Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: K4TL14M, DrBilgin Daha Az
2 Kayıtlı Üye, 1 Mobil Kullanıcı  ( 1 Mobil Cihaz  )
14.178
Cevap
183
Favori
235.806
Tıklama
Cevapla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2253 Mesaj
      12 Haziran 2019 16:19:02

      Merhaba,

      Taşınma dolayısıyla hattımın nakil işlemleri yapıldı. Ancak işlemlerin tamamlandığına dair mesaj gelmesine rağmen ankastre kutuda hattın bağlandığına dair bir işaret yok. Elektrikçi çağırdım ancak o da bulamadı.

      Bu durumda ne yapmam gerekli?



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Roland Deschain -- 12 Haziran 2019; 16:19:34 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________
    • Firma Yetkilisi
      4715 Mesaj
      12 Haziran 2019 16:58:14 Konu Sahibi

      Merhabalar, ben size en başından beri elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışım. Siz VAE'den YAPA'ya geçmek istediğiniz zaman bizim YAPA santrallerimizde boş port yoktu. Bu süreçte bize sürekli yazarak YAPA'ya geçmek istediğinizi ilettiniz. Bu arada sizin bulunduğunuz bölgenizi detaylıca kontrol ettik ve YAPA'da ortalama 26 Mbps hız alabileceğiniz bilgisini size verdim. Bizzat ben sizin için YAPA'da boş port bulmak için uğraştım ve size boş port bulduk. Daha sonra YAPA'ya 10.06.2019'da geçtiniz ve 35 Mbps download 7 Mbps upload hızları ile bağlantı gerçekleştirmeye başladınız ki sizin santralinize olan mesafeniz 980 metre olmasına rağmen bu hız değerleri oldukça iyi...

      Daha sonra ise bizim hız kısıtlaması yaptığımızı söylemeye başladınız. Biz YAPA santrallerimizde bir hız kısıtlaması yapmıyoruz. Kullanıcılarımızın altyapılarının desteklediği kadar maksimum hızları veriyoruz. Size de 100 Mbps'e kadar VDSL hızları ile sinyal gönderiyoruz ancak mesafe ve altyapı kablolarınızın kalitesine ulaşabileceğiniz hızları alıyorsunuz.

      Ek olarak evet bugün arkadaşlarım sizi aramışlar. Ben tüm çağrılarınızı dinledim. Arkadaşlarımın haksız olduğu hiç bir konuya rastlamadım. Size benim yazılı olarak anlattığım tüm her şeyi sözlü olarak anlatmış ve siz yine şikayette bulunmuşsunuz. Daha sonra arkadaşım sizi tekrar arayarak "eğer hizmetimizden memnun değilseniz isterseniz iptal ettirebilirsiniz" 'i size sunmuş. Çünkü biz tüm kullanıcılarımızın memnun olabilmeleri için çalışıyoruz. Memnun olmayan kullanıcılarımız için hizmetimiz taahhütlü değil...

      Hız konusunda size yapabileceklerimiz bu kadar. VAE'de ADSL hızları ile kullanım gerçekleştiriyorken şu an YAPA'da 35 download/7 Mbps upload hızları ile kullanım gerçekleştiriyorsunuz.

      Yardımcı olabileceğim farklı bir sorununuz probleminiz varsa bana ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
      |
      |
      okanbbv kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________




    • Teğmen
      222 Mesaj
      12 Haziran 2019 17:29:51

      Arkadaşlarınız bana telkinde bulunamazlar İptal etmek istersem zaten ben dilekçemi gönderirim.
      Arkadaşlarınızın haksız olmadığını söylemek göreceli bir kavram. Adı üstüne, arkadaşlarınız olduğu için haksız bulmak istmezsiniz.

      Amacım zorluk çıkarmak değil, dediğim gibi destekleriniz için teşekkür ederim. Aynı şeyi beni arayan arkadaşlarınız için söyleyemeyeceğim malesef.

      Konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum çünkü siz ''bu böyle, arkadaşlar haklı, hız bu'' dedikten sonra bizim malesef yapacak bir şeyimiz kalmıyor.

      Umarım arkadaşlarınız memnun olmayan kullanıcılarınıza sağlıklı bilgi vermek yerine ''iptal edin, taahhütlü değil'' diye telkinde
      bulunmaya devam etmezler.

