Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (869. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.960
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 867868869870871
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Deadwood kullanıcısına yanıt
    Merhaba alt yapı yoksa yapacak bir şey yok maalesef
  • Türknetten 2016 berri hizmet aliyorum ping baglanti kesintisi neyse 2019 ocakta 15-20 gün internet hizmeti alamadim ama fatura odedim ilk 1 aydada bedava internetim boyle olmustu benden kullanmadigim hizmete fatura kesip odeme aldilar bende geri istedim 1 yil gecmis alamazsiniz dediler 1 yil gecmemis sonra hesabimi kapatmak icin talep olusturdum cozum sunulmadi ve hakem heyetine bildirdim bugunde iptal ettirmeyin kullaadiginiz gunleri indirim yapalim diyorlar ben zaten para odemisim neyin indirimi anlamis degilim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yapmayın Allah aşkına! 43 gün beklentiniz bir kere bile aramadiniz. TT çalışanı yapa santralinden Türknet çözecek dedi. Sizde topu onlara atıyorsunuz. Müdahale edemiyoruz ne demek yahu! Yapa altyapısı sizin degil mi? Telefon ve internet hizmetini bu altyapidan veriyordunuz hani! Bu sorunları çözecek alt yapıyı oluşturmadan mi girdiniz bu işe. Buna benzer her bir durumda ortada mi kalacak aboneleriniz. Ben Turknet müşterisiydim Turktelekom degil. Muhatabım sizdiniz. İnternet kesintisine ne diyeceksiniz? Bir haftadır yok. Hattım ve portum başkasına verilmiş bu belli. Buna nasıl göz yumdunuz ? Ayıptır yahu!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, sert konuşmak istemiyorum ama ben müşteri hizmetlerine ısrarla telefon hattı istemediğimi söylememe rağmen arayıp "numara hâlâ tanımlanmadı" diyor. Ya ben ne diyorum siz ne diyorsunuz? Bu telefon numarası tanımlama saçmalığı yüzünden hızımı arttıramıyorum. Rica ediyorum telefon numarası falan istemiyorum, bana acil olarak lazım olan internet hızı, telefon numarası değil. BÜYÜK HARFLERLE YAZIYORUM, BEN TELEFON HATTI TANIMLANMASINI ISTEMIYORUM, BEDAVA OLSA BİLE İSTEMİYORUM. INTERNETIMIN HIZININ ARTMASINI İSTİYORUM. Ya neden bana sürekli aynı cevapları veriyorsunuz hâlâ anlamış değilim. Bir veya yedi iş günü içinde dendi ama tanımlanmamış. Eğer yapmayacaksanız yol yakınken söyleyin hattımı başka yere taşıyayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JacobHughes -- 13 Ocak 2020; 20:30:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Sayın Yetkili,

    Turk Telekom ücretsiz fiber dönüşüm kampanyası ile birlikte apartman girişindeki kutudan daireye kadar fiber hattı getirerek turk telekom amblemli fiber modemi de kurarak gitti.

    Yarım saate yeni hattaki internetiniz aktif olur dediler ancak henüz aktif olmadı. Eski modemimdeki internet hala çalışıyor.

    Yeni modemi devreye almak için ne yapmam gerekiyor?
    herhangi bir ayar yapmam gerekiyor mu?
    hiçbiryerde ne yapacağım yazmıyor. Destek hattını 5 defa aradım, hiçbir menüden çözüm bulamadım.

