Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
23.330
Cevap
242
Favori
471.247
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    188 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Turknet TT fiber üstünden hizmet vermiyor. Bu iş iptal e gidebilir. Turknet kullanmaya devam etmek istiyor iseniz eski dsl devresinin kapanmaması lazım.

    Hemen destek kaydı açın, bir de eğer tt personellerini görür iseniz böyle böyle diyin. Ama personel den gelecek cevabı tahmin ediyorum, biz Turknet e bildirdik onlar bir yanıt dönmedi.
    cevabınız için teşekkür ederim Ramazan Bey.


    Ben ttnetten VDSL hizmeti alıyordum zaten. yani fiber hattı apartmana kadar geliyordu. apartmandaki bir kutudan dairelere normal bakır kablolarla dağıtılıyordu.


    Şimdi o kutudan dairelere gelen kabloyu fiber ile değiştirdiler.

    bu anlattığım şekilde hizmet alamaz mıyım diyorsunuz?
    (TURKNET den hız ve servis olarak çok memnun olduğumdan değiştirmek de istemiyorum)
    _____________________________
    Hiçbirşey imkansız değildir...




  • Teğmen
    188 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: yenilmez26

    Merhaba Sayın Yetkili,

    Turk Telekom ücretsiz fiber dönüşüm kampanyası ile birlikte apartman girişindeki kutudan daireye kadar fiber hattı getirerek turk telekom amblemli fiber modemi de kurarak gitti.

    Yarım saate yeni hattaki internetiniz aktif olur dediler ancak henüz aktif olmadı. Eski modemimdeki internet hala çalışıyor.

    Yeni modemi devreye almak için ne yapmam gerekiyor?
    herhangi bir ayar yapmam gerekiyor mu?
    hiçbiryerde ne yapacağım yazmıyor. Destek hattını 5 defa aradım, hiçbir menüden çözüm bulamadım.

    Turknet müşteri no: özelden gönderdim

    saygılar,@TurkNetDestek
    @TurkNetDestek

    Merhaba, konu ile ilgili destek alabilir miyim? ne Telekomdan destek alabiliyorum ne de Turknet den.
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    Hiçbirşey imkansız değildir...




  • Çavuş
    68 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jose Mari

    Simdiye kadar hic sorun yasamadim 1,5 sene icinde fakat son 1 haftadir internet boyle. Arayip arza kaydi olusturuyorum fakat baglantinizda sikinti yok diye cevap geliyor. Musteri hizmetlerine baglanma olayida kalkmis. Evde internetsizlikten 1 haftadir kafayi yemek uzereyiz. Defalarca kayit olusturdum fakat cozume kavusmadi. Artik bir el atin su isi.

    Modem arayuzune girip yazilim guncelledim, fabrika ayarlarina donup tekrar kurulum yaptim fakat durum bu sekilde devam ediyor. Telefonda, tablette, pc de hep bu sekilde. Ethernetten bagladim yine ayni, yani denemedigim yol kalmadi.


    Aynı sorunu yaşıyorum 1 haftadır sürekli kesintiler oluyordu komple gitti destek kaydı açtım 3 gün oldu hala doğru düzgün dönüş bile yapılmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mete14 -- 14 Ocak 2020; 20:45:58 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1512 Mesaj

    İyi güzel söylüyorsunuzda benim günahım ne? Aranızda nasıl bir sözleşme var ki bu konuda çaresiz kaldınız. Yerel operatör size TT kaynaklı sorun yok mesajını hergun gönderiyor. Yapa santralinden hizmet veriyorsunuz bana. Tt saha elemani yapa santralinden kaynaklandığını ve oraya müdahale edemediklerini turknet in müdahale edebileceğini söylüyor. Sizde bizden değil diyorsunuz. 10 değilde 4 gün diyorsunuz birde sanki hafife alarak. Ne oldu da bugün arandım internetim de düzeltilmiş yeniden kurulum yapmak gerekiyormus. Neden yeni kurulum gerekiyor onu da anlamış değilim de. Zira kullanıcı adı ve şifre değişmedi ki. Telefonumu düzeltme garantisi veriyor musunuz dedim . Maalesef dediler. Anında iptal onayını verdim. Onuda bırakın bugun yine bir mesaj geldi. TT arıza yok diyor sizin tesisatta sorun olduğunu düşünüyorum yazmış. Yahu Allah'tan korkun biraz . Bakin kendi çektiğim video bakın bakalım ne göreceksiniz? Tesisat denilen şey yok zaten evde TT mun ankastreye girmeden önceki ana kablosuna bağladık telefonu yine çevir sesi yoktu. https://www.youtube.com/watch?v=oUHI6F-K7aQ&feature=youtu.be




