Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (117. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, tüm sistemlerimizi (OİM,MOİM,IVR) siz değerleri kullanıcılarımız daha iyi kullanabilsinler diye daha iyi duruma getirmeye çalışıyoruz. Her geçen gün gerekli güncellemeler yaparak kullanılabilir halini en kolay duruma getiriyoruz. Biliyorsunuz ki çağrı merkezi çalışanları doğrudan sorunu çözmüyor işi sadece ilgililerine aktarıyordu. Biz bu ara görevi gören kişileri ortadan kaldırdık ve bizzat bize ulaşabileceğiniz sistemlerimizi geliştirdik.

    Bir sorun yaşadığınızda bize direkt OİM,MOİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir kayıt oluşturduğunuz zaman kayıt hemen ilgili ekiplerin ekranlarına düşüyor ve arka planda işlemlerinize başlanıyor.

    Bir sorun yaşamanız durumunda bize istediğiniz sosyal medya platformlarından ulaşabilirsiniz. Tüm ekip arkadaşlarım ellerinden geldiği kadar kullanıcılarımıza yardımcı oluyor.
    Kayıt oluştursum nasık yol izlemem gerektiğini sms olarak bildirdiler teşekkürler tekrar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 5 yıllık turknet deneyimimle bu ara yeni abone olacaklara tavsiyem UZAK DURUN PİŞMAN OLURSUNUZ AMAN BULAŞMAYIN diyorum .Sorusu olan varsa her türlü cevaplarım
    KISACA NEDEN BUNU SÖYLÜYORUM AÇIKLAYAYIM bir dönem mükemmeldik az aboneydik işler tıkır tıkırdı ttnet in insanları canından bezdirmesi yüzünden insanlar bir liman aradı ve youtube ta olsun forumlarda olsun tavsiye bu firma olunca herkes buraya üşüştü ve nihayet bugün nerde çokluk orda bokluk durumuna ulaştık şuan kaçma zamanı
  • Şu açıklamanıza istinâden yazıyorum:

    quote:

    Artık evde internet veya telefon hizmeti olmadan yapılan başvurularda verdiğimiz kurulum hizmeti ücretini de 30 gün içinde para iade kampanyası dahilinde geri alabiliyorsunuz.



    Az önce Türknet müşteri hizmetleriyle, nakil talebi oluşturmak için görüştüm. 10 ₺ olan nakil ücreti; 60 ₺ olarak güncellenmiş. Sebebini sorduğumda; eskiden nakil sonrasında kurulum hizmetini vermediklerini, bundan sonra kurulumu da ekiplerin yapacağını belirttiler.

    "Nakil yapacağım yer yayla evi; her yaz başlangıcında aboneliğimi yayladaki eve taşıyıp, yaz bitişinde de tekrar ilçedeki eve taşıyorum. Bu sebeple, yayladaki evimde iç tesisat hazır; modeme bağlı bir şekilde bekliyor. Tek yapılması gereken sistemden nakil talebimin onaylanması."

    Hâl böyleyken; kullanmayacağım "kurulum" hizmetini de ödemek istemiyorum. Aksi hâlde her yaz başlangıç ve bitişinde faturaya ek 60 ₺ para ödemek zorunda kalacağım. Yani her yıl kullanmadığım bir hizmete, 120 ₺ para ödemek zorunda kalacağım. Ki; her nakil işlemini başlattığımda, ortalama 15 gün ilâ 1 ay arasında internetim gelmediği için; bu ücretin benden tahsis edilmesi ciddi bir haksızlık oluyor.



    Bu durumda; kampanyadan bende faydalanabiliyor muyum? 30 gün içerisinde, "kurulum" adı altında ödediğim parayı iade edebilir misiniz?




