Şimdi Ara

TurkNet Gerçekleri - Müşteri Nasıl Çaresiz Bırakılır? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
141
Cevap
3
Favori
8.883
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
182 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu konuda şikayette bulunan arkadaşlar tekrar türknetli olmak isterseniz ref linkimi verebilirim:)))
    Asfhlşjfdsgkşkff



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kimsediil -- 24 Ekim 2020; 12:34:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 yıla yakındır Türknet kullanıyorum toplamda 5 kere bağlantı kopması olmuştur. 35mb internetin 33mb sini veriyorlar. 6mb upload var... 8 Gösterip 5mb veren türktelekom ile kıyaslanamaz bir kalite bu yani.

  • Turkforce T kullanıcısına yanıt

    Arkadaşa katılıyorum suçu Türknete atmayın boşyere bütün olayınız Türktelekom ile firma isimlerini karıştırmayın, yaparsınız çünkü siz :).. Firma karalamak kötülemek bu kadar basit ve ucuz olamamalı.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Yine bir işe yaramamışsın be reis. Müşteri başka firmaya gitmiş  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • brktmr B kullanıcısına yanıt

    Bu adamı suçlamıyorum hiç yoktan iyidir. En azından yazdın mı Geç olsa da geri dönüyor.

    aktivasyon için mail atan ama dönüş alamayan mh mi dersin, oim den engelleyen yetkili mi dersin turknet genel olarak bu insanlarla dolu.

    bu adam en azından yalandan da olsa geri dönüyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben de zamanında denedim türkneti beğenmedim. Arıza oldu gelmediler de gelmediler... gelmediler de gelmediler bekledim bekledim en sonunda yeter lan dedim iptal ettirdim. Başka internet açtım kullanıyorum kapı çaldı arıza için geldik dediler   İnternet çile bu ülkede kimseden hayır yok.

  • PoyrazKarayel59 P kullanıcısına yanıt

    Ben bir işe yaradığını görmedim arkadaşın. Denetleyen de yok herhalde forumdaki aktivitelerini. Hiçbir şeyi çözüme kavuşturduğu yok. Tam tersine forumda acayip bir turknet nefreti var. Buna iş verenlerden bir tanesi foruma girip duruma baksa işten atar  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende bundan 1 yol önce başvurmuştum turknete altyapı gözüken binada bunların sayesinde altyapı kayboldu ve bana binamızda kutu olmadığını söylüyorlardı gözümün önündeki kutuya yok diyorlardı. Başvuruyu sonlandırmak istediğimde fax ile dilekçe istediler daha bağlanmamış internet için fax ne alaka diye sorduğumda öyle gerekiyor cevabını aldım. Bende hemen tüketici haklarına başvurdum ve 1 gün sonra arayıp direk iptal ettiler. Bunlar yüzünden aylık 30-40 TL fazla ödeyerek superbox almak zorunda kaldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  

  • 6 Aydır kullanıyorum benim kurulumda sorun olmadı şuana kadar da belki 2 kez kesinti yaşadım.

    Müşteri hizmetlerine bulaşmayacak kadar şanslı iseniz gider yoksa işiniz yaş.


    Ama şuna eminim bir arkadaşa benden tavsiye istedi Turknet dedim başvurduk bir ay boyunca bağlanmadı neden mi sizce Turknet keyfinden mi müşteriyi bağlamıyor ?

    Ana santralde arıza var Turknet TT iletiyor onlar bakmıyor ama Turknet eve gelip 3 kere bakmış sorun yok ana santralden bakılması lazım deniyor ama TT bakar mı neden baksın böylece güzelce soğuttu iptal ettirdik. Yine aynı arkadaş üni evine geçince yine dedi ne yapayım 5-6 ay kullanacam dedim bir daha deneyelim şansımızı Turknette Denedik 1 hafta olmadı geldiler bağladılar ve şuan 2-3 aydalar anlayacağınız herşey Turknette değil onlar müşteri hizmetlerini değiştirmeli ve Rekabet Kurumu işe el atmalı :)

  • brktmr B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizle ilgili müdahale edebileceğim durumlarda işlem sağlıyorum ancak müdahale edemediğim durumlarda ilgili ekiplere ileterek kontrol etmeleri bilgisini paylaşıyorum.
  • volnes V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Eğer sözleşme evraklarını göndermediyseniz online işlem merkezi üzerinden iptal ettirmek istediğinizi belirtmeniz yeterli olur.
  • vaizerd4555 V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, daha önce size yerleşik operatör tarafından verilen bilgiyi paylaşmıştım. Ama İlgili ekibimizin en son yaptığı görüşmede kutunun dolu olması nedeni ile bağlantının yapılamadığını ilettiler. Konunun çözümü için Telekom ekiplerine bilgi verdik ve neler yapılabilir kontrol ediyoruz. Ancak bu konuda size süre bilgisi veremiyoruz.
  • Marshall-Bruce kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşamış olduğunuz sorunu iletebilirseniz yardımcı olmak isterim.
  • TheGladio kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Eğer hattınızda donanımsal, iç tesisat kaynaklı bir sorun varsa teknik ekipler müdahale etmiyor ama onun dışında hattınızı ankastre kutusuna kadar sağlama alıyorlar. Kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Lafa değil de icraate bakalım. Anket mi yapsak napsak, turknetdestek sorununuzu çözdü mü çözmedi mi diye? Acaba yüzde kaçı çözdü diyecek  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, hattınızda yaşadığınız sorun için saha ekiplerinden güncel bilgi istedik. Ekiplerden bilgi geldiğinde sizinle paylaşacağız.
  • volnes V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer ADSL ya da VDSL abonelik ise ekipler geldiklerinde evrakları alıyorlar ama Türk Telekom altyapısı üzerinden fiber abonelik ise evrakları kargo ile göndermeniz gerekiyor.
  • brktmr B kullanıcısına yanıt

    https://turk.net/turknet-karnesi//


    Madem şeffaflık. Turk Net karnesine arıza kayıtlarının yüzde kaçının başarılı bir şekilde çözüldüğü de yazılmalı..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.