Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (828. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.319
Cevap
307
Favori
875.850
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar, daha önce yazdım cevap alamadım cevap verirseniz sevirim, bizim mahallede bazı sokak ve caddelerde türknet altyapı var bazılarında yok aynı santrale bağlı değil miyiz? kendi adresimi sorguladığımda altyapıda gözükmüyoruz site mi güncel değil? yoksa böyle olması normal mi? Gaziosmanpaşa/istanbul @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi danke34 -- 12 Kasım 2019; 16:2:46 >
  • soylu kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana müşteri numaranızı PM üzerinden iletir misiniz? Belki benim yapabileceğim bir şey olabilir. Kontrol etmem gerekiyor. Tabii PM atarken yaşadığınız sorunuda belirtmeyi unutmayın.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ben uye değilim ama yapa alt yapısında olup olmadigimi nasıl kontrol edebiliriz

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ista1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 10-15 arası kasım faturanız çıkar. Siz de görebilirsiniz.
  • mkorlu M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bana müşteri numaranızı PM üzerinden yaşadığınız bu sorunla birlikte iletir misiniz? Ben bir bakayım. Size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • reis port yok diye türknet alamıyordum şimdi telekoma basvurdum portta açacaklarını söylediler, açıldıktan 3-4 gün sonra türknete geçsem portu falan iptal etme durumları olurmu telekomun
  • Merhaba,
    Vae adsl kullanıcısıyım vdsl geçmek istediğimde port sorunu olur mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi parshqip -- 12 Kasım 2019; 17:32:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba DM yi kontrol edebilir misiniz ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu ayki fatura gözükmüyor online işlemlerde geçen ay hattımı taşımıştım 10 tl bir fatura çıkmıştı hepsi birden ağır gelecek sonra bi baksanız ne güzel olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, YAPA altyapımız içerisine dahil olduğunuz için mutluyuz YAPA santrallerimizi her geçen gün genişletmeye devam ediyoruz. Artık altyapınızın desteklediği maksimum download ve upload hızlarına ulaşacaksınız Bana müşteri numaranızı iletir misiniz? Online İşlemler Merkezimize girerek santral dolabınıza olan mesafenizi görebilirsiniz.
    Hocam Özel mesaj gönderdim. Kontrol eder misin?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 1.5 yıldır yapadayım online işlemlerden kontrol ettiğimde santrale uzaklığım 1044m gözüküyor ve aldığım hız 22mbit. Aboneliğimi başlattığım dönemde bir kaç ay içinde gerekli çalışmaların yapılacağı ve 100mbit hıza ulaşacağım söylenmişti fakat bu gerçekleşmedi. Santralle aramdaki mesafe hiçbir zaman değişmeyeceğine göre yapa ile bağlantı hızımın yükselme ihtimali nedir sürekli 22mbit mi kullanacağım? Santral: Güneşli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayın 8 inde iptal dilekçesini gönderdim bugün hizmetiniz iptal oldu diye mesaj geldi.

    Benim sormak istediğim telefon hattı da kapandı mı yoksa onun için ayrı bi başvuru mu yapmam gerek ?
  • merhaba, sitenize girip altyapı hızını telefon numarası ile sorgulayınca 35 mbps olarak gösteriyor ama o telefonu kullandığım evimin adresini girince ise 16 mbps gösteriyor bunlardan hangisi doğru ? Telefon ve adres ikamet ettiğim eve ait neden farklı sonuçlar çıkıyor ?0||
  • paket değişikliğine ücret mi alınıyor? başvururken direk 86 TL olan tarifeye başvuramıyoruz sonradan değiştirmek zorundayız bunun için neden ücret alınıyor ki
  • Ali1234567ali A kullanıcısına yanıt
    Hocam benim iki sene oldu ilk basvuru yaparken bende de adres ile sorgulayinca alt yapi yok yaziyordu tel ile sorgulayinca 35 baglattiydim 35 aldim suan 75 kullaniyorum

    Telefon numarasi dogru sonucu veriyor kanaatimce telefon hatti uzerinden net bagliyorlar cunku.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 847382673883112298. arıza kaydım:

    TurkNet Destek Burada

    Saha ekipleri: TT kaynaklı arıza yok
    Sonra hop kayıt kapanacak hep aynı terane. Türk.netinin de Turk Telekom'unun da

    Bir de utanmadan fatura göndermişler. Arayan hanım hesabınıza indirim tanımladım demişti yaşanan kesintiden ötürü, ben indirim üzerine konuşmayıp kaç günde açılır diye soru sormuştum meğer konuyu değiştirince indirim falan tanımlamamış.

    Neyse ki iptal ettim 2-3 güne kapanır. Faturayı da alın...

    Sana diyorum @turknetdestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • iyi günler abone numaram 2626434246 10 ve üzeri arkadasını türknete getirene whatsap destek hattına ekliyordunuz benim suan davet ettigim 35 kişi oldu ve suan 25 kişi türkneti kullanıyor ama ben destek grubuna eklenmedim size özelden numaramı atsam eklermisiniz whatsap destek grubuna
  • Arasscan kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hayır olmaz. Santral dolabınıza port eklensin yeter. Biz sizi hep bekleriz
  • parshqip P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer bağlı olduğunuz saha dolabınızda boş VDSL portu varsa ve sizin altyapınız, kablolama düzeniniz, mesafeniz bun hızlara uygunsa size de VDSL hızları ile hizmet verebiliriz.
  • usmcsas kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM kutumda size ait bir mesaj yok. Tekrar yazabilir misiniz?
  • 
Sayfa: önceki 826827828829830
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.