Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (595. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
37. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 593594595596597
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sorun bende de var 3-4 gündür ama işin garip yani her ay yapıyor bunu bende neredeyse. Her ay en kötü her 1.5 ayda bir falan sizin gibi akşam 8 de başlıyor yavaşlama 12 gibi düzeliyor ve her seferinde aynı cevabı veriyorlar destek kayıtlarına sorun yok 16 mbit veriyoruz diye. Düzeltemezler ise değiştireceğim artık interneti yapacak bir şey yok.
  • bugun 16.01.2019 tarihinde başvuru yaptım belgelerin ise kargo ile gelmesini seçerek 30 tl ödedim fakat bana gelen mailde ups akrgo ile en yakın zamanda gödnerinin bana ulaşacağı yazarken sonra gelen msj da benden mng kargo ile belge gödnermem isteniyor yardım edermisiniz
  • @TurkNetDestek



    Merhaba TurkNet. Sizi arkadaşıma önerdim şuan pişman olmuş durumdayım. Arkadaşımın ping, indirme, yükleme sorunları mevcut ve akşam saatleri interneti daha kötü oluyormuş yani interneti stabil değil lütfen beni mahcup etmeyin yardımcı olun.



    Müşteri no: 1259841

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknete 7 Ocak 2019'da geçiş belgelerimi yolladım.Daha sonra TTNet aboneliğimi zor da olsa kendim iptal ettim. Ancak iptal işlemimi kendim sağladığım için Turknet sadece telefon hattımın geçişini yaptı internetimi açamadılar.Aradığım bütün müşteri hizmetleri temsilcileri farklı cevaplar verdiler.İlk aradığım bu başvuruyu iptal edip yeni başvuru yapmanız gerek dedi.sonra aradığım bu başvuruyu iptal etmenize gerek yok biz en yakın zamanda internetinizi açacağız dediler.Sonra yine aradım bunu kesinlikle iptal etmeniz gerekir biz size yeni belgeler yollayacağız onu bize göndereceksiniz o şekilde açacağız dediler.Sonra tam belgeleri yollarken tekrar aradım durum nedir diye bu sefer tekrar belgeleri yollamama gerek olmadığı zaten telefon hattımın geçişinin yapıldığı internet hattımın da geçişinin yapılacağı söylendi.
    Artık ne yapacağımı şaşırdım ve acilen internetimin açılması gerekiyor.
    Bu konuda bana çözüm sunmanızı bekliyorum.

    Mesut Kanat




  • S.a, internet sabahtan beri yok, ariza kaydi açtim, ama.. Direk musteri temsilcisi ile gorusebilecegim bir numara var mi. ? (Sesli yanit olmadin )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arkadaş olmasa çoktan sağlayıcıyı değiştirirdim. Derdimizi anlatıyoruz en azından :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • av.ak kullanıcısına yanıt
    Hangi arkadas ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • av.ak kullanıcısına yanıt
    Hangi arkadas ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada bizlere destek olan TurkNetDestek teşekkür ediyorum elinden geldiğince herkese yardımcı olmaya çalışıyor. Arızalarım için gerekli desteği sayesinde hemen aldım. Çözümlenmek üzere sıkıntım. Tekrardan teşekkür etmek istedim.
  • yusufziya Y kullanıcısına yanıt
    Selamlar, size yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası veya müşteri numarası PM üzerinden iletir misiniz?
  • turknet sorunum ile alakali hızlı erişimi ayrıca telefon ile bilgilendirme için destek ekibine ve sinan beye ayrıca teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunumu çözün artık yeter! Bir ay oldu yeter!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkkfear

    benimde 22216301 ve 22332040 destek kayıtlı işlemim 8 gündür beklemede. biri internet arıza kaydı diğeri telefon arıza kaydı. 8 gündür ne telefonumu kullanabiliyorum ne de internetimi.

