Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (66. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • @TurkNetDestek öm atın diyorsunuz atıyorum cevap yok kaç gündür ?
    Madem iplenmiyceksiniz neden DH de konu açıp iilgili firma gibi davranıyorsunuz?

    1 haftadır saçpa sapan bir 5dk olay ile uğraşıyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gatetrans

    Merhaba,

    Ufak bir bilgilendirme yapmak istiyorum, belki bazı sorunların kaynağı da olabilir. Web adresinden hız kontrolü yapılan yerde 2 tip kontrol var, biri telefon no ile kontrol diğeri adres ile kontrol. Kendi adresim de telefon ve adres kontrolünü denediğim de 50mbit görebiliyorum, ama az önce müşteri hizmetlerini aradığım da 100mbit alabilirsiniz dediler. Kendi altyapımızdasınız dediler. Daha önceleri YAPA sisteminde olduğumu biliyordum, sisteminiz gösteriyordu.

    İkinci değişik durum şu, kardeşimin hattı için aynı sistemi baktığımızda tele no ile alabildği hız 35mbit adres kontrolü ile baktığımızda ise TT hizmeti yok diyor. Bakın burası önemli, sistem adres kontrolünü yaptığında hizmet yok diyor. Ayrıca kardeşim müş. h aradığında da adres ve tel no vermesine rağmen alt yapı yok demişler.

    Bu durum da Türknet sistemi biraz dengesiz çalışıyor, bundan dolayı da adreste göremediği hizmeti bağlayamıyor sanırım. Bağlantı sorunlarının bir kısmı bu bağlamda olabilir. Ayrıca belirtmekde fayda var, santral kardeşimle bana 500mt mesafede, hatta benim binaya kablo yaklaşık 100mt ilerideki fiber dolabından geliyor.

    Yine belirtmek isterim ki 0850 noda ki arkadaşlar oldukça acemi, bazı şeyler oturcak oturmasına da zaman alıcak biraz sanırım.

    Bende yapa dayım.Üye yaparlarken 100mbit e kadar hız alırsınız dediler.Üye oolmadan adresten baktığımda 100 mbit yüksek hız alanı şeklinde çıkıyordu sitede.Üye oldum internetim bağlandı vs vs



    40 ping ile max 35 mbit hız alıyorum maksimum..



    Adresten kontrol ettiğimde 50 mbit hız alabileceğim gözüküyor şimdide.Modem arayüzden baktığımda 65 mbit e kadar hız alabileceğim gözüküyor.



    Uzun lafın kısası yapa 100mbit olayına fazla güvenmemek lazım.Ha birde akşamları 2 mbite düşüyor hız oda ayrı bir konu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliakrep

    bugün hız yerlerde geziyor.http://turknet.speedtestcustom.com/result/b085f040-cdd7-11e7-86ec-f30c9cf995a1
    TurkNet Destek Burada

    Artık hız ve ping sıkıntısı tüm güne yayıldı. Dün şikayetim üzerine M.h. dönüş yaptı resmen dalga geçiyorlar. Sözde geriye dönük baktığında bir sıkıntı görülmüyormuş, Modemimi kontrol etmeliymişim vs... Herkesin aynı zamanda bu sıkıntıları yaşaması ve günün her anında yaşanıyor olması (bence) problemin tamamen turknet kaynaklı olduğunu gösteriyor. Yoğunluk vs. gibi bahaneler üretmesinler artık. Böyle giderse yakında dükkanı kapatırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3qzotix -- 20 Kasım 2017; 13:35:6 >




  • Dünden beri telefonda internette kesik bakan yok, dalga geçtiğimiz TT'de olsa birkaç saat içinde düzeltiyordu adamlar.
  • Geçen hafta pazartesi türknet hız testi yaptım adresime 16mbps alabilirsiniz diyordu, sokaktaki tüm binalara 35mbps bana 16 nedense hadi yine eyvallah başvurayım dedim işte evrakları gönderdik hemen pazartesi günü. Benim türknete başvurduğum gün alt komşuma türk telekom internet bağladı sordum işte port falan varmı sorun yaşarmıyız diye adama, adam yok yeni kutu kondu 50 tane bile internet alırsın fiber bile çekersin dedi. Tamam eyvallah sevinirken, salı günü sms geldi altyapı sorunları nedeniyle hizmeti başlatmamız gecikiyor diye. Cuma gününe kadar bekledim aradım port olmadığını belirttiler :D Tekrar cuma günü internetten hız testi yaptım adresime sokaktaki tüm binalara Adresinizde bakır altyapı bulunmamaktadır yazıyodu. Pazar günü tekrar kontrol ettim yani dün evet alabilirsiniz diyordu tüm binalara ve bugün tekrar bakır kablo yok diyor sitede.
    Facebooktan mesaj attım telefon numarasını istediler yazdım görüldü yaptılar mesajlara bakmıyolar şuan :D Donanımhaberdeki hesaplarına Ö.M atsam da pek birşey değişeceğini sanmıyorum açıkçası.




