Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (545. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.274
Cevap
307
Favori
874.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 aydır VDSL tip bağlantıya geçemedim her ay aynı şekilde kayıt açıyorum geri dönüş yok
    bana 35mbps hız verin yeterli ABONE NO: 1145092

    TurkNet Destek Burada
  • VDSL'e geçişim tamamlandı bugün.Bu değerlerle paket yükseltirsem ne kadar hız alabilirim?

    TurkNet Destek Burada
  • hsynolmz H kullanıcısına yanıt
    2-3 haftadır böyle her gün 18-24 arası internet yok denecek kadar az, bunların dışında 36mbit alıyor hattım. Turkcell bir tane akksiz kampanya paketi açıklamış, yıl sonuna doğru kampanyalar tam oturunca güzel bir firmaya geçiş yaparız.

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Decemst -- 21 Kasım 2018; 19:40:21 >
  • Merhaba Sayın yetkili, TurkNet Yapa için başvuru yaptım ve yaklaşık 20-25 gündür İnternetim bağlanmadı!! En son 2 gün önce sizin vesilenizle randevu alarak bağlantı yapmak için geldiler lakin başka birinin hattını mı bana tanımlamışlar yoksa benim hattımı mı başka birine tanımlamışlar dedi gelen yetkili tam olarak anlamadım ve arıza kaydı bırakıyorum dedi gitti! Konuyu size de pm ile arz ettim lakin sizden de bir dönüş olmadı 2 gündür!!

    Sayın yetkilim, artık bir ay olacak neredeyse! cidden sıkıldım ve bunaldım artık! Lütfen gereği ne ise yapılsın lütfen rica ediyorum!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mylove -- 21 Kasım 2018; 21:45:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizde geçtik turknete bakalım nasıl olacak muhtemelen gene aynı sorunlar olacak ttnette arayıp kızacağımız müşteri hizmetleri oluyordu turknette olmayacak gibi kota muhabbeti bitse daha güzel kampanyalar çıkar ama ulaştırma bakanı geri vites yapmaya başladı muallak konuşuyor kotayla ilgili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 0ldskool kullanıcısına yanıt
    ay başında güncelleniyor onlar ayın 1 inde öğleden sonra kontrol edin ;)
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tttnet ten türknet e geçiş yapmış bulunmaktayım. Aktivasyon ile ilgili sorun var denilip duruyor fakat tarafıma hâlâ ulaşılmış değil. Bu konuda destek bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atsız_74

    Tttnet ten türknet e geçiş yapmış bulunmaktayım. Aktivasyon ile ilgili sorun var denilip duruyor fakat tarafıma hâlâ ulaşılmış değil. Bu konuda destek bekliyorum.
    Aynı sorun bende de var, 20 gün oldu aktivasyonu yapamadılar, aradığımda bizden kaynaklı sorun olmuş sizi arayıp bilgilendiricez diyorlar, olacak mı olmayacakmı belli değil ben de daha aktivasyonu yapmadan başvurumu iptal edin diye yazdım bakalım ne olacak, anlaşılan battı bu firma konkordata yakın galiba, tavsiyem yavaş yavaş başka kanallara yönlenin.
  • Üç aydır sorunsuz kullandığım 75 mbit türk.net bağlantım dün sprun çıkarmaya başladı. Gün içinde 100 kere filan koptu. Bi ara türk.net şifresi yanlış dedi doğru olmasına rağmen. Bugün de sorun devam ediyor, sabahtan beri 20 kereye yakın koptu. Snr ayarıyla hızı düşürdüm, yine koptu. Arıza türk telekoma aktarıl ış, bakalım ne olacak. Ah süperonline, keşke yeni tarifelerin bok gibi olmasaydı.

    Arıza kayıt no 20773017

    @turknetdestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emre The Sorcerer -- 22 Kasım 2018; 12:26:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre The Sorcerer E kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, hizmetinizi detaylı olarak inceledim. Evet bir kopma sorununuz var. Bunu görebiliyorum. Kopma sorununuz birden fazla sebepten dolayı yaşanıyor olabilir. Bu durumu daha detaylı olarak incelettirebilmek için 20773017 numaralı destek kaydınızı takip edip durumu TT tarafına ilettik. TT tarafıda gerekli incelemeleri gerçekleştirdikten sonra bize bir geri dönüş yapacaktır. Bizde size bu bilgilere istinaden geri dönüş yapıyor olacağız. Sorunu kısa sürede bulup çözüme ulaştırmaya çalışacağız. Süreci bende takip edeceğim. İstediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • xafer12 kullanıcısına yanıt
    Atsız_74 kullanıcısına yanıt
    Selamlar, hizmetinizin başında yaşamış olduğunuz bu sorunlar nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Aktivasyon süreçlerinde bizim de elimizde olmayan bazı sebeplerden dolayı süreç uzayabiliyor. İsterseniz bana iletişim bilgilerinizi PM üzerinden iletin. Ben elimden geldiği kadar size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • Mylove kullanıcısına yanıt
    Selamlar, ben tekrar hattınızı kontrol ettiriyorum. TT tarafı hattınızı bağlarken bir hatalı işlem yaptı sanırım. Yardımcı olacağım.
  • Decemst kullanıcısına yanıt
    Selamlar, akşam yaşanılan bu performans sorunlarını aslında sadece bizim kullanıcılarımız yaşamıyor. Sizin bulunduğunuz bölgede bağlı olduğunuz santral dolanından hizmet alan tüm İSS kullanıcıları bu sorunları yaşıyor. Bunun sebebi ise akşam internet kullanımının yoğun olduğu prime-time zamanlarında bağlı olduğunuz santral dolapları bu hızları karşılayamıyor. Bu sebeple hızlar düşebiliyor.

    Bunu aslında şöyle de anlatabilirim;

    Akşam iş çıkışı köprü yoğunluğunu düşünelim. Öğlen saatlerinde hiç trafik derdi çekmeden köprüden geçebiliyorsunuz. Peki ya akşam? Akşam saatlerinde ise sekiz şeritlik bağlantı yolundan gelen araçlar köprüye yaklaştıklarında üç seritli yola giriyorlar. Sekiz şeritten gelen arabalar aynı anda üç şeride giremiyor. İster istemez yoğunluktan dolayı trafikte şişiyor.

    Sizin ve diğer İSS kullanıcılarının yaşadığı asıl sorun bu. Tabii bu sorunlar bölge bölge farklılaşıyor. Genel bir şey değil. Bulunduğunuz bölgenin internet kullanımı ile alakalı bir durum.




  • @TurkNetDestek Destek kardeş 17 gün oldu dsl ışığına hasretiz.

    Arkadaşı ikna ettim bugün yarın iptal faksını çekecek artık vakit bulduğunda. Abone elden gidiyor, yetiş.

    Aslında acele ediyor yahu. Altı üstü faturasını peşin peşin kesip 17 gün internet verememişsin. İnsan 17 gün hizmet alamadığı için aboneliği iptal eder mi hiç ya?
  • 4262141185

    Abone numarası bu bir hafta önce 30 Mbit download 2 mbit upload aldığım bağlantıda son zamanda 16-0.4 aldığım için arıza kaydı oluşturdum 15 kasımda halledildi diye mail geldi eve geldim internet yok bir haftadır hala yok yazmadığım yer kalmadı elli defa arıza kaydını güncelledim yazdım ama maalesef sabrımın son noktasındayım. