< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi << PriSonerS >> -- 24 Kasım 2020; 11:36:56 > < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Turknet kesintisi 24.11.2020 02.15



-
-
Aynı sorun bende de var. Hala internet gelmedi. DSL ışığı yanıyor, ancak IP alamıyorum.
-
TURKNET'İ NASIL ADAM EDERİZ?
Fatura göndermesini ve ödenene kadar 50 kanaldan hatırlatma yapmasını biliyorlar. Fakat karşılığında söz verilen sözleşmede yer alan hizmeti sağlamıyorlar. Kimi kime şikayet edeceksiniz ki? Defaatle şikayetler oluşturdum usturuplu, raporlu fakat bir netice alamadım. Çünkü sorunları biliyorlar sadece oyalıyorlar psikolojik olarak belirledikleri proseslerle bizle dalga geçiyorlar. 9 aydan beri TURKNET'liyim. Ama problem yaşamadığım gün yok. Örneğin çalıştığına mobil veriden de kontrol ederek emin olduğum standart mail.live.com, n11.com vb. bir çok siteye de zaman zaman internet olduğu halde erişemiyorum. O kadar çok sorun çeşidi var ki? Bir defa bile sorunun kendilerinde olduğunu söylemediler, söylemezler de. Bizi koruduğunu söyleyen BTK'sıdır, CİMER'idir sorunu çöz(e)m(i)üyor maalesef. Çünkü bu sorun aslında bir ülke sorunu Şirketler BIG DATA ve İstatistikler arasında insanların hakkını arama verileri ölçeğinde hizmet veriyorlar. Yani sorunla ilgili işin nereye varacağı masabaşında algoritmalarka neticelendirilmiş zaten. Ancak ciddi bir sosyal medya kampanyası başlatmak gerekiyor ki bu ülkede bir sorunla ilgili çözüm sağlanabilsin veya ak ile kara ortaya çıkabilsin. Bu cümleleri biraz abartılı bulanlar olabilir ama dünyayı takip eden teknoloji alanında 10 yıldan beri bir şirkette çalışan aklı başında biri olduğumu düşünerek ben bu işleri çözemediysem halk ne yapsın; Mehmet amca, Ayşe teyze ne yapsın? Bunlar resmen bizden fatura değilde haraç alıyorlar ve karşılığında bir hizmet yok. Yaza yaza ellerim nasırlaştı, konuşa konuşa dilimde tüy bitti. Ne diyeceğimi, kime gideceğimi inanın ki bilemiyorum. Daha önceden de TURKNET'in bitmeyen sorunlarıyla ilgili burada yazdım hemen bir TURKNET görevlisi damladı. Peki sorun çözüldü mü hayır? Bilakis artık telefonda ses de duyamıyorsunuz, online işlemlerden robotlarla konuşuyorsunuz. Robottan kastım önündeki kağıtlar çerçevesinde senle formel dilde konuşan temsilciler.
Hala internet yok şu an itibariyla 24 Kasım Saat:12.09 (cümleyi yazarken saat buydu). Peki ben evimde internet var zaten deyip nasıl bunlara güvenip iş yapabilirim. Pandemi başlangıcında internetim yoktu. Sonra araştırdım, bazı sorunları gördüğüm halde abartıldığı kadar değildir sanırım diyerek bunları tercih ettim. Abonelik süreci (o zaman müşteri hizmetleri sesli olarak vardı) tam bir ay, hatta daha fazla bir zaman aldı. Bu süreçte evden çalışmaya başladığım için bunların yüzünden internet bağlanana kadar bir sürü mobil veri parası ödedim.
Her neyse bunların sosyal medya hesaplarına bugün bu cümleleri yazdım artık.
"Sizle mücadele etmekten vazgeçmeyeceğim. TURKNET'i ALMAYIN, ALDIRMAYIN. Etraf para karşılığında TURKNET'e yönlendirenlerle dolu. 9 Aydır TURKNET'teyim. Neredeyse her gün sorun yaşıyorum. TURKNET demek eski Türkiye demek; elektrik, su kesilir gibi İnternet kesiliyor. Üstelik verdikleri TB50 model modemdeki kendi düzenledikleri rom yazılımı da sıkıntılı. BTK'ya da şikayet etseniz sorun çözülmüyor. Şu an bu yorumu mobil veri üzerinden sağlayabiliyorum, çünkü TURKNET'e bağlı internetim kesik. Eğer bu yorumu haksız olarak yazıyorsam Allah bunun hesabını benden sorsun. Kesinti ile ilgili son modem fotoğrafı: https://hizliresim.com/6vhreL
Şimdi soruyorum TURKNET'İ NASIL ADAM EDERİZ?
