Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (708. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 706707708709710
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kesinlikle bulaşmayın derim arıza olunca Telekom ile muhattap ediyorlar sizi Telekom personelinin çalışmaya zaten niyeti yok yandınız. 35 mbit paket 4 MB'a sabitlediler en son 10 sene önce bu hızları kullanıyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • faturam fazla geldi diye destek talebi açıyorum ayın 11inde, cevap veren yok yahu bu nasıl bir saçmalık. Söylerdiler de inanmazdık. 11inden beri 4 sefer sms atıyorlar ödenmemiş faturanız var diye ki fatura son ödeme tarihi ayın 20si, açtığımız talebe cevap veren yok. netspeede geçicem afedersiniz ama sokarım böyle işe
    cevap alamadığım her gün farklı yerden aynı talebi açıcam bakalım birinden dönerler inşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DreamSs -- 18 Haziran 2019; 10:4:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DreamSs

    faturam fazla geldi diye destek talebi açıyorum ayın 11inde, cevap veren yok yahu bu nasıl bir saçmalık. Söylerdiler de inanmazdık. 11inden beri 4 sefer sms atıyorlar ödenmemiş faturanız var diye ki fatura son ödeme tarihi ayın 20si, açtığımız talebe cevap veren yok. netspeede geçicem afedersiniz ama sokarım böyle işe
    cevap alamadığım her gün farklı yerden aynı talebi açıcam bakalım birinden dönerler inşallah.
    Valla ben iki gün dayanabildim bu rezalete Turknet piyasadaki en kötü firma olabilir müşteri hizmetleri konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diciotto

    Valla ben iki gün dayanabildim bu rezalete Turknet piyasadaki en kötü firma olabilir müşteri hizmetleri konusunda.

    Alıntıları Göster
    evde netspeed kullanıyorum annemlere turknet bağlatayım dedim demez olaydım yaw bir cevap vermek bu kadar zor mu
  • Hattımi cumartesi iptal edildiğine dair mesaj aldım
    Faxi cuma çekmiş idim. Lakin hala sisteme yani online işlemlere şifrem ile giriş yapabiliyorum. Nasıl iptal olmuş oluyor bu şekilde anlamadım. Ayrıca telefon hattını da iptal ediyor musunuz ayrıca başvuru lazım mı. Ben zaten fax imda bunu özellikle belirtmiş idim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Joker80 kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, Online İşlem Merkezimize hizmetinizi iptal ettikten sonra "kırk beş" gün daha giriş yapabilirsiniz. Bunun asıl sebebi ise fatura şikayetiniz, bir talebiniz vs olursa bize yine kolaylıkla ulaşabilmeniz için...
  • DreamSs kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, tüm sorularınızı ve taleplerinizi benimle PM üzerinden paylaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza buradan yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • K4TL14M kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, şu an sorununuz var mı? Bir probleminiz varsa hemen yardımcı olmaya çalışalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhabalar, şu an sorununuz var mı? Bir probleminiz varsa hemen yardımcı olmaya çalışalım.
    Özel mesaj attım. Bakabilir misiniz
  • Merhabalar, son ay faturalama sistemimizde bir sorun vardı. Bazı faturalar hatalı olarak çıktı evet bunun farkındayız. Faturası hatalı çıkan kullanıcılarımızın faturalarınızı tekrar revize ettik. Şu an faturalarda bir sorun yok. Sizin konunuzu özel mesaj üzerinden takip ediyorum. Durumunuz diğerlerinde farklı... İlgili ekiplerime ilettim. Size en kısa süre içerisinde geri dönüş yapacağız.
  • edo E kullanıcısına yanıt
    Hemen bakıp size oradan geri dönüş yapacağım.
  • xuzman77 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle mesajınızı geç gördüğüm için kusura bakmayın... Durumunuzu tekrar kontrol ettim. Sorununuz hala devam ediyor. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etmeye devam ediyorlar. Süreciniz beklenenden uzun sürmüş evet haklısınız. Bu sorunun daha kısa süre içerisinde giderilmesi için size elimden geldiği kadar yardımcı olacağım. Bir problem yaşarsanız bana PM üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bu başlı başına ayrı bir rezaletiniz. Madem böyle bir sorun var neden duyuru yapmıyorsunuz? Bu durumu fark edemeyenlere karşı önleminiz nedir? Basit bir olay olarak anlatmanız komik. Takip ediyorsunuz 4 gündür cevap yok ama faturayı ödeyin diye sürekli mesaj atıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Size buradan bizzat ben oldukça yardımcı oldum ve olmaya çalışıyorum. Siz bunu gayet iyi biliyorsunuz... Ama bu şekilde hakaret içerikli paylaşımlarınıza devam ederseniz size yardımcı olamayacağım.

