Şimdi Ara

TurkNet konuştu; Kota, AKN ve Altyapı gerçeği (32. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
5
Favori
41.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isterim. Size ben yardımcı olmaya çalışayım. Hizmetinize ulaşabilmem ve işlemlerinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?

    Siz zaten 1 aydır aynı sözleri söyleyerek bir sonuca varamadınız zaten abonelik iptal dilekçesini yolluyorum. Bir daha mı asla. Daha dün aradınız internet ne zaman gelir belki 2 gün belki 1 hafta sonra belki de daha geç diye telefonda siz direk bana söylediniz. Eksik olsun sizin internetiniz.
  • alterforbes A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizi arayan ben değilim. Ben bu kanal üzerinden kullanıcılarımız ile iletişim kurarak sorunlarını anlamaya çalışıyorum ve yardımcı oluyorum. Teknik ekip arkadaşlarım sizi arayarak gerekli bilgilendirmeyi yapıyorlar.
  • - forum kafayı yedi yarım sayfalık mesaj yazdım iletmedi çıldırıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Whitebeard. -- 9 Eylül 2017; 0:51:40 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yahu siz derken firma demek istiyorum. Ben zaten sizin sorumsuzluğunuzda ve aynı dolanlardan biktigimdam aboneligi IPTAL​ ettirdim ama şimdi De 1 kb bile kullanamadigim internet için faturalar yuzune pesimi bırakmıyorsunuZ. Aboneligi iptal ettirdim bir De fatura inceleme sacmaliklariyla insanı çileden çıkarıyorsunuz. Başima bela oldunuz resmen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 150GB AKN yi denemek için 250GB yapmışlardı ne oldu tutmadı mı geri 150GB a çekmişler
  • gerçek olan : turknete denemesi bedava diye üye yap, deneyip beğenmeyip aboneliği iptal ettikten 10 gün sonra fatura çıkar..



    Hani denemesi bedava dediğimizde ise Saçmalamaya başla, Yani bu gerçekten nitelikli dolandırıcılık suçuna girebilir..



    hem 3 mb. hız ver

    hem bedava de ama sonra fatura kes..



    böyle Melem beş para etmez bir firmaymış bu..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Siyah Kalem kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet 250 GB kampanyasını denedik ve çok güzel sonuçlar aldık. Şimdi başka bir kampanya üzerine çalışmalarımız devam ediyor. Sürprizlerimiz devam edecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, evet 250 GB kampanyasını denedik ve çok güzel sonuçlar aldık. Şimdi başka bir kampanya üzerine çalışmalarımız devam ediyor. Sürprizlerimiz devam edecek.

    250 iyiydi yahu keşke biraz daha devam edeydi. Başka kampanyalar da olsun ama böyle 1 ay olup bitecekse sıkıntı
  • Siyah Kalem kullanıcısına yanıt
    Once Adam akıllı internet aktivasyon yapmasini becersinler . Aboneligimin başladığı ilk gün daha interneti kullanamadan arıza kaydı açtılar ve 2 hafta boyunca sorunu çözemediler ben De aboneligi IPTAL ettirdim bir De iptal ettirene kadar yemin ederim bir kere bile dönüş yapmadılar..



    Turknet pismanliktir ancak insanı maddi manevi zarara sokarlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alterforbes -- 18 Eylül 2017; 17:34:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sizin bana en büyük suprizleriniz,



    1) 1 ay 11 gün boyunca interneti acamamaniz

    2) Interneti bir kere bile kullanamadan arıza kaydı oluşturmaniz

    3) 16 gün boyunca arıza kaydını cozememeni

    4) arıza kaydı boyunca 1 kere adam yerine koyup aramamaniz

    5) hizmetini alamadığım internetin faturalarını ödetmeye calismaniz

    6) sizin yüzünüze yaptığım kargo, fax, elektirikci, kablo, cep telefonu masraflari.





    Dahasini da yazmıyorum..



    Ben De yurtdışında 2 üniversite okudum ve Türkiye'de kısa süre duracağim için size güvendim ama tatilim zehir oldu..



    Yurtdışından gelip kısa süre benim gibi ihtiyacı olan cevreme asla onermeyecegim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alterforbes -- 18 Eylül 2017; 17:51:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alterforbes

    Once Adam akıllı internet aktivasyon yapmasini becersinler . Aboneligimin başladığı ilk gün daha interneti kullanamadan arıza kaydı açtılar ve 2 hafta boyunca sorunu çözemediler ben De aboneligi IPTAL ettirdim bir De iptal ettirene kadar yemin ederim bir kere bile dönüş yapmadılar..



    Turknet pismanliktir ancak insanı maddi manevi zarara sokarlar..

    Ben şu ana kadar en ufak bir sorun yaşamadım gayet memnunum tabi böyle sorunlar, sıkıntılar her firmada olabilir size Turknet'de denk gelmiş. Şuan araştırsan TTNet ile ilgili milyon tane şikayet, sorun bulursun aynı şey diğer firmalar içinde geçerli. Kim hangi firma ile sorun yaşıyorsa uzak dur diyor ama bir başkası da çok memnun.

