Şimdi Ara

Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
5
Favori
31.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Teşekkür ederim. Telefon hizmetinin bir an önce aktif olması için önceliğini ilettim. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın. Telefon hizmetinin bir an önce aktif olması için elimden geleni yapacağım.
    türknet ile son 11 günüm 3 ayındolmasını bekliyorum türktelekomun indirimlerinden yararlanıp size ödediğim fiyata denk geliyor.Resmen kandırıldım.Türknetli olmak isteyenler tekrar tekrar düşünsünler reklamlara aldanmasınlar
  • hüseyinarda H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız memnuniyetsizlik nedeniyle üzgünüm. Sorunu PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda size yardımcı olacağım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yapa'ya geçmeden önce 12mb alırken YAPA'ya geçirtip 10mb veriyorsunuz. Gerçekten harikasınız

    Kendi altyapınızda max bu hızı mı verebiliyorsunuz? MAx bu hızı verebiliyorsanız, neden altyapı sorgulamasında bana 100mb download 100mb upload verebiliriz diyorsunuz?

    destek kayıtlarında defalarca söyledim sorun nerede? Benim yapabileceğim değiştirmem gereken bir şey var mı?

    Yok arkadaş yok sorduğum şeye,bilgi almak istediğim şeye cevap yok?

    Şu destek kayıtlarını okuyanlar gerçekten okuduğunu anlamıyor.

    sırf aktif altyapınıza geçeceğim diye evi değiştirdim, başıma gelenlere bak.

    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)




  • epatso E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa santralimiz üzerinden altyapınızın desteklediği 100 Mbps'e kadar hizmet veriyoruz. Altyapınız bu hızları desteklemediğinden dolayı 100 Mbps'e kadar paketimizden yararlanamıyorsunuz.
  • TurkTelekom'dan TurkNet'e geçiş işlemini başlattım. Günde 5 defa arıyorlardı. Ne yaptınız? Hadi belgelerinizi gönderin. Bir an önce geçişinizi yapalım. Çabuk çabuk hadi diye. Şimdi geçiş yaptık. Teknik destek diye bir telefon numarası verdiler. Zor zahmet 1 saat içerisinde bir insanla konuşabildim. Sözde teknik destek olduklarını anladım. Tek yaptıkları iş, online işlemlere girin, oradan yazın bize demek. 36 saat içerisinde ortalama dönüyorlarmış. Geçiş yapmadan önce günde 5 defa arayan Turknet'ten eser kalmadı. Geçtiğime bin pişman oldum. Sakın, Turknet'li olmayın. Reklamlara aldanmayın. Müşteri memnuniyeti sıfır.
  • Covid sebebiyle oturan müşteri sayısı düşen işyerimde paket siparişlerini artırmak için 950 tl harcayarak 1000 adet broşür bastırıp bunu iki kişiye dağıttırarak paket satışlarımı artırmak istedim. Daha sonra sabit telefonumu cebime yönlendirmek istedim ancak türknet kendi kafasına göre işlem yapıp benim telefonumu yönlendirmeye kapatmış 0 850 288 80 80 numaralı çağrı merkezindeki bilgisayara konuyu ilettim. Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)48 saat içinde sorunun çözüleceğine dair otomatik maili aldıktan sonra ertesi gün spam kutusuna attıkları mailde sorunun çözüldüğünü söylediler. Faturamı hem sms ile gönderip hem de beni arayarak bildiren firma bunun için dandik bir mail atmakla yetinmiş. O mailde spama düşmüş. neyse sonra tekrar yönlendirme yapmak istedim ancak bırakın yönlendirmeyi bu seferde telefonumu gelen aramalara kapatmışlar 0 212 703 43 71 numaralı diğer çağrı merkezini aradığımda benim ne dediğimi bile dinlemeden online işlemlere kayıt açtırın bizim yapabileceğimiz bir şey yok bizim firmada teknik servisle doğrudan görüşemezsiniz deyip telefonu suratıma kapattılar. Üstelik her aradığımda bunu yaptılar. Ertesi gün gene sorunun çözüldüğüne dair mail attılar. Ancak telefonum gelen aramalara hala kapalı her aradığımda telefonu gayet rahat bir şekilde suratıma kapatıyorlar iki tuşa basılıp halledilecek böyle küçücük bir sorun sebebi ile dört gündür tek bir paket siparişi dahi alamadım zararım yaklaşık 2000 tl bunun yanında dört gündür bana sipariş vermek isteyen tüm müşterilerim artık dükkanımın kapandığını düşünüyor. Zararımın tahsili için tüketici mahkemesine başvuracağım. Sakın sizde 5-10 lira daha ucuz diye bunun gibi merdiven altı firmalara itibar etmeyin. İnternet bağlatacağınız firmanın en azından bir çağrı merkezi olmasına dikkat edin.Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fullace_1907 -- 23 Ağustos 2020; 18:47:31 >




  • Merhaba, hizmetinizde yaşamış olduğunuz sorunu ve GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • fullace_1907 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızda yaşadığınız sorun için teknik ekimize bilgi verdim. Gerekli tüm kontrolü yaparak size dönüş sağlayacaklar.
  • Sizin bilgi vermenizi de sallayan yok anlaşılan bugün sizin yüzünüzden iş yapamadığım 5. gün 5 gündür ne arayan var ne soran iki tuşluk mesele yüzünden 5 gündür uğradığım zararı karşılayacak mısınız siz onu söyleyin
  • İnternet bağlantım son bir iki haftadır gün içerisinde birkaç defa kesiliyor. Bazen üç beş dakika bazen ise saatler süren kesinti oluyor. Destek bölümüne yazıyorum. Aynı otomatik cevap. Kaydı oluşturduğunuz sırada kopma sorununuz mevcutken şu an kopma yaşamadığı izi ve x saat x dakika internete bağlı olduğunuz bla bla bla...

