Şimdi Ara

Turknet Şikayet..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.432
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1485686 numaralı turknet kullanıcısıyım.2ay boyunca intenet sıkıntısı çektim bu süre zarfında iç tesisatımı değiştirdim halen sorun düzelmiyince mecbur olarak destek ekiplerini yönlendirmelerini talep ettim.

    Tekiziletişim adlı firma çalışanı gelip evimde bir sıkıntı bulamayıp telefon direğinden problemi buldu oksitlenme dedi ve sorun sizden kaynaklı değil her hangi bir ücretlendirme olmayacaktır dedi ve gerek forum u doldurturup imzalattı.Belgede Lokal kutuda oksitlenme yazmasına rağmen sağolsun turknet ekibi 100 tl lik fatura çıkardı.

    Çalışanlarda Cahit Y. adlı kişiye 2 kere belge göndermeme rağmen sorunun ankastre de iç tesisat ile alakalı olup faturanın değişmiyceğini belitiyor .Belgede yazan lokal kutu olamasına rağmen.

    Bu gibi yaklaşımları tek bir kişiye yapılıyormuş gibi görmemek lazım benim gibi 100 lerce belki binlerce kişi var her bir kişiden alınan 100 tl ile köşeyi dönüyorlar sanırsam.

    Ne kadar da bu tip bu konu açmak istemesemde gördüm ki Hem tekizileteşim hemde şahsım ı yalancı çıkarmaya çalışmaları bu konuyu açmama herkezin bu konu hakkında bilgi sahibi olması gerkektiğini düşündüm.Bu kadarmı zor bir insanın yada firm

    anın biz hatı yapmışız demesi yeterde artardı bir de yağ gibi personelleri üste çıkmaya çalışıyor.... @TurkNetDestek


    Turknet Şikayet..

    1.gün ankstre kutusu belge gönderiyorum.2.gün lokal kutu oluyor. 3.gün telefon direğini evin içine diktiler...:)

    4.Bırakın evimin içini bahçemde dahi olmayan bir kutudur kendileri. Evrim gerçektir arkadaşlar inanın. Komedi film tadında.



    TAŞERON FİRMANIN Sorunu çözdüğü yer(lokal kutu olarak foruma yazdığı telfon direği'dir). Son resim ise kendi ankastre kutumdur.


    SORUNUM ÇÖZÜLMÜŞTÜR.. @TurkNetDestek 'de olmasa derdimizi anlamaya çözmeye çalışıcak bir MÜŞTERİ HİZMETLERi YOK.

    Teşekkürler @TurkNetDestek sende olmasan biz ne yaparız......

    Turknet Şikayet..


    Turknet Şikayet..
    Turknet Şikayet..
    Turknet Şikayet..


    Turknet Şikayet..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ManyaqhKs -- 17 Aralık 2020; 21:54:17 >



    ManyaqhKs bu mesajı paylaştı




  • Hiç şaşırmadım
  • Ben de zamanında ev içi kurulum hizmeti almıştım. Cücük kadar bir RJ11 kablo vardı, uzatır modemi güzel bir yere koyarız diye.


    İnternet sitesinde de diyor ki kabloyu modeme kadar getiriyoruz bu hizmeti alırsan.


    Eli çantalı bir arkadaş geldi, e modemi getirin buraya dedi, fişi taktı, telefonundan yutub açtı iş tamam dedi gitti.


    Yalan beyan Turk.Net'in en güzel yaptığı şeylerden biri maalesef. Halen forumda en düşük ping en yüksek hız bizde diye geziyorlar utanmadan mesela.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbbergen

    Ben de zamanında ev içi kurulum hizmeti almıştım. Cücük kadar bir RJ11 kablo vardı, uzatır modemi güzel bir yere koyarız diye.


    İnternet sitesinde de diyor ki kabloyu modeme kadar getiriyoruz bu hizmeti alırsan.


    Eli çantalı bir arkadaş geldi, e modemi getirin buraya dedi, fişi taktı, telefonundan yutub açtı iş tamam dedi gitti.


    Yalan beyan Turk.Net'in en güzel yaptığı şeylerden biri maalesef. Halen forumda en düşük ping en yüksek hız bizde diye geziyorlar utanmadan mesela.

    tabi sizde haklısız ama ev içinde dokunulan birşey yok bende :) ve bunu taşeron firma da diyor.turknet kabul etmiyor. hız konusuna gelince bölge bölge fark ediyor ben suan da 90 mbps hız almaktayım 15 ping ile sıkıntı yok .

