Şimdi Ara

TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
1
Favori
491
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 15 Mart 2024 tarihinde Başvuru yaptım. Hızlı işlemler olsun diye, E-devlet üstünden onay verdim. Ama gel gör ki 9 gün de internet Aktivasyonu yapamayan Turknet. Burada sorun Aktivasyon ücreti değil.


    19 Mart 2024 Salı Günü 16:24 de Başvurunuzda Uzak Mesafe Kaynakli Hata almaktadır. Diye mesaj geldi.



    Tabi hızlı işlem yapmamak için dolambaçlı yollara başvurmaya başladı Turknet. Tamam dedim sorun değil. Hafta bitmedi henüz.



    Haftanın son iş gününe kadar bilgi yok Turknet den. Haftanın son iş günü 22 mart da bilgi geliyor.


    22 Mart 2024 Cuma Günü 11:38 Saha kaynaklı maksimum 50 Mb hız alınabilir şeklinde ekiplerden bilgi geldiğini tarafıma iletiyor. Tamam dedim sorun yok kabul, Hız kilidi koydular anladım. Onu da hallederiz dedim. Normal de 100 Mb üstünden modeme sabit 78 mb geliyor. Saha dolabı 150 metre mesafede


    22 Mart 2024 Cuma Günü 12.19 da mesaj attım İyi günler, telekomdan bağlantı gerceklestirildi. Hattımın telekom tarafından 79 mbps hız alabildiği tarafıma söylendi. Ayrıca Turknet in aktivasyonu gerçekleştirebileceği söylendi. diye yazdım.


    Öncelikle Hali hazırda kullandığım diğer ISS firması dışında hat çekilmesi lazımdı, çekilmedi. Önceki ISS firmasındaki internet hattımı Saha Dolabından ayırıp Turknet e bağladılar.


    Ama aktivasyon ücreti yüzünden hattımı açmıyorlar. Sırf servis geldi gördü ayar yaptı ayağına aktivasyon 22 Mart Cuma Günü gerçekleşmedi. Bu arada Aktivasyon Ücretini ödemek benim için sorun değil. İnternetin açılmaması sorun.


    22 Mart 2024 Cuma Günü Akşam yine telefon geliyor 23 Mart 2024 Cumartesi günü evde misiniz aktivasyon için gelinecek denildi. Tamam gelinsin dedim.


    23 Mart 2024 Cumartesi günü 16:30 da Telefon gelmiş, Bende lavabo dayım. Telefonda içeri de oda da duruyor. Sabahtan beri kimse kapıya gelmiyor ama Cep telefonumu arayarak evde olup olmadığıma karar veriliyor.


    23 Mart 2024 Cumartesi günü 16.40 da Türknet e mesaj olarak Bir internet bağlanacak 30 kere telefon ettiniz, Dün telefonda bugün için Evdeyim dedim. Hala telefon ediliyor diye yazdım.


    23 Mart 2024 Cumartesi günü 16:43 Merhaba Melih Bey, Ekiplerimize evde olduğunuzun bilgisi verilmiştir. Sizleri adresinizde ziyaret ederek kurulum işlemlerinizi gerçekleştireceklerdir. İyi günler dileriz.



    Ben yine bekliyorum gelecekler diye.



    23 Mart 2024 Cumartesi 18:26 da Telefon geliyor, Melih bey saha ekiplerimiz bölgeden ayrıldı Pazartesi aktivasyonunuzu gerçekleştireceğiz denildi. Ve ben pazartesi günü işe gidiyorum evde yokum.


    Benim evde olmadığımı Cep telefonu ile kontrol eden çalışanlara sahip bir firma TURKNET. Ben lavabo yada mı giremeyeceğim, cep telefonunu sürekli takip edip sabit sizden telefon mu bekleyeceğim her dakika. Bu nedir ya bir internet hattı bağlatacağım eve, 10-15 kere cep telefonu görüşmesi ve 10 kere mesaj oku ve takip et. Aktivasyon onayı vermek bu kadar mı zor. Bağlantı Modemin sinyalini görüyorsun. Aktifleştir gitsin. Faturayı kes gönder ödeyelim aktivasyon ücretinizi.



    Turknet saha ekibi ve Bize ulaşındaki ekiplerin keyfi için cep telefonundan bağlanıyorum internete şuanda. Pazartesi de 11. Gün olacak. Çok hızlı bağlantı yapıyorsunuz TurkNet.