  • Arkadaşlar 30 gundur internet baglanacak diye bekliyorum 4 gun once bagandi diye mesaj geldi ama dsl isigi yanmiyor. hat aktif edilmemis sanirim. konuya yazdim ozel mesaj attim ilgileniyoruz dediler isyerimdeki pos cihazi calismiyor. mh den destek talebi actik hicbir gelisme yok. beni rezil ettiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone'de taahhütüm bitti Turk.net'e geçeyim dedim demez olaydım. Müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansız. 4 gün önce gönderdiğim belgeleri hatta o zamanda müşteri hizmetleri ulaştığını ve bir sıkıntı olmadığını teyit ettiği halde hala daha evraklarınız ulaşmadı deniyor telesekreterde ve telefon pat diye kapanıyor.



    Başka numaradan arıyorum yönlendirme yapmayın direkt yetkili çağırın bağlanmıyor diyorum inadına aynısını yapıyorlar.



    4 gündür Vodafone'den transfer yapılmasını bekliyorum sözde 48 saat içinde geçiş olacaktı şuan taahhütsüz fiyat üzerinden Vodafone ödeme yapacağım. Daha taşınmayla alakalı başvuru dahi yapılmamış. Rezalet bir şirketsiniz en yakın zamanda başka bir servis sağlayıcıya geçiş yapacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S.Soylu -- 20 Kasım 2017; 14:14:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TURKNET PISMANLIKTIR



    BEN KURTULDUM DARISI BAŞINIZA



    COZUM BEKLEYENLER COK BEKLERSINIZ.IPTALI 4 GUNDE YAPTIRABILDIM 6 FAX SONRASI. 6 GUN INTERNET KESIK KALDI. TELEFON CALISMADIGI HALDE 4 ARIZA KAYDINA SORUN YOK DIYE T....K GECER GIBI DONDULER. HIC TAHAMMULUM YOK 48 SAATTE DONERIZ SURE UZAYABILIR LAFLARINA. DIREK IPTAL ETTIM ZAR ZOR ARATTIRDIM KENDIMI. BIRDE BASKASINA DEVREDIN DIYO ARAYAN. DEDIM 10 SENE BEDAVA VERSENIZ KULLANMAM KAPATIN. MUSTERI TEMSILCISI BIR BOZULDU SES TONU DEGISTI. SANKI BEN SUCLUYUM TRIP YEDIM BIDE :)

    SIMDI AYLIK FATURAMI ODEMEMI ISTIYORLAR SONRA IADE YAPACAKLARMIS GUN BAZINDA HESAPLAYIP. ALMADIGIM HIZMETIN BEDELINI ODEMEK ZORUMA GIDIYOR DAHA KARAR VERMEDIM ODEME KONUSUNA.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boş port yok gerekçesiyle VDSL geçişimi yapmadılar.

    Bugün bulunduğum ilçedeki Türk Telekom'a ulaştım ve yeterli sayıda boş port olduğunu öğrendim.

    Kendilerinden bu durumla ilgili yazılı belge alıp BTK'ya, oradan sonuç alamazsam BİMER'e oradan da sonuç alamazsam CİMER'e şikayetimi ileteceğim.

    Reklam yaparken altyapınızın desteklediği en yüksek hız, vermeye gelince gönüllerinden ne koparsa.
  • BAT007 B kullanıcısına yanıt
    bende yakında kapatırıcam şikayet kayıtlarına 1haftada bakılıyor bakılıncada arıza bulunamamıştır diye cevap gönderiyorlar internet paket hızım 100mbps aldığım hız 12mbps ve adsl
  • 3 gündür internetim yok pm olarak attım bilgileri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 13 Ekim'de başvurmuştum, 25 Ekim'de internetim geldi. Dün ise ilk iki faturamı ödedim. Merak ettiğim arkadaşını getir kampanyasından yararlandığım halde, faturamı ödediğim halde online işlemlerde "Ücretsiz Kullanımlar" kısmında "0" görünüyor. Bir sorun mu var?
  • glory34 kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:28:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anladım, teşekkür ederim.
  • Benim 60tl lik sabit faturam neden 82 tl geldi bunun bir izahını yaparsanız.

    Ha yapamam diyorsanız direk iss değiştireceğim, aynı zamanda btkya şikayet edeceğim

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9DB7A8DFB -- 20 Kasım 2017; 18:54:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 17 Temmuz 2020; 20:28:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • etmediğin hata. hep aynı numara işte yersen. siz ilk değilsiniz
    sonda olmayacak.
  • Hocam önceki ayların fatura detayı gözüküyor fakat öevcut ödemediğim gözükmüyor, direk ödeme ekranına atıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DbA kullanıcısına yanıt
    Sıkıntı yok hocam, ilk defa böyle bir durumla karşılaştım. Hallederlerse devam ederiz halletmezlerse iptal ederiz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hoş btk'ya şikayet edilsede bir sonuç alınmıyor
    vakit kaybı işte.

    bu btk ne işe yarar anlamış değilim.
    bu firma milleti ağına düşürmüş inim inim
    inletiyor biri çıkıpta buna dur demiyor.

    btk'ya ben defalarca yazdım. Şimdi turkneti
    değil btk'yı ulaştırma bakanlığına bimere ve
    cimere şikayet edecem. Bir çözüm olacakmı? Hayır.

    ama belki biri sorgular btk ne iş yapar diye.
  • 
Sayfa: önceki 6465666768
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.