Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (594. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.889
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
66. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 592593594595596
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bulentvural B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 22475242 numaralı kayıtta arızanız ile ilgili çözüm süreci devam etmektedir. Arızanın biran önce sonuçlanması için ekiplerimize arızanın önceliğini ilettim. Gelişme olması durumunda sizi arayarak bilgi vereceğiz.
  • ttnet te hiç kesilmeyen internet sizin firmanızda gün aşırı kesiliyor yapa alt yapısı ile kandırıp geçirdiniz vdsl bile verilmiyor gerçekten hayret ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teknobomb -- 15 Ocak 2019; 17:48:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, DM üzerinden iletmiş olduğunuz GSM numarasından abonelik bilgilerinize ulaşamadım. Sistemde kayıtlı GSM numaranızı DM olarak iletebilir misiniz?
    Merhabalar ilettim acil desteğe ihtiyacım var.
  • TURKNET YETKİLİSİ VERECEK CEVAP BULAMAYINCA GÖRMEZDEN GELİYOR BANA YAŞATTIĞINIZ MAĞDURİYETİ ÇÖZENE KADAR HER YERDE YAZACAĞIM!!!

    AYLARCA HATTIMIN DESTEKLEDİĞİ HIZ OLAN 16 MBPS YERİNE BANA 4 MBPS HIZ VERDİLER ÜSTELİK SON 1 AY NEREDEYSE HİÇ İNTERNET KULLANMADIM BANA İNTERNETİN SORUNLU OLDUĞU GÜNLERİN ÜCRETİNİ ALINMAYACAK DİYE YALAN SÖYLEYİP YİNE TAM FATURA GÖNDERDİLER!!!

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    SÜREKLİ HATTININ DESTEKLEDİĞİ KADAR HIZ ALIRSIN DİYE YALAN PALAVRA SÖYLEYİP HATTIMI AYLARCA 4 MBPS HIZA SABİTLEMİŞLER!!! ŞİMDİ UTANMADAN HATTINIZI 4 MBPS'DEN HATTIN DESTEKLEDİĞİ 13'E YÜKSELTİYORUZ DİYE MESAJ YAZIYORLAR? MADEM HATTIM 13 DESTEKLİYORDU NEDEN AYLARCA 4'E SABİTLEDİNİZ AMACINIZ NEYDİ?????

    (13 mbps verilse bile yeterli değil hattım 16 destekliyor ama hattın desteklediği hızı vermiyorlar)

    TURKNET YETKİLİSİNİN YALAN SÖYLEDİĞİ BELGEYİ PAYLAŞTIM AMA İŞİNE GELMEDİĞİ İÇİN CEVAP VERMİYOR!!!

    HATTIM 16 MBPS(Turknete interneti taşımadan önce 16 desteklediği bilgisi verilmişti, ayrıca modem arayüzündeki bilgileri birkaç kişiye gösterip teyit ettirdim.) DESTEKLEDİĞİ HALDE TURKNET 4 MBPS HIZ VERMİŞ VE BURADA TURKNET YETKİLİSİ ISRARLA HATTIMIN EN FAZLA 8 DESTEKLEDİĞİNİ VE 8 MBPS HIZ VERİLDİĞİ YALANINI SÖYLÜYORDU! ANCAK TURKNET DESTEK EKİBİ HATTIMIN 4 MBPS HIZDAN 13 MBPS HIZA YÜKSELTİLDİĞİNİ YAZDI ANCAK HALA SÜREKLİ İNTERNET KOPUYOR DOĞRU DÜZGÜN İNTERNETE GİRİLMİYOR!

    NEREDE TURKNET YETKİLİSİ YAKLAŞIK 1 AYDIR SORUNUMU ÇÖZEMEDİLER ÜSTELİK UTANMADAN BUGÜN FATURA GÖNDERMİŞLER HANİ KULLANMADIĞIM GÜNLERİ DÜŞECEKTİNİZ??? İNTERNETİ 1 AYDIR NEREDEYSE HİÇ KULLANMIYORUM SORUNUMU ÇÖZMEK ZORUNDASINIZ!
    quote:

    TURKNET YETKİLİSİ İŞİNE GELMEDİĞİ İÇİN MESAJIMA CEVAP VERMEDİ BENDE TEKRAR PAYLAŞIYORUM!

