Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: cerkovan , Rhythmix Daha Az
2 Kayıtlı Üye ve 3 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
23.016
Cevap
240
Favori
464.442
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Merhaba, sizin muhtemelen modem kaynaklı bir sorununuz var. Modeminizin WİFİ özelliğinde bir sorun yaşanıyor olabilir. Eğer bizim size vermiş olduğumuz hızlarda bir sorun olsaydı kablolu bağlantınızda da sorun yaşardınız.
    |
    |
    xlPause kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Merhaba, öncelikle karşılaşmış olduğunuz durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası iletirseniz size elimden geldiği kadar yardımcı olmaya ve süreci hızlandırmaya çalışacağım.
    |
    |
    gerard1907 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Sizinle yaşamış olduğunuz sorununuz için PM üzerinden iletişim içerisindeydim. Gerekli kontrolleri ve işlemlerinizi arkadaşlarım takip ederek sorunu çözüme ulaştırmışlar. Şu an hizmetinizi kontrol ettiğim zaman sorunsuz bir şekilde kullanım gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. Yardımcı olabileceğim farklı bir konu olursa bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
    |
    |
    marmara_kazım kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4130 Mesaj

    Kurulum yapar iken TTNet Türk Telekom harici harici iss diye işaret attınız mı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Jose Mari kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj
    Kendilerini beğenmişler birde anket hazırlamışlar maksatları diğer firmaları kötü göstermek daha siz verdiğiniz hizmete bakında ona göre davranın sonra yok bizim altyapı değil türk telekomun altyapısı oluyor hiçbir suçu kabul etmiyorlar ama anket yapmışlar akıllarınca 1 numara olacaklar.
    Ömür boyu bedava versen neki bir sorunu çözemedikten sonra gerek yok bence.
    Gereksiz sorular sormuşlar göz attım hiç tavsiye etmiyorum türknet kullanmayı düşünen yeni abonelere başınız ağrımasın durduk yere maksatları bilgi toplamak bu anketle 2 ay bedava adam kandırmaca sadece anketi doldurmayın bile.






    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Onbaşı
    22 Mesaj
    simdi size 20 günlük turknet deneyimimi anlatıyorum. 19 aralikta basvuru yaptım 2-3- gün sonra da evraklari gönderdim. 1 hafta bekledikten sonra turknetten bir telefon geldi. altyapim fibermis telekom bağlantiyi onaylamamis. arayan kişiye "fiber falan yok dogru düzgun bilgi edinip öyle arayin" dedim. 5 dk gecmeden geri aradi.vdsl basvurusu oldugundan altyapi uygun olmadığından reddetmiş. 16 mbps ye kadar adsl olarak tekrar basvuru olusturucam diyip kapattı.neyse 3-4 gun daha geçti telekom ekibi port bağlantısını sağladı ve kurulum için turknet ekibini beklemeye başladım. turknetten bi arkadas geldi. benim daire icinde internet prizi yok 5 renkli kablo geliyor. asagidaki ve evdeki kablolarda sinyal kontrolü yaptı. sinyal verilmedigini telekoma kayit açacaklarını ve tekrar gelecegini söyleyip evdeki ve asagidaki kabloları rastgele baglayip gitti. neyse telekom sinyal olayini çözünce bağlantı geldi ancak 0,500 mbps hiz alabildim. kuruluma gelen arkdaşın rastgele bagladigi kablolari kombin ederek en fazla 4 mbps hiz alabildim. tekrar kayit actim. bu arada twitterda turknet destege sorunumu ilettigimde daire içindeki bağlantı icin elektrikci cagirmam gerektigini söyledi. ben de size 60 lira kurulum ücretini niye ödüyorum o zama diyerek cayma dilekcesini gönderdim. yorumlara baktığımda 20 günde kurtulduguma sevindim. zaten kayit bırakin biz sizi arariz kadar sacma bi uygulama gormedim
    resmen diyorlar ki siz istediğinizde degil bizim keyfimiz ne zaman gelirse ilgileniriz. HIC BULASMAYIN BU FIRMAYA. musteri no isterler bunlar simdi. buyrun müşteri no 1537624



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    ...az oyna,öz oyna,hep oyna,VAR MISIN İDDAA'YA...




