Şimdi Ara

Türknet Profil seçimi sonrası sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
510
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hattım son zamanlarda cok sık kopmalar oluyor diye oim den profil değiştireyim dedim. kesintisiz profili seçtim ve hat adsle geçti şimdi vdsl için diger profilleri seciyorum hattınız uygun değildir diyor. Bu nasıl iş biz buradan profilimizi değiştirme imkanına sahipsek kesintisize geçince neden diger profilleri tekrar secemiyoruz? Şuan evden çalışıyorum sorunu düzeltemiyorum.



  • Merhaba, standart ve kesintisiz profil ADSL hizmeti için geçerlidir.https://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek teknik ekibimiz dönüş sağlasın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, standart ve kesintisiz profil ADSL hizmeti için geçerlidir.https://turk.net/online-islemler/ üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Kontrol ederek teknik ekibimiz dönüş sağlasın.
    Daha bu olay sabah olur olmaz kayit actim notlar ekledim hala donus yok evden calisma yapiyorum ve Yuksek upload cok onemli suan o yuzden ruca etsem ilgilenebilirnisiniz?
    Destek no 33218386

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Standart ve kesintisiz adsl hizmeti icin gecerli olmasini bence bi uyarı ile belirtmenizde fayda var. Ayrica hat adsl moduna gecince geri donusu neden olmuyor? Bu suan benim yasadigim gibi magduriyete yol acabilir pek cok abone icin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sistemsel olarak duzeltilebilecek bir sorun icin sabah actigim kayit hala duzeltilemedi. Evden calisma yaptigimi ve upload icin ihtiyac duydugumuda bildirdim ama hala kimse donus yapmadi. Sizden ayrica rica ettim ettim ama galiba pek kaale alinmadi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 11 Mayıs 2020; 19:35:25 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ya gercekten saka gibi teknik ekibiniz var. Simdi cevap geldi 5 saattir internetiniz var diyorlar birde. Ben vdsl den adsle duştum diyorum kac tane not yazdim anlattim durumu hiç birinimi okumuyorlar ben mi derdimi anlatamiyorum acaba?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lütfen artık vdsl moda geçişimi yaparmısınız dün kayıtta kaç tane not yazıp durumu izah ettim ama teknik ekip internetiniz var şuan diye cevap yazdı gecenin bi yarısı. Daha ne kullandıgıma bakmadan sorunun neyden yasadıgıma bakmadan cevap yazılıyor. Ben adsl kullanmıyorum daha bunun farkında değil arkadaslarınız. İnternet var mı var tamam o zaman sorun yok demek mi oluyor acaba? Sizden rica ediyorum duruma mudahele edin. Evden calısıyorum diye notlarada yazdım yuksek uploada ihtiyacım var cep telefonu interneti kullanıyorum dun sabahtan beri. 2 tusa basıp halledilecek konuyu 24 saati geçti halledemediler. Baska turlu sorunlar yasayan arkadaslara suan daha cok hak veriyorum. Bu kadar basit bişey bile bu derece uzun suruyorsa diğer arızaların cozumu allah kerim yani. Altı ustu hattı vdsl moda alıp hızlı yada oyun profili tanımlayacaksınız ne kadar zor olabilir ki bu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi VDSL olarak güncelledim. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • Bugun gun icinde durup dururken internetim kesildi ve yarim saat sonra geri geldi ama vdsl olarak degil adsl modunda geldi. Kayit acip bikdirdim ama yine 2 tusa basmak galiba bir onceki gibi baya uzun surecek. Ustelik oimdeki bilgiler sacma sapan gorunuyor.