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 14 Ocak 2020; 20:47:42 >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Binbaşı
    1512 Mesaj

    Aynen hocam dün gönderdim evrakları bugün aradilar. Eee modeme tekrar kurulum yapacakmisim düzelecek mis. Yahu ne alaka kullanıcı adı şifre vs. Değişmedi neden tekrar kurulum gereksin. Bir şekilde müdahale ettiler ip almami saglamak için . Nasıl oluyorda iptal süreci baslayinca hemen arıza gideriliyor. Dedim telefon arızasini da giderecek misiniz yok ona söz veremiyor. Tereddütsüz kapatma onayı verdim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    YedekSubay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Türknet'e söyleyin türk telekoma verdikleri iş emrinde şu bilgiyi yazsınlar adsl mi vdsl mi onu bilmiyorum ama her ikisi içinde yazayım türknetin bu kadar bilgisi olmadığı için çözemezler bu gidişle, VDSL+PSTN THK abonesiyim saha dolabında devreleri birleştiriniz yada ADSL+PSTN THK abonesiyim saha dolabında devreleri birleştiriniz diye eklesinler iş emrine yoksa birbirlerine suç atıp dururlar arada siz kalırsınız iki dakikalık bir iş için sizi uğraştırıyorlar iş bilmedikleri burdan belli bu sorunla karşılaşanlar olacak bu duruma benim yazdığımı yazsın yeter.Hangisini kullanıyorsanız onu ekleyin adsl,vdsl mi bilmiyorsanız türknet teknik bilgilerde modem buluşuyor sonunda yazar.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    motomurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj

    Dün akşam en son modemi resetleyip kullanıcı bilgilerimi girip modemi açık bırakmıştım. Eve geldiğimde internet bağlantısı gelmişti. 4 gün çok sıkıntı yaşadık, yinede ilgilendiniz teşekkür ederim.
    Umarım uzun bir süre sorun yaşamadan kullanırız. Ve fiber'e geçiş yaparız. 3 aya kadar sokağıma fiber gelecekmiş.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1512 Mesaj

    Hocam iptal onayı verdim iş bitmiştir herhalde.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    YedekSubay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Aynen geçmiş olsun kapanmıştır türknet klasiği oldu sorunlar,vallahi ben böyle durumlara çok üzülüyorum yani ille biri iptal ettirmesimi gerekli sorunları neden vaktinde çözüme kavuşturamıyorlar ki çok ilgisiz alakasızlar burdan kötü yorum yapınca kendilerini haklı çıkarma çabalarıda yokmu insanı deli ediyor bu kadar mı körsünüz kardeşim kimsenin vaktinde sorununu çözemsyio üstüne sorun bizden taraf değil altyapı sağlayıcısı tarafımdan suçunu atıyorsunuz.Okuyorsunuz umarım yazdıklarımı kendinize çeki düzen verin artık bıktırdınız benide iptal ettirmek zorunda bıraktılar türknet sizin suçunuz bize iptal etmekten başka çare bırakmıyor maşallah çalışanlarınız çok yavaş ve bilgisi olmadığı için ne yapacaklarını bilmiyorlar ve davranışlarıda çok kötü ilgisiz sorun çözmeye yönelik değil sorunu sorunla devam ettirmek dertleri söylediklerimi gözden geçirin derim.Yani destek kaydı açıyorsun ordan biri konuya alakasız mesaj gönderiyor kopyala yapıştır diyoruz bizde buna destek ekibi gözden geçirilmeli yoksa daha çok müşteri gider.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    motomurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1008 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mete14

    Aynı sorunu yaşıyorum 1 haftadır sürekli kesintiler oluyordu komple gitti destek kaydı açtım 3 gün oldu hala doğru düzgün dönüş bile yapılmadı.

    Alıntıları Göster
    Modem arayunden kullanici adi ve sifreyi kontrol et. Benim sifirlanmis. Wirelles sifresini degistiriyordum modem kendi kafasina gore durduk yere reset atiyordu. Dogal olarak kullanici adi, sifre , wirelles sifresi yine sifirlaniyor kullanamiyordum. 2-3 gundur gayet stabil bir sikinti yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    750 Mesaj
    1 ay bedava olunca 1 ay faturamı gelmiyor yoksa faturalardan ücretmi düşüyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    68 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jose Mari

    Modem arayunden kullanici adi ve sifreyi kontrol et. Benim sifirlanmis. Wirelles sifresini degistiriyordum modem kendi kafasina gore durduk yere reset atiyordu. Dogal olarak kullanici adi, sifre , wirelles sifresi yine sifirlaniyor kullanamiyordum. 2-3 gundur gayet stabil bir sikinti yok.

