Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (115. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.851
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • baki547 B kullanıcısına yanıt
    o 59.90 TL değil mi ?
  • 1 seneden fazla kullanmaya çalışıyorum,ayda 10 gün yılda 120 gün en az sorun var net yok,bağlatmak isteyene davet linki felan vermiyorum ben yandım sizde yanmayın
  • aynı dert bende var,çözüm yok teşekkürler Turknet
  • İnanmayın arkadaşlar bunlara. Türknet kullanıcısıyım ve birkaç aydır düzenli olarak akşam saatlerinde internetim gidip gidip geliyor. Defalarca kez arıza kaydı bırakmama rağmen sonuç sıfır. Dönüş yapılacak, bilgilendirileceksiniz deniyor ama hak getire. Aradığınızda bir müşteri temsilcisine ulaşma şansınız milli piyango tutturma şansınızla aynı. Aynı sorunları yaşayan çok fazla insan var. Ayrıca belirli bir süre geçtikten sonra internet hızını bilinçli ve kademeli bir şekilde çaktırmadan yavaşlatıyorlar. 16 mbps diye aldığım internet bir kaç aydır 6-7 lerde geziyor. Gerçekten lanet olsun artık. Türknet pişmanlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Joseph55 -- 14 Haziran 2019; 1:42:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • smart0201 kullanıcısına yanıt
    Maalesef bu ay fatura 70 küsür gelmiş.
  • İnternet yine herkeste mi gitti yoksa sadece bende mi yok?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frht5382 kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 17:11:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • frht5382 kullanıcısına yanıt
    herkeste gitti hocam. Türknet destek başlığına yaz ki görsünler.
    Yine kapasite artırım çalışması vardır eminim...
  • Değerli müşterilerimiz, şu anda Türkiye genelinde bir sorun yaşanmaktadır. Sorunu çözmek adına çalışmalarımız devam etmektedir. Sorunu çözer çözmez size tekrar bilgi vereceğiz.
  • ttnetten geçip geçmemek konusunda kararsızker son sayfalardan sonra kalsam daha iyi olacak gibi onu anladım
  • Kayseride farklı lokasyonlarda iki abonelikte sorun yok, İnternet var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Değerli müşterilerimiz, şu anda Türkiye genelinde bir sorun yaşanmaktadır. Sorunu çözmek adına çalışmalarımız devam etmektedir. Sorunu çözer çözmez size tekrar bilgi vereceğiz.
    Değerli müşterilerimiz, Türkiye genelinde yaşanan sorunu çözüme ulaştırdık. Şu anda sıkıntısız bir şekilde internetinizi kullanabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • Telefon hatti var Port var , basvuru vs. hersey hazir ama kuruluma gelen ekip yok ! Daha abonelik baslatmadan pisman eden ilk iss olacak kendileri, sizleri tebrik ediyorum ! 2-3 gun icerisinde sonuclanmazsa Netspeed fiber pakete gecis yapacagim !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AcetoBalsamico -- 14 Haziran 2019; 13:41:45 >
  • Değerli TurkNet’liler,

    Bugün (14 Haziran) saat 10:04 ile 10:23 arasında omurgamızda yaşadığımız bir sorun sebebiyle bazı kullanıcılarımıza hizmet veremedik. Sorunun başlangıç ve bitişini sizlerle paylaşmıştık. Sorunun kaynağı kapasite yükseltme çalışmalarımız sırasında bir konfigürasyon sorunu yüzünden ağ trafiğinin kısa bir süre daha düşük kapasiteli bir linke yönlendirilmiş olması. Böyle bir sorunu tekrar yaşamamak için kapasite yükseltme prosedür ve kontrol listelerimizi tekrar gözden geçirdik ve yeni kontroller ekledik.

    Desteğiniz ve anlayışınız için teşekkür eder, eğer internet deneyiminizi olumsuz etkilediysek özür dileriz.
  • Beyler ben 1 senedir kullanıyorum turkneti çok memnunum adamlar çok yüksek hız veriyor uygun fiyat ttnet gibi firmalara soyunmayın turknetin tek kötü yani müşteri hizmetleri call yok onuda mesajla halledoyorsunzu online işlemlerden reklam gibi oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Müşteri hizmetleri yok.
    Destek kaydına dönüş yok.
    Üye getirdim indirim yok.

    İnternette sürekli kopma (2 aydır yapmıyorlar) var.
    Ping vardı. Şu an oyuna girmiyorum kopmadan dolayı ban yiyorum çünkü bu yüzden bakamıyorum pinge.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir buçuk aydır tatilde idim. Döndüğümde net yok idi. Sadece modem çalışıyor idi. Kabloları sök tak vs hiç bir faydası olmadı. Dsl ve internet ışığı hiç yanmıyor idi.
    Türkneti aradım tabikide müşteri temsilcisi vs.ye bağlanamadım ama arıza kaydı oluşturdum. Sesli komutu takip edip arıza kaydını doğru bildirdim yani modem çalışıyor kablo takılı dsl ve internet ışığı yok olarak arıza kaydı bıraktım.
    Kaydı bıraktıktan sonra bilgilendirme maili geldi. Ardından uzaktan sistem üzerinden altyapı kontrolü yapılacağı maili geldi. Düzelmez ise saha ekibi geleceği mail olarak iletildi.
    Ertesi gün türktelekom görevlileri aradı beni sabah. Evde değilim iş yerindeyim onlarla biraz konuşmadan ve bilgi vermemden sonra internet kablomun giriş yerinin bina dışında ki kutudan oynadığı ve yerine oturtulduğu ve internetin geldiği söylendi.(eğer sorun orda olmasa ve evde biri olsaydı içeri girip kutu ile modem arasını kontrol edeceklerdi).
    Böylece türknette ilk defa yaşadığım sorun bir gün geçmeden düzeldi. Ben ufak bir yerde yaşıyorum belki bu yüzden türktelekom görevlileri ve türknet anlaşmalı kişiler çabuk gelebiliyor. Büyükşehirlerde kimbilir ne zaman sıra gelir ve gelirler..
    Ekleme.
    Benden evde internet tavsiyesi olan olursa türk telekomu tavsiye ediyorum gidin kardeşim paranızı verin istediğiniz hizmeti alın kafanız ağrımasın.. Benim internetimi soran olursada türknet diyorum ve BEN memnunum diyorum. Müşteri temsilcisine ulaşılmıyor net gitmesi vs beni ilgilendirmiyor. Çok şükür şimdiye kadar uzun süreli bir kesinti olmadı. Ben memnunum diyorum. Kafam ağrımasın diyen gitsin türk telekomdan alsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raz Muay -- 15 Haziran 2019; 1:31:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Berbatsınız.Kesilmeyen fatura için para talep edip icra takibi başlattınız.Hakkımı helal etmiyorum thh ve vergi dairesine de başvuruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • AcetoBalsamico kullanıcısına yanıt
    Hiç bu toplara girme...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 113114115116117
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.