    Onlar istediği kadar yalan beyan versin ben 197 tl gelen faturamı öderim sonra gider üstüne nitelikli dolandırıcılıktan dava açarım hiç üşenmem bunlar bu seferlik birşey olmaz diyerekten devam ederisek istediklerine hep varmış olucaklar.





  • Ah ah turnet ekibi adamı çıldırtırsınız.Şimdide lokal kutunun iç tesisata dahil olduğunu söylüyorlar.Lokal kelimesinin yerel bölgesel anlamına geldiğini bilmiyorlar.

    Bu kadar saçma bir firma daha ömrü hayatımda görmedim.3 kere ankastre kutusunda yazdılar sonra döndüler zahmet edip formu okumuşlar.Şimdi de olması

    imkansız bir şeyi öylemiş gibi kabul etmemi bekliyorlar.Filmm tadında turknet seyretmeye devammm.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrOpen

    Hiç şaşırmadım

    şaşırılmıycak gibi değillerki 3 kere ansktre yazdılar şimdi forumu okumuşlar lokal kutu yazdığı görmüşler.Şimdide lokal kutunun iç tesisata dahil olduğunu söylüyorlar.Lokal kelimesinin anlamı

    yerel,bölgesel demektir.İnsanı çileden çıkarmayı başarıyolar.Bilgisisiz eğitimsiz insanları personel olarak oraya koyuyorlar herhalde anlamış değilim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ManyaqhKs -- 16 Aralık 2020; 12:35:56 >
  • Merhaba,


    Acilen yeni taşınacağım eve internet bağlatmam gerekiyor.

    Birçok firma ile görüşüp Turknet'ten hizmet almaya karar verdim.

    Fakat gerek çağrı merkezinizden gerekse web sitenizden yapmaya çalıştığım tüm taleplerde şöyle bir uyarı veriyor:

    "Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz."


    Çağrı merkezinizi aradığımda bana farklı bir firmadan devam eden bir talebinizden dolayı bir işlem yapamıyoruz diyorlar. 

    Türk Telekomu arıyorum, Herhangi bir başvuru talebiniz ya da aboneliğiniz yok diyorlar, yapacakları birşey olmadığını söylüyorlar.


    Özetle nasıl bir sistem kurulmuşsa Turknet'e abone olmamı engelliyor.


    Sorunun çözümü için acilen yardımlarınızı bekliyorum.


    Teşekkürler.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: idris_

    Merhaba,


    Acilen yeni taşınacağım eve internet bağlatmam gerekiyor.

    Birçok firma ile görüşüp Turknet'ten hizmet almaya karar verdim.

    Fakat gerek çağrı merkezinizden gerekse web sitenizden yapmaya çalıştığım tüm taleplerde şöyle bir uyarı veriyor:

    "Devam eden bir talebiniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Devam eden işleminizi sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz."


    Çağrı merkezinizi aradığımda bana farklı bir firmadan devam eden bir talebinizden dolayı bir işlem yapamıyoruz diyorlar. 

    Türk Telekomu arıyorum, Herhangi bir başvuru talebiniz ya da aboneliğiniz yok diyorlar, yapacakları birşey olmadığını söylüyorlar.


    Özetle nasıl bir sistem kurulmuşsa Turknet'e abone olmamı engelliyor.


    Sorunun çözümü için acilen yardımlarınızı bekliyorum.


    Teşekkürler.

    Belki hem turknet wepten başvuru yapıp hemde telefon la yapmaya çalışıyorsunuzdur.Yada başka bir çözüm olarak farklı bir numaradan arayın müşteri hizmetleri ile halletmeyi denyiniz.





  • Müşteri hizmetlerini de aradım, zaten onlar farklı bir firmada başvurunuz var dediler. Oysa ki henüz bir başvurum olmadı.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: idris_

    Müşteri hizmetlerini de aradım, zaten onlar farklı bir firmada başvurunuz var dediler. Oysa ki henüz bir başvurum olmadı.

    isterseniz pm üzerinden konuşalım konuyu kirletmiyelim.