  • Yüzbaşı
    307 Mesaj

    Cevabınız için teşekkürler. Tek bir şikayetim var o da sizin ille de telefon numarası tahsis etme olmasa ben o yüksek hızlara erişeceğim de.. Hala telefon numarası gelmesini bekliyorum umarım çıkar bir an önce.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10922 Mesaj

    Biz TurkNet olarak hiç bir İSS'i kötü göstemedik, göstermeyiz. Bizim yapmış olduğumuz bu anket çalışması tamamen kendimiz için yapılmıştır. Herhangi bir art niyet yok müşteri profili amaçlanmıştır. Buradan herkesin bilgisine...
    |
    |
    YedekSubay kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Veremediğiniz hizmetler için neden calışma yapıyorsunuz ki müşteri hizmetleriniz çok zayıf bir sorun oldumu ulasabilecek kimseniz olmuyor hep 3 iş günü içerisinde çözümlemeyi hedefliyorsunuz ama beni bu konuda çok uğraştıdınız çözüm bulunamadı.
    Ben 2017'de türknet kullandım gayet güzeldi o zaman hiçbir sorunlada karşılaşmamıştım oturduğum yere altyapı çalışması başladı 6 ay süreceği için o zaman sizlerden ayrıldım neyse baya süre superbox kullandım.
    Bu yıl 18 kasım 2019 başvuru yaptım önce ev telefonu başvurusu yaptınız oda başkasının kullandığı aktif telefonu aynı zamanda benim üzerime almışsınız neyse olur bir yanlışlık dedim yeni başvuru yapacaklardı bir haftada öyle bekledim 28 kasım 2019 kurulum ekibi gelecek randevu aldılar ne gelen var ne giden var 40 defa randevu talebi aldılar bu yeni telefon numarasının alınması 9 aralık 2019'a kadar sürdü bu arada turk telekom ankastrede etiketleme yapacaktı onlar geldi etiketleme yaptı benim hattıda bağladı üstüne bende modem kurulumu yaptım daha bana mesaj geliyorki kurulum ekibi gelecek diye ben interneti kullanmaya başlamıştım zaten sonra beni aradılar ekibimiz gelip eve kurulum yapmışlar kulkanabilirsiniz diye ama kimsr gelmemişti benim adıma bir belge imzalamışlar birde başkasının evinde modem fotoğrafı çekip türknet destek ile tamam biz kurulumu yaptık bakın kanıt diye inandırmışlar kurulum ekibiniz de yok arabam bozuldu yok çok işim var şimdi kuruluma gelemem diye türknete sitem ediyormuş daha.
    Siz bunları düzeltmediğiniz sürece kimse hizmet almak istemez ben rezillik çektim belki size saka geliyordur ama normalde 6 iş günü sürmesi lazım abone olunduğumda benim abone olma sürem 17 gün sürdü yani nasıl gelipte burda millete öveyim haklıyım müşeri hizmetleriniz destek kaydımdan dalğa ğecer gibi cevaplar veriyorlardı daha deli oluyordum bir müsteri hizmetlerinize kıl oldum Kubra Y. her kimse vallahi billahi işten çıkartmaları gerek bu kişi benim hattım için benden habersiz iptal kaydı açmıştı ne hakla böyle yapıyor diye personel şikayet ettim ama ordaki yeride Kubra Y. yönettiği için kayıt adını değiştirip duruyordu liyakat yok sizde birini şikayet ediyorsun ettiğin kişi onu okuyup karar veriyor bu hiç hoş değil üstüne beni aradı artis artis konuşuyordu sanki şirket babasının gibi bunları nasıl unutayım şimdi bana söyleyin mantıklı bir açıklaması yok.
    Şimdi bekliyorum güzel bir açıklama yapılanları söylüyorum kafamdan uydurmuyorum bunları sinir hastası oldum müşteri hizmetleriniz çok zayıf ve bir müşteri ile nasıl orta yol bulunur bilmiyorlar siz bunlara bir çözüm bulun bende sizi heryerde öveyim.
    Yoksa bizde biliyoruz ucuz kullanmayı ama iş tek parayla bitmiyor akşam bir sorun olsa ilgilenecek kimse yok nöbetçi birini bile bırakmıyorsunuz ne yapalım diye 40 takla atıyoruz biz müşteriler böyle şeylere karşıyız tamam sorun olabilir ama ilgilenecek biri olması lazım en azından tüm firmalarda bile 7/24 ulaşabiliyorsun whatsapp olsun Dm Pm heryerden hemen destek sağlıyorlar altyapı kaynaklı değilse zaten genelde hız sorunu oluyor bunuda hemen hallediyorlar ve müşteri memnuniyeti kazanıyorlar sizde ise performans kaybı için destek kaydı açın tracker testi yapın 30 dk ara ile 3 defa kendi sitemizden test yapıp bizlere yönlendirin gibi oyalama oluyor bu zaten siz ordan herşeyi görebiliyorsunuz hat nasıl hız ne olmuş kopmuş mu her detayı görebiliyorsunuz ufak bir hat güncelleme ile çözülecek sorunları uzatıyorsunuz benim hoşuma gitmiyor mesajları okuyup geçiştirme yapılıyor destek kaydı açıyorum bana cevap veren yazmış uzman ekiplerimiz kontrol edecek size dönüş sağlayacaklar diye.
    Uzun uzun yazdım müşeri hizmetleriniz düzeldiği taktirde başvuru yapacağım takipteyim sizi ve sorun yaşayanları, bakalım trafik teslim noktasında ve kapasite artırımında ne zaman bitireceksiniz ve her akşam olan hız düşmeler ve ping sorunları bitecek.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Onbaşı
    38 Mesaj

