Şimdi Ara

Türknetin veremediği vdssl hızım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
60
Cevap
0
Favori
1.296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 9
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 31
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 saat 11 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 20
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bigcrysis93 (31 mesaj) XpressMusic34 (15 mesaj) TurkNetDestek (6 mesaj) YellowBase (2 mesaj) smart0201 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (45 mesaj) Mobil (11 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Türknete defalarça şikayet kaydı açmama rağmen ne bir geri dönüş oldu nede ilgilenen bölgemdeki adresinmi sitelerinden sorguladığımda 50mbit download 4 mbit upload görünürken bana verdikleri 20mbit ve hat kalitem çok kötü.Şikayet kaydıma dönüş yapacak bir yetkili var mıdır acaba bu sitede?Şikayet destek numaram:31942551
    Sorun tamamen altyapının bu kadar desteklemesi ve boşa geçen uzun bir uğraş ve boşuna kızdığım Türknet ekibine hepinize iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 23 Nisan 2020; 15:14:39 >



    |
    |




  • Firma Yetkilisi
    26752 Mesaj
    Merhaba, arkadaşlarım oluşturduğunuz destek kaydına istinaden 3 iş günü içerisinde gerekli çalışmaları yaparak bilgi verecektir. Sürecin uzaması durumunda PM üzerinden benimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Umarım düzelir internetim keşke daha önce buraya yazsaymışım çok hızlı bir dönüş oldu en geç çarşamba günü internetimin düzelmesini umuyorum zaten söyledim büyük bir ihtimalle port kaynaklı sorunum var diye ve portumun en son care olarak değişmesiini istedim hepinize iyi çalışmalar.
    |
    |
  • Yarbay
    9553 Mesaj

    Turk telekom ev telefonu için port yok diyor

    Müşteri numarası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smart0201 -- 14 Nisan 2020; 1:23:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Sen nasıl insansın utanmandamı yok adamların altyapısı olmadığı halde her türlü yardım ediyorlar umarım banlanırsın forumdan.Saygısız herif.
    |
    |
    YellowBase kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    26752 Mesaj

    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi arkadaşlarıma ilettim. Hizmetinizi kontrol ettiğimde numara başvurusu yapılmış olarak güncellenmiştir. Bahsettiğiniz bilgi ekiplerden ulaşmamıştır. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
    |
    |
    smart0201 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    157 Mesaj

    PM bakabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
  • Yarbay
    9553 Mesaj

    Turk telekom il müdürlüğü planlama dedi ev telefonu için boş port yok diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Çarşamba gününe kadar çözersiniz umarım yoksa bu internet frması ile arama mesafe koyacağım müşteri hizmetleri yok online işlem merkezi hiç bir sorunu çözmüyor helede şu korona belasından sonra online işlem merkezi hiç çalışmaz oldu.Orada bilgili birileri maalesef yok.Aynı cümleler kuruluyor hep müşteri destek hattında ve tatmin etmiyor.Umarım forumdaki kişininde dediği gibi Türknet pişmanlık olmaz.
    |
    |
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Yarın son gün benim pek ümidim yok artık bu firmadan kalite için bilgili ekip çalıştırmaları lazım ama nerede bilgili ekip olsa bol para alacak ki bu yüzden asgari ücrete hiç birşeyden anlamayan elaman çalıştırıyorlar.
    |
    |
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Artık biri arasın olmuyorsada yollarımızı ayıralım bir port değiştiremeyen firma ile memnun değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 15 Nisan 2020; 15:36:40 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Hani 3 günde tamadı herşey düzelicekti bir port değişimi istedim ama bakan portu değiştirecek emri türk telekoma iletecek elemanınız bile yok sizde bu kadar kötü bir firma olamaz.Artık ne arayan var ne soran kaldıki hiçbirşeyden anlamayan elemanlarıda cabası sadece oyalıyorlar yok bugün yok yarın.
    Port değişimi istiyorum hat zayıflamam arttı kardeşim hattımı yakın bir porta vdsl2ye takın artık bıktım sizden.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Firma Yetkilisi
    26752 Mesaj

    Merhaba, hız profilinizin detaylı kontrolü için teknik ekiplere bilgi verdik. Çalışmaları tamamlayarak bilgi vereceğiz.
    |
    |
    bigcrysis93 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Artık sizlere kesinlikle güvenmiyorum bir dönüş bile yapmıyorsunuz sadece oyalıyorsunuz bakalım kaç ay sürecek bir port değişimi?
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Öncelikle hattımdaki değerleri ve türknetin bana gönderdiği değerleri atacağım hattımda hat zayıflaması var diyorum bilen ilgilenen yo.Port değişimi istiyorum onada bakan yok.Kablolara bakacak tt ekipleri diyor onada gelen yok bilgili olan biri yorumlasın lütfen.
    |
    |
    bigcrysis93 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1208 Mesaj
    Arıza kaydında 21db modeminde 25db hat zayıflaması var. 4db evindeki kablodan kaynaklanıyor olabilir.
    Bir de değerlerimiz aynı neredeyse seninkiyle YAPA mı kullanıyorsun?
    Bir hafta önce bundan daha kötü değerlerde 33-35 mbit alıyordum. Çok CRC hatası veriyordu ama kulanabiliyordum. Bağlantım gitti 3-4 saatliğine geldiğinde hızımı seninki gibi 21 mbit e düşürmüşler. Santrale uzaklık da 1295 metreden 1255 metreye düşmüş.
    Ben anlamıyorum hem daha yaklaşıp hem nasıl daha yavaş bir internete sahip oluyorum.
    |
    |




  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Keşke bilen biri baksa şu konuma? Neden düzeltmiyor Türknet anlamış değilim?Port değişmesi lazım oralı bile olmuyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigcrysis93 -- 21 Nisan 2020; 0:15:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Binbaşı
    1048 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Geçen aydan beri neredeyse 20 gün oldu neden portum değişmiyor söyler misiniz? Sebep nedir? Port değişim emri verin tt ekiplerine gelsin sağ dolabında değiştirsin bu kadar basit birşey için neden 20gündür süründürüyorsun Türknet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,406
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.