Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: ozayyasin , Giugiarro Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 10 Misafir (3 Mobil) - 9 Masaüstü3 Mobil
23.113
Cevap
242
Favori
467.150
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    12736 Mesaj

    Oncelikle tesekkurler bunu nasil anlayabilirim başka yere bağladıklarını



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    0ldskool kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1673 Mesaj

    Hocam onu bir telekom bir türknet bilir. Siz destek kaydı açın, güzelce yazın ben telekom kullanıyorken hattım şu kadar hız alabilir görünüyordu ama şimdi şu kadar görünüyor. Benim aboneliğimi en yakın saha dolabına bağladığınıza emin misiniz diye. Cevap versinler ne diyecekler bakalım. VAE YAPA geçişi vs olmadıysa hız düşümü saçma geliyor bana. Herhalde çözülür böyle. Saygılar.
    |
    |
    Technologie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2018 VOLVO XC90
  • Yarbay
    12736 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 0ldskool

    Hocam onu bir telekom bir türknet bilir. Siz destek kaydı açın, güzelce yazın ben telekom kullanıyorken hattım şu kadar hız alabilir görünüyordu ama şimdi şu kadar görünüyor. Benim aboneliğimi en yakın saha dolabına bağladığınıza emin misiniz diye. Cevap versinler ne diyecekler bakalım. VAE YAPA geçişi vs olmadıysa hız düşümü saçma geliyor bana. Herhalde çözülür böyle. Saygılar.
    Öncelikle teşekkürler yapa burda yok hocam onu eledik
    Durumu bildiren kayıt açtım bakalım resimleri filan gönderdim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11031 Mesaj

    Merhabalar, bu konu ile ilgili sizinle PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Açık olan kaydınızı öncelikli olarak uzman ekip arkadaşlarıma ilettim. Size kaydınız üzerinden bir gelişme olması durumunda detaylı bilgi vereceğiz.
    |
    |
    Technologie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    12736 Mesaj

    Merhaba 3 gün oldu sadece sorunu gözüküyor çözülünce bilgi vereceğiz deyip oyaliyorlar böyle olacağını bilmeme inanın Turknete geçmezdim



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11031 Mesaj

    Merhaba, sizinle bu konu ile ilgili PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Yaşamış olduğunuz telefon sorunu tamamen yerel operatör tarafında yaşanılan bir arızadan dolayı bu kadar uzun sürmüş. Onları alanlarına müdahale edemiyoruz. Buna iznimiz yok. Ek olarak konuyu yerel operatör üst birimlerine ilettik ve işlem gerçekleştirmelerini beklemek zorundaydık....

    İnternet hizmetinizde yaşadığınız sorunu ise arkadaşlarım takip etmeye başlamışlardı. Ancak iptal ettirmek istediğinizi bende üzülerek gördüm... Tabii karar sizin.
    |
    |
    motomurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    11031 Mesaj

    Merhaba, arkadaşlarım sistem üzerinde açık olan kaydınızı incelemişler. Sizin şu an yapmanız gereken tek şey modeminizi resetlemeniz ve tekrar kurulum yapmanız. Daha sonra IP almaya başlayacaksınız...
    |
    |
    redvelvet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    898 Mesaj

    Merhaba, yeni ev taşıyacağım yeni adresime internet sitenizden baktığımda altyapı olmadığı gözüküyor ne yapmam gerekiyor?
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________

  • Merhaba alt yapı yoksa yapacak bir şey yok maalesef
    |
    |
    Deadwood kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Onbaşı
    31 Mesaj
    Türknetten 2016 berri hizmet aliyorum ping baglanti kesintisi neyse 2019 ocakta 15-20 gün internet hizmeti alamadim ama fatura odedim ilk 1 aydada bedava internetim boyle olmustu benden kullanmadigim hizmete fatura kesip odeme aldilar bende geri istedim 1 yil gecmis alamazsiniz dediler 1 yil gecmemis sonra hesabimi kapatmak icin talep olusturdum cozum sunulmadi ve hakem heyetine bildirdim bugunde iptal ettirmeyin kullaadiginiz gunleri indirim yapalim diyorlar ben zaten para odemisim neyin indirimi anlamis degilim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1511 Mesaj