      YAPA'daki hız profillerini yazarsanız herkes öğrenmiş olur 24/7 35/7 66/7 vb. gibi.
      |
      |
      TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      3045 Mesaj
      12 Haziran 2019 17:41:19

      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhabalar, ben size en başından beri elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışım. Siz VAE'den YAPA'ya geçmek istediğiniz zaman bizim YAPA santrallerimizde boş port yoktu. Bu süreçte bize sürekli yazarak YAPA'ya geçmek istediğinizi ilettiniz. Bu arada sizin bulunduğunuz bölgenizi detaylıca kontrol ettik ve YAPA'da ortalama 26 Mbps hız alabileceğiniz bilgisini size verdim. Bizzat ben sizin için YAPA'da boş port bulmak için uğraştım ve size boş port bulduk. Daha sonra YAPA'ya 10.06.2019'da geçtiniz ve 35 Mbps download 7 Mbps upload hızları ile bağlantı gerçekleştirmeye başladınız ki sizin santralinize olan mesafeniz 980 metre olmasına rağmen bu hız değerleri oldukça iyi...

      Daha sonra ise bizim hız kısıtlaması yaptığımızı söylemeye başladınız. Biz YAPA santrallerimizde bir hız kısıtlaması yapmıyoruz. Kullanıcılarımızın altyapılarının desteklediği kadar maksimum hızları veriyoruz. Size de 100 Mbps'e kadar VDSL hızları ile sinyal gönderiyoruz ancak mesafe ve altyapı kablolarınızın kalitesine ulaşabileceğiniz hızları alıyorsunuz.

      Ek olarak evet bugün arkadaşlarım sizi aramışlar. Ben tüm çağrılarınızı dinledim. Arkadaşlarımın haksız olduğu hiç bir konuya rastlamadım. Size benim yazılı olarak anlattığım tüm her şeyi sözlü olarak anlatmış ve siz yine şikayette bulunmuşsunuz. Daha sonra arkadaşım sizi tekrar arayarak "eğer hizmetimizden memnun değilseniz isterseniz iptal ettirebilirsiniz" 'i size sunmuş. Çünkü biz tüm kullanıcılarımızın memnun olabilmeleri için çalışıyoruz. Memnun olmayan kullanıcılarımız için hizmetimiz taahhütlü değil...

      Hız konusunda size yapabileceklerimiz bu kadar. VAE'de ADSL hızları ile kullanım gerçekleştiriyorken şu an YAPA'da 35 download/7 Mbps upload hızları ile kullanım gerçekleştiriyorsunuz.

      Yardımcı olabileceğim farklı bir sorununuz probleminiz varsa bana ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
      Valla bütün samimiyetimle söyliyeyim. Ben türknet den bi hata edip millenicom a geçtim, bin pişman oldum.
      Diğer konuda da yazdığım üzere YAPA konusu alengirli. Ben VDSL 35/3 yada 80/4 alim mis gibi olur. Kaldıki YAPA da 7 upload görsem Allah Allah diyorum :D

      Daha önce birçok konuda yazdığım üzere (övünmek için demiyorum) Bilgi işlemci olduğum için az çok konulara vakıfım. mesela CAT6 kablo 100mt de kayıpsız sinyal gönderir 100mt den sonra araya güçlendirici koymak gerekir ki istediğiniz sinyali belli bir mesafeye kadar gönderin.

      YAPA da binaya gelen kablo, arada güçlendirici olmadan geldiği için 980mt de 35/7 alınıyorsa mükemmel bir seviye bence. (şahsi görüşüm tabi)

      Ben şu anda altyapım itibari ile 35/3 yada 80/4 alabiliyorum. Ama bana 35/3 yetiyor. Ancak millenicom da bazı sorunları aşamadık. Türknet de 33/3 hatta zaman zaman 32/3,30 gördüğüm zamanlar olurken millenicom da upload berbat. 2 üzerine zor çıkıyor.
      Anlamadığım bir şekilde kutuya 3100 geliyor modemle buluşma 3072 ama hiç bir speed test de göremedim. Bide enteresan bir şekilde kopma olmamasına rağmen arka planda internet sürekli donuk. Şu meşhur CGNAT olayı var onlarda. Sürekli Superonline bacağından çıkıyor. instagram açıyorum video larda dönen halka (video donması) twitter da dönen halka, youtube da dönen halka, online canlı yayın hak getire. Dün eşim TV de dizi izlerken bende telefondan maçı izleyeyim dedim nerdeeeee. Hep dondu.