    Elektronik şans işi derler ya bu da o hesap şans işi biraz




  • TTNet demişsin . internet kalitesini tartışmak için yazmıyorum ama en azından



    TTNet il müdürlüklerinde gidince insanı adam yerine koyup ilgileniyorlar sorunla, örneğin arkadasin abonelikle ilgili bir sorun vardı birkaç özel sebepten dolayı , müdür resmen soz verip başka bir yol bulup aboneliğini açtırdılar ve mudurlukte calisanlar kivirmadan yardımcı oluyor direk sana anlatıyor, profosyonel kadroya sorunu anlatıyorsun. Ayrıca ben De gittim müdürlüğe adamlar at gibi koşturup müşteriyle ilgileniyorlar. Masada bir müşterisini uzun süre bekleten müşteri temsilcisine, keyfin customer müdürü ayağa kalkip direk posta koydu işi erken bitirin bekleyen müşteri var diye, hepsi De koca koca adamlar.



    Turknet peki? Arıza kaydı oluşturdum bir kere bile adam yerine koyup aramadı, hergun 5-6 kere arama rağmen. Karşımda muhattab olabileceğimiz adam bulamadım, sürekli ergen müşteri temsilcilerin not alıyoruz aciliyeti iletiyoruz hikayelerinden başka hiçbirsey duymadım. Ayrıca sorunun sebebini bile 2 haftada size söyleyemeyen bir firma çözmesini geçtim . Sorun olunca özür dileyeceklerine bir De utanmadan telefonda şekil sema konuşurlar. Ne zaman aboneliği iptal edersen o zaman aradılar tipik bir pazarlama firması . Eminiim bir çok kişi bana şahit olur.



    Üstüne basarak diyorum internet kalitesini karsilastirmadim, buradaki karsilatirmam insanı adam yerine koyma .

    Elektronik şans işi değil becerme işidir, kahvehanede okey ooynamiyorsun .

    Senin Turknette ciddi bir arıza kaydın olsun bu laflarını hatirlarsin oturur sonra ağlarsın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alterforbes -- 21 Eylül 2017; 16:38:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sakin inanmayın kelime oyunu yapıyorlar ben interneti 1 kb bile kullanmadım hatta dashboard da bile yaziyor 0.00 GB kullanım diye ama bana fatura çıkardılar ve irtirazim 1 haftadır sonuclanmadi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alterforbes -- 21 Eylül 2017; 21:33:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet başka bir internet sağlayıcısına başvurdum (ismini vermek istemiyorum reklam olmasın diye) ,
    Çarşamba günü başvurdum ve internetim sorunsuz şekilde açıldı.


    Turknet'in 1,5 ay boyunca açamadığı internetim ve 2 hafta boyunca arıza sorununu bile söyleyemedikleri sistem karşısında, başka bir internet sağlayacası 3 günde açtı.

    Sonuç ? Turknet'in becereksizliğini kendimce ispatlamış ve altyapımın, iç tesisatımın sorunsuz olduğunu anladım.

    Hadi bakalım Turknet , 1 kb bile internet hizmeti alamadığım bana ödetmeye çalışcağınız faturalarda ne sebep bulacaksınız şimdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alterforbes -- 23 Eylül 2017; 18:7:20 >
  • sakın yaklaşmayın. bunların yapacağı işe ******** .
    Beni 2 ay internetsiz bırakıp 180 lira dolandırdılar. Hem kullanmadığım internete fatura çıkardılar hem kapattırdığım taahhütlü internetimin 120 lirasını karşılama vaadlerini tutmadılar. Dalga geçer gibi her cumartesi internetiniz bu hafta açılacak dediler. 2 ay bir hiç için bekleyip şirketteki interneti kullanmak için mesaiye kaldım. Telefonuma aldığım paketleri saymıyorum bile. !??!?!?

  • Ben de bu firmanın aldatıcı sözlerine kanıp hattı açtırdım. Modemim vdsl desteklemediği için ilk gün 13 mpbs civarları internet kullanırken turk telekom ekipleri gelip telefon hattını yenileyeceğiz ve DSL ile İnternet ışıkları 1 gün gelmeyecek, ertesi gün kendiliğinden açılacaktır deyip gittiler ve o gün bu gündür arıza kaydı yüzünden aramaktan canım çıktı. Üstelik sürekli aynı şeyleri tekrar ediyorlar. "Hemen ilgili ekip size bakacak, gün içerisinde aranacaksınız" vs. diyip oyalamaktan başka bir şey yapmıyorlar. Yarın da herhangi bir şey olmazsa internetimi kapattırıp bir daha turknet'e geçmeyeceğim. Hizmet veriyorlar, ama arkasında durmuyorlar. Cidden acayip bir firma.

    Ankastre'den kestiler sanırım bu kablonun girişini. Herhangi bir elektrikçiye göstersem bir şey yapabilir mi acaba? Yardım edin lütfen.
  • FlightMode kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuzun ne olduğu hakkında bir bilgim olmadığı için şuan size net bir şey söyleyemiyorum. Hizmetinize ulaşabilmek ve size detaylı bilgi verebilmek için GSM numaranıza ihtiyacım var. PM üzerinden yaşamış olduğunuz sorununuzu iletir misiniz?
  • Frost05 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Hizmetinizi kontrol edip size detaylı bilgi verebilmek ve yardımcı olabilmek için GSM numaranızı PM üzerinden iletir misiniz?
  • Ceomuz oldukça karizmatik ve bilgili
  • Birileri geldi aklıma.neydi sloganı? Mazot lira olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.