  • Fevkelade1i kullanıcısına yanıt
    Sözde tek fiyat diye reklam yapıyorlardı. Şimdi hem 2 fiyat tarifesi yaptılar hem de her fırsatta ota b.ka para alıyorlar. Belli ki iyice abone sayısı arttı. Nasıl ki reklamını çevremize yaptık aynı şekilde uzak durulması gerektiğini de söyleriz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Fiyat uygunluğu için geçtik, son zamanlarda fiyat konusunda hayâl kırıklığı yaşattı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.5 haftadır internet bağlanmadı. Port yok falan filan sizi türk telekom alt yapısı ile bağlayacağız diyorlar bağlaması için 5 iş günü olacak nerdeyse bir türlü bağlayamadılar çok mu zor ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 03.06.2019 tarihi itibariyle TURKNET' e geçmiş bulunmaktayım. Geçiş aşamasında sorun yaşamadım. Aynı zamanda Turk Telekomdan geçtim. Herhangi bir sorun yaşamadım geçiş işleminde. Yalnız bulunduğum Lokasyonda VDSL port olmadığından ADSL tanıtım yaptılar. İlk anda arıza kaydı açtım. Hızım düşük diye ama aradılar. Sizin bulunduğunuz lokasyonda VDSL kart olmadığından VDSL tanıtım yapamıyoruz. Turk Telekomun VDSL kart tanıtımı yapması lazım dediler. Çok inanmadım ama benim gibi çok kişinin olduğunu gördüm. İnanmaktan başka da çarem yok. Aslında en güzeli önce Turk Telekomdan VDSL alığ sonra geçiş yapsaydım en güzeli olur Neyse. Geçmek isyenlere yardımı olur inşallah.
  • büyük uğraşlar sonucunda geçtiğim türkneti bu ay son kullanacağım sanırım, 8mbps adsl ile 100mbps vdsl interneti kullananın aynı parayı vermesi sinirimi bozuyor, eskiden ucuz diye idare ediyorduk ama fiyatlar uçtu gitti, 16mbps interneti 50liraya veren firmalar var..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OzgrTM -- 20 Haziran 2019; 13:13:51 >
  • Hocam twit den sitenizden bin kere yazdım. Ha ne kadar bekletsenizde TELEKOMUN İNADINA GEÇECEM SİZİN FİRMAYA DA ARTIK Bİ DÖNÜŞ YAPIN BE
  • Merhabalar, arkadaşlarımın yoğun olduğu zamana denk gelmiş olabilirsiniz. Geri dönüş yapamadığımız için kusura bakmayın. İsterseniz bana direkt PM üzerinden yazın. Ben size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışayım.
  • OzgrTM kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, biz altyapılar desteklediği kadar hızları kullanıcılarımıza vermeye çalışıyoruz. Siz şu an 8 Mbps hızları ile bağlantı gerçekleştirdiğinizi söylüyorsunuz. Olur da ileride yakınınıza bir santral dolabı kurulu ve siz oraya aktarılırsınız. Daha sonra VDSL olarak hizmetimizi kullanmaya başlarsınız. VDSL hizmet kullanıyorsunuz diye sizden ek bir ücret talep etmeyiz. Bunu bu şekilde düşünün lütfen
  • İbnulCevzi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, keşke her bölgede altyapı çok iyi olsa ve yeteri kadar VDSL portu olsa... Ne yazık ki bu durumlar bizim elimizde değil. Tüm kullanıcılarımıza biz de en yüksek hızlarla internet vermek isteriz tabii ama bu durumlar engel oluyor. Umarım en yakın sürede siz de VDSL teknolojisi ile hizmetimizi kullanabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
  • PsyBeowulf kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, size PM üzerinden yazmıştım. Konuyu aktivasyon ekibimize ilettim. Gerekli tüm incelemelerini arka planda yaptıktan sonra size geri dönüş yapılacaktır. Bu durumu bende buradan takip edeceğim.
  • Fevkelade1i kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, son bir yılda birçok masrafımız ortalama yüzde 50 artmışken, biz fiyat artış oranımızı %16,9’da tuttuk ve fiyatımızı 11 TL artırdık.
  • -dehşet- kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu şekilde düşünmeniz bizi üzdü... Biz Özgür İletişim Ekstra paketimizi herkese zorunlu tutmadık. İsteyen ve altyapısı gerçek anlamda çok iyi olan kullanıcılarımız bu paketimize geçiş yapıyor ve oldukça memnunlar.
  • Fevkelade1i kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kurulum ücretlerinde her hangi bir iade durumumuz söz konusu değildir. Daha önce kurulum hizmetimiz yokken yaşanan sorunların artık yaşanmaması için aktivasyon sürecinde ve nakil sürecinde ücretler alınıyor.
  • fatihmaniabjk F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, neden böyle düşünüyorsunuz? Bir sorununuz varsa çözüm için uğraşırız. Planlı bir şekilde büyüyor ve bu güzel ailemizi siz değerli kullanıcılarımızla genişletiyoruz. Genişledikçe gelişiyor ve daha iyi hizmet vermeye çalışıyoruz. Bir sorun varsa mutlaka bana PM üzerinden ulaşın. Ben size yardımcı olmaya çalışayım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Size özel mesaj üzerinden de ilettim. Kullanmadığım bir hizmet için benden para almanız, bunu ısrarla iptal etmemeniz de beni üzdü. Tarife değişikliği adı altında para aldınız. 35 Mbps olan internet hızını 75'e çıkarttım baktım çok fazla CRC hatası oluyor "aynı gün" tekrar 35'e düşürülmesini talep ettim. Bunun için benden iki kez tarife değişikliği parası aldınız. Aldığınız meblağ önemli değil ama fırsatçılığınız beni gerçekten sinirlendirdi. Bana, "tarifenizi değiştirme için şu kadar ücret alıyoruz" diyen de olmadı. Aşağı yukarı 9 lira için beni, benim size getireceğim müşterileri kaybettiniz. Şimdi başka ISS'lere bakıyorum. İlk fırsatta iptal dilekçemi yollarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -dehşet- -- 20 Haziran 2019; 16:37:2 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mayıs ayının başında Turknet e başvuru yaptım ayın 13 ünde mesajla bilgilendirdim
    Daha sonra arandım. ısrarla ücreti sordum 65.99 dendi ve başka ücret olup olmayacağını sordum , hayır dendi
    İlk faturam geldi 75.99 üzerinden hesap kesilerek 2 fatura yollanmış.
    Bu konuda bana bir açıklama yapar mısınız
  • Arkadaşlar az önce Türk telekom internetimin sözleşmesi bittiği için iptal ettirdim

    Acaba hangi internet firmasına abone olayım

    Bu arada ev telefonum hala Türk telekom ev telefonuda yeni alacağım internet firmasına geçiş yapmam mümkünmü

    online oyunlar oynadığım için hızlı internet istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 115116117118119
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.