|
Geçenlerde Turknet online işlemlerde denk geldim. Tarifi zor içerikli bir rapor oluşturmuşlar. Turknet kullanıp ufak da olsa bir sorun yaşamış herkes ne demek istediğimi anlayacaktır. Tıklayıp gülebilirsiniz. Arıza kayıtlarına 24 saat içindeki geri dönüş oranı %100 Destek taleplerinize 24 saat içindeki geri dönüş oranı %96 Adamlar sistemin otomatik mesaj atma özelliğine geri dönüş ismini takmışlar Hiç bir önemli veri yok listede. Örneğin kaç tane destek ve arıza için sesli görüşebilecek MH var(ya da var mı) - kaç tane abone edindirme servisinde çalışan ürün satıcısı var (çalışanlar zaten sırf abonelik işlerinde çalışıyorlar) Şeffafız diyerek konuya hakim olmayan gariban insanları böyle kandıralım diyorlar. Allah için bir de çözülen arıza ya da destek kayıt yüzdesini de paylaşsanız. Ya da yüzdeden ziyade süresini belirtseniz. Ben ufacık bir hız arttırımı için 2 hafta bekledim mesela. ![]() Bir de bakın ne yazmışlar : Bizim sektörde bu bilgiler pek paylaşılmaz, şirket içinde kalır, çünkü bazen kırık notunuz da olur; onu kimse görsün istemezsiniz. Biz iyisini kötüsünü açıkça paylaşalım dedik. Böylece hem TurkNet'liler hem de TurkNet’li olmayı düşünenler sayılara bakıp bizi değerlendirsin istedik. Yuuuuh. Hem kel hem fodulsun Turknet... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VeterözeR -- 15 Aralık 2020; 21:2:42 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler

kullanıcısına yanıt


Hızlı






