Bildirim
Turknet VDSL geçişi hakkında
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bu kadar yılın ardından bu sorunların devam etmesi inanılmaz. Çok mu zor geçiş işlemi? -
Gerçekten anlam veremiyorum yapmaları gereken tek şey bana tanımladıkları kullanıcı adı şifreyi VDSL olarak değiştirmek. Numaram tanımlandı, modemim VDSL, portum VDSL. Türk Telekom, ben yapmamız gereken her şeyi yapıyoruz ama Türknet bir soruna cevap veremiyor günlerdir!quote:
Orijinalden alıntı: Kotaless
Bu kadar yılın ardından bu sorunların devam etmesi inanılmaz. Çok mu zor geçiş işlemi? -
Hala ne buradan ne de online işlem merkezlerinden hiçbir yerden bir cevap yok. BTK'ya başvurdum tüketici şikayeti açtım. Ne güzel memleket şirket kurayım ama müşterim bana asla ulaşamasın. -
-
-
Bende türkler adsl kullanıyordum vdsl modem aldım alt yapımda uygun geçirin vdsl ye de online işlemlerden yazıyorum adamlar bana yapılan kontrollerde bi sorun bulunmamaktadır yazıyor şaka gibi yazıyorum zaten sorun yok adsl olan bağlantımı 4 günde zor vdsl ye geçiririm kopyala yapıştır cevap yaziyorlar
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, hizmetinizin VDSL geçişini gerçekleştirdim. Şu an VDSL hız alıyorsunuz. Keyifli kullanımlar dilerim. -
Beni de 1001 türlü bahane ile geçirmemişlerdi Vdsl e . Adamlar kendi sitelerinde diyor ki
“ santral mesafesi uzak ise , port yok ise tarife değişikliği menüsünde vdsl seçenekleri gözükmeyecektir.”
100 mbps için tarife değişikliği talep ediyorum gidiyorum 400 tl ye modem alıyorum 4 gün sonra diyorlar ki santrale uzaksınız. Uzak olsam hat zayıflama değerlerim tavan yapardı ama Upload Download 5.5 5.5 Db neredeyse yok. (Santral mesafesi 30 metre)
Donanımhaberden soruyorum diyorlar ki port yok.
Ben de hiç uğraşmadım direkt iptal ettim aboneliği Millenicom a taşıdım. Geçen gün saha dolabında çalışma yaptılar sadece tarifemin vdsl olarak tanımlanmasını bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba yardımcı olabilir misiniz? Destek numaram 32832023
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bana da geçenlerde hattınız VDSL destekliyor diye e-posta atmışlar da VDSL geçişi olurken internetten de oluruz diye geçiş için aramadım. ADSL modemle ADSL'e devam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam Superonline ADSL den Türknet VDSL geçiş sebebiniz nedir?Ping konusunda farklılıklar var mı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
8 mbps download 0.7 upload alabiliyordum SO'da şu anda 65 mbps download ve 8 mbps upload alıyorum. Ek olarak 65 lira ödüyordum bu 8 mpbps internete şimdi 86 lira ödüyorum. SO 50/2'lik paketi 140 liraya veriyordu. Bilgisayar mühendisiyim evden çalışıyorum hıza ihtiyacım vardı ve bu rezillikten kurtulmak istiyordum taahhütüm de yeni bitmişti altyapımın VDSL desteklediğini görünce hemen geçiş yaptım. CS:GO ve LoL'da yüzde 10 kadar düştü ping değerlerim. Tabii bunun internet sağlayıcıyla değil altyapıyla alakası var. İkisi de TT altyapısı kullanıyordu. Hız artışından ötürü düşmüş olmalı ping değerim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkman03 -- 2 Mayıs 2020; 16:19:21 > -
Başka bir operatörü arayıp boş port olup olmadığını öğrenebilirsiniz. Yeni gelince altyapı hızlı davranıp boş portu kaptım hemen. Bir de yeni VDSL kutuları combo port'muş yani TT ekibi ADSL'den söküp VDSL'e takıyor sadece. Bir şansınızı deneyim derim bence çok farketti evde kaldığımız bugünlerde.quote:
Orijinalden alıntı: Kartal Göz
Bana da geçenlerde hattınız VDSL destekliyor diye e-posta atmışlar da VDSL geçişi olurken internetten de oluruz diye geçiş için aramadım. ADSL modemle ADSL'e devam. -
Merhaba, arızanız için saha ekiplerine bilgi verdik ve ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız. -
Merhaba iyi geceler bugün vdsl geçişim tamamlandı ancak dsl ışığım yanmıyor portum açılmamış yardımcı olabilirsiniz
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Merhaba, sorununuz devam ediyorsahttps://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek dönüş sağlayalım. -
Kayıt oluşturdum Türk Telekom iş emri oluşturuldu önce internet bağlantım vardı nasıl sorun oluştu anlamadım
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Gerçekten anlam veremiyorum yapmaları gereken tek şey bana tanımladıkları kullanıcı adı şifreyi VDSL olarak değiştirmek. Numaram tanımlandı, modemim VDSL, portum VDSL. Türk Telekom, ben yapmamız gereken her şeyi yapıyoruz ama Türknet bir soruna cevap veremiyor günlerdir!
|
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X