Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (544. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir - 8 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.876
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
45. Sırada  bugün en iyi #13
Sayfa: önceki 542543544545546
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • alembizim kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal ettirdiğiniz hizmetinize ulaşabilmem için bana PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?
  • Yaklaşık 7 saat önce kesilen internet hala gelmedi, arıza kaydı bırakırken karşımda insan olmadığından ne neler olduğunu, ne de internetin ne zaman geleceğini sorabiliyorum. Buradaki Turknet destek yetkilisine sesleniyorum, bakın beyefendi ben 49 yaşında bir insanım, işim mimarlık firmalarına 3 boyutlu modelleme ve teknik resim hizmeti vermek. dolayısıyla emailime ulaşmak benim için hayati önem arzediyor. Siz kafanıza göre, önceden hiç haber vermeksizin benim her ay 30 günlük ücretini ödemiş olduğum internet hizmetini tam 1 mesai günü boyunca kesme lüksüne sahip olamazsınız, çünkü ben müşterilerime "bugün size söz vermiş olduğum hizmeti vermeyeceğim" deme lüksüne sahip değilim. Bilmem farkında mısınız bugün bana vermediğiniz hizmet yüzünden eşim ve iki çocuğumdan oluşan ailemin rızkıyla oynamaktasınız. Türkiyede iş yaptığım sektörde müşteri kazanmak çok zor ve kaybetmek sadece bir hataya bakıyor. Sanıyorum kullanıcıların tümünün interneti oyun veya film gibi keyfe keder şeylerden başka hiçbirşey için kullanmayan insanlar sanma yanlışındasınız.İstanbul'un göbeğinde bu kadar sık kopma ve hizmetin saatlerce kesilmesi durumunun hiçbir açıklaması olamaz. Büyük boyutlu data transferleri yaptığımdan dolayı Turknet'e geçmiştim ancak belli ki ciddiyetsiz ve sorumluluğunun farkında olmayan bir firmasınız. Maalesef yaşadığım zarar için elimden hiçbirşey gelmiyor bu mesajı yazma sebebim de Turknet'e geçmeyi düşünen diğer kullanıcıları başlarına neler gelebileceği hakkında uyarmak. Lütfen bana o "Öncelikle yaşamış olduğunuz problemden dolayı çok üzgünüz" klişesiyle başlayan hazır formatlı cevaplardan yazma zahmetine girmeyin.




  • teaser kullanıcısına yanıt
    işinizin ciddiyetini ön planda tutarak OP değiştirmeniz bence çok önemli.
    Hatta açıkça söyleyebilirim ki direk türk telekoma geçin.
    işiniz gereği farklı OP lardan hizmet almak sizin için zarar olur.
  • 12 saattir internet yok. Arıza kaydına hiç cevap yok. Daha bir hafta olmadı geçeli pişman ettiniz. Abone olurken 50 Mbps ye kadar destekliyor hattınız 35 Mbps kullanabilirsiniz dendi, geçiş yaptıktan sonra hız düşük diye destek kaydı oluşturduk alt yapınızın desteklediği 15 Mbps hızı almaktasınız diye cevap geldi. Başta böyle demediniz dedik cevap yok. 12 saattir internet yok yine cevap yok, arayan soran yok.
  • mrt2121 kullanıcısına yanıt
    Siz yanıt verdiğinizden beri kopma olmadı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • yapa yurt dışı çıkışları değişip duruyor, şu an cogentco üzerinden geliş ve gidiş var ve eskiye göre çok daha kötü dns sorguları ve sayfa yüklemeleri hissedilir derecede yavaşladı. pinglerde yükseldi.

    buradan yapa kullananlar traceroute atabilir ip adresinizi seçip go butonuna basın.https://ping.eu/traceroute/

    kalıcı mı, yoksa çalışma mı var? @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PowerPC -- 20 Kasım 2018; 18:55:7 >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    Bu degerler nasıl okunuyor arkadaşlar...TurkNet Destek Burada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt2121

    Hat değerlerini paylaşın bakalım sorun neden kaynaklanıyor.
    ne tür bir değer istiyorsunuz?
  • fakirpislik06 F kullanıcısına yanıt
    Modemde yazan hat değerlerinin görüntüsünü paylaşın.

