Şimdi Ara

TurkNet konuştu; Kota, AKN ve Altyapı gerçeği (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
678
Cevap
5
Favori
41.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Porno Graffiti kullanıcısına yanıt
    Tabiki çözer , siz YAPA dasınız galiba ? Ben ilk YAPA ya geçirildim mi benimde hattım interleaved moduna alınmıştı , interleaved mod demek otomatikman normal pinge 10-15 + ping demek hattınızı fast path moduna aldırabilirseniz 10-15 ping düşer şuan ki pingden online oyunlarda rahat .
  • Jrsmurfs J kullanıcısına yanıt
    Evet yapadayım. Hemen müşteri hizmetlerini arıyorum bu işlem için. Teşekkür ederim bilgi için
  • Jrsmurfs J kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini aradım. Bu işlemi buradan yapamıyorum dediler. Arıza kaydı oluşturuldu. Forumdan türknetdestek'e pm atalım bakalım nasıl olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sistem üzerinden hizmet kontrollerinizi sağlamamız ve tarafınıza yardımcı olabilmemiz adına GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz?

    Gerekli bilgileri size gönderdim.

    1- 30 günden fazla sürede bağlantıda kopmalar,1mbit ile 16mbit arası dalgalı internet,oyunlarda yüksek ping ... Yani internet diye birşey yok. Binadaki kablolaları da değiştirttik. Binanıza kadar gelen sinyallerde sorun yok deme şansınız kalmadı. Şu sorunu çözün.Düzgün hizmet verin de size müşteri bulalım.İlk hafta iyi kullandık diye etrafımdakilere övdüm sizi.Şimdi sizin yüzünüzden benimle dalga geçiyorlar "Hani Turknet iyiydi diyorlar".

    " Önceki mesajım:
    40 gündür Turk.net abonesiyim.1 hafta kullandım geri kalan 30 günlük süre içinde internet sürekli koptu ve hız dalgalıydı.10'dan fazla aradım 6-7 civarında arıza kaydı olşturdum. Sürekli olarak ya arıza bulunamadı diyorlar ya da binaını tesisatında sorun var diyorlar.Dün itibariyle binadaki telefon kablolarını da değiştirttim.Artık bahaneleri kalmadı.Hala teknik ekip gönderecekler diye bekliyorum böyle bir rezillik olmaz."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 14 Temmuz 2017; 21:55:53 >




  • Porno Graffiti kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi ben zaten forumdan halletmiştim , telefondaki müşteri hizmetlerinin yeteri kadar bir bilgisi yetkisi felan yok . Doominsert var sağolsun o anlamıştı problemi ve 2 güne felan çözülmüştü hattımı fast pathe almışlardı .
  • Turknet in sektördeki başarılarının devamını

    diliyorum ttnet tekelinin kırılması için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiger cage

    Turknet in sektördeki başarılarının devamını

    diliyorum ttnet tekelinin kırılması için

    O başarıların bir bölümü benim evime de girer inşallah.30 gündür sorunu çözsünler diye bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kiriklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: tiger cage

    Turknet in sektördeki başarılarının devamını

    diliyorum ttnet tekelinin kırılması için

    O başarıların bir bölümü benim evime de girer inşallah.30 gündür sorunu çözsünler diye bekliyorum.

    sorun nedir merak ettim şimdi 30 gündür çözülemeyen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiger cage


    quote:

    Orijinalden alıntı: AC Kiriklar


    quote:

    Orijinalden alıntı: tiger cage

    Turknet in sektördeki başarılarının devamını

    diliyorum ttnet tekelinin kırılması için

    O başarıların bir bölümü benim evime de girer inşallah.30 gündür sorunu çözsünler diye bekliyorum.