      Kaldıki konularda yazdıklarımı bilenler varsa bilirler. TiP 11 saha dolabına uzaklığım 100mt bina içinden evime de 10mt modemim de mis yepyeni. Kabloyu da kendi ellerimle çektim. Gittim elektrikçiden saf bakır tek damar 4 lü kablo aldım. Reglet e bile kendim çaktım uçları :) Alt yapı namına hiç sorunum yok. Saha dolabına gelen sinyal itibari ile 80 download 42 upload alabiliyorum. 34/3 geliyor. Modemle buluşma 36/3,10 Gelgelelim ne mümkün. Kesin biyerlerde bişey oluyor ama nerde ne oluyor :)

      Eşim internetten dizilerin tekrarlarını izler, millenicom a geçtiğimden beri başımın etini yedi :)
      Neden geçtin buna hep donuyor bi diziyi 1 saatte izledim. Kızım deseniz öylesine :) babaaa bu donuyooo :) şu meşhur çocuk kanallarını izliyor youtube dan.

      Valla millenicom hayatımı kararttı. :) önümüzdeki ay bedavamı verirlerse inşallah ondan sonra kalan 60 lira kurulum bedelini öder Türknet e dönerim ben :)

      Whatsapp hatları var, müşteri hizmetleri var ama boş valla. Hiç birinin bilgisi yok. Abone olurken bile neler yaşadım :) Adamlara diyorum ki kurulum istemiyorum. Bana kullanıcı adı şifre yollayın ben yaparım dedim tamam dediler, sonra biri aradı dediki kurulumsuz satışımız yok. iyi dedim napim 120 lira yazdılar :) hepi topu eve gelip modeme girdiler yani. Müştri hizmetleri olarak çalışanların çoğu eğitim almış home office çalışanlar diye tahmin ediyorum. Bide eve gelen adamların ayağı kokuyormuşki hanımdan bide ordan fırça yedik ahahahahahah :D

      Valla ben döncem Türknet e ne yalan sölim iyiydi. Bana bir kez planlı çalışma SMS geldi ondada gece 2 sabah 7 arasıydı, gece 1 de eşim hala dizi izliyordu. Pek etkilenmedik.

      Birçok konuda çok kullanıcı saatlerce gelmedi falan diyorlar da, anladığım kadarı ile onlarda gece sabaha kadar oyun oynayanlar yada torrent yapanlar falan galiba.

      Herkesin kişisel tercihi tabi de ben gece yatarım dinlenirim :) Belirli saatler de de internet olmasın yani (şahsi görüşümdür) :)

      Valla bana tutup derlerse YAPA geldi geçermisiniz ben yok derim :) lokasyon olarak da Gayrettepe telekoma 5 kilometre mesafe var. Hayatta girmem o topa :)

      zorla geçirilmiş olursamda ekşirim valla cıngarı çıkarırım :)



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hgurbuz50 -- 12 Haziran 2019; 17:41:42 >
      |
      |
      Bahsedilenler: okanbbv
      _____________________________




    • Teğmen
      222 Mesaj
      12 Haziran 2019 17:50:18

      Ben de genel olarak, YAPA'dan memnunum. Altyapım 82MB destekliyor, hala site sorgularında öyle
      bana verdiler 16. neymiş, bölge bıdı bıdı.

      Sonra sağ olsun buradaki türknet yetkilisi uğraştı beni yapa'ya geçirdi.
      Ama YAPA'da hız profilleri var. 35'e çakılı dediğimi tabi ki ispatlayamam.

      Ama beni aralıksız 5 kere arayıp da iptal edin taahhütsüz denmesi canımı sıktı. 76 lira için ne uğraşıcam bu çirkefle demişlerdir.
      Haklı olabilirler. Ama beni arayıp da telkinde bulunamaz. İstersem, ben bunu zaten iptal ederim.

      Defeatle bana bunu söylemeleri saçma. Kibarlık kisvesi altında söylüyorlar. Tabi daha sert söyleyemezler.

      Geri dönüşleri çok yavaş olsa da, bölgemde durum iyi, buradaki arkadaş işini düzgün yapıyor. Sağ olsun.

      Geçin bir an önce.
      |
      |
      hgurbuz50 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Yarbay
      3045 Mesaj
      12 Haziran 2019 17:57:32
      quote:

      Orijinalden alıntı: okanbbv

      Ben de genel olarak, YAPA'dan memnunum. Altyapım 82MB destekliyor, hala site sorgularında öyle
      bana verdiler 16. neymiş, bölge bıdı bıdı.