  • Merhabalar, sizinle PM üzerinden de iletişim içerisindeyiz. Yaşamış olduğunuz sorununuz ile ilgili üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Tüm müşterilerimiz bizim için oldukça önemli ve değerlidir... Ben konuyu şimdi ele alıp yazdığınız detayları uzman ekip arkadaşlarımla paylaşacağım. En kısa süre içreisinde size bir geri dönüş yapılarak yardımcı olunmaya çalışacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, sizinle PM üzerinden de iletişim içerisindeyiz. Yaşamış olduğunuz sorununuz ile ilgili üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Tüm müşterilerimiz bizim için oldukça önemli ve değerlidir... Ben konuyu şimdi ele alıp yazdığınız detayları uzman ekip arkadaşlarımla paylaşacağım. En kısa süre içreisinde size bir geri dönüş yapılarak yardımcı olunmaya çalışacağız.

    Bende böyle basit çözümlene bilcek bir konu hakkında konunun buralara taşınamsına üzgünüm. Fakat haksızlık yapıldığı düşünüyorum.

    O yüzden tarafınızdan her hangi bir çözüm oluşmadığı sürece hakkımı aramaya devam edeceğim.

  • ManyaqhKs kullanıcısına yanıt
    Çözüm aramak herkesin hakkı tabii. Sizi anlayabiliyorum. Sorunu kısa süre içerisinde çözüme ulaştırmak için elimizden geleni yapacağız. Bu süreçte bende buradan size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Sorun çözüldü, Turknet'i en son akşam tekrar aradığımda artık sorunsuz aboneliğimi başlattılar.
    Ama sorunu kim nasıl çözdü anlayamadım.
    Telekoma da defaatle mail attım, Turknet ile de defaatle görüştüm. Benden önce evde oturan Eski kiracı TTNet kullanıyor imiş bunu yeni evine nakil yapmış, belki nakil tam kapanmamış olabilir dedim. Sorun bu muydu tam onu da anlamadım ama sonunda çözüldü.
    Herkese çok teşekkürler.
    .............
    Maalesef çözüldü sandığım sorunum halen çözülemedi. Meğer adres bilgisinde DaireNo hatalı girmişler o yüzden başvuru yapılabilir hale geldiğinden sorun çözüldü sanılmış.
    İmzalayacağım başvuru evrakına baktığımda adres hatası olduğunu söyledim, defaatle forumdan da Turknet online işlemlerden de çağrı merkezinden de sorunu bildirmeme rağmen halen çözülemedi.

    Online işlemler => Aktivasyon => Başvuru Belgesi indirme linkinde halen adresimdeki daire no 7 yerine 8 gözüküyor.

    Arıyorum sisteminizde 7 gözüktüğünü söylüyor mail olarak tekrar gönderdik diyorsunuz, ama hiçbir Mail de gelmiyor.

    LÜTFEN ARTIK BENİ BOŞ YERE OYALAMAYINIZ. EĞER ADRES SORUNUNU ÇÖZEMİYOR İSENİZ, OLMUYOR DEYİN, BEN DE BAŞKA FİRMALARA BAKAYIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi idris_ -- 18 Aralık 2020; 9:6:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: idris_

    Sorun çözüldü, Turknet'i en son akşam tekrar aradığımda artık sorunsuz aboneliğimi başlattılar.
    Ama sorunu kim nasıl çözdü anlayamadım.
    Telekoma da defaatle mail attım, Turknet ile de defaatle görüştüm. Benden önce evde oturan Eski kiracı TTNet kullanıyor imiş bunu yeni evine nakil yapmış, belki nakil tam kapanmamış olabilir dedim. Sorun bu muydu tam onu da anlamadım ama sonunda çözüldü.
    Herkese çok teşekkürler.
    .............
    Maalesef çözüldü sandığım sorunum halen çözülemedi. Meğer adres bilgisinde DaireNo hatalı girmişler o yüzden başvuru yapılabilir hale geldiğinden sorun çözüldü sanılmış.
    İmzalayacağım başvuru evrakına baktığımda adres hatası olduğunu söyledim, defaatle forumdan da Turknet online işlemlerden de çağrı merkezinden de sorunu bildirmeme rağmen halen çözülemedi.

    Online işlemler => Aktivasyon => Başvuru Belgesi indirme linkinde halen adresimdeki daire no 7 yerine 8 gözüküyor.

    Arıyorum sisteminizde 7 gözüktüğünü söylüyor mail olarak tekrar gönderdik diyorsunuz, ama hiçbir Mail de gelmiyor.

