Şimdi Ara

TurkNet saha ekipleri ve Ankastre Ölçümü - Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.044
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. Bilgim olmadığı için danışmak istedim.

    İnternet hızım 85 mbit civarından 6 ay önce 50 mbit’e ve son 2 ay’da ise 40 mbit’e düştü.

    Destek kayıtları sonucumda sürekli olarak Telekom ekiplerinin TT kaynaklı değil iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verildi.

    Tüm altyapı sorgulama sayfalarında ve TTnet başvurusu için aradığım TT Müşteri hizmetleri bile hattımızın 86 mbit’e kadar hız alabildiğini söyledi.

    Bu durumlara bakınca evet iç tesisatım muhtemelen kötü diyip TurkNet ekiplerini çağırdım.


    Dün akşam TurkNet ekipleri geldiler. Daire içi ve apartman içi tesisat kontrolü yapıldı ve bir sorun bulunmadı.

    Daha sonra kendilerinden apartman ankstresinden ölçüm alabilir miyiz diye rica ettim ve testi gerçekleştirdik.


    Apartman Ankastresinde çıkan sonuçta evde aldığım ile aynı sonuç çıktı.

    Şimdi anlamadığım sorun TurkNet mi yoksa Türk Telekom mu yoksa ben miyim?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim, saygılarımla





    TurkNet saha ekipleri ve Ankastre Ölçümü - Yardım



    TurkNet saha ekipleri ve Ankastre Ölçümü - Yardım



    TurkNet saha ekipleri ve Ankastre Ölçümü - Yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppobelter -- 27 Aralık 2020; 12:24:31 >







  • Modem hat değerlerinizi atar mısınız?

    Sorun altyapı (TT) kaynaklı gibi geldi bana ama bilemedim.

    TT muhtemelen hattın alabileceği teorik hız değerini görüntüleyerek bir sorun olmadığını söylemiştir. Saha kontrolü yapmadan böyle bir kanıya ulaşılabilir mi ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Merkür Metrosu -- 27 Aralık 2020; 12:26:52 >
  • YAPA hizmet ise sorumlu TurkNet, VAE hizmet alıyorsanız sorun TT kaynaklı olmalı diye düşünüyorum.

  • Merkür Metrosu kullanıcısına yanıt
    TurkNet saha ekipleri ve Ankastre Ölçümü - Yardım
  • RefiUlunay R kullanıcısına yanıt
    YAPA değil hocam VAE hizmet almaktayım. Bu sorunu çözecek kişi kim peki? Ne yapılmalı?
  • ppobelter kullanıcısına yanıt
    Hat değerlerine baktığımda indirmede SNR marjı düşük. Ayrıca hem indirme hem yüklemede hat zayıflaması değeri yüksek. Bunlar bağlantı kalitesini altyapı/kablolama bağlamında olumsuz etkileyen değişkenler olduğu için sorun altyapıdan kaynaklı gibi görünüyor. Kaldı ki modemi ankastreye bağladığınızda da aynı sonuçları elde ettiğinizi söylemiştiniz. Dolayısıyla saha altyapısıyla alakalı bir sorun var.
  • Merkür Metrosu kullanıcısına yanıt
    Düşüş olduğu zamanlar bir altyapı çalışması vesaire denildi kesintiler vesaire denildi. Düştükçe düştü. Ankastreden aynı sonucu aldık evet yani iç tesisata gelmeden işin rengi belli oluyor direkt.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Telekom saha dolabı hakkında
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ppobelter kullanıcısına yanıt
    Şu durumda Turknet ile iletişime geçebilirsiniz. Hat değerlerini de talebinize iliştirin. Onlar sizin yerinize altyapı sağlayıcıyla iletişime geçecektir. TT ekiplerinin sahada müdahale etmesi gerekiyor.
  • Merkür Metrosu kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim yardımınız için destek kaydından sonuçlar atayım kendilerine direkt. En olmadı BTK üzerinden yapacağım işlemleri.
  • Altyapı kaynaklı.
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Düzeltme ihtimali yok yani umudu kesiyorum ufak ufak. Telekom hayatta düzeltmez bu işi...
  • ppobelter kullanıcısına yanıt
    Bazen yanlışlıkla düzeltiyorlar
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Hahahah bakalım ne zaman yanlışlık yapacaklar :(
  • ppobelter kullanıcısına yanıt
    Bunlarla uğraşmamak için aylık 150 lira veriyorum TT ye. Bugün yanlışlıkla kampanya uzatmaya tıkladım sabahtan beri 3 defa aradı vampirler
  • NT2L N kullanıcısına yanıt
    Şimdi tt’ye geçsem yine bu sorun devam edecek. Hep beni bulur arkadaş ya.
  • ppobelter kullanıcısına yanıt
    Boş bi zamanda müdürlüğe gidip durumu görüşün. Altyapı sorunsuz bağlarız derlerse geçersiniz.
  • Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde yerinde destek ekiplerimizden bilgi bekleniyor. Güncel bilgi aldığımızda teknik uzmanlarımız süreç hakkında size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • Kanki sen nerede kaldın yaf

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ppobelter

    Düzeltme ihtimali yok yani umudu kesiyorum ufak ufak. Telekom hayatta düzeltmez bu işi...

    düzeltirler arıza kaydı açın .ankastreye kadar turk telekom sorumluluğunda

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    E detaylar ben de var hocam ya destek kaydına attım zaten, doldurdukları belge de elimde fotoğraf olarak.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.