    Turknet müşteri no: özelden gönderdim

    saygılar,@TurkNetDestek
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    ev telefonum düzeldi. Bu sefer İnterneti kestiniz. 2 kere modemi resetledim ve bugün smsle gönderdiğiniz şifreyi girdim. Adsl ışığı yanıyor, IP almıyor İnternete çıkış yok. Ama ben sizden çıkacağım. Yeter be yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Birçok arkadaşımın tavsiyesi ile sizden internet hizmeti almaya yani aslında alamamaya başladım.
    Yaklaşık 10 gündür uğraşmadığım şey kalmadı. Müşteri hizmetleriniz kopuk veya ulaşılamıyor, aynı zamanda internet üzerinden açılan sorun ticketları ekranımda gözükmüyor?
    Tam herşeyi yaptık derken dün gece internetim gitti. Arıza kaydı açtım ancak net bir dönüş yok malesef. Sorun nerede bilemiyorum. fiziksel olarak hattım kapalı gözüküyor, telekom altyapısal problem yok diyor ama bana internet destekten sadece değerleri atıp duruyorsunuz.
    Astoria daki yerinize de gittim yine bir bilgilendirme yok?
    Bir bilgilendirme yapmak bu kadar zor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi magiK -- 14 Ocak 2020; 0:16:9 >
  • Merhaba türknet hâlâ hız sorunu çözülmedi ne zaman çözmeyi düşünüyorsunuz insanları kandırıyorsunuz ilk alırken 35 mbit deyip sonra 19 mbit ile 24 mbit aradı hız veriyorsunuz telekom da iyi olan hat değeri sizde çok kötü 5 ay oldu cat 6 çekileli ankastreden evin içine ankastreden ev arasi hiç bir sıkıntı yok zamanınız daralıyor ya sorunu çözün yada başka servis sağlayıcısına geçeceğim yeter artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yenilmez26 kullanıcısına yanıt
    Turknet TT fiber üstünden hizmet vermiyor. Bu iş iptal e gidebilir. Turknet kullanmaya devam etmek istiyor iseniz eski dsl devresinin kapanmaması lazım.

    Hemen destek kaydı açın, bir de eğer tt personellerini görür iseniz böyle böyle diyin. Ama personel den gelecek cevabı tahmin ediyorum, biz Turknet e bildirdik onlar bir yanıt dönmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek Telefonumu düzeltti iz teşekkür ederim. 11.01.2019 saat 12 gibi İnternetimi kestiniz. Dün SMS kullanıcı adımı ve şifremi gönderdiniz. Modemimde hiç bir sorun yokken resetleyip yeniden kurulum yapmamı istediniz. Defalarca kez modemi resetleyip bilgilerimi girdim Dsl geliyor fakat pc IP almıyor. İnternete çıkış yapamıyorum. Size söz, düzelttiniz düzelttiniz. Doğru Turk Telekom'a. Yıllarca TT kullandım sizin kadar problem yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçişi 7 aralıkta yapmıştık. aralık ayı faturam eksik günden dolayı 62tl civarı geldi. Ocak faturası tam geldi ve 10tl cayma bedeli indirimiyle beraber 82tl civarı geldi. Sebep 7tl lik bi paket değişim farkı yazılmış ama neyin nesidir emin olamadım. Çok da karıştırmak istemedim.

    Şimdi asıl mesele bu aydan sonra 2 ay bedava olması gerekiyor. DH Kampanyasından dolayı. Yani Şubat ve Mart aylarının ücretsiz olması, ve devam eden aylarda 5 ay daha 10tl indirimli (caymadan dolayı) kullanmam gerekiyor.

    Bakalım neler yaşanacak.

    Umarım bi aptallıkla karşılaşmam.

    Ne dersin hocam? @TurkNetDestek

    Paket değişim ücreti denen o fark neyin nesi acaba?
  • magiK M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etmişler. ADSL ışığınızın yanmadığını tespit etmişler. Hattınız fizikselde sahada kesiliyor. Bu durumu yerel operatör tarafına iletmişiz. Gerekli kontrollerimizi onlarla birlikte yapacağız. Bu süre içerisinde sizden sadece modeminizi kapatmamanızı rica edeceğiz.

    Gereken tüm işlemleri arka planda gerçekleştirip sorunu çözüme ulaştırmaya çalışacağız. Size gelişme olması durumunda açık olan destek kaydınız üzerinden bilgi vereceğiz.
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, paket değişim ücreti geçen aya ait sizden alınan bir ücrettir. Siz yüksek hızlara geçiş yaptığınız için geçen aya ait kullandığınız yüksek hızlara geçiş tutarıdır. Bir sorun yok... Bunu içtenlikle söyleyebilirim.

