Şimdi Ara

TurkNet konuştu; Kota, AKN ve Altyapı gerçeği (34. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
5
Favori
41.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • maxe M kullanıcısına yanıt
    Netspeed daha mı iyidir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bekoc kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bunun için daha önce bir destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturmadıysanız Onlne İşlem Merkezimiz (https://turk.net/online-islemler/#/login ) üzerinden performans kaydı oluşturun. Arkadaşlarım incelesinler, size sorununuz hakkında detaylı bilgi versinler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    basit bi ip bloklamasını çözmeleri 1 hafta sürdü facebookdaki gruba yazıyorum twitter a yönlendiriyor onlara yazıyorum forum donanıma yönlendiriyor online işlem merkezine arıza kaydı bırakıyorum hepsinde 2 gün sonra çözüldü diyip kapatıyorlar dosyayı problem devam ettiği halde, arayıp bilgi vereceğiz dedikleri halde arayan eden olmuyor allahtan hallettik 1 hafta sonunda, Dediğim gibi tekrar canlı desteği getirmeniz lazım insanlar yeterince soğudu karşıda muhattap bulamamaktan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Illusive Man -- 5 Mart 2018; 14:3:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bunun için daha önce bir destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturmadıysanız Onlne İşlem Merkezimiz (https://turk.net/online-islemler/#/login ) üzerinden performans kaydı oluşturun. Arkadaşlarım incelesinler, size sorununuz hakkında detaylı bilgi versinler.

    Merhaba,

    kayıt açmıştım. Sorun olmadığı yönünde bilgi iletildi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bunun için daha önce bir destek kaydı oluşturdunuz mu? Eğer oluşturmadıysanız Onlne İşlem Merkezimiz (https://turk.net/online-islemler/#/login ) üzerinden performans kaydı oluşturun. Arkadaşlarım incelesinler, size sorununuz hakkında detaylı bilgi versinler.

    bir daha açıyorum belirttiğiniz gibi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • turknet hattın destekledıgı yerde mukemmel destek verıyor. isyan edenler gece kondu ücra köşede yaşayan tayfa genellikle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,



    Operatör değişikliği ile Turknet’e geçtim. Eski operatörden gelen taahhüt bozma bedelini firmanıza nasıl yansıtacağım?Online destekte böyle bir menü göremedim. Bilgi verebilir misiniz?



    Teşekkür ederim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sahtekar dolandırıcılara inanmayın bin türlü yalan sonra uğraş dur kesinlikle turknet pişmanlık tır..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon işlemleriniz tamamlanmış. Şuan yaşamış olduğunuz sorun TT taraflıdır. Arkadaşlarım Turktelekom tarafı ile iletişime geçmişler. Sizinle en kısa süre içerisinde iletişime geçeceklerdir. Sorununuzu buradan ben takip ediyor olacağım.





    Bir aydır müşteri temsilcilerinden de duydugum cümle bu zaten. Sonuç hala gelen yok intnernet çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buradan teknik bir müdahale gerçekleştiremiyoruz. Biliyorsunuz ki burası bir iletişim kanalı. Yaşamış olduğunuz sorunlarınızı arkadaşlarıma ileterek konunun takibini gerçekleştiriyorum ve en kısa süre içerisinde sorunları çözmeye çalışıyoruz. Şuan sadece TT tarafını bekliyoruz. Sorunu çözmeleri için arkadaşlarım arka planda TT ekipleri ile iletişim halindeler. Altyapı kontrollerine ve gerekli müdahalelere TT tarafı bakmaktadır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ya bırakın kardeşim topu TT'a atmayı. Nasıl son ödeme tarihi gelmeden faturaları tahsil edebiliyorsanız sorunları da çözeceksiniz, bize ne tt'den ben parayı size ödüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Buradan teknik bir müdahale gerçekleştiremiyoruz. Biliyorsunuz ki burası bir iletişim kanalı. Yaşamış olduğunuz sorunlarınızı arkadaşlarıma ileterek konunun takibini gerçekleştiriyorum ve en kısa süre içerisinde sorunları çözmeye çalışıyoruz. Şuan sadece TT tarafını bekliyoruz. Sorunu çözmeleri için arkadaşlarım arka planda TT ekipleri ile iletişim halindeler. Altyapı kontrollerine ve gerekli müdahalelere TT tarafı bakmaktadır.

    Ben aldığım hizmete bakıyorum. Muhattabım sizin firmanız. Aranızda çözemediğiniz iletişim problemi yüzünden internetim 20 günü aşkın zamandır aktif olamıyor.



    Kendim gittim bulunduğum ilçedeki Telekom ekiplerini buldum. Neden gelip internetime bakmıyorsunuz dedim. Numaramı söyledim. Sizin adınıza bize herangi bir talep gelmedi dediler. Arayın türkneti bize talepte bulunsunlar gelelim hemen yapalım dediler. Sizi arıyorum, siz; biz Telekom ekiplerine bildirdik onlar gelip bakması lazım diyorsunuz.