      Sonra sağ olsun buradaki türknet yetkilisi uğraştı beni yapa'ya geçirdi.
      Ama YAPA'da hız profilleri var. 35'e çakılı dediğimi tabi ki ispatlayamam.

      Ama beni aralıksız 5 kere arayıp da iptal edin taahhütsüz denmesi canımı sıktı. 76 lira için ne uğraşıcam bu çirkefle demişlerdir.
      Haklı olabilirler. Ama beni arayıp da telkinde bulunamaz. İstersem, ben bunu zaten iptal ederim.

      Defeatle bana bunu söylemeleri saçma. Kibarlık kisvesi altında söylüyorlar. Tabi daha sert söyleyemezler.

      Geri dönüşleri çok yavaş olsa da, bölgemde durum iyi, buradaki arkadaş işini düzgün yapıyor. Sağ olsun.

      Geçin bir an önce.
      Üstad sinirlisin doğrudur haklısın kendince.
      Site de görünen tahmini hız zaten :) Bende sinirlendim Türknet den millenicom a geçerken dedimki ben iptal edicem dedim tamam edebilirsiniz dediler :)

      Aslınca bence daha mantıklı. Öyle yapışan MH istemem ben yaa :) yok iptal ettirmeyinde şöyle olsunda böyle olsunda. Bana öle böle deme kardeşim bana hizmeti ver yani :)

      Mesafe konusunu diğer konuda da yazdım. Maalesef durum gerçek. Yani adamlar hiçbir yatırım yaptırtmıyor. Tüm ISS lerin elini kolunu bağlıyor. Arada güçlendirici sistem olmadan zor.
      |
      |
      _____________________________




    • Teğmen
      222 Mesaj
      12 Haziran 2019 18:32:22
      Hocam anlamadığın nokta şu: Ben iptal edicem demedim, iptal edin dediler. Telkinde bulundular.

      İkincisi tahmini hız olduğunu biliyorum ama, telefonda taahhüt vererek o hıza yakın alacağımı söyleyerek
      18MB vermeleri sinir bozucu. Sonra da beğenmiyorsan iptal et.

      Yatırım konusu da söz konusu olunca umarım öncelikle bu kesintiler konusunu çözerler.
      Bunlar kendi sistemlerinden kaynaklı.

      Türknet şeffaflık raporunda her iki kesintide de ''Arıza Bulunmamaktadır'' yazıyordu.

      Orayı bile güncellemiyorlar, açıklama yapamıyorlar. Yaptıklarında bahaneleri ''Kapasite artırım sırasında''

      İkinci kesintide hiç yapmadılar. Dün 3.5 saat belli bölgelerde gitti, açıklama yok.

      Bunlarda da yalnızca kendimce haklı olduğumu zannetmiyorum
      |
      |
      _____________________________
    • Yarbay
      3045 Mesaj
      12 Haziran 2019 21:10:02
      |
      |
      _____________________________




    • Onbaşı
      16 Mesaj
      12 Haziran 2019 22:54:36
      Destek kaydı no: 26326268
      Merhaba, Benim son bir kaç akşamdır internet hızım düşmeye ve pingim yükselmeye başladı.
      Bu sorunla ilgilenmenizi rica ediyorum.
      Olması gereken hızım 79/4 - Ping 5 MS
      Şuan olan 40/3 - Ping 99 MS
      Oyunlarda ping 2 katı oluyor avrupa sunucuları olduğu için.
      Lütfen sorunumu en kısa zamanda çözüme kavuşturur musunuz
      _____________________________
    • Yarbay
      11844 Mesaj
      12 Haziran 2019 23:14:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: okanbbv

      Arkadaşlarınız bana telkinde bulunamazlar İptal etmek istersem zaten ben dilekçemi gönderirim.
      Arkadaşlarınızın haksız olmadığını söylemek göreceli bir kavram. Adı üstüne, arkadaşlarınız olduğu için haksız bulmak istmezsiniz.

      Amacım zorluk çıkarmak değil, dediğim gibi destekleriniz için teşekkür ederim. Aynı şeyi beni arayan arkadaşlarınız için söyleyemeyeceğim malesef.

      Konuyu daha fazla uzatmak istemiyorum çünkü siz ''bu böyle, arkadaşlar haklı, hız bu'' dedikten sonra bizim malesef yapacak bir şeyimiz kalmıyor.