    İNTERNET HIZIMI YÜKSELTTİKLERİNDEN SONRA SORUNLAR BİRAZ AZALDI ANCAK TAMAMEN SORUNUM DÜZELMEDİ HALA GÜN İÇİNDE 2 SAATTE BİR FİLAN İNTERNET KOPUYOR 3-5 DAKİKA SONRA GELİYOR.
    palavralar devam ediyor. daha düne kadar hattınız 8 mbps destekliyor yazıyordu turknet ve forumdaki turknet yetkilisi.


    forumda turknet yetkilisi 8 mbps destekliyor yazmıştı ben 16 mbps desteklediğini söylemiştim. bugün turknet destekten gelen cevap hattınız 4 mbps'den 13 mbps hıza yükseltilmiştir. hani hattım 8 mbps üstü desteklemiyordu? hani alabileceğim en yüksek hız veriliyordu? hepsi yalanmış artık size kesinlikle güvenmiyorum.

    son birkaç aydır internet hızım rezaletti son 20-30 gündür ise hiç internete giremiyordum!!!

    evet yalanları gösteriyorum

    aşağıdaki mesajında turknet yetkilisi modemime 8 mbps hız ulaştığını bu hızın alabileceğim en yüksek hız olduğunu söylemişti.

    TurkNet Destek Burada


    turknet destek bölümünden gelen cevapta ise hattımın 4 mbps 'den 13 mbps hıza yükseltilip sorunun çözüldüğü belirtilmiş.

    hem altyapınızın desteklediği en yüksek hızı alıyorsunuz diyordular, hem bizden kaynaklı sorun yok diyorlar ama hattım daha yüksek hız desteklediği halde 4 mbps olarak kullanmak zorunda bırakıldığımı itiraf ediyorlar!!!
    TurkNet Destek Burada




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi marine-gear -- 15 Ocak 2019; 18:17:58 >




  • marine-gear kullanıcısına yanıt
    Yalan söyleme gibi bir durumumuz olamaz. YAPA santrallerimizden hizmet alan kullanıcılarımız için birden fazla tanımlarımız var. Oyuncu profili, Stabil hizmet, En Uygun vs. gibi. Sizin hattınıza tanımlanmış olan tanım Stabil hız tanımıydı.

    Bu Stabil hız hattınızın desibel değerlerine kadar kontrol edildikten sonra size verilen hız değerleridir. Siz daha sonra benim için hız önemli dediğiniz için arkadaşlarıma bu durumu ileterek tanımlarınızı değiştirttik ve 13 Mbps ile bağlantı gerçekleştirebildiniz. Ancak sizin hattınız bu değerleri tam olarak desteklemiyor. Bu yüzden kopma sorunları yaşıyorsunuz. Bu durum için isterseniz ankastre kutunuzdan iç tasisatınıza kadar gelen kablolarınızı kontrol ettirebilirsiniz.

    Diğer konu için ise eğer faturalarınızın size fazla geldiğini düşünüyorsanız bize OİM üzerinden fatura inceleme kategorili bir destek kaydı oluşturun ve bu söylediklerinizi detay olarak ekleyin. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler ve size geri dönüş yapsınlar.

    Ayrıca buranın bir sosyal medya platformu olduğunu unutmamanız gerekiyor. Buradan teknik müdahaleler yapılmıyor. Sorun yaşayan kullanıcılarımıza elimizden geldiği kadar süreç içerisinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Siz sorun yaşadığınızı belirtiyorsunuz ancak hizmetinizi kontrol ettiğimde açıkta bir arıza kaydınız yok. Arıza kaydınız olmadan biz sizin hizmetinizde arıza olup olmadığını bilemeyiz. En son kaydınız 07.01.2019'da yani 8 gün önce kapatılmış.