    SNR

    Hat zayıflaması

    Hız değerleri vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaklaşık beş gündür internet bağlantım yok. DSL ışığı yanmıyor. Açtığım destek talebinde sorun çözüldü gerekli kontroller yapılıyor diye cevaplanmış. Benim DSL ışığım halen yanmıyor. Twitter'dan yazdım farklı tatmin edici bilgi verilmedi. Sorunumun masabaşından çözülemeyeceği aşikar. Ekip göndermek bu kadar mı zor yani? İşlemlerin bu kadar yavaş ilerlemesini sizin şirket ile bağdaştıramıyorum. İşlerim aksıyor çok fena mağdur oldum. En kısa zamanda çözün lütfen.

    Abone no: 985931



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi #Ramazan -- 21 Kasım 2018; 0:47:19 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • PowerPC kullanıcısına yanıt
    türknette bu aralar aşırı ping dalgalanması yaşıyorum evdeki kablolardan zannediyordum fakat herkezde genel bir sorun var heralde .yurdışı çıkışlarında bir sorunmu var ?
  • türknete defalarca söyleme rağmen son haftalarda sürekli ping sıkıntısı yaşıyorum bina kablolarını yenilememe rağmen hızda bir kayıp olmasada yurdışı çıkışları berbat ve aşırı ping var tahminimce ya portum değiştirildi yada genel olarak bir sıkıntı var fakat kümse bilgilendirmiyor . bu arada biraz araştırma yaptığımda hızlı mod benzeri terimler duydum böyle birşeye geçme imkanım varsa geçirebilirmisiniz yada bilgilendirirmisiniz . Abone no :3123274399
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt2121

    Modemde yazan hat değerlerinin görüntüsünü paylaşın.

    SNR

    Hat zayıflaması

    Hız değerleri vs.
    ============================================================================
    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 0 hour: 7 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 21.138 Mbps 60.033 Mbps
    Actual Net Data Rate: 21.104 Mbps 59.943 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 7.8 dB 8.0 dB
    Actual Delay: 8 ms 8 ms
    Transmit Power: 9.4 dBm 14.4 dBm
    Receive Power: -11.1 dBm -3.7 dBm
    Actual INP: 1.0 symbols 1.0 symbols
    Total Attenuation: 20.5 dB 18.2 dB
    Attainable Net Data Rate: 21.143 Mbps 60.180 Mbps
    ============================================================================
    VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
    Line Attenuation(dB): 7.0 30.4 45.3 N/A 16.3 39.8 58.2
    Signal Attenuation(dB): 7.0 29.9 44.6 N/A 16.3 39.8 58.2
    SNR Margin(dB): 7.8 7.8 7.8 N/A 8.0 8.0 8.0
    Transmit Power(dBm):- 4.4 5.8 6.5 N/A 12.5 7.7 6.0
    ============================================================================

    VDSL Counters

    Downstream Upstream
    Since Link time = 7 min 33 sec
    FEC: 695 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Latest 15 minutes time = 13 min 56 sec
    FEC: 5131 649
    CRC: 9388 9
    ES: 25 3
    SES: 20 0
    UAS: 25 25
    LOS: 10 0
    LOF: 9 0
    LOM: 0 0
    Previous 15 minutes time = 15 min 0 sec
    FEC: 11477 1146
    CRC: 10633 26
    ES: 26 4
    SES: 23 0
    UAS: 26 26
    LOS: 10 0
    LOF: 7 0
    LOM: 4 0
    Latest 1 day time = 6 hours 43 min 56 sec
    FEC: 330779 15973
    CRC: 106444 229
    ES: 314 27
    SES: 238 8
    UAS: 279 279
    LOS: 100 0
    LOF: 83 0
    LOM: 22 0
    Previous 1 day time = 0 sec
    FEC: 0 0
    CRC: 0 0
    ES: 0 0
    SES: 0 0
    UAS: 0 0
    LOS: 0 0
    LOF: 0 0
    LOM: 0 0
    Total time = 6 hours 43 min 56 sec
    FEC: 330779 15973
    CRC: 106444 229
    ES: 314 27
    SES: 238 8
    UAS: 279 279
    LOS: 100 0
    LOF: 83 0
    LOM: 22 0
    ============================================================================