    sorun nedir merak ettim şimdi 30 gündür çözülemeyen

    Sürekli olarak hız dalgalanmlarıyla başlayan sorunlar zinciri,bağlantı kopmalarıyla devam etti.Online oyun oynanamıyor.Ping 100'ün altına inmiyor.Ttnetin saçma 8mbit AKK'Lı hızı 3 mbite düşen işkencesiyle bile kuzenlerimin evindeki 2 pcde aynı online oyunlar 65 pingle oynanıyor.Video seyredilmiyor.Skype konuşmasında bile cümlemin başı var, sonu yok.Bağlantı o kadar dalgalı...Yani internet yok gibi birşey.Son 48 saattir ise tamamen bağlantı gitti. 16mbit internet hızını çok nadiren gördüm. Hep 1 mbit ile 16mbit arası gitti geldi. Her zaman saçma sapan sorunlar düzeltildi diye kısa mesaj gönderdiler.Ama yapılan birşey yok.En sonunda binadaki kablolara bahane buldular.Onları da ustasını çağırdık değiştirdik.Cumartesi itibariyle(15 Temmuz) 7. arıza kaydımın 48 saati de dolmuş olacak. Teknik ekibi yok mu bu firmanın anlamıyorum ki.Çözüm merkezi diye birşey tutturmuşlar çözüm merkezi de çözüm merkezi bir bok yaptıkları yok. Müşteri hizmeti desen alışmışlar artık hep aynı şeyleri papağan gibi sayıyorlar. Yok hız testini kabloyla bağlı yapın,yok sprintersiz deneyin,yok sorunu çözdük modemi açıp kapatın,bilgisayarı açıp kapatın,dns vermeyin bilmem ne. Bir ara da modeme bahane buldular modeminiz bozuk dediler çok komikler. Müşteri temsilcisi modem arızalı deyince nevrim döndü iptal edin aboneliğimi dedim ama bizimkiler ısrarla şans verilmesinen yana.Airties 5760 kullanıyorum.Harici olarak 2 modem denedim.Aynı saçmalıklar.Kuzenim de Airties 5760 kullanıyor.Onun modemini getirdim taktım.Aynı sorunlar...Adam kendi evinde şakır şakır internet kullanıyor.Modemini alıyor geliyor bizim eve internet yok.Ttnet bile daha iyiydi. Cahil cühela iyi kötü internet olsun da nasıl olursa olsun diyen ve sesi çıkmayan bir müşteri grubu var herhalde. Onlara güvenerek birşeylere kalkıştılar da ellerine yüzlerine bulaştırdılar gibi görünüyor.Mağdur olan biziz.Gerçekten internet kullanan benim gibiler de mağdur oluyor.Gönderirsin teknik ekibini arızayı giderirsin.Altyapınız gayet iyi demekle,binadaki kabloları değiştir demekle sorunlar çözülmüyor. Beceremiyorsanız beceremiyoruz deyin herkes rahatlasın. Bir de utanmadan fatura göndermişler 60 lira.Neyin faturası acaba?1 aydır internetsizim internet kullandırtmadıkları için bir de fatura göndermişler. Bu yazıyı bile telefonun internetini kullanarak gönderiyorum. İlk bir hafta interneti düzgün bir şekilde kullanamasaydım çoktan kapattırmıştım.Bir yerlerde arıza var ve çözülmesini 1 aydır bekliyorum.Sağa sola bahane bulmadan gerçekten çalışmaya ne zaman başlayacaklar acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 15 Temmuz 2017; 2:14:25 >




  • Sorun turknet kaynaklı ise ve sorunun çözümü için yetersiz kalıyorlar ise size başka iss ye geçmekten başka çare bırakmamışlar tekrar geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tiger cage kullanıcısına yanıt
    Cumartesi akşamı geldi yedinci 48 saatlik arıza kaydı da sona erdi.Şimdi sekizincisini açacağım.Türknete geçtiğim güne lanet olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Porno Graffiti

    Buyrun.


    Tesisatı bi elden geçirin bence.
  • muratoto kullanıcısına yanıt
    Tesisatlık yapabileceğim bisey yok maalesef. Telefon direğinden gelen ana hat kablosu direk modeme geliyor. Kabloda zaten telekomun kendi kullandığı kablolardan 2 sene once gelip kendileri çekmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Porno Graffiti

    Tesisatlık yapabileceğim bisey yok maalesef. Telefon direğinden gelen ana hat kablosu direk modeme geliyor. Kabloda zaten telekomun kendi kullandığı kablolardan 2 sene once gelip kendileri çekmişti.

    MH arza kaydı açtır. Hat aşırı derecede CRC hatası alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Sistem üzerinden hizmet kontrollerinizi sağlamamız ve tarafınıza yardımcı olabilmemiz adına GSM numaranızı PM üzerinden rica edebilir miyiz?

    Ben de birşey yapacağınızı zannettim de bilgilerimi gönderdim ya size. Aptallık bende.

    Düzeltme:Arıza neymiş? Yardımcı olacak mısınız yoksa forumda yardımcı oluyormuş gibi mi görünmeye çalışıyorsunuz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 17 Temmuz 2017; 23:8:6 >
  • Sadece 1 hafta düzgün kullanabildiğim internete 60 lira ödettiler.Yani aylık 240TL'ye geliyor.Teşekkürler Türknet... Hep böyle kaliteli kalın.Paranız iade sözlerine de inanmayın arkadaşlar hepsi yalan.Forumda Türknet pişmanlıktır demişlerdi de inanmamıştık.Uzak durun arkadaşlar şöyle firmalardan.1 ayda teknik servis gönderemediler. Paranızla rezil oluyorsunuz. 30+5 günlük işkenceden sonra kapattırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AC Kiriklar -- 19 Temmuz 2017; 13:31:1 >
  • AC Kiriklar kullanıcısına yanıt
    Bende tahhut yok diye aldim 3mbps hiz geliyor yapa diye gene 3e razi oldum ama kopma vs artti iptal dilekcesini yolladim 14gun sonunda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cronaldo2

    Bende tahhut yok diye aldim 3mbps hiz geliyor yapa diye gene 3e razi oldum ama kopma vs artti iptal dilekcesini yolladim 14gun sonunda

    Geçmişler olsun. Paramıza ve zamanımıza yazık gerçekten.Verdiğim para haram olsun.
  • AC Kiriklar kullanıcısına yanıt
    Merhaba, TurkNet olarak kullandığınız hizmet aktifleştirilmeden müşterilerimize fatura çıkarmıyoruz. Faturalandırmamız internet/telefon hizmetiniz kullanmaya başladığınız tarihten itibaren başlar. Sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgünüz...
  • bende dün dışardan evine içine giren kabloyu 20mt kısalttım 52mb olan net 76 mb çıktı şuan sorunsuz kullanıyorum
  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.