Şimdi Ara

TurkNet Destek Kaydi Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TurkNet te destek kaydi olusturmama ragmen ne sitede ne de uygulamada kayitlarima ulasamiyorum bu sorun sizde de var mi ? Beni bayagi bi cildirtti.
    Bu arada musteri hizmeti olayini tekrar getirme durumu var mi cunku boyle bi hizmet yok boyle bi hizmeti olmayan sirket olmamali bundan neredeyse herkes sikayetci yok eger sikayetci degil herkes dersenizde bu kisiler bi sorun yasamamis insanlar cozum icin ugrasmamissin neden sikayetci olman gereksin?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Birisi cevap yazsaydi bari sorun bir tek bende mi var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Aynı sorun bende de var. Destek kayıtlarını online işlemlerde göremiyorum. "Destek kaydınız güncellenmiştir" şeklinde bir mail geliyor ama içeriğini göremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nomadio -- 18 Haziran 2018; 13:43:44 >
  • @TurkNetDestek Buradaki elemana yazdınız mı?
  • sniper23 kullanıcısına yanıt
    Maalesef baya zamanimi harcadilar biraz once aradim musteri temsilcisine aktariyorum diyor 15 dk muzik dinletti kapadim. Burdan bi cevap alabilirim umarim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • :(

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar turknet nasıl geçilirmi millenicomdan? ping değerleri neler download hızı nasıl alıyosunuz?
  • Kolpaçino Özgür kullanıcısına yanıt
    Baglantim hala yapilmadi yapildiginda unutmazsam eger paylasirim verileri.
    Senin degerler nasil ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lefrer

    Baglantim hala yapilmadi yapildiginda unutmazsam eger paylasirim verileri.
    Senin degerler nasil ?
    hocam valla millenicomda 23 mbps d ve 3 mbps u alıyorum. Taahhüdüm 9.ayda bitiyor 52 tl . Akk 75 gb . Artık akksiz olmak istiyorm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lefrer

    Maalesef baya zamanimi harcadilar biraz once aradim musteri temsilcisine aktariyorum diyor 15 dk muzik dinletti kapadim. Burdan bi cevap alabilirim umarim.
    müşteri temsilcisine nasıl bağlanıyorsun anlatır mısın
  • Kolpaçino Özgür kullanıcısına yanıt
    nereye ping e bakalım ? bir adres verir iseniz oraya ping atabiliriz :)
  • 0 850 288 80 81 i aradim bir sure sonra diger secenekler icin 2 yi tuslayin diyor konusmasi bittikten sonra 2 tusladim temsilci bagliyorum diyor muzik caliyor baya bi sure bazen direkt bagliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lefrer

    0 850 288 80 81 i aradim bir sure sonra diger secenekler icin 2 yi tuslayin diyor konusmasi bittikten sonra 2 tusladim temsilci bagliyorum diyor muzik caliyor baya bi sure bazen direkt bagliyor
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.