  • fakirpislik06 F kullanıcısına yanıt
    Sizin kopma sorununuz yüksek hız kaynaklı. Yapa altyapısında olduğunuzdan TurkNet, hattınızın desteklediği max hızı (60 Mbps) vermiş ama buda hattın stabil çalışmasını etkilediği gözüküyor.

    SNR değeri 10 db nin altında. TurkNet"den hızı 5 - 6 Mbps düşürmesini talep edin. Hat stabil olacaktır.

    NOT: CRC ve FEC hataları var. Kabloları da kontrol edin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrt2121 -- 21 Kasım 2018; 4:46:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Hattım 7.20 mgbt hız alıyordu. 16 megabit hız için destek kayıtı oluşturduğumda Hattımı 4 megabite sabitlediler...gerekçesi ise hattımda altyapı sorunu varmış. En sağlıklı hız 4 megabitmiş...Ama destek talebi oluşturmadan önce ve Eski internet sağlayıcı firmada hizmet aldığım dönemde 7 megabit hızı sorunsuz kullanmiştım..Kontrol edermisiniz...Eski hızımı geri getirin bari...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lumb3rjack

    12 saattir internet yok. Arıza kaydına hiç cevap yok. Daha bir hafta olmadı geçeli pişman ettiniz. Abone olurken 50 Mbps ye kadar destekliyor hattınız 35 Mbps kullanabilirsiniz dendi, geçiş yaptıktan sonra hız düşük diye destek kaydı oluşturduk alt yapınızın desteklediği 15 Mbps hızı almaktasınız diye cevap geldi. Başta böyle demediniz dedik cevap yok. 12 saattir internet yok yine cevap yok, arayan soran yok.
    Aboneliği tamamlamadan önce defalarca arıyordunuz. Şimdi ses soluk yok hala bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lumb3rjack -- 21 Kasım 2018; 11:2:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mushishi

    @TurkNetDestek

    15 gün oldu hala hiç bir gelişme yok. Bir el atın artık.

    Alıntıları Göster
    İnternetsiz 16. Gün

    Hala birileri lütfedip arıza kayıtlarına geri dönüş yapacak diye bekliyoruz...

    @TurkNetDestek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, iptal ettirdiğiniz hizmetinize ulaşabilmem için bana PM üzerinden GSM numaranızı iletir misiniz?
    Gerekli bigileri ilettim ama bir bilgilendirme olmadı.Bankadan kontrol ediyorum hala 28,31 TL fatura var ve son ödeme tarihi 22.11.2018
  • Merhaba,
    Davet kodumla Turknet'li olan ve ilk iki faturasını (yeni abonelikte çıkan 2 faturadan bahsediyorum) ödemiş olan arkadaşım, "Ücretsiz Kullanım Haklarınız" kısmında görünmüyor. Hala "hizmeti açılmış ancak henüz faturalarını ödememiş olan" kısmında görünüyor. Bu sayfa ne zaman güncellenecek? Yardımcı olur musunuz?
    TurkNet Destek Burada

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 0ldskool kullanıcısına yanıt
    Aynı sorunu yaşıyorum,üye olan arkadaşım kendi referans kodu ile 2 arkadaşını üye yaptı ve onlar kendi online işlem menüsünde gözüküyor.Ayrıca tüm faturalarımı gecikme olmaksızın ödedim

    Sayın firma yetkilisi @TurkNetDestek Detayları PM yolu ile attım lütfen iletişime geçer misiniz
  • 
Sayfa: önceki 542543544545546
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.