    Sorununuzu bize OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir kayıt oluşturarak iletmenizi rica edeceğim. İyi forumlar.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Selamlar ozgur ıletısım paketıne gecıs ıcın talepte bulundum.Suan aktıf paketım 75mbps olarak gozukuyor onlıne ıslemlerde..Ama aldıgım hız 35 mbps.Destek kaydı acmıstım 5 gun oldu gerı donus yapılmadı.Yardımcı olurmusunuz
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    turknet destek o arkadaş yalan filan konuşmuyor cünki aynı durumu banada yaşatıyorsunuz internet arızaları ve hız konusunda 5 aydır 50 kere arıza kaydı bıraktım hala aynı hala aynı : buyrun şu an acık

    destek kaydı: 21329343

    3mb veriyorsunuz arıza yapılınca 16mb oluyor
    2 gün sonra tekrar 3 .5 mb hıza sabitliyorsunuz.

    ttneti inanın aratıyorsunuz gecicem zaten merak etmeyin bugun yarın kurtulucam sizden!
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Hocam stabil profili açıkladınız diğer iki profil ne işe yarıyor merak ettim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek 22512413 nolu destek kaydima istinaden yardimci olabilir misiniz.Tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Yalan söyleme gibi bir durumumuz olamaz. YAPA santrallerimizden hizmet alan kullanıcılarımız için birden fazla tanımlarımız var. Oyuncu profili, Stabil hizmet, En Uygun vs. gibi. Sizin hattınıza tanımlanmış olan tanım Stabil hız tanımıydı.

    Bu Stabil hız hattınızın desibel değerlerine kadar kontrol edildikten sonra size verilen hız değerleridir. Siz daha sonra benim için hız önemli dediğiniz için arkadaşlarıma bu durumu ileterek tanımlarınızı değiştirttik ve 13 Mbps ile bağlantı gerçekleştirebildiniz. Ancak sizin hattınız bu değerleri tam olarak desteklemiyor. Bu yüzden kopma sorunları yaşıyorsunuz. Bu durum için isterseniz ankastre kutunuzdan iç tasisatınıza kadar gelen kablolarınızı kontrol ettirebilirsiniz.

    Diğer konu için ise eğer faturalarınızın size fazla geldiğini düşünüyorsanız bize OİM üzerinden fatura inceleme kategorili bir destek kaydı oluşturun ve bu söylediklerinizi detay olarak ekleyin. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler ve size geri dönüş yapsınlar.

    Ayrıca buranın bir sosyal medya platformu olduğunu unutmamanız gerekiyor. Buradan teknik müdahaleler yapılmıyor. Sorun yaşayan kullanıcılarımıza elimizden geldiği kadar süreç içerisinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Siz sorun yaşadığınızı belirtiyorsunuz ancak hizmetinizi kontrol ettiğimde açıkta bir arıza kaydınız yok. Arıza kaydınız olmadan biz sizin hizmetinizde arıza olup olmadığını bilemeyiz. En son kaydınız 07.01.2019'da yani 8 gün önce kapatılmış.

    Sorununuzu bize OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir kayıt oluşturarak iletmenizi rica edeceğim. İyi forumlar.
    hattım 16 mbps desteklerken siz bana aylarca 4 mbps hız verdiniz üstelik ben bu durumu burada dile getirdiğimde siz bana hattımın en fazla 8 mbps desteklediği yalanını söylediniz. üstelik hattımın 4 mbps olduğuyla ilgili hiçbir bilgi vermediniz sürekli yalan söyleyip hattımın maksimum alabileceği 8 mbps hızı verdiğinizi iddia ettiniz. ancak en sonunda şikayetlerim sonucu turknet destek ekibi hattımın 8 mbps hızda olmadığını 4 mbps hızla bağlantı kurduğumu bu durumu hattımı 13 mbps hıza yükselterek çözeceklerini yazdılar.