    LÜTFEN ARTIK BENİ BOŞ YERE OYALAMAYINIZ. EĞER ADRES SORUNUNU ÇÖZEMİYOR İSENİZ, OLMUYOR DEYİN, BEN DE BAŞKA FİRMALARA BAKAYIM.

    sevindim dostum sorunun çzöülmesine.Sorun yüksek ihtimal Hattı başka porta taşıyıp boşa çıkardıkları portun üzerinde ki kaydıı silmeyi unutmuşlardır büyük ihtimal.:)





  • Dün akşam aradığımda sorun çözülmüş olarak yeni aboneliğime başvurumu yapabilmiştim, ama bugün evrakları göndereyim derken bir de baktım adres olarak iç daire no'sunu yanlış yazmışlar. Yani benim sorun aslında çözülmemiş halen devam ediyormuş. Bugün sorunu bildirmek için aradığımda tüm numaralar otomatik beni aktivasyon işleminiz devam ediyor deyip müşteri hizmetlerinden bir kişiye bağlamadı. İlk defa bu kadar saçma bir yapı ile karşılaşıyorum. Ne yapacağımı bilemedim.

    Sayın Turknet yetkilisi ses kaydım dahil herşey elinizde, belirttiği daire no belli ama siz o daire no'ya işlem yapılamadığını bile bile tutup hatalı bir daire no üzerinden işlemi gerçekleştirmişsiniz, bu nasıl bir hizmet anlayışıdır? Artık yeter.

  • idris_ İ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size yardımcı olabilmem için müşteri numarasını ve doğru adresi benimle paylaşabilir misiniz? Ben ilgili birimimize adresin hatalı olduğunu paylaşarak sizinle iletişime geçmelerini talep edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManyaqhKs

    Bende böyle basit çözümlene bilcek bir konu hakkında konunun buralara taşınamsına üzgünüm. Fakat haksızlık yapıldığı düşünüyorum.

    O yüzden tarafınızdan her hangi bir çözüm oluşmadığı sürece hakkımı aramaya devam edeceğim.



    Alıntıları Göster

    TurkTelekom olsa sorunsuz hallederlerdi bu oksit olayını. Ben zamanında turktelekomda iken benzer bi olay yaşamıştım. Bina dışındaki kutuda oksitlenme olmuştu ve telekom ekibi halletmişti. Şimdi öyle bişey yaşasam kendim müdahele ederim muhtemelen. TurkNete bırakmak olmaz :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fr.BJK

    TurkTelekom olsa sorunsuz hallederlerdi bu oksit olayını. Ben zamanında turktelekomda iken benzer bi olay yaşamıştım. Bina dışındaki kutuda oksitlenme olmuştu ve telekom ekibi halletmişti. Şimdi öyle bişey yaşasam kendim müdahele ederim muhtemelen. TurkNete bırakmak olmaz :)



    Alıntıları Göster

    Olayın başlagıcı var daha ben kendim bilgisayar üzerine okumuş birisiyim.2 ay boyunca internet problemi ile uğraştım ilk sorun yok dediler sonra tekrar tekrar destek kaydı açtım sonra iç tesisat dediler.(O arada ben 12 senelik kablo olduğu için dedim belki kablo eskimiştir değiştirdim).Sonra ankastreden modemi bağlayarak kendim testleri yaptım.Baktım hala çözülmedi destek kaydı açmaya devam ettim.

    Sonra donanımsal bir sıkıntınız var dediler.

    En son müşteri hizmetleri aradı turknetten biz ekip gönderelim eğer iç tesisatınızda sorun yok ise zaten fatura yansımaz dediler.Gelen ekip elamanı (Tekiziletişim taşeron firma elemanı) içtesisatım da problem bulamayıp sokak ta olan telefon direğine çıkarak sorunu çözdü ve lokal kutu olarak destek formuna yazdı her hangi bir ücret ile karşılaşmazsın diyerek forumu imzalattı.Fatura geldik ten sonra ben tekiziletişimle irtibat kurdum faturanıza herhangi bir ücret yansımaması gertiğini söylediler(turknet ekiplerine ilettiklerini söylediler ne kadar doğru orasını bilemem).

    Turknet müşteri hizmetleri;

    1.Sorunun ankastre kutusunda olduğu söyledi(bende forum belgesini yolladım lokal kutu olduğu söyledim).