    Adslde hizli diye bi profil yok ama hizli gorunuyor profil. Ayrica suan adsl olarak internet var ama down ve up hizi sifir gorunuyor.
    Türknet Profil seçimi sonrası sorun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backspace7 -- 29 Mayıs 2020; 21:28:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Tam olarak bu kullanıcının sorununu yaşıyoum. Buradaki kullanıcıya tekrar vdsl ayarladınız bende ise halen aynı. En azından oyun profiline kendiniz günceller misiniz ? Değişim olacak mı merak ediyorum. Çünkü modemi tekrar kurmadan önce profili kesintisize getirmiştim. Ve birdaha vdsl sinyali alamadım. 2 farklı vdsl2 destekli modemle denedim sadece adsl2+ sinyal alıyorum halen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackMarlin -- 30 Mayıs 2020; 0:15:46 >
  • BlackMarlin kullanıcısına yanıt
    Bu sistemdeki sacmalik şu. Aboneye profil degistirme özgürlüğü sunulmus evet cok guzel ama adsle dusunce biz yine kendimiz vdsle cevirebiliyor olmamiz gerek. Boyle yapmiyorlar sonra tırmalayıp duruyoruz.

    Bu aksam actigim kayda turknet şaka gibi bir cevapla donus yapti. Ben profilim adsle dustu vdsle cevirin diye yazidim. Bana 5 saattir hattiniz aktif herhangi bir sorun yok diye donus yaptilar. Ben ne diyorum gelen cevap ne diyor. Yani ne yazik ki turknet bu teknik destek ve ariza olayinda gercekten cok kotu deneyim sunuyor. Forumda bu kadar cok sikayet konusu olmasina artik şaşırmıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı kavgayı veriyorum günlerdir.Cevaplar aynı. Nete bağlıymısım :)
  • BlackMarlin kullanıcısına yanıt
    Valla gecen sefer benim kesintiler olmasidan dolayi bende kesintisiz profile alayim dedim ama bu kesintisiz adale dusurdugunu bilmiyordum hafi benim hatamdi bu diyeyim ve bunun icin sadece bir kac tusa basip sistemsel olarak halletmeleri tam 24 saatten daha fazla zaman aldi. Bunuda galiba teknik ekip degil buradaki turknetdestek kendisi yardimci oldu. Bugun ise kendi kendine adsle gecti profil ve yine herhalde kayitlar ile bisey yaptiramicaz ve turknetdestek bu konuda sazi ele alip yardimci olmasini beklicem gibi duruyor.

    Turknet yetkililer bu oim kaydi ile daha iyi hizmet veriyoruz diyor surekli goruntu hic oyle degil. Eminim ki canli bir arkadas ile gorusebiliyor olsaydik suan bu problem daha ilk dakikalarda hallolmustu. Ama simdi bekle ki ilk once olayin ne oldugunu bi anlasinlar ozumsesinler aradan baya bi zaman gecsin abine cildirsin ondan sonra hallederler belki.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İptal işlemi başlattım hatta tanımlı gsm babamın aramışlar adamda anlamıyor bana yönlendir desemde unutmuş. Şimdi sistemde vae geçiş talebiniz alındı diyor. 1 seneye vdsl dönüşümü yapılacak mahallemde sadece kutundeğişimi kalmış. Vae ileriye dönük daha iyi olacak gibi benim için. Yada hakkaten iptal edip milleni yada direk ttnet e geçicem son çare

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Hala vdsl sinyal almıyosunuz yani doğru mu ? 1 haftadır çözemediler benimkini. Şimdi vae ye geçirilecekmişim. Durduk yere ne olduysa böyle. Ben mutluydum hattımdan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BlackMarlin kullanıcısına yanıt
    Yok hayir 24 saattir adsldeyim hala. Atlak baglanti sorunu olmus ilk defa duydum bakalim telekoma bildirmisler ne zaman olacak bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Backspace7 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi VDSL olarak güncellemek istediğimde atlak bağlantı sorunu yaşadığınızı görüntüledim. Dün açılan kayıtta arıza saha ekiplerine iletilmiştir. Sorun giderildikten sonra VDSL hız alacaksınız.
  • BlackMarlin kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yapa'da santral mesafesi kaynaklı sorun olması durumunda vae geçişini yapıyoruz. Bu nedenle geçiş yapılıyor olabilir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İnsallah telekom uyuzluk yapmaz. Cunku reglete bi kablo cakmaya 3 gunde zor geldiler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Evim ve santral hala aynı yerlerindeler. 1 hafta önce vdsl sinyal alıyordum yapadan. Defalarca konuştuk sorun hız değil. Vdslde aldığım çok daha makul ping değerleri. Vdsl olarak güncelleseniz bitecek. Ben zaten vdsldeydim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.