatayım vakti olanlar okusun olmayanlar düz yürüsün =)

    Ağustos 2012 de satın aldığım tv'yi aralık 2012 de kullanmaya başladım, öncesinde tüplü tv kullanan biri olarak görüntü kalitesinden gayet memnun bir şekilde teknolojinin keyfini çıkartıyordum ta ki ağustos 2014'e kadar. tv bir anda kendi kendine kapanıp açılmaya başladı. ilk önceleri bu kapanıp açılma 3-4 saatte bir oluyordu , daha sonra tv hiç açılmamaya başladı neyse evde garanti kağıdı/fatura aramaya başladık ( bulamadık) lg müşteri hizmetlerini aradık hanımefendiye durumu izah ettik. tv'nin sistemde kayıtlı olduğunu, kurulumun yetkili servis tarafından yapıldığı için fatura garanti gerekli olmadığını söylediler . ertesi gün için servis yönlendirileceğini söylediler. memnun kaldık teşekkür ettik.
    ertesi sabah erken saatlerde bir arkadaş aradı LG Kafkas elekrtonik olduğunu söyledi, buyrun gelin dedik , abi garanti belgesini ıvırını zıfırını ayarlayın geliyoz dediler. ama servisten böyle böyle demişlerdi dedik, yok abi öyle şey olmaz biz garanti belgesi isteriz . belge yoksa para alırız dediler. telefonu kapatıp Müşteri hizmetlerini tekrar arayıp durumu izah edince , hanımefendi tekrar belge gerekmediğini , kendisinin servisi arayacağını, beklememi istedi. tamam dedik kapattık. akşam üstü bir başka arkadaş aradı , buyur gel dedik geldi. tv açtı baktı ( açılmadı ) form doldurdu, tv söktü indirdi " abi bunun garanti belgesini alayım" dedi. yoktur gurban garanti belgesi. bulamadım diyince abi garanti belgesi olmazsa olmaz dedi. -şaka gibi- bırak kardeş sen şu tv'yi aldığın gibi yerine ben merkezi arıyorum diyince dur ben servis müdürünü arayayım abi hele dedi (aradı) müdür kap tv'yi gel koçum dedi ( kaptı gitti)
    tv gitti 15 gün sonra geri geldi tv'niz tamir edildi, testleri tamamlandı diye. -burası şaka değil- eve geldiğinde tv çalışmadı. hani tamir edilip testlerden geçen tv. neyse arkadaşlar geldikleri gibi enselerini kaşıya kaşıya geri gittiler, tabi bizim tv de peşlerinde. aradan bir 10 gün daha geçti, tv geldi ( bu sefer çalışıyordu) arkadaşlar kurdular gittiler . tv tamirden geldikten sonra ilk 1-2 gün evde olmadığımız için tv izleme şansımız olmadı. daha sonra tv açıp karşısına geçince eski arızasının nüksettiği ( yada giderilmediği) belli oldu. tv ilk önce 4-5 saatte bir kendini açıp kapıyor daha sonra hiç açılmıyordu.
    müşteri hizmetleri aradık 23.08.2014 ( garanti süresi dolumu 27.08.2014) teknik servisten 26.08.2014 teknik servis görevlileri geldi yine aynı muhabbet " abi garanti belgesi ver yoksa bak paralı tamir olur heee !!! durumu vaziyeti anlattık " sen git ben genel merkezi arattırırım, olmadı Mediamarkt'tan fatura ister size yollarım dedim " tamam abi gidecemde, sen şunun kutusunu ver, tvyi içine koyayım öyle götüreyim araba çok dolu". koçum koca kutu evde iki senedir ne yapsın, attık gitti diyince bizimki boş dururmu yapıştırdı cevabı " abi o zaman bir battaniye çarşaf bişey verde ona saralım, tv çizilmesin . olur cnm dedim atölyede çalışmak için lehim, tornavida , akım ölçer bir eksiğiniz varsa söyle onları da gelmişken vereyim dedim. (bizimki bozuldu) neyse çıkarken yine üstünlüğü ele almak için olsa gerek hamlesini yaptı " abi bak garantiyi göndermezsen tamire başlanmaz ona göre" tamam dedim koçum sen tv al şöyle sağdan sağdan git görürsün tamire başlanıyor mu başlanmıyor mu . aldılar gittiler.
    aradan 10 - 12 gün geçti servisten ses seda yok. aradım M.hizmetlerini, hanımefendi hatta. tv durumunu sorgulattık işlemin devam ettiği , fakat ürünün garanti kapsamı dışı tamir edileceği çünkü cihazın servise giriş tarihinin 29.08.2014 olduğunu söyledi. yahu hınım ifindi ablacığım; benim tv servise 26.08 de girdi. hatta ben sizi 23.08 de aradım , servis süresi benim bildirimim ile başlar desemde ( telefonda bildirimimi kanıtlama şansım yok fakat neyse ki elimde servis tutanağı var 26.08 için) benim kayıtlarım 29 gösteriyor. yapabileceğim birşey yok. servisle görüşün , fatura çıkartsınlar diye beni servise yönlendirmeye çalışıyor. ya elimde belge var. üstünde 26.08 yazıyor. belgeye mi inanalım senin kayıdınamı . yok yine kabul etmiyor. peki hınım ifindiciğim tüketcinin korunması kanununun bilmemne madesinin bilmemne fıkrasına göre serviste geçen süre ürünün garanti süresine eklenir. benim cihaz 25 gün serviste kaldı. bunuda ekleyelim, dolayısıyla benim ürün yine garanti içinde vs. vs. vs. inatla kabul etmiyor. stres ve sıkıntı dolu 15-20 dakikalık bir görüşme sonrası hınımifindi'nin ismini alarak telefonu kapattım .