    Faturaları hatalı olarak çıkan tüm kullanıcılarımızı sistem otomatik olarak tanıyor ve gerekli düzenlemeleri arka planda yapıyor. Yanii fatura konusunda hiç bir kullanıcımızı mağdur etmiyoruz.
  • -the- kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, YAPA santrallerimizi her geçen gün genişletmeye devam ediyoruz. Tam olarak bölge bölge ne zaman YAPA santralleri aktif hale gelir bunun bilgisini size veremiyoruz. Çünkü biz YAPA santrallerimizi genişletmek için gerekli müracaatlarımızı yapıyoruz ancak bunun tamamlanması biraz zaman alabiliyor. Bazı durumlardan dolayı süreç oldukça uzayabiliyor. Arka planda alınması gereken izinler ve tamamlanması gereken prosedürler fazla... Bu sebeple net olarak bir zaman bilgisi veremiyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi günler benim crc değerlerim yüksek ve snr değerlerim düşük.Türknet saha ekiplerini yönlendiremiyormuş.Benim sorunum ise herhangi bir eletrikçi sorunum da bana yardım edebilir mi? Bursa'da bu işler den anlayan var mıdır ? Çünkü haftanın 4 günü Tr'deyim 3 günü Bg'deyim.Vakit sorunum var
  • neonhero N kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, bu konu için siz bize bir kayıt oluşturun isterseniz. Biz tekrar hattınızı kontrol edelim. Snr ve crc değerlerinizi sistemimizden kontrol edelim. Neden bu sorunlar yaşandığını bir kontrol edelim. Size konu hakkında daha net bir şekilde geri dönüş yapalım. Eğer iç tesisatınızda bir sorun varsa bir elektrikçiden yardım alarak sorunu giderebilirsiniz. Ancak dediğim gibi önce bir kayıt oluşturun tekrar bakalım.
  • Daha once ne Turknet aboneligim ne de baska bir internet saglayicisina aboneligim bulunmakta. Bugun Turknet Musteri Hizmetleri tarafindan arandim. Abonelik kaydimi yarim birakmistim internet uzerinde. Abonelik kaydimi tamamlamak isteyip istemedigimi sordular. Ben de modem arayisinda oldugumu ve abonelik islemimi su an tamamlamak istemedigimi belirttim. Hemen akabinde bana 4 ay boyunca 64,99tl'den ozgur iletisim paaketini kullanabilecegimi soylediler. Boyle bir paket internet sitenizde mevcut degil. Daha onceki musteri hizmetleri gorusmelerimde de boyle bir tekli sunulmadi. Ilk defa duydum. "Tek paket, tek fiyat!' mottosunu benimseyen Turknet'in bu teklifi beni sasirtti. Eger boyle bir kampanya mevcutsa kamuoyuna acik olmali ve herkes bundan faydalabilmeli diye dusunuyorum. Velev ki sureli bir kampanya ise yine de kamuoyuna acik olmali.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,zaten açmıştım bu konuda 26397951 no'lu şikayet kaydım var idi onu tekrar açayım mı yoksa yeni mi açma mı istersiniz?
  • 
Sayfa: önceki 706707708709710
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.