Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (872. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 870871872873874
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski aboneler varsa şuanda ne kadar hız alıyorlar acaba? Benim sözleşmem 100mpbs hıza kadardı altyapım da destekliyor. Muhatap bulamıyoruz çıkacağım az kaldı.
  • Teşekkürler intenet ve telefon sorunu çözüldü bir sıkıntı kalmadı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Türk telekomla ilgisi yok türknet iş emri veriyor ama yani içerisine doğru düzgün bilgi ekleyemiyorlar ki adamlara internet arıza var diye bildirim yapıyorlar onlarda gelip saha dolabında test yapıp geçiyorlar. Normalde abone olurken saha dolablarında sadece interneti veriyorlar adamlara demiyorlarki bu adam ev telefonuda kullanıyor devreleri birleştirin müşteri hem telefon hemde internet kullanıyor diye bir bilgi bırakmazlarsa sizin gibi ev telefonu çalışmaz.
    Valla kendileri sorunu çözemedikleri için iptal ettirdim keyfi iptal ettirmedim 1 ay beklettiler yeter dedim haksız yere fatura çıkarmıslar rezil bir firma olduğu heryerden belli oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turknete iptal için başvurdum. Daha sonra tekrar geçmek istersem aynı fiyat ve anlaşmadan taahhütsüz geçebiliyor muyuz?
  • ldr1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet daha sonra abonelik işlemi gerçekleştirmek istediğinizde mevcut paket ve tarife fiyatlandırması ile abone olabilirsiniz.
  • Merhabalar, sorununuzun çözülmesine sizin kadar sevindim. Bir sıkıntı yaşadığınızda bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorunuz İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • autodiag A kullanıcısına yanıt
    Merhaba, size PM'den de bu bilgiyi vermiştim. Eski müşterilerimizde yapmış olduğumuz zamlardan dolayı bir üst pakete geçmek isterse +10 TL vermeleri gerekiyor.
  • Merhabalar, yaşamış olduğunuz performans sorununuzu bize Online İşlem Merkezimizwww.turk.net/oim üzerinden destek kaydı açarak iletin. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler. Size yardımcı olmaya çalışacaklardır.
  • redvelvet kullanıcısına yanıt
    Sorununuzun çözülmesine sevindim Farklı bir durum ile karşılaşırsanız bana nereden ulaşabileceğinizi biliyorsunuz. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    en az 10 kere destek kaydı açtım her seferinde aynı bildiğim şeyleri yazıp durdular çocuk kandırır gibi. hiç bir çözüm bulmadılar şuan internet değerlerim yine rezalet !
  • Siz kaydınızı oluşturup bana PM üzerinden kaydınızın numarasını iletin. Ben ilgileneceğim.
  • merhaba bende ttnetten türknete geçiş için başvuruda bulundum 13 ocakta sesli onayım alındı 14 ocak gecesi ttnet telefonumu kesti ama hala geçişim sağlanmadı gerekli bilgileri pm ile iletiyorum @TürknetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tiger cage -- 15 Ocak 2020; 19:54:23 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Mevcut varolan ve devam etmekte olan destek kaydımı gönderdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim sizin ve diğer arkadaşların sayesinde sorunlar kısa sürede çözüldü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • her akşam saat 20 civarında hızım düşüyor pingim 15-16'lardan 50-60 hatta 100'lere çıkıyor; destek kaydı numaram 30453403 bu açtığım 2. destek kaydı, umarım sorun en kısa sürede çözülür.

    Burada da Türknet DNS'sine yaptığım tracert, kendi gözünüzle görün.

    TurkNet Destek Burada
  • Dün gece 02:00-06:00 arasında bölgemde yürüttüğünüz altyapı çalışması sonrasında hızım 4-5 mbps arsına düştü, pingim 33 ms'e fırladı. Lütfen bir el atabilir misiniz @TurkNetDestek

    arıza kayıt no: 30467667

    TurkNet Destek Burada


    Edit:

    3 mbps'ye düştü... Akşam 1 ile devam ederiz artık. Yandık. En az 1 hafta çözemezler sorunu.

