Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (759. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.847
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 757758759760761
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • disisteyenbiri D kullanıcısına yanıt
    niye turknet ten almak istiyorsunuz ki? peşin fiyatına taksit kampanyaları var.
    https://www.akakce.com/modem-adsl/en-ucuz-asus-dsl-ac51-750-mbps-vdsl2-modem-fiyati,107722667.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EED991BF3 -- 1 Eylül 2019; 20:27:32 >
  • Aynı fiyat değil mi hocam, zaten vazgeçtik artık modemimiz yok acil almamız lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • disisteyenbiri D kullanıcısına yanıt
    evet aynı fiyat. üstelik vade farksız taksit imkanı + ücretsiz kargo.
  • Kurumsal hizmetin başlatılması için hangi belgelere ihtiyaç duyuyorsunuz. TT FTTH üzerinden hizmet veriyormusunuz.
    Aylık ücretler ne kadar ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ULTILIX -- 2 Eylül 2019; 16:11:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SerkanGD

    Yaklaşık iki üç aydır garip anlık bağlantı sorunları yasıyorum. internette gezinirken birden sayfalar açmıyor fakat bağlantı var görünüyor pc'de bağlantının gittiğine dair bi işaret çıkmıyor. modemde dsl internet ışığı sönüp yeniden yanma gibi bir durum olmuyor, bu esnada netflix açık kesilme yok. IDM'de indirme var ise devam ediyor. fakat arada 1-2 dk geçtikten sonra sorun kalmıyor ve bu gün içinde pek cok kez oluyor. turk.net defalarca arıza kaydı bıraktım bir sonuç alamadım. sonuç internet kaynaklı mı modem kaynaklı mı çözemedim.

    bu ekran görüntüsünde dnslere atılan pingleri görebilirsiniz. test sırasında bile sürekli saniyelik kesintiler var.



    Abone no: 960475
    benim sorunum DNS adreslerinin çözümlenmesi ile ilgili. VPN ile bağlantı yaptığımda hiç bir problem yok dns serverlar yanıt veriyor. Normal bağlantıda DNS tanımlı da olsa otomatikte de olsa, sayfa görüntülemede çok sık sorunlar yaşıyorum. evdeki tüm cihazlarda aynı sorun var. Sorunun kaynağı hakkında fikri olan var mı acaba.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SerkanGD -- 2 Eylül 2019; 2:45:27 >




  • Merhaba, yaşadığım sorunla ilgili size PM gönderdim.

    Destek no: 27815421
  • Bana şöyle bir mesaj geldi altyapı çalışması olacağına dair. Mesaj gelmeyen arkadaşlar var ise onları bilgilendirme amaçlı buraya da ekliyorum. Not:Bahçelievler'de oturuyorum.

    Değerli TurkNet'li,

    xxxxxxxxxxx numarali hizmetinizde 04.09.2019 - 02:00 / 04.09.2019 - 06:00 tarihleri arasinda planli altyapi calismasi yapilacaktir. Bu tarihler arasinda internet ve telefon hizmetinizde kesintiler yasayabilirsiniz. Anlayisiniz icin tesekkur ederiz

    Saygılarımızla
    TurkNet
  • diciotto kullanıcısına yanıt
    Evet ben de Güngören'de oturuyorum bana da geldi. Bu konuda harikalar, bilgisiz bırakmıyorlar ve zaman aralıklarını iyi seçiyorlar.
  • Sokağın altyapısı maks 83 mbps diyor. Bu hızı alabilmek için uygulamadan 100 mbps'i mi seçmemiz gerekiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi disisteyenbiri -- 3 Eylül 2019; 14:8:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sinanis07 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, PM üzerinden yanıt verdim.
  • Merhaba, fesih faturanızı bize göndermeniz durumunda 120 TL'sine kadar indirim sağlıyoruz.
  • hsyn_911 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, başvuru yaptığınız tarih 14 haziran ile 31 ağustos tarihleri arasında ise kampanyamızdan yararlanabilirsiniz. Bize fesih faturanızı gönderdiğinizde inceleyerek bilgi vereceğiz.
  • eric13 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunuhttps://turk.net/online-islemler/ web sayfamızdan performans kaydı açarak iletmeniz durumunda inceleyerek bilgi vereceğiz.
  • Cemilkzll C kullanıcısına yanıt
    Merhaba, modeminizi resetleyerek tekrar kurulum yapabilir misiniz? Sorun devam ederse kontrol edebilmemiz içinhttps://turk.net/online-islemler/ web sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Cemilkzll C kullanıcısına yanıt
    Kayıt numarasından abonelik bilgilerinize ulaşamadım. Sistemde kayıtlı GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • f47xfenerli F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, oluşturduğunuz destek kaydına istinaden teknik ekiplerimiz kontrol ederek bilgi verecektir. Konuyu benimde takip edebilmem için destek numaranızı paylaşabilir misiniz?
  • Sleepwake33 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz adreste farklı operatöre ait fiber altyapı olması nedeniyle hizmet veremiyoruz.
  • osgal O kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • Merhaba, sorun devam ediyorsahttps://turk.net/online-islemler/ web sayfamızdan destek kaydı oluşturabilir misiniz?
  • Merhaba, PM üzerinden yanıt verdim.
  • 
Sayfa: önceki 757758759760761
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.