    Yapmayın Allah aşkına! 43 gün beklentiniz bir kere bile aramadiniz. TT çalışanı yapa santralinden Türknet çözecek dedi. Sizde topu onlara atıyorsunuz. Müdahale edemiyoruz ne demek yahu! Yapa altyapısı sizin degil mi? Telefon ve internet hizmetini bu altyapidan veriyordunuz hani! Bu sorunları çözecek alt yapıyı oluşturmadan mi girdiniz bu işe. Buna benzer her bir durumda ortada mi kalacak aboneleriniz. Ben Turknet müşterisiydim Turktelekom degil. Muhatabım sizdiniz. İnternet kesintisine ne diyeceksiniz? Bir haftadır yok. Hattım ve portum başkasına verilmiş bu belli. Buna nasıl göz yumdunuz ? Ayıptır yahu!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Merhaba, sert konuşmak istemiyorum ama ben müşteri hizmetlerine ısrarla telefon hattı istemediğimi söylememe rağmen arayıp "numara hâlâ tanımlanmadı" diyor. Ya ben ne diyorum siz ne diyorsunuz? Bu telefon numarası tanımlama saçmalığı yüzünden hızımı arttıramıyorum. Rica ediyorum telefon numarası falan istemiyorum, bana acil olarak lazım olan internet hızı, telefon numarası değil. BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM, BEN TELEFON HATTI TANIMLANMASINI ISTEMIYORUM, BEDAVA OLSA BİLE İSTEMİYORUM. INTERNETIMIN HIZININ ARTMASINI İSTİYORUM. Ya neden bana sürekli aynı cevapları veriyorsunuz hâlâ anlamış değilim. Bir veya yedi iş günü içinde dendi ama tanımlanmamış. Eğer yapmayacaksanız yol yakınken söyleyin hattımı başka yere taşıyayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JacobHughes -- 13 Ocak 2020; 20:30:37 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Teğmen
    188 Mesaj

    Merhaba Sayın Yetkili,

    Turk Telekom ücretsiz fiber dönüşüm kampanyası ile birlikte apartman girişindeki kutudan daireye kadar fiber hattı getirerek turk telekom amblemli fiber modemi de kurarak gitti.

    Yarım saate yeni hattaki internetiniz aktif olur dediler ancak henüz aktif olmadı. Eski modemimdeki internet hala çalışıyor.

    Yeni modemi devreye almak için ne yapmam gerekiyor?
    herhangi bir ayar yapmam gerekiyor mu?
    hiçbiryerde ne yapacağım yazmıyor. Destek hattını 5 defa aradım, hiçbir menüden çözüm bulamadım.

    Turknet müşteri no: özelden gönderdim

    saygılar,@TurkNetDestek
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    Hiçbirşey imkansız değildir...
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj

    ev telefonum düzeldi. Bu sefer İnterneti kestiniz. 2 kere modemi resetledim ve bugün smsle gönderdiğiniz şifreyi girdim. Adsl ışığı yanıyor, IP almıyor İnternete çıkış yok. Ama ben sizden çıkacağım. Yeter be yeter.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    186 Mesaj

    Merhaba,

    Birçok arkadaşımın tavsiyesi ile sizden internet hizmeti almaya yani aslında alamamaya başladım.
    Yaklaşık 10 gündür uğraşmadığım şey kalmadı. Müşteri hizmetleriniz kopuk veya ulaşılamıyor, aynı zamanda internet üzerinden açılan sorun ticketları ekranımda gözükmüyor?
    Tam herşeyi yaptık derken dün gece internetim gitti. Arıza kaydı açtım ancak net bir dönüş yok malesef. Sorun nerede bilemiyorum. fiziksel olarak hattım kapalı gözüküyor, telekom altyapısal problem yok diyor ama bana internet destekten sadece değerleri atıp duruyorsunuz.
    Astoria daki yerinize de gittim yine bir bilgilendirme yok?
    Bir bilgilendirme yapmak bu kadar zor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magiK -- 14 Ocak 2020; 0:16:9 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yarbay
    12736 Mesaj