    Sonuç olarak beklemekten sıkılıp iptal dilekçesini tarafınıza faxladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AMC

    Hala turknete abone olmaya uğraşan insanlar var kafayı yememek elde değil.

    Bu arkadaşın banlandığı gibi 3 günlük, benim de 10 senelik olan önceki üyeliğimi 100 senelik banlattırmış turknet yetkilileri, hayırdır neyin sansürünün peşindesiniz siz ? Bu yorumu da sildirip bu üyeliğimi de banlatın hadi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi illest2 -- 2 Nisan 2018; 16:5:59 >
  • TurkNet aktif edilemeyen internet'e fatura çıkardı ve avukatlık olduk. Bulunduğumuz iş hanının ana telefon kutusuna ismimizin yazılı kabloya çevir sesi gelmediğini onlarca kez bildirdik ve 2 ay çözülmesini bekledikten sonra aboneliğimizi iptal ettik. Adından avukatları aradı borcun ödenmezse mahkemeye vereceklerini söyledi ve faturayı ödemek zorunda kaldık. TurkNet den abonelik yaptırırken onlarca yaşanan durum ve şikayetleri göz önüne almanızda yarar var.

    Sevgiler, saygılar.

  • Muhteşem bir altyapıya (YAPA) sahip olan TURKNET, bu sistem ile ancak 1-2 Mbps hız verebiliyor. İşin ilginç yanı ise sorunu giderebilecek gibi görünmüyorlar. Bu durumu, Turk Telekom'un yeni saha dolabını aktif hale almasını bekleyerek çözmeyi düşünüyor. İlgili santraldeki planlama müdürü ile görüşmemde ise herhangi bir takvimin olmadığını söylemesi, daha aylarca 1-2 Mbps bağlantı için 65? gibi faturalar ödeyeceğim anlamına geliyor.

    Peki neden TURKNET'ten vazgeçemiyorum? Çünkü, Yapa altyapısına dahil olduğum için sabit telefon hattımı gasp etmiş oluyorlar! Yani, TURKNET'ten gidersen numaranı UNUT. Günlerdir, bilgi sahibi sorumlu bir kişiye ulaşmaya çalıştım. Fakat nafile... Tüm forumdaşlara ve misafirlere tavsiyemdir; Uzak Durun!

    BTK'ya ilettim şikayete verilen cevap bile firmanın ne kadar pişkin ve aymaz olduğunu ortaya koydu. Cevap şöyle; Hizmet kapsamında internet bağlantı hızı garanti edilmemekte, hattın uygunluğuna ve ABONE lokasyonunun santrale olan uzaklığına bağlı olarak alınabilecek en yüksek hız tanımlamaktadır. Bu bilgi imzalamış olduğunuz Ön Bigilendirme ve Kampanya Formunda da açıkça belirtilmektedir.

    Biz aptal insanlar değiliz, imza attığımız evrak da ne yazdığını gayet iyi biliyoruz. Ama sizin, aynı binada VAE(Telekom) altyapısı ile 24 Mbps hız verilebildiğini bilmeyecek ve beni YAPA'ya dahil edecek kadar...

    Son kale olarak buradan yazıyorum (BTK,CİMER, kaldırılmadan BİMER aracılığıyla şikayet ettim) varsa gerçekten bir yetkin sorumlu ve ilgili ise gerçekten firma bir zahmet bana çözüm sunsun. Ki, bu saatten sonra tek çözüm gasp edilen numaramın iadesi ve 1-2 Mbps için ödediğim bedellerdir.





  • kotayı kaldırdınız da ne oldu?Karşımızda canlı muhatap yok.Sorunları 15 gün bir ay gibi çok uzun sürelerde çözen yok.ben tek kelimeyle BTK ya şikayette bulundum.Bunların adındaki Türk ismini kaldırsınlar.Bunlar bu ismi haketmiyorlar.Çözümsüz,sorumsuz insanlar topluluğuSadece hizmet veremeyip haketmedikleri paraları alacak kadar sorumsuz davranışlı insanlar.

  • Ben de Samsun'da Turknet kullanıcısıyım. TTnet altyapısı kullanıyorlar burada. TTnet li iken 14 Mbps altına düşmeyen hızım Turknet e geçtikten sonra ara sıra 1Mbps kadar düştü. yani hiç bir işe yaramaz hale geldi. Upload hızım da 1Mbps bile değil! sorunu yazdım ama bu saat oldu ilgilenen yok. Cep internetimi kullanmak zorunda kaldım. Kotayı düşürmüyorsanız, TTnet de altyapı çalışması yok diyorsa benim hızım neden düşük? Turknet Kullanıcı Adı : melih115adsl

  • türknet abone olana kadar herşey güzel abone olduktan sonra ortada muhattap kimse yok vaat ler tutulmuyor kimseye önermem tavsiye etmem arkadaşını getir kampanyaları var arkadaşınızın başını yakmayın boşuna

  • 
Sayfa: önceki 3031323334
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.