-
Up
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
-
Öncelikle geçmiş olsun hocam çok can sıkıcı bir duruma benziyor. TurkNet gibi bir çok şirket mevcut millenicom, gıbırnet v.s gibi onlardan hizmet almayı düşündünüz mü? Bir de oları deneyin nasıl olsa taahhüt yok. Sorun hala devam ediyorsa alt yapınızda ciddi sorunlar var demektir. Bunun çözümü de maalesef her zaman hizmet aldığınız İSS değil de direk olarak Türk Telekomun kendisinde oluyor. Yani baya bir mücedele vermek lazım alt yapının düzeltilmesi için. Umarım en kısa zamanda sorunlarınız çözülür.
TürkNet i savunmak gibi olmasın ama şahsen ben yıllardır kullanıcısı olarak bölgemde şimdiye kadar neredeyse hiç sorun yaşamadım ayrıca Zyxel modemi ben de kullanıyorum bir kaç aydır ve hiç bir sıkıntısıyla karşılaşmadım.
-
Yazdıklarınız için teşekkür ederim. İşte bunları konuşacağımız bir muhatap bulsak bu kadar sorun olmayacak. Online İşlemlerden robotik cevap verip duruyorlar. Sorunların geçmişi çok fazla ve çok şey yaşadım. Bu sebeple kullanmaya devam etmeme kararı aldım. Mesele sadece ben değilim yani bencillik yapmıyorum. Sadece kendi üzerimden geneli düşününce hayatında çalışmaktan başka bir şeyi olmayan ve yaşamaya vakti olmayan insanları bir de kendi parasıyla böyle rezil olması çok büyük soru ve sorunları beraberinde getiriyor. Bu da can sıkıyor. İşini düzgün yapan firma ve insanları talep etmek çok temel bir hak.
-
12 saatlik kesintiden sonra şuan internetim geldi...
02.15 - 14.30
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Benim internetim hala kesik. Modemi kapatıp açtım ama durum aynı.
-
Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde 2 saat 10 dakika online durumdadır. Şu an sorun yaşıyor musunuz? -
Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek çözümleyecektir. -
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Hayır şuan sorunum yok... 12 saat aranın ardından kaldığımız yerden kullanmaya devam ediyoruz.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunu www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Arkadaşlarım kontrol ederek çözümleyecektir.Destek kaydı açamıyorum. Altyapı kaynaklı arıza var diye uyarı verip kayıt açtırmıyor. Konuyu açan arkadaşla aynı anda aynı arıza oldu, onda çözüldü ancak bende hala kesik. Toplam 15 saattir internete giremiyorum. Öğlen özel mesajla abonelik bilgilerimi size göndermiştim. Kontrol edebilir misiniz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
15 saatlik kesintinin ardından nihayet az önce internet geldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maalesef başka bir IS sağlayacısına geçiş talebinde bulundum bile. Çünkü işlerim aksıyor ve zarara uğruyordum. Buna bir son vermeye karar verdim.
-
Hocam ben 5-6 ay uğraştım bunlarla, hatta geçen sene vize ve finallere güvenemediğimden mobil internetle girdim. En son baktım olmuyor millenicom'a geçtim. 4 aydır 2 defa falan kesinti oldu onlarda da tt ekipleri hemen ertesi günü evime kadar gelip ilgilendiler. Saha dolapları, direkler hepsini kontrol ettiler. Türknette anlaşmalı bir elektrikçi gelip sorun sizden kaynaklı diyip gidiyordu. Ben bıraktım rahatım başka kimse de uğraşmasın diye gördüğüm her konu başlığında insanları uyarıyorum.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aynı hata, tekrar gitti internet, en azından şimdi başıma gelecekleri biliyorum. 7 aydır 0 sıkıntı olarak kullandığım internet 3 gün önce 12 saat kesinti oldu, bakalım şimdi kaç saat sürecek... -
Geldi. 1 saat 34 dk sürdü...
Benzer içerikler
- turknet müşteri numarası öğrenme
- vlan id nedir
- altyapısız internet
- snr margin kaç olmalı
- yetkilendirme gerekiyor
- statik ip
- gigafiber nedir
- en hızlı internet
- zyxel modem kurulumu
- ping düşürme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X