      Umarım arkadaşlarınız memnun olmayan kullanıcılarınıza sağlıklı bilgi vermek yerine ''iptal edin, taahhütlü değil'' diye telkinde
      bulunmaya devam etmezler.

      YAPA'daki hız profillerini yazarsanız herkes öğrenmiş olur 24/7 35/7 66/7 vb. gibi.
      yapada 100/100mbps hız veriliyor.
      |
      |
      _____________________________




    • Yarbay
      11844 Mesaj
      12 Haziran 2019 23:16:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

      Merhabalar, ben size en başından beri elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalışım. Siz VAE'den YAPA'ya geçmek istediğiniz zaman bizim YAPA santrallerimizde boş port yoktu. Bu süreçte bize sürekli yazarak YAPA'ya geçmek istediğinizi ilettiniz. Bu arada sizin bulunduğunuz bölgenizi detaylıca kontrol ettik ve YAPA'da ortalama 26 Mbps hız alabileceğiniz bilgisini size verdim. Bizzat ben sizin için YAPA'da boş port bulmak için uğraştım ve size boş port bulduk. Daha sonra YAPA'ya 10.06.2019'da geçtiniz ve 35 Mbps download 7 Mbps upload hızları ile bağlantı gerçekleştirmeye başladınız ki sizin santralinize olan mesafeniz 980 metre olmasına rağmen bu hız değerleri oldukça iyi...

      Daha sonra ise bizim hız kısıtlaması yaptığımızı söylemeye başladınız. Biz YAPA santrallerimizde bir hız kısıtlaması yapmıyoruz. Kullanıcılarımızın altyapılarının desteklediği kadar maksimum hızları veriyoruz. Size de 100 Mbps'e kadar VDSL hızları ile sinyal gönderiyoruz ancak mesafe ve altyapı kablolarınızın kalitesine ulaşabileceğiniz hızları alıyorsunuz.

      Ek olarak evet bugün arkadaşlarım sizi aramışlar. Ben tüm çağrılarınızı dinledim. Arkadaşlarımın haksız olduğu hiç bir konuya rastlamadım. Size benim yazılı olarak anlattığım tüm her şeyi sözlü olarak anlatmış ve siz yine şikayette bulunmuşsunuz. Daha sonra arkadaşım sizi tekrar arayarak "eğer hizmetimizden memnun değilseniz isterseniz iptal ettirebilirsiniz" 'i size sunmuş. Çünkü biz tüm kullanıcılarımızın memnun olabilmeleri için çalışıyoruz. Memnun olmayan kullanıcılarımız için hizmetimiz taahhütlü değil...

      Hız konusunda size yapabileceklerimiz bu kadar. VAE'de ADSL hızları ile kullanım gerçekleştiriyorken şu an YAPA'da 35 download/7 Mbps upload hızları ile kullanım gerçekleştiriyorsunuz.

      Yardımcı olabileceğim farklı bir sorununuz probleminiz varsa bana ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim.
      980 metrede 35mbps süpermiş.

      vdsl2 profile 35b desteği açık mı şuan yapa da ?
      geçen sene destekliyor ama aktif değil demiştiniz
      |
      |
      _____________________________




    • Er
      6 Mesaj
      13 Haziran 2019 00:55:30
      Merhaba türknet ailesi.Sizinle ilk başlarda aram oldukça iyiydi ve çok güzel ilerliyorduk ancak bu ilerleyiş arıza almaya başlayınca kötüleşti.Oldukça olumlu yargılarım vardı ve 2 arkadaşımı da abone yaptım.6aydır evet abartmıyorum 6 aydır internetim sürekli kopuyor.6aydır özellikle hiçbir haftasonunu arızasız geçirmedim.Sürekli dsl ışığı kopuyor ve 5dk sonra geri geliyor.Türk Telekom saha ekipleriyle o kadar yakın oldukki adamlar 50. kez gelişi belki her defasında bir sorunun yok altyapısal olarak diyip gittiler.2farklı modem denedim ve hiçbirinde bu sorun çözülmedi.Modemi başka iss de deniyoruz hiçbir sorun yokken Türknette sürekli kopmalar yaşıyorum.Elini vicdanınıza koyun ve geçmiş kayıtarıma bakın 100. arıza bildirimim olmuştur belki.Son olarak buraya yazmaya karar verdim.Buradan da çözülmezse parası neyse vereceğim geçeceğim başka iss'ye.6aydır bir sorun çözülemez mi? bazı zamanlar kopmalar o kadar fazla oluyor ki her 10dk da bir internetim yok.İzmirin göbeğinde bu çözülemeyecek bir sorun mu ?