    LG türkiye internet sayfasından e-mail ile durumu aktarip kayıtların incelenmesini istedim. ( incelendi ) birkaç gün sonra bir hanım arayıp, yanlış bigilendirmeden ötürü özür dilediklerini, hınımifindi'nin bilgilendirmede hatalı olduğunu kabul ettiklerini söylediler. tv'nin durumunu sorunca ; tetkikler yapıldı. tv'de herhangibir sorun bulunamadı. teknik servisin teşhisine göre sorun sizin evdeki elektrik hattından olabilir dediler. tv'nin aynı arızayla bir kere daha servise gittiğini , ilk gidişinde arızanın tespit edilip mainboard değişimi yapıldığını, nükseden/devam eden arızanın nasıl olupda evdeki hattan kaynaklanabileceğini. iki senedir aynı hatta tv'yi sorunsuz kullandığımı , tv nin line interaktif güç kaynağından enerjiyi aldığını, enerjinin temiz olduğunu. hatta sayelerinde son iki aydır diğer tv'nin aynı hatta hizmet verdiğini, hiçbir sıkıntı yaşatmadığını söyleyince "test etmeye devam edelim. biz size döneriz" diyerekten telefonu kapattılar. test edip arızayı bulamayan arkadaşlarda tv'yi tamir edip "test" edip sağlamdır diye eve getirip geldikeri gibi giden arkadaşlar. söylesenize ben bu adamların testine nasıl güveneyim ? velhasıl kelam telefonu kapattık kapatmasına ama telefondaki hanımın konuşmasından ben tv'nin halan bunların sisteminde 29.08.14 teknik servise girişli olarak kayıtlı olduğunu anladım. ses çıkartmadık. aradan geçti yine uzun bir süre. tabi ben bu arada gün sayıyorum. tarihler 17.09.2014'ü gösterip 20 günlük yasal servis süresi aşıldığında bizim evde kutlama startı verildi... ben kronik arızalı tv'den kurtulmanın sevinciyle yeni tv modelleri arasında araştırma yaparken 20.09.2014 tarihinde Kafkas elektronik tarafından arandım
    +abi sizin cihaz hazır gelelim monte edlim
    -kalsın koçum siz onu dükkanda müsait neresi varsa oraya monte edin(demedim). hele aç elindeki servis fişini giriş tarihi ne yazıyor.
    +26.08.2014 abi .
    -bugün ayın kaçı
    +20.09.2014
    -yirmi günü geçmiş mi ?
    + geçmiş abi .
    - o zaman gözünüz aydın. yepyeni bir 55" tv'niz oldu.
    kapattık genel merkezi aradım. ürün değişimi yada ücret iadesi istediğimi servsin yaşattıklarından çok rahatsız olduğumu, ama bunu servisin beceriksizliğine bağladığımı, LG Türkiye'nin kabahati olmadığını ( inanarak ) söyledim. biran evvel tv değişimi yapılmasını, yeni tv gönderilmesini istediğimi söyledim.
    fakat LG Türkiye krizi yine iyi yönetemedi. iade/ değişim sürecinde en az 10 kere daha genel merkezi aramak zorunda kaldım. sonunda bu başıma gelenlerin Teknik servisin tutumu değil LG Türkiye'nin " sıfır müşteri memnuniyeti / sıfır satış sonrası hizmet politikası " dolayısıyla olduğunu gördüm. LG ile tüm irtibatımı koparıp . tüm evrakları toparlayıp il hakem heyetine başvurdum ( ürün 2.999 tl . 3.000 tl olsa mahkemeye gitmem gerekecek )