    Kampanyayı sistem otomatik olarak davet kodunu tanıyor ve faturaları ona göre düzenliyor. Siz hiç merak etmeyin. Ücretsiz olarak hizmetimizi iki ay kullanabileceksiniz. Yine bir sorun olduğunu düşünürseniz bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Ben hep buradayım
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım nasıl konuşacağımı da şaşırdım. Şimdide hiç almadığım hizmete fatura gelmiş. Benim yerime siz düşünün ne yapardınız. Anlatalım özet.
    1 ocak günü dondurduğum hizmet açılacaktı dsl ve internet ışıgı yanmadı 10 larca kayıt oluşturduk hatta size de yazdım. İç tesisat dediniz. Ben inanmadım siZe ttnet açtırdım iç tesisatla alakası yokmuş açıldı hemen. 90 lira iç tesisat ekip üccreti dendi ben vakit kaybı diye güvenmedim.
    Size iptal faksı çektim ilk çektiğim kimlik tam okunmuyor birdaha çekin diye fax bilgi geldi.
    İkinciye fax gitti işleminiz alınmıştır diye bilgi geldi.
    Yarabbi şükür kurtuldum sanırım derken bugün mesaj geldi 75,99 lira fatura. Bu nasıl iş virüs gibi . Ya ben nasıl kurtulucam bu işten . Gelecekte yinemi fatura ödüyceğim ben

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, paket değişim ücreti geçen aya ait sizden alınan bir ücrettir. Siz yüksek hızlara geçiş yaptığınız için geçen aya ait kullandığınız yüksek hızlara geçiş tutarıdır. Bir sorun yok... Bunu içtenlikle söyleyebilirim.

    Kampanyayı sistem otomatik olarak davet kodunu tanıyor ve faturaları ona göre düzenliyor. Siz hiç merak etmeyin. Ücretsiz olarak hizmetimizi iki ay kullanabileceksiniz. Yine bir sorun olduğunu düşünürseniz bana buradan istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Ben hep buradayım
    Teşekkürler. Umarım sorunsuz geçer bahsettiğim süreç.
  • onurguner kullanıcısına yanıt
    Merhaba, evet sizinle daha önce iletişim içerisindeydim. Hizmetinizi iptal ettirdiğinizi üzülerek öğrendim...
    Biz TurkNet olarak hiç bir kullanıcımızdan hak etmediğimiz ücreti almıyoruz. Sizden de almayız. Şu an hizmetinizi iptal ettirseniz bile Online İşlem Merkezimize bir süreliğinede olsa giriş yetkiniz var. Bize "iptalden sonra kullanmadığım günleri ödemek istemiyorum" kategorili bir destek kaydı oluşturursanız size yardımcı olabiliriz.

    İsterseniz kaydınızı oluşturduktan sonra bana PM üzerinden yazın. Ben süreci hızlandırarak size son kez yardımcı olmaya çalışabilirim.
  • Fr.BJK kullanıcısına yanıt
    İçiniz rahat olsun.
  • Türknet ve Telekom arıza olduğunu kabul ettiler ve sahada fiziksel sorun tespit edilmiştir ve bir üst ekibe eskale edilmiştir diye türknetten cevap geldi inşallah biran önce çözülür

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redvelvet

    @TurkNetDestek Telefonumu düzeltti iz teşekkür ederim. 11.01.2019 saat 12 gibi İnternetimi kestiniz. Dün SMS kullanıcı adımı ve şifremi gönderdiniz. Modemimde hiç bir sorun yokken resetleyip yeniden kurulum yapmamı istediniz. Defalarca kez modemi resetleyip bilgilerimi girdim Dsl geliyor fakat pc IP almıyor. İnternete çıkış yapamıyorum. Size söz, düzelttiniz düzelttiniz. Doğru Turk Telekom'a. Yıllarca TT kullandım sizin kadar problem yaşamadım.
    IP alamıyorumdan kastınız modeme bağladığınız pc yada telefon ip mi almıyor? Pc yada telefon ip almıyorsa servis sağlayıcı buna birşey yapamaz modem arayüzünden dhcp ayarlarını kontrol edin, birden fazla ethernet portu varsa başka porta takın,
  • redvelvet kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, öncelikle göstermiş olduğunuz anlayışınız için ben size teşekkür ederim. Siz buradan yazdıktan sonra ben durumu aciliyetli olarak arkadaşlarıma tekrar ilettim. Gerekli işlemlerinizi arka planda gerçekleştirmişler. Sorununuzu çözdük. bu bilgiyi bizzat sizi arayarak verdik. Şu an yaşamış olduğunuz herhangi bir sorununu yok... Farklı bir durum ile karşılaşırsanız bana PM üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza buradan yardımcı olmaya çalışıyorum. İyi ve sorunsuz kullanımlar dilerim
  • 
Sayfa: önceki 867868869870871
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.