    @TurkNet Destek



    Modem Kurulumu gerçekleştiğini ve İnternete erişim Sağlandığı bilgisi 3. işlemde görünüyor. Altı üstü açılacak ve kullanacağım. Nedir bu kadar uğraştırıcı davranmanız Turknet


    TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 25 Mart 2024; 17:49:46 >







  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden gönderir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Günaydın, bilgiler iletildi.

  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Kontrol ederek dönüş yapacağım
  • Saat 15.51 Kurulum ekibi arıyor, evde misiniz diye, Bende evde değilim çalışıyorum diyorum. Neden çalışıyorsunuz diyor. Daha sonra Arayan arkadaşa, 17:00 dan sonra evde olacağımı belirtmiştim dedim.


    Bana mesaj olarak iletilmemiş diyor.


    Şuanda burada bende mi sorun var, yoksa Turknet demi. Nasıl bir çalışma biçimi bende öğrenmek istiyorum. Bende Teknisyen olarak 1000 firmaya ev sahipliği yapan Teknopark İstanbul da çalışıyorum ve en az 150 firmaya tek bakıyorum. Ama geldim yoktunuz demiyorum.



    Saat 17:30 Şuan hala gelen yok. İstanbul'un göbeğindeki hizmet kalitesi



    Saat:18:55 Hizmet aktifleştirildi.


    Saat:18:59 Şimdi Ping sorunumuzu çözeceğiz.




    @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 25 Mart 2024; 18:58:22 >
  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Ping tracert sonucunuzu destek kaydınızın içerisine ekler misiniz? Net uzmanlarımız kontrol ederek sizinle iletişime geçecektir.
  • Müşteri temsilcileriniz modeme ping attırıyor. Tekrar destek kaydı açmayacağım. Değerleri mesleki bilgim ile iyileştirdim. Müşteri temsilcilerinize ayrı ayrı dert anlatmak çok sıkıyor. İyi çalışmalar.

  • 24 Mart 2024 pazar gecesi 23:00 civarı Turknet'e başvuru yaptım. Ertesi sabah ekipler geldi ve işlemlerim tamamlandı. Pazartesi 17:00 itibariyle sorunsuz hizmet açık. Bence bölge,ekip ve diğer değişkenler problem yaratıyor.

  • Anjeliqué kullanıcısına yanıt
    Keyifli kullanımlar dilerim
  • 2 yıllık Turknet aboneliğimi 2 gün önce sona erdirdim. 2 yıl boyunca ufak tefek her tarafta olacak sorunlar dışında hiçbir sorun olmadığı için memnundum.


    Ama ilk çıkan çkan ciddi sorunu tam 2 ayda çözemediler. Evet şaka yapmıyorum, 2 aydır internetsiz kaldıktan sonra canıma tak edip başka operatöre geçtim. Her gün yok yarın hallolacak, yok ondan sonraki gün hallolacak, yok gerekli yerlere gerekli bilgileri verdik diyerek 2 ay boyunca oyaladılar beni.


    Demem o ki, her şey iyi görünebilir ama ilk ciddi sorununuzda kendi başınıza kalacaksınız. Kurumsal bir firma bugün yarın bugün yarın deyip müşterisine 2 ay boyunca yalan söylemez. Verirsin şu tarihte düzelecek diye gerçek veriyi, müşteri kafasına uyarsa kabul eder uymazsa kabul etmez.


    Bu bana ders oldu. Kurum kimliği oturmamış firmalara bir daha abone olmam. Biraz fazla verir ama gider ciddi servis sağlayıcılara abone olurum.Kapasiteniz artık sorunları çözmeye yetmiyorsa yeni abone almayacaksınız. Bu kadar basit.





  • veleciraptor kullanıcısına yanıt

    130 metre uzaklıkta saha dolabım, arıza olurda yapamazlarsa bakarız artık.