    fıkra devam ediyor ... ben duruşma tarihini beklerken LG Elekronics Kafkas Elektronikten arandım

    + abi sizin cihaz yerine yenisi geldi
    -nedir abim yeni cihaz ?
    +la 640 abi
    - dur hele ben bir bakayım şu cihaza ( baktım. neredeyse benimkinden tek üstün yanı isminin 620 ile değil 640 ile başlaması. 400 herz yerine 200 herz lik bir tv önermeleride cabası )
    tekrar arandım
    +abi getirek mi tv'yi
    - yok abim tv sizde kalsın, ben paramı alıcam.
    + ama abi üst model. vs.vs.vs.

    şimdi duruşma tarihini bekliyorum. bir yandan da telefonum yine çalar " abi sana la 670 getirdik. monte edeli mi" diye sorarlar mı diye merak etmiyorum değil.

    yazının hikaye tarafı çok uzun biliyorum. o kısmı okumayanlar hiç yoksa şunu göz önünde bulundursun ; alacağınız ürünün görütü kalitesi , yazılımı 3d'si smart tv'si vs.vs.vs si kadar satış sonrası hizmetleri de çok önemli . çünki firmaya asıl ihtiyaç tv sorun çıkarttığında duyuluyor.
    ekleyeceğim resimde şikayetlerin yüzde 76'sını olumlu çözmüş bir firma ve %35'ini olumlu çözmüş bir firma var.

    sizin karşınızda da iki yol ;

    1- elektronik işi şanstır diyip satış sonrası hizmeti , müşteri memnuniyeti düşük olan firmayı seçersiniz ( extra garanti alarak şansınızı arttırabilirsiniz)
    2- bunca insan sorun yaşamış benimde başıma gelebilir diyerek müşteri memnuniyeti odaklı firmayı seçersiniz.


    not; yazılanlar hikayeleştirilerek , hitap şekilleri ironikleştirilerek aktarılsa da yaşanaların %100'ü gerçektir.

    saygılar & sevgiler.




  • higmad H kullanıcısına yanıt
    meraba yazıyı hortlatmak gibi olacak ama, ben de teknoloji araştırmayı seven birisi olarak sizin ulaştığınız iki yol arasında kaldım. ikinci yol basit tek seçenek var ama ben yine de biraz birinci seçeneği araştırmak istiyorum.
  • higmad H kullanıcısına yanıt
    selam,
    konuyu şimdi gördüm, mesajınız ilgimi çekti ... merak ettim sonunda ne oldu ?.. iyi akşamlar ...
  • Bayberty kullanıcısına yanıt
    merhabalar,