    2.Lokal kutu iç tesisatı dahildir dediler.(Telefon ile konuşmamda bu sefer Lokal kutunun ankastre kutusu olduğunu tesisata dahildir dediler).Lokal in anlamı yerel,bölgesel demektir.

    3.Son mesaj da ise telefon direğini içtesisata dahil olduğunu söylüyor.(Telefon direği sokakta evimin bahçesinde dahil değil) nasıl iç tesisat olduğunu sorduğumda gerekli merciler şikayet edebilirsini diyerek destek kaydını kapatıyor.

    Aynı işlemi yan komşum turktelekom ekipleri tarafından yaptırdı hiç bir ücret çıkarmadılar sizinde değiniz gibi olması gerektiği gibi(geldiler baktılar sorunu çözdüler gittiler faturaya yansımadı).


    Burda sıkıntı turknet müşterisine değer vermemsinden kaynaklı birde pişkin pişkin biz herkese aynı şekil faturalandırma yapıyoruz demeleri.

    Benim bundan sonra ki işim eğer fatura güne kadar bir düzeltme yapmadıkları taktirde Hem tüketici hakları na başvurada bulunucam hemde nitelikli dolandırıcılıktan ayrı dava açıcam bunlara belki akıllanırlar insanları aciz görmekten vazgeçerler.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ManyaqhKs -- 17 Aralık 2020; 13:33:7 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ManyaqhKs

    Olayın başlagıcı var daha ben kendim bilgisayar üzerine okumuş birisiyim.2 ay boyunca internet problemi ile uğraştım ilk sorun yok dediler sonra tekrar tekrar destek kaydı açtım sonra iç tesisat dediler.(O arada ben 12 senelik kablo olduğu için dedim belki kablo eskimiştir değiştirdim).Sonra ankastreden modemi bağlayarak kendim testleri yaptım.Baktım hala çözülmedi destek kaydı açmaya devam ettim.

    Sonra donanımsal bir sıkıntınız var dediler.

    En son müşteri hizmetleri aradı turknetten biz ekip gönderelim eğer iç tesisatınızda sorun yok ise zaten fatura yansımaz dediler.Gelen ekip elamanı (Tekiziletişim taşeron firma elemanı) içtesisatım da problem bulamayıp sokak ta olan telefon direğine çıkarak sorunu çözdü ve lokal kutu olarak destek formuna yazdı her hangi bir ücret ile karşılaşmazsın diyerek forumu imzalattı.Fatura geldik ten sonra ben tekiziletişimle irtibat kurdum faturanıza herhangi bir ücret yansımaması gertiğini söylediler(turknet ekiplerine ilettiklerini söylediler ne kadar doğru orasını bilemem).

    Turknet müşteri hizmetleri;

    1.Sorunun ankastre kutusunda olduğu söyledi(bende forum belgesini yolladım lokal kutu olduğu söyledim).

    2.Lokal kutu iç tesisatı dahildir dediler.(Telefon ile konuşmamda bu sefer Lokal kutunun ankastre kutusu olduğunu tesisata dahildir dediler).Lokal in anlamı yerel,bölgesel demektir.

    3.Son mesaj da ise telefon direğini içtesisata dahil olduğunu söylüyor.(Telefon direği sokakta evimin bahçesinde dahil değil) nasıl iç tesisat olduğunu sorduğumda gerekli merciler şikayet edebilirsini diyerek destek kaydını kapatıyor.

    Aynı işlemi yan komşum turktelekom ekipleri tarafından yaptırdı hiç bir ücret çıkarmadılar sizinde değiniz gibi olması gerektiği gibi(geldiler baktılar sorunu çözdüler gittiler faturaya yansımadı).


    Burda sıkıntı turknet müşterisine değer vermemsinden kaynaklı birde pişkin pişkin biz herkese aynı şekil faturalandırma yapıyoruz demeleri.

    Benim bundan sonra ki işim eğer fatura güne kadar bir düzeltme yapmadıkları taktirde Hem tüketici hakları na başvurada bulunucam hemde nitelikli dolandırıcılıktan ayrı dava açıcam bunlara belki akıllanırlar insanları aciz görmekten vazgeçerler.



    Alıntıları Göster

    Ne yaparsan yap sonuna kadar haklısın. Nereye şikayet edersen et haklısın...


    Çözerse bu sorunu @TurkNetDestek çözer. Firmanın verdiği saçma sapan cevapları o düzeltiyor problemleri o gideriyor.





  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.