      destek no : 26262803



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VyslUysl -- 13 Haziran 2019; 1:5:9 >
      |
      |
      _____________________________




    • Çavuş
      91 Mesaj
      13 Haziran 2019 07:57:33
      Merhaba Türknet destek,

      Dün sabah evden çıkarken çalışan internetim, eve geldiğimde yoktu. Dsl ışığı yanmıyordu. Hattı zaten ayrıca dışarıdan çekmiştim ve kutuya kadar bir sıkıntı olmadan gidiyor. Konu hakkında yardımcı olabilirseniz sevinirim.

      destek no: 26322232
      |
      |
      _____________________________
    • Binbaşı
      1266 Mesaj
      13 Haziran 2019 10:20:14
      Iptal için fax istiyorsunuz lakin faxiniz hep meşgul. Başka bir yöntem yok mu yani. Dünden beri gece 2 de bile faxiniz nasıl meşgul oluyor anlamıyorum.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________
    • Teğmen
      102 Mesaj
      13 Haziran 2019 11:07:12

      Merakımdan dün ve şimdi aradım. Yakında ihtiyacım olacak gibi zira. İki arayışımda da dirct fax sinyali geliyor. Acaba aradığınız numarada yanlıslık mı var?
      |
      |
      Joker80 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Binbaşı
      1266 Mesaj
      13 Haziran 2019 11:21:52

      0212 216 55 60 numaralı hatta göndermeye çalışıyorum. Sinyal geliyor lakin sonra meşgul sesi geliyor. İki farklı fax cihazından denedim. Sonuç dünden beri aynı



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      musk kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Onbaşı
      20 Mesaj
      13 Haziran 2019 11:34:16
      Merhaba ben paketimi 75mbpsye yükseltmek istiyorum ama online işlemlerde paket değiştirmek istediğimde “Hizmetin Devam Eden İş Akışı Olduğundan Paket Değişikliği İşlemi Yapılamaz 111”
      Diye bir hata veriyor ne yapmam gerek



      < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    • Binbaşı
      1237 Mesaj
      13 Haziran 2019 12:42:00

      Teşekkürler hocam. Yakın arkadaşımızın tavsiyesi üzerine abone olduğumuz için onun kodunu kullanacağız kusura bakmayın yoksa sizin kodunuzu seve seve paylaşırdım:) Bakalım kurulum surecindeyiz umarım ben de sizin gibi memnun olurum



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Arf19 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      13 Haziran 2019 12:43:58

      Merhabalar. Öncelikle hizmetinizden memnun olduğumu belirtmek isterim. Bu vesileyle de teşekkür ederim. Ancak online işlemler de sizin aleyhinize olacak bir hata var. Bugün Türk Telekom dan son faturam geldi ve sisteminize fesih faturası olarak yükledim. Dikkat ederseniz burada sadece faturanın ön yüzünü yükleyebiliyoruz. Ön @TurkNetDestekyüzde diğer ücretler olarak bende 27.48 TL görünüyor. Online işlemlere ikinci fesih belgesi yükleyemiyoruz. Bu nedenle faturanın arka yüzünü yükleyemedim. Burada cayma bedeli olarak "kampanyadan sağlanan avantajların bedeli" adı altında 19.25 TL görünüyor. Esasen cayma bedeli de bu. Ancak arka yüzde isim numara vs yazmadığından maalesef ön yüzü yükleyebiliyoruz. Sisteminizde faturanın iki yüzünü de yükleyecek şekilde değişiklik yaparsanız hem siz kayba uğramazsınız hem de benim gibi düşünen müşteriler rahat eder. Kısa vadede benim indirimimi 19.25 TL üzerinden yaparsanız sevinirim. Faturanın ön yüzünü sisteminize gönderdim.
      Bilgileri özel mesaj olarak gönderiyorum. İyi çalışmalar



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arf19 -- 13 Haziran 2019; 13:43:5 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________




    • Onbaşı
      18 Mesaj
      13 Haziran 2019 12:47:01

      Umarım memnun olursunuz. Ben indirimlerimi aldım zaten. Önemli olan arkadaşlar mutlu olsun. &#128522;



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      11_serhat_11 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________
    Hızlı Cevap




Reklamlar
sohbet
SEO
son dakika
haberler
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,439
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.