    tüketici hakem heyeti para iadesine karar verdi. söylenen para ancak birkaç ay sonra hesabıma yatırıldı. tv'nin servise gidişinden paranın hesabıma yatışına kadar olan süre için ( yaklaşık 1 sene ) tekrar dava açmayı düşündüm fakat tahminimce bu hakem heyetine değil ticaret mahkemesine açılması gereken bir dava olurdu , tazminat ve faiz kararı için. uğraşmamaya karar verdim.
  • band_ilyas B kullanıcısına yanıt
    merhabalar

    tam bir çıkmaz. servis ağı yaygın olan , müşteri memnuniyetini ön planda tutan ( Arçelik , Beko , Vestel vs.) firmalar teknoloji fakiri iken. teknoloji lideri firmaların müşteri memnuniyeti umurlarında değil ( samsung , lg )

    belkide birbirine bağlıdır.
    1-) "çok kaliteli malımız yok. bari iyi hizmet vererek eksiğimizi kapatalım"
    2 -) " en iyi malı en iyi fiyata veriyoruz. birder memnun etmekle mi uğraşacaz, işlerine gelirse"
  • higmad H kullanıcısına yanıt
    İki maddenin ikisi de yerinde tespit olmuş.

    Foruma geldiğimden beri dilimde tüy bitti, kaliteli diye bilinen markaların arızaları sonrası cehennem azabı yaşıyor insan.
    Müşteri hizmetleri iyi olan bizim yerli firmaların da ürünleri kalitelileştirmek için yaptığımız baskıdan imanımız gevriyor artık.

    Evet biliyorum ''Uğraştıktan sonra ne işe yarar'' diyen çok lakin sırf bu nedenle, sırf en azından DEVLET yanımızda olduğu için ısrarla, ''UZUN GARANTİLİ ÜRÜN ALIN'' diye yazıyorum forumda.

    3 Yıl garantili ürün alınır
    +4 yıl ek güvence yaptırılır
    Ev/İş yeri sigortası
    Kesintisiz Güç kaynağı

    (Hepsi şu an yapılmış haldedir bende)

    Sonrası Artık gerçekten o meşhur ''şans işi'' kısmıdır. Ama hiç bir şeye dikkat etmeden gidip bir ürün alıp başınıza gelenlere de ''Yahu bu da şans işi işte ne yapcan gaari'' demek olmuyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    İki maddenin ikisi de yerinde tespit olmuş.

    Foruma geldiğimden beri dilimde tüy bitti, kaliteli diye bilinen markaların arızaları sonrası cehennem azabı yaşıyor insan.
    Müşteri hizmetleri iyi olan bizim yerli firmaların da ürünleri kalitelileştirmek için yaptığımız baskıdan imanımız gevriyor artık.

    Evet biliyorum ''Uğraştıktan sonra ne işe yarar'' diyen çok lakin sırf bu nedenle, sırf en azından DEVLET yanımızda olduğu için ısrarla, ''UZUN GARANTİLİ ÜRÜN ALIN'' diye yazıyorum forumda.

    3 Yıl garantili ürün alınır
    +4 yıl ek güvence yaptırılır
    Ev/İş yeri sigortası
    Kesintisiz Güç kaynağı

    (Hepsi şu an yapılmış haldedir bende)

    Sonrası Artık gerçekten o meşhur ''şans işi'' kısmıdır. Ama hiç bir şeye dikkat etmeden gidip bir ürün alıp başınıza gelenlere de ''Yahu bu da şans işi işte ne yapcan gaari'' demek olmuyor bence.

    masallah garantiyi 7 sene yapmışsınız. o sürenin sonunda zaten 8 k çıkar bizim 4 klar demode olur.

    şaka bir yana uzun garanti önemli. tv'de uzatmaları nadir oluyor . bir ara Sony 5 sene veriyordu diye hatırlıyorum. ve Vestel ekseriyetle 3 sene




  • Tv alacaklara benden tavsiye.

    Servisi iyi olan

    Vestel, grundig(arcelik), beko ya da

    Hata orani az olan sony tvleri tercih etsinler.



    Samsung veya lg tv pismanliktir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kesinlikle lg den uzak durun. benim led tv nin aydınlatma ledlerini bir aydır göndermediler. müşteri hizmetlerini her aramamda farklı bir yalan uyduruyorlar.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.