    bu gidişle 2 yılı aşkın süredir sorunsuz kullandığım hizmeti sırf bu yüzden iptal etmek durumunda kalacağım.
    bu konu hakkında hâlâ bilgi verilmedi. bugün 11 gün oldu internet ve telefonumu kullanamıyorum. üstüne birde Ocak faturası çıktı ve son ödemesi 21'inde. 5 gün sonra 16 gün kullanamadığım internetin parasını da ödemek zorunda kalacağım sanırım. abonelik iptal işlemi yapsam o da 1 ay sürecek kesin. bu nasıl bir iştir anlamış değilim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi darkkfear -- 16 Ocak 2019; 18:20:55 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 ay boyunca türk Telekom dan geçiş bekledim ben Vodafone müşteri temsilcisiyim şuanda bütün ışıklarım yanıyor sayfa açamama sorunum var teknik bilgide durumum offline sanırım port aktif değil müşteri temsilcisinin 1 dk içerisinde yapabiliceği bir işlem fakat muhattap olucak kimse yok ivr üzerinden işlem saglatarak gelişme göremezsiniz hiçbir dönüş yok hiçbir geri bildirim yok biraz daha böyle devam ederse iptal edicem sizden ricam bu konuya el atın ben ne yapılması gerektiğini biliyorum bir dönüş sağlayın.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yaklaşık 1 aydır zaman zaman (3 gündür aralıksız böyle şuan) modeme internet gelmesine rağmen tarayıcıda ödenmemiş faturanız var sayfasına yönlendiriliyorum. Ama kullanıcı adi ve sifre girdiğimde ödenmemiş faturanız yok diyor ama yeni sayfa açtığımda yine aynı yere yönlendiriyorum. Bir çözümü var mıdır bunun?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar
    TTNET ADSL kullanmaktaydım.Arkadaşim sohbet arası dile getirmesi ile arayip müşteri temsilciyle konusup teknik bilgileri öğrendim.84 Ampbs kadar vdsl desteğini sunabilidiği söyleyen bayan arkadaş büyük sevinçle tekrar sordum oda evet 84mbps kadar hız alabilirsiniz diye söyledi,35mbps kadar 64 tl 100 mbps kadar su kadar diyip fiyat verdi.Bende arkadasından turktelekom aradım sordum vdsl geçmek istiyorum hızım ne olur,port varmıdır vs vs ttnet müşteri temsilciside aynı bilgileri verdi.87 mbps kadar hız alırsınız 90 metre santral uzakliğiniz port mevcut dedi.Arkasından Turknet ariyip aldim evrakları doldurdum yolladim.03.01.2019 yolladim ve 15.01.2019 hatimi aktif ettiklerini ve bilgileri verdiler vdsl modem aldim.Kurulum ile uğraşiyorum DNS var,İnternet yok aradim TURK.NET Arkadaşlari sordum Bana ADSL OLARAK Açildiği belirtiler ve hızım suan 14.560 mbps geliyor 12 mpbs görüyorum.Lakin VDSL Olayi desteklerime hiç bir cevap gelmedi.Anlamadiğim iş bu ben ali can diye aldim,ali cengiz cıktı.Neden böyle sorun oldu?
    Ne yapmam gerekiyor?
    299 TL VDSL Modem Aldım
    385 TL CEZA Ödeyeceğim.
    Ben bu işi nasil Hallederim ?
    destek no:22557959

    https://hizliresim.com/6ardX9
    https://hizliresim.com/V9PmMj
    https://hizliresim.com/MVomdk

    ============================================================================
    ADSL Training Status: Showtime
    Mode: ADSL2+ Annex A
    Traffic Type: ATM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 24 minutes
    ============================================================================
    ADSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 0.807 Mbps 14.467 Mbps
    Actual Net Data Rate: 0.797 Mbps 14.439 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    Total Attenuation: 12.1 dB 18.0 dB
    SNR Margin: 20.3 dB 8.1 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: 12.1 dBm 19.0 dBm
    Receive Power: 4.7 dBm 4.7 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Attainable Net Data Rate: 1.193 Mbps 14.472 Mbps
    ===========================================================================




  • Turknet pişmanlıktır türktelekomdan şaşmayın altyapı onların. Niye aknsiz internet kullanıyosunuz sanıyosunuz :) sizce tt buna izin verirmi?

    Akşam 8den sonra Turknetin vanalarını kısıyolar kendilerine yönlediriyorlar muhtemelen
  • Evet bugün de saşırtmadılar ve saat 20:15'te yine internet çöp oldu, pingler 170-200ms civarlarında.
    Destek kaydını açalı 8 gün oldu hala cevap yok. BRAVO! Buradan destek vermeye çalışan arkadaşta görmezden geliyor bunca insanın yaşadığı bu problemi. BRAVO!

    @TurkNetDestek
  • ALLAH BELANI VERSİN TURKNET ŞU AN VDSL ABONELİĞİMDE HIZIM 3 MBİT YER İSTANBUL BAKIRKÖY. TURKNET PİŞMANLIKTIR UZAK DURSUN FORUMDAKİ HERKES.
  • Merhaba, dün gece 22.00 sularından beri modemimde dsl ve internet ışıkları yanmasına rağmen interneti kullanamıyorum. Sitede destekte bulunan ilk yardım bilgilerini denedim fakat sonuca ulaşamadım. 2319045adsl

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 593594595596597
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.