    Yahu benim şikayetim 'internetim gitti gelince kaç saat bağlı kaldığımı bir zahmet yazın' değil ki! Gün içinde internet birkaç kez gidiyor. Sorun bu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    HALA HER GÜN SORUNU ÇÖZDÜK DİYE FARKLI İSİMLERDEN MAİL ATIP DALGA GEÇMEYE DEVAM EDİYORSUNUZ HEPSİNİN EKRAN GÖRÜNTÜLERİNİ DE ALDIM SABAH MAHKEMEYE VERECEĞİM ORADA DA DALGA GEÇMEYE DEVAM EDİN AKIL KÜPÜ ÇALIŞANLARINIZ BİR KERE ARAYIP DA ACABA ARAMALARA AÇILMIŞ MI ŞU ADAMIN TELEFONU DİYE KONTROL ETMEYİ BİLE AKIL EDEMİYOR YA DA BİLEREK SORUNU ÇÖZMÜYORLAR 03124310709 ARAYIN BAKIYIM ARANABİLİYOR MU BU TELEFON BUGÜNLE BERABER TOPLAM ZARARIM 2500 TL'Yİ AŞTI BU PARAYI MAHKEMEYLE ALACAĞIM SİZDEN İSTERSE 5 SENE SÜRSÜN MÜŞTERİYLE DALGA GEÇMEK NEYMİŞ TÜM FATURALARIMI ÖDEMİŞ OLMAMA RAĞMEN KAFASINA GÖRE ÖNCE YÖNLENDİRMEYE SONRA GELEN ARAMALARA KAPATMAK NEYMİŞ ARTIK MAHKEMEDE ANLATIRSINIZ. AYRICA BU BİR ARIZA DEĞİL SONUÇTA BU İŞLEMİ BİLGİSAYAR ÜZERİNDEN SİZİN ÇALIŞANLARINIZ YAPIYOR VE ORTADA BU İŞLEMLER İÇİN BENİM NE YAZILI NE DE SÖZLÜ HİÇBİR TALEBİM YOKTürknet Şikayet (Aman uzak durun...!)




  • fullace_1907 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, telefon hattınızda yaşadığınız sorun ile ilgili arama yapılması için bilgi verdim. Teknik arkadaşım gün içinde dönüş sağlayacak.
  • bugün 6. gün hala karşımda muhatap yok arayacaklarmış lütfedip benim zararımı kim karşılayacak siz ona cevap verin bugün hattımı adam gibi bir firmaya taşıyacağım zaten sizden birinin ilgilenmesini beklersek daha çok bekleriz sayenizde dükkanımı herkes kapandı zannediyor asıl salaklık bende sizin gibi merdiven altı firmaya itibar edip hattımı 3 kuruş ucuz diye taşıdım al işte bugünle beraber 3000 liraya yakın zararım oldu bu zararımı ne zaman karşılayacaksınız ona cevap verin
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evet 6. gün sonunda biri az önce beni arayıp TEHDİT ETTİKTEN SONRA telefonu suratıma kapattı
  • fullace_1907 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik arkadaşım size arama yaptığı zaman açıklama yapmak istemiş ancak hakaret içerikli konuştuğunuz için anons vererek görüşmeyi sonlandırdığını iletti.
  • hiçbir şekilde hakaret etmedim iftira atmayın sinirli konuştuğum doğrudur ayrıca sinirli olmam kadar da normal bir durum yok 6 gündür iş yapamıyorum sizin yüzünüzden ayrıca arayan ve hiçbirşeyden anlamayan sözde teknik servis görevli arkadaşınız sürekli yalan konuşup suçu türk telekoma atınca sinirimin artması da ayrı bir konu şimdi türk telekomu aradım oradaki adam da aynı şeyi söyledi oradakiler iş bilmediği için sürekli suçu bize atarlar biz de bıktık bu durumdan diye yakındığı için telefonumu ##002# yapıp yönlendirmeden çıkardığımda tamamen yönlendirmeye kapatmış olduğum yalanını söylediği için telefonumu yönlendirmeye açmaya çalışırken gelen aramalara nasıl kapattığını sorduğumda telefon kablolarında arıza olduğu yalanını söylediği için sinirliyim ne yani tesadüfen tam o anda kablolarım mı koptu siz beni salak mı zannediyorsunuz madem hakaret etmişim ettiğim hakareti de yazsanıza burdan işiniz gücünüz yalan iftira




  • fullace_1907 F kullanıcısına yanıt
    Yapmış olduğunuz görüşme kaydının dinlenmesi için 35842996 numaralı şikayet kaydı ile çözüm uzmanı arkadaşlarımıza ilettim. Görüşme kaydını dinleyerek size dönüş yapacaklar.
  • yeni İnternetim Türknet olmayacak anlaşıldı
  • jahoon kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi de aramızda görmek isterim. Abonelik başvurusunda bulunmak istediğinizde yaşadığınız sorunu benimle paylaşabilir misiniz?
  • Kesinlikle uzak durun. İptal isteğim üzerine yeni tekliflere baktım. 75 Mbps hız teklifleri aldım. Aha bu da Turknet:


    Türknet Şikayet (Aman uzak durun...!)

    Umarım bugün faturalandırma durur. Hemen başka bir sağlayıcı ile anlaşırım hafta bitmeden. @TurkNetDestek bana yapabileceğiniz en büyük iyilik şu an, abonelik iptal sürecinin hızlandırılmasıdır. Abone no:1311928

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.