    özet olarak ben 4 kullanırken siz burada 8 kullanıyorsunuz ve en fazla 8 alırsınız diye YALAN söylediniz. turknet destek ekibi 8 değil 4 olarak bağlantı kurduğumu ve 13'e yükseltildiğini yazdı!!!

    ayrıca ben size benim için hız önemli internet kopsa da olur diye birşey söylemedim yine YALANLARINIZ devam ediyor! ben turknete ilk geçiş yaptığımda hattımın desteklediği olan 16 mbps civarı hız alıyordum ancak son dönemde hem hızım 3-4 mbps hızı geçmiyor hem de sürekli kopuyor diye yazmıştım.

    yani benim kopma sorunlarım hızımı yükselttiğinizde başlamadı benim internetim siz 4 mbps olarak tanımladığınızda da sürekli kopuyordu zaten!!!


    fatura konusuna gelirsek internetle ilgili sorun yaşadığım dönemlerin ücretinin alınmayacağı bilgisini vermiştiniz ancak 1 ay boyunca doğru düzgün internet vermeden benden tam fatura ödememi istiyorsunuz!!!




  • Merhabalar ben yenı YAPAYA geçtima ma modem ve teknikbilgilerde yazan hızı alamıyorum . bunun için beklemek mı gerekiyor . yardımcı olurmusunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Yalan söyleme gibi bir durumumuz olamaz. YAPA santrallerimizden hizmet alan kullanıcılarımız için birden fazla tanımlarımız var. Oyuncu profili, Stabil hizmet, En Uygun vs. gibi. Sizin hattınıza tanımlanmış olan tanım Stabil hız tanımıydı.

    Bu Stabil hız hattınızın desibel değerlerine kadar kontrol edildikten sonra size verilen hız değerleridir. Siz daha sonra benim için hız önemli dediğiniz için arkadaşlarıma bu durumu ileterek tanımlarınızı değiştirttik ve 13 Mbps ile bağlantı gerçekleştirebildiniz. Ancak sizin hattınız bu değerleri tam olarak desteklemiyor. Bu yüzden kopma sorunları yaşıyorsunuz. Bu durum için isterseniz ankastre kutunuzdan iç tasisatınıza kadar gelen kablolarınızı kontrol ettirebilirsiniz.

    Diğer konu için ise eğer faturalarınızın size fazla geldiğini düşünüyorsanız bize OİM üzerinden fatura inceleme kategorili bir destek kaydı oluşturun ve bu söylediklerinizi detay olarak ekleyin. Arkadaşlarım hizmetinizi kontrol etsinler ve size geri dönüş yapsınlar.

    Ayrıca buranın bir sosyal medya platformu olduğunu unutmamanız gerekiyor. Buradan teknik müdahaleler yapılmıyor. Sorun yaşayan kullanıcılarımıza elimizden geldiği kadar süreç içerisinde yardımcı olmaya çalışıyoruz.

    Siz sorun yaşadığınızı belirtiyorsunuz ancak hizmetinizi kontrol ettiğimde açıkta bir arıza kaydınız yok. Arıza kaydınız olmadan biz sizin hizmetinizde arıza olup olmadığını bilemeyiz. En son kaydınız 07.01.2019'da yani 8 gün önce kapatılmış.

    Sorununuzu bize OİM veya IVR sesli yanıt sistemimiz üzerinden bir kayıt oluşturarak iletmenizi rica edeceğim. İyi forumlar.
    TurkNet Destek Burada


    yukarıdaki görsel kimin yalan söylediğini net bir şekilde ispatlıyor!!!

    hattım 16 mbps desteklerken siz bana aylarca 4 mbps hız verdiniz üstelik ben bu durumu burada dile getirdiğimde siz bana hattımın en fazla 8 mbps desteklediği yalanını söylediniz. üstelik hattımın 4 mbps olduğuyla ilgili hiçbir bilgi vermediniz sürekli yalan söyleyip hattımın maksimum alabileceği 8 mbps hızı verdiğinizi iddia ettiniz. ancak en sonunda şikayetlerim sonucu turknet destek ekibi hattımın 8 mbps hızda olmadığını 4 mbps hızla bağlantı kurduğumu bu durumu hattımı 13 mbps hıza yükselterek çözeceklerini yazdılar.