    TurkNet Destek Burada


    Edit2: Mesai saati bittiğine göre bugün bu eziyeti köküne kadar çekeceğiz ve en az 1-2 hafta sürüneceğiz. Geçmiş olsun bize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turuncu_ -- 16 Ocak 2020; 17:14:47 >




  • Yaklaşık 2.5 yıldır sorunsuz kullandığım neti bugün çok düşük hızlarla kullanıyorum. Bu gece internet gitmişti. Sabah uyandığımda internet gelmişti ama 50 Mbps kullandığım internet şu an bu halde. Ayrıca pingim de arttı. Herhangi bir altyapı çalışmasıyla ilgili bilgi de verilmedi.

    Arıza Destek No: 30457488

    TurkNet Destek Burada

    Yardımcı olmanızı bekliyorum.

    Edit: Sıkıntı giderilmiş zannediyorum. Herhangi bir altyapı çalışması vs. olabilir. Lütfen altyapı çalışması olduğunda bizi haberdar edin ki başka yerlerde aramayalım sorunu kedim kabloyla oynuyor ondan sanıp kabloyu kesip tekrar bağladım

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Policeman -- 16 Ocak 2020; 17:41:50 >




  • Tarafıma 160 küsür lira fatura çıkarılmış 1 ay olur olmaz. 1 ay peşin aldınız geçen ayı da aldınız tamam. Kurulum ücreti de otomatik ödeme talimatı olmasına rağmen 90 tl kesmişsiniz ne alakaysa. Ayrıca bir ay bedava kullanmak için arkadaşını getir kodu verecektim başvuru yaparken başvuruyu alan arkadaş gerek yok ben tanımladım dedi. Hangi ay bedava acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kütahyalı_ramazan

    Siz vae VDSL kullanıyormuşsunuz (binaya kadar fiber sonrası bakır)

    Ancak daire ye kadar TT nin fiberini kullanamazsınız. Turknet kendi fiberleri hariç başka iss lerin fiberi üstünden hizmet vermiyor.

    DSL i söktüler ise geçmiş olsun farklı firma bakmanız gerekebilir

    Bakın bakalım aşağıda hangi TT nin kutusu veya kutuları var
    teşekkürler sayın Ramazan Bey. bugün turknet ten aradılar.
    Önce tt kendi yapmış, bizle alakası yok dediler.
    Sonra zorladığımda sizin söylediğinizi söylediler; biz fiber hizmeti vermiyoruz.

    E kardeşim Turknet ile TTnet aranızda konuşun da bizi böyle arada maymun etmeyin.
    Bir bilgi alana kadar göbeğimiz çatlıyor, ikisinin de birbirinden haberi yok.

    kurulum esnasında dsl sökülmedi, hala çalışıyor.
    umarım da sökülmez. ??

    hala aklımda sorular;
    1. acaba birgün TT nin aklına eser de keser mi dsl kabloyu
    2. tt nin bırakıp gittiği bu modem i naapacağım?




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben bu dediklerinizi en az 10 kez yaptım.
    Size de, oim kayıtlarına da pingplotter testleri ilettim.

    Anlık ping spikelarını işaretledim. Bir gün
    İp bloğum değişti, 31'li ip adresi almaya başladım ve düzeldi.

    1 ay kadar önce sorunlar geri geldi.
    Size yazdım, 3 hafta cevap vermediniz.
    Sonra "şu an yaşadığınız bir sorun mu var." Dediniz.
    Var ki yazıyorum değil mi?


    Vaktinizin çoğunu yeni ve/veya potansiyel abonelere harcadığınızı görüyorum.
    Madem cevap vermeyeceksiniz neden
    "pm atın" diyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 870871872873874
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.