    Merhaba türknet hâlâ hız sorunu çözülmedi ne zaman çözmeyi düşünüyorsunuz insanları kandırıyorsunuz ilk alırken 35 mbit deyip sonra 19 mbit ile 24 mbit aradı hız veriyorsunuz telekom da iyi olan hat değeri sizde çok kötü 5 ay oldu cat 6 çekileli ankastreden evin içine ankastreden ev arasi hiç bir sıkıntı yok zamanınız daralıyor ya sorunu çözün yada başka servis sağlayıcısına geçeceğim yeter artık



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Yarbay
    4130 Mesaj

    Turknet TT fiber üstünden hizmet vermiyor. Bu iş iptal e gidebilir. Turknet kullanmaya devam etmek istiyor iseniz eski dsl devresinin kapanmaması lazım.

    Hemen destek kaydı açın, bir de eğer tt personellerini görür iseniz böyle böyle diyin. Ama personel den gelecek cevabı tahmin ediyorum, biz Turknet e bildirdik onlar bir yanıt dönmedi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    yenilmez26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    @TurkNetDestek Telefonumu düzeltti iz teşekkür ederim. 11.01.2019 saat 12 gibi İnternetimi kestiniz. Dün SMS kullanıcı adımı ve şifremi gönderdiniz. Modemimde hiç bir sorun yokken resetleyip yeniden kurulum yapmamı istediniz. Defalarca kez modemi resetleyip bilgilerimi girdim Dsl geliyor fakat pc IP almıyor. İnternete çıkış yapamıyorum. Size söz, düzelttiniz düzelttiniz. Doğru Turk Telekom'a. Yıllarca TT kullandım sizin kadar problem yaşamadım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8343 Mesaj

    Geçişi 7 aralıkta yapmıştık. aralık ayı faturam eksik günden dolayı 62tl civarı geldi. Ocak faturası tam geldi ve 10tl cayma bedeli indirimiyle beraber 82tl civarı geldi. Sebep 7tl lik bi paket değişim farkı yazılmış ama neyin nesidir emin olamadım. Çok da karıştırmak istemedim.

    Şimdi asıl mesele bu aydan sonra 2 ay bedava olması gerekiyor. DH Kampanyasından dolayı. Yani Şubat ve Mart aylarının ücretsiz olması, ve devam eden aylarda 5 ay daha 10tl indirimli (caymadan dolayı) kullanmam gerekiyor.

    Bakalım neler yaşanacak.

    Umarım bi aptallıkla karşılaşmam.

    Ne dersin hocam? @TurkNetDestek

    Paket değişim ücreti denen o fark neyin nesi acaba?
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    | Beşiktaş JK |
    | Seat Leon FR 1.4 EcoTSI 150HP (2018 FaceLift)- ACT - DSG - S&S - KeylessGo |
    | Xiaomi Mi6 <> 64GB |
    | Play Station 4 <> Fifa 20 |
    | PSN ID: TurgayBJK |
  • Firma Yetkilisi
    11031 Mesaj

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etmişler. ADSL ışığınızın yanmadığını tespit etmişler. Hattınız fizikselde sahada kesiliyor. Bu durumu yerel operatör tarafına iletmişiz. Gerekli kontrollerimizi onlarla birlikte yapacağız. Bu süre içerisinde sizden sadece modeminizi kapatmamanızı rica edeceğiz.

    Gereken tüm işlemleri arka planda gerçekleştirip sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacağız. Size gelişme olması durumunda açık olan destek kaydınız üzerinden bilgi vereceğiz.
    |
    |
    magiK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
Reklamlar
Media Sözlük
bankalar.org
Sohbet
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,609
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.