    özet olarak ben 4 kullanırken siz burada 8 kullanıyorsunuz ve en fazla 8 alırsınız diye YALAN söylediniz. turknet destek ekibi 8 değil 4 olarak bağlantı kurduğumu ve 13'e yükseltildiğini yazdı!!!

    ayrıca ben size benim için hız önemli internet kopsa da olur diye birşey söylemedim yine YALANLARINIZ devam ediyor! ben turknete ilk geçiş yaptığımda hattımın desteklediği olan 16 mbps civarı hız alıyordum ancak son dönemde hem hızım 3-4 mbps hızı geçmiyor hem de sürekli kopuyor diye yazmıştım.

    yani benim kopma sorunlarım hızımı yükselttiğinizde başlamadı benim internetim siz 4 mbps olarak tanımladığınızda da sürekli kopuyordu zaten!!!


    fatura konusuna gelirsek internetle ilgili sorun yaşadığım dönemlerin ücretinin alınmayacağı bilgisini vermiştiniz ancak 1 ay boyunca doğru düzgün internet vermeden benden tam fatura ödememi istiyorsunuz!!!




  • Merabalar. Bildiğiniz üzere 2019 un ilk haftasından itibaren başlıkta belirttiğim saat aralıklarında aşırı derecede yükselen ping ve jitter süreleri interneti kullanılmaz hale getiriyor. Onun dışındaki saatlerde internetin hızı gayet stabil.

    Bu akşam da sistem üzerinden hız testi yaptım. An itibariyle Ping:125ms Jitter:75ms 88mbs gelen internetimin hızı yarı yarıya düşmüştür. Her akşam saat 20:00-00:30 arası internetim aşırı derecede yavaşlıyor. Bu yavaşlama artık bir standart haline geldi. Bazı arkadaşlardan edindiğim bilgilere göre sorunun genel anlamda tüm tüknet kullanıcılarında kronik bir hal aldığı ve problemin türk telekom ile ilgili olduğu yönünde. Türknet in bu sıkıntıya bir an önce el atması lazım. Ne kadar problem yaşasam da Türknet kullanmaya devam edeceğim. Sabırla bir çözüm bekliyoruz artık. Bu sorun ile ilgili. Mesaj olarak durum hakkında en azından bir bilgi almak istiyoruz. Hani bu sorun daha ne kadar devam eder ya da şu kadar zaman sonra çözülecek vs gibi..

    Destek kayıt numarası: 22381653




  • 2019'a girdiğimizden beri akşam 20:30-00:00 arası yurtdışı ve yurtiçi ping süreleri çok artıyor.İşin enterasan tarafı 00:01 gibi kendi kendine düzeliyor.Bunun sebebi ve çözümü ne olacak?Acaba diyorum ,hattımı 2018 aralık ayının ortalarında vdsle geçirmiştik,telekomun bu portlarda yaptığı bir uygulamanın içine mi düştük?Türknet olarak sizin yapabileceğiniz birşey yok mu ? Bu 4 saat haricinde hiçbir sıkıntım yok.Geçici bir durum mudur tavsiyelerinizi bekliyorum.Şimdilik veri topluyorum.Online hizmetlere konu açtığımda ,elimde veriler olsun ki derdimi net bir şekilde anlatabileyim.Hakkınızı vereyim,açtığım her konuda çözüm ürettiniz,umarım bu sorunda da yardımcı olabilirsiniz.Bahsettiğim ping sürelerinin arttığı saatler arasındawww.google.com a yaptığım ping testi ektedir.00:01 gibi pinglerin normale döndüğü anlarda da aynı testi yapıp paylaşacağım.Nedir bu farkı sağlayan şey ? Teşekkürler.