    Alıntıları Göster
    Kontrol ettim sıkıntı yok şifrede.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj
    Merhabalar, yaklaşık 2 aydır internetim belli saatlerde pingi coşturuyor, 19’dan 01.00 a kadar genellikle. Birçok destek kaydı bıraktım fakat nafile bir kere bile ekip yollamadılar sorun yok dediler. Arkadaşlar bir çözüm önerin. Ankastreden eve gelen kabloyu cat6 yapmayı düşünüyorum çünkü ping olduğu saatlerde internet hız testinde jitter yüksek çıkıyor pingte. Acaba kabloda sorun olabilir mi ? Gerçekten bezdim bi çözüm önerin boşuna cat6 ya o kadar para bayılmak istemiyorum öğrenci halimle ! Kafayı yemek üzereyim..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yarbay
    4667 Mesaj
    @TurkNetDestek Merhaba, internet altyapınız ile Ubisoftun Uplay istemcisinde store gibi bazı sayfaları görüntüleyemiyorum. Ubisoft destek double NAT kullandığımı Modemdeki IP ile sitelerin eriştiği IP nın birbirini tutmadığını ifade ediyor. Gerçekten de kontrol ettim durum böyle. Public network gibi internete baglanıyorum.

    Bunun sebebi ve çözümü nedir fiziksel port yerine sanal port mu bağladınız ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Altyapıdan kaynaklı sıkıntı var trafik teslim noktası ve kapasite artırımına gitmeleri gerekli sizi benim gibi mağdur ediyorlar öyle görünüyor destek kaydından performans kaybı yaşıyorum diye talepte bulunun kabloyla pek ilgisi yok hat zayıflaması var ama o kadar da kötü değil boş yere para vermeyin derim.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Turttle Punch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    641 Mesaj

    O kadar kötü değil diyorsunuz ama 300 den aşağı ping almıyorum girdiğim oyunlarda , internet testi yapıyorum 60 ping oluyor 100 jitter oluyor. Ne yapıcam bilmiyorum iss değiştirsem düzelir mi TT’ye geçsem



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    YedekSubay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Al başına bela türknet ile sorun bitmiyor iptal ettirdim 30 gün cayma bedelsiz hakkım var ve sesli onay alırken kontrol ettiklerinde hiçbir ücret çıkmayacağını belirttiler neyin ücretini yansıtıyorsunuz bana?
    Sesli onayı dinleyin bir isterseniz iptal ederken müşteri hizmetleriniz ne demiş duyun bir bir türlü kurtulamıyorum girdap gibisiniz elini veren kolunu kaptırıyor size.
    3 fatura az olmuş bence daha yokmu?



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Teğmen
    212 Mesaj

    Türknet kaynaklı sorun var kablonuzda öyle kötü bir değer yok diyorum ping ve hız düşmeleri türknet ile ilgili.
    Cat6 ile degiştirseniz bile o degerler fazla değişmez benden söylemesi paranıza yazık siz önce turknetle iletişime geçin çözemezlerse iss değiştirin bencede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YedekSubay -- 15 Ocak 2020; 1:1:40 >
    |
    |
    Turttle Punch kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    12736 Mesaj

    Hocam ekleme olarak crc hataları paket kayıplarda var 40 dk 6000 küsur crc hatası çok değil mi



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    YedekSubay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Kablo sorunu onu ortadan kaldırmayacak demem o türknet taraflı sıkıntı ya CGN havuzunda yada altyapıda sorun var demek modemdeki ip ile ipadresimde'ki ip birbirini tutmuyorsa CGN tutuyorsa normaldir yoksada incelemeleri gerekli destek kaydı açacak 30 dk aralıklarla 3 defa ekran görüntüsü alacak görev yöneticisi açık şekilde ekran resmi alıp tüm bunları türknete gönderip çözüm bekleyecek malasef.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YedekSubay -- 15 Ocak 2020; 1:12:57 >
    |
    |
    Technologie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
kolayoto.com
Canlı Tv izle
bankalar.org
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,326
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.