    Bir fiber hatta 1000 mbps hız varsa bunu 100 mbps hız olarak bölmek yerine, sabit hız verip 20 ye bölüp 50mbps hız veriliyor, onu fark ettim. Snr Margin değerim ile oynadığımda hız sabit 51 mbps de duruyor. Normal de gelen değer ve modemin tam erişim değeri değişir. Turknet in sisteminde gelen değer değişiyor ama modemin tam eriştiği değer değişmiyor. Bundan dolayı 51 mbps üstünden, QoS ayarları ile 42 mbps e sabitledim. Bunu yapmamın sebebi prime time zamanında oyunlarda paket sıkışması olup, anlık drop yememek için. Oyun oynayan herkesin QoS ayarı yapması gerekiyor. Tabi bunu Turknet personelleri bilmiyor ve kulaktan dolma bilgilerle geliyorlar, o ayrı bir konu.




    Not: Şimdi birisi çıkıp saha dolabına tam 1000 mbps gelmiyor diyebilir. Fiber hat ek bağlantı hatasının 0,001 olduğunu bilmeleri gerekir. Ona göre de teknik kapasitesi yüksek saha personeline ve Saha da kullandıkları malzemelerin kalitelisine ihtiyaçları var. Ne kadar çok köfte istiyorsa Turknet, ona göre de çalışanına Ekmek vermeli ki sorunları kısa sürede düzeltsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 29 Mart 2024; 23:42:40 >




  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi ve kaydınızı kontrol ettiğimde uzmanımız 26.03.2024 tarihinde dönüş yapmıştır. Gelen bilgide "TurkNet sunucularından çıkana kadar düşük ms gözükmektedir. Timed out hataları sunucu kaynaklı olup sunucu desteği ile görüşmenizi rica ederiz." bilgisi verilmiştir. Dilerseniz tekrar test sonuçları ile birliktewww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak sorunu uzmanımıza ve network ekiplerimize iletebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Henüz iki dakika oldu ve çıkmış halde mi, Oyun yapımcısına bakınız özellikle böyle sorunlar için uygulamaları bile var. Rapor sonuçlanınca oyun yapımcısına göndereceğim Oradan nasıl bir cevap gelecek bakalım merak ediyorum.





    TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR.


    TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 30 Mart 2024; 12:4:52 >




  • Destek iletişime geçildi. Bakalım onlar ne diyecek.



    TURKNET SIRF AKTİVASYON ÜCRETİ İÇİN 11 GÜNDÜR HATTI AÇMIYOR.
  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Sorun çözüme ulaşmazsa tekrarwww.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı oluşturabilirsiniz. Uzmanımız ve network ekibimiz kontrol ederek bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yeni farkettim de, Benim yazdığıma çok farklı bir yanıt vermişsiniz. Bağlantı hızım ve Snr Margin sabit olduğunu belirttim yukarıda. Bunun cevabı ping,packet loss,time out değil. Neden sabit bunun cevabı lazım, zaten bu ayarları kendi modemim ile yapabiliyorum. Turknet in hattımı sabitlemesine ihtiyacım yoktu. Destek talebindeki son mesajı eklemeniz de cımbızlamak oluyor. Benim yazdıklarımı okumadınız sanırım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 30 Mart 2024; 13:57:1 >
  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Dilerseniz hız konusundaki soruyu destek kaydı üzerinden teknik ekibimize iletebiliriz. Bu konuda teknik ekibimiz size bilgi verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bilgilik bir durum yok, bariz bir şekilde 50 mbps hız sınırlama var. sabit 11,3 Snr Margin var. 130 mt mesafe de sınırlama. Destek ile de konuşmaya gerek yok, bir kişi cevaplamıyor. 30 kişiye ayrı ayrı derdimi anlatamam. Bir müşteriye, bir personel bakar. 30 personelin bakması ise iş gücü-zaman kaybı, hatalı işlem ve müşterinin çözümünün gecikmesi demektir. Bu her yerde böyledir. Onun için destek ile iletişime tekrar geçmeyeceğim. Bir kere geçtim iletişime 10 kişi den farklı cevaplar gelince vaz geçtim. Bir şey daha var müşteri temsilcisi ile mi teknik birim ile mi konuşuyoruz anlaşılmıyor. Bu söylediğimde bir iyileştirme dir.



    Size iyi çalışmalar, İyi günler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ta-er al-Sahfer -- 30 Mart 2024; 16:52:12 >
  • Ta-er al-Sahfer kullanıcısına yanıt
    Bu konu da sizi çok iyi anlıyoruz. Ancak sorunu iletmemiz durumunda uzmanımız doğrudan network ekiplerine ileterek bilgi talep edecektir. Kontrol sonrasında ise sizinle iletişime geçecektir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.