    TurkNet Destek Burada




  • ahmet1040 A kullanıcısına yanıt
    Hocam sorunu ben tam olarak 1 haftadır yaşıyorum bugün 7. gün, ve hergün istisnasız akşam saat 20:10'da ping artıyor, gece 00:30 civarlarında eski haline gelip düzeliyor. İlk gün online işlemlerden destek kaydı oluşturdum, hala cevap vermediler, hergün internet çöp olur olmaz buraya da destek kaydına da yazıyorum, cevap vermemekte kararlılar. Türknetin çok abone getiren kurucu üyeler için bir whatsapp destek hattı var, oradan çözüm alıyorum genelde ben bugün o numaraya da yazdım anlam veremediğim bir cevap yazdı, devamında sorduğum sorulara o da cevap vermedi, şaşırtmadılar yani. Ellerinde olmayan bir durumdan dolayı böyle oluyor diye düşünüyorum, türknet değil de türk telekom tarafında bir problem var gibi. Artık kabak tadı verdi ama akşamları internette dolaşamaz hale geldik. Bölge istanbul/bağcılar, santral bağcılar santrali. Bu sorunu yaşayanlar da hep bu bölgeye yakın olanlar.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Khalasar -- 15 Ocak 2019; 23:11:6 >




  • 75mbps VAE kullanıcısyım 70 in üstünü görmedim daha 4 upload var 3,5 geçmiyor ama bu akşam tam facia turknetten turknete speed test

    TurkNet Destek Burada
  • Khalasar kullanıcısına yanıt
    umarım geçici bir süreç yaşıyoruzdur.Ben de 3-4 gündür farkettim.Bunca adam aynı sorunu yaşıyorsa çözerler diye umuyorum ,biraz daha bekleyecem.Nasıl zamanında ttnetten turknete geçerken birşeyleri bahane ettiysem,burda da belki bu olayı bahane ederim kim bilir,ama 2 senedir hiçbir problem yokken 2019'la beraber bu sorunu yaşamaya başladım,biraz takip edelim bakalım son durumları.
  • ahmet1040 A kullanıcısına yanıt
    Can sıkıcı olan bir açıklama yapmamaları, problem şundan kaynaklanıyor, çözümünü şu şekilde halletmeye çalışıyoruz, şu kadar süre alacak deseler anlarız ama sanki hiç bizim haberimiz olmayacakmış gibi böyle görmezden gelinmek çok sinir bozucu. Kurum hizmet verdiği müşterisine bilgi vermek zorunda. Bakalım göreceğiz nasıl olacak süreç. Btk üzerinden de şikayet oluşturdum. Yazarız her yere problem değil. Ne de olsa geriye kalan 20 saatte internet var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Turkent'e geçmek isteyen varsa şüphe duymadan geçebilir. Direk firmaların aknsiz fiyatlarına bakacak olursak çok karlı duruyor. 2018 temmuz ayından beri kullandım sadece 1 kere büyük sorunla karşılaştım onda da saha ekipleri gelip sorunu hallettiler. Bir eksiği varsa o da canlı destek hattının (canlı bir birey ile görüşemiyorsunuz) olmamasıdır. Destek kaydı açıp bekliyorsunuz cevap gelmesini. o kadar uzun sürmüyor gerçi. Ayrıca turknet kullanmaya başlayacak var ise eğer referansımı şuraya bırakayım. ref ile kayıt açana da, ref kodunun sahibine de 1 aylık hediye internet veriliyor bilginize. kazan kazan durumu yani. davet kodu: cmo95yu25ode bağlantı:https://turk.net/p/CMO95YU25ODE




  • evet saat 00:15 itibariyle düzelen ping süreleri ve www.google.com a ping testini tekrar yaptım
    Sorunlu saatlerdeki ve 00:15 itibariyle düzelen internetin farkı.Yok mu bunun sebebini açıklayacak bir yetkili?

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet1040 -- 16 Ocak 2019; 0:32:21 >




  • 
Sayfa: önceki 592593594595596
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.