    Merhaba, öncelikle hızlı kurulum için teşekkürler. Belgeleri kargoya verdikten 1 gün sonra kuruldu internetim, 2. günü port aktarımı mı artık neyse o yapıldı 35Mbps hız alabilmeye başladım.

    Şimdi benim aklımda bir soru var yanlız, Özgür İletişim Ekstra nasıl yapabilirim, telefon uygulamasına girdim bakımda dedi online işlemlere yönlendirdi. Online işlemlere gittim, Özgür iletişim ekstra sayfasında bulunan nasıl geçerim de bulunan adımları takip etmeye çalıştım, fakat sadece 16Mbps Down 2Mbps upload çıkıyor geçebileceğim seçenekler arasında. Komşunun internetinden sorgulama yaptığımda alabileceğim hız 75Mbps diyordu, fakat şimdi karşıma çıkmadı ondan bilemedim nasıl olacağını. Daha 1 hafta geçmedi, biraz hızlı davranmış olabilirim belki. Ne yapmalıyım? Bir iki hafta bekliyeyim mi, yoksa destek ile iletişime mi geçeyim?
    Port aktarımı bugün gerçekleşti ondan olabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Goodmane -- 10 Ocak 2020; 17:25:14 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
  • Binbaşı
    1511 Mesaj
    40 gündür telefon arızasını gideremediniz. Bu da yetmezmiş gibi dün interneti de kesmissiniz. Hala yok internet. Yahu paranızı mi odemedik? Yeter artık ezdirdiniz beni!



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 33 gün cezanın, 32 gün 4 saat 35 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Ben size konu hakkında daha önce bilgi vermiştim. Arkadaşlarımda size bilgi verdiler. Sizin sorununuz iç tesisat kaynaklı olduğu tespit edilmiş. Size ücret karşılığında ekip öneriyoruz.Eğer kablolarınızda veya iç tesisatınızda bir sorun olmadığını düşünüyorsanız size ekip gönderelim. Gelip hattı yerinde kontrol edelim. Bir sorun yoksa tesisatınızda zaten sizden bir ücret almıyoruz. Sorun varsa çözüp sizden 90 TL ücret alıyoruz.
    Üstad yanlış anlama. Allah razı olsun çabalamaya çalıştın en azından baktın ama . Türknet bu kafayı değişmeli iletişim sıfır müşteri olarak can çekiştim sonuna kadar bekledim bir umut en son sizi bekliyim bari dedim bekledim.
    Türknetle 10 gün sonunda sürekli kopyala yapıştır aynı cevap. İşin kötü tarafı iç tesisat dediniz 90 tl ücret eger yönlendirdiğimiz ekip iç tesisatda sorun görmezse o para alınmaz dediniz. Güven öyle birşeyki o güven gidince insan memnun olmuyor. Burdaki arkadaşlarda boşa gider o 90 tl de iyice beklersin dediler kii haklı gördüm bunca yaşadığım bu süreçten sonra teknik ekip gelmesin dedim ve iptal ettim.
    Üstad şimdi bugün ttnet bağladım ve iç tesisat için gelen giden olmadı anında açıldı internetim.
    Yani sonuç şu firma olarak sizden internet alınınca sorun yok. Ama en ufak sorun oldu mu Allah göstermesin çözüm yok.
    İletişim yok. Müşteri olarak en son benim siz aklıma geldinizde sorunu bari bi ihtimal buraya yazayım dedim. Öüşteri olarak çabaladım.
    Benim size tavsiyem insanlar sizi arasın dileğini şikayetini söylesin.belki siZde boş aramalardan sıkıldınız tasaruf amaçlı bu yolu seçtiniz ama bu seferde kurunun yanında yaş yanıyor. Ve kopyala yapıştır cevap güven yok oluyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    onur




  • Teğmen
    179 Mesaj
    ben hayatımda bu kadar yardımcı olmak istemeyen bir firma görmedim. resmen istiyorlar ki sürekli İnternet sorunu yaşayalım sürekli sürünelim iptal edelim. bir arıza kaydı açıyoruz iki üç gün ölü taklidi yapıp cevap bile vermiyorlar sonra ukala ukala cevap verip destek kaydını kafalarına göre kapatıyorlar, ne çözüm getiriyorlar ne haber veriyorlar. kasımdan beri 5 tane destek kaydı açılmış 15 gün süren de var 5 gün süren de. bu forum sayfası üzerinden arkadaş yardımcı olmaya çalışıyor ama malesef sorunlar yine düzelmiyor, kimseye önermiyorum bu firmayı geçiş yaparsanız çok pişman olacaksınız arkadaşlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    Ev telefonumu başka aboneye bağladılar 15 gündür çözemediler. Gün içersindede ara ara bağlantı kesiliyormuş. Dünde İnterneti kestiler. Benim dururumu anlatan en güzel söz: midyata pirince giderken, evdeki bulgurdan olduk. İlk fırsatta Türk Telekoma geri döneceğim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj

    Aynı dert benimde var telefon numaramı başka aboneye bağlamışlar (15 gün oldu) dünde İnternetimi kestiler. 24 saattir İnternet yok.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    motomurat kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    212 Mesaj

    Btk sayfasına girip şikayet kaydı oluştur kendi siteleri üzerinden btk şikayet yapma kendileri bildirmiyor yazdığın şikayetleri, ben forumda sürekli yazıyorum burdaki olsun online işlemlerdeki olsun twitterdaki olsun hiçbirinin birşey bildiği yok müşteri hizmetleri sıfır ilgi alaka yok kendilerini beğenmişler hepside uzak durulmasını tavsiye ediyorum, sorun cözmek buraya haftada bir gelip canının istediği mesajlara cevap verip pm ile iletişim bilgilerini atın demekle sorun çözülmüyor bunu bilsin herkes maksat oyalamak zaman kazanmak.
    Şimdi internetiniz gitti daha allah kuluna ulaşamazsın benden demesi ulaşsan bile 3 iş gününde çözülecek yalanları başlar, forumdaki destekten fayda beklemeyin sadece mesajlara cevap veriyor müdahale yetkisi olmayan biri burayı boş bırakmamak adına haftada 1 kez uğrayıp işine gelene mesaj yazıp gidiyor ben takip ediyorum ama kimsenin sorunu çözüme kavuşmuyor nedense herkes isyanda ayıp yazık günah yani milletten faturayı geciktirince sürekli mesaj at milletin işi düşünce keyfin ne zaman isterse yaz bunları şikayet edecek bir yöneticileri ceo yada müdür yok nedense demek böyle olmalarını onlarda istiyor googleye yazsa binlerce şikayet var duymazdan gelip geçiyorlar adamlar parasını alıyor nede olsa.
    Suçu altyapıya atarlar yok portu telekom değiştirmiştir bizle ne ilgisi yok diye cevaplar gelirse şaşmayın türknet çalışanları çırak sayılır daha işi bilen biri yok.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    redvelvet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Binbaşı
    1511 Mesaj

    Eyvah eyvah! Hocam bende dedim bunlara ne yaptınız benim telefonu, portu başkasına mi sattınız yoksa diye. Ne arayan var ne de soran. Bugün ben de btk ya şikayet oluşturayım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi motomurat -- 12 Ocak 2020; 13:47:25 >
    |
    |
    redvelvet kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1511 Mesaj
    Bugün iptal dilekçesini kimlik fotokopisi ile birlikte fax ile yolladım. Hiçbir sebep, altyapı çalışmasi vs. olmamasına rağmen 43 günde telefon, 1 hafta da internet kesintisini cozemeyen bir firmaya daha fazla şans veremem. Hayırlısı olsun.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    12731 Mesaj

    Merhaba bende türknet kullanmaya başlayalı 1 hafta oldu başvuru yaparken 35 mbit alırsınız dediler bundan önce de telekom da ulaşılabilir hız 75mbit aldığım hız 35 mbitti
    Ama türknet te şuan ulaşılabilir hız 30 mbit ve aldığım hız 20mbit snr değeri filanda düşük saha dolabına 230metre uzaktayım

    Engelli taifesindeyim başka saglayicigiya geçmek istesem fatura cikarmi bağlantı ücretini alirlarmi 90tl





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayar Teknisyeni -- 13 Ocak 2020; 14:45:6 >
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek




  • Binbaşı
    1673 Mesaj

    Eğer ulaşılabilir hız 75'ten 35'e düştüyse muhtemelen sizi uzaktaki başka bir kutuya bağladılar. Sadece tahmin ediyorum. Bir araştırın bunu.

    Diğer sorunuza bir fikrim yok. Allah sağlık şifa versin. Saygılar.
    |
    |
    Technologie kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    2018 VOLVO XC90
Reklamlar
Sohbet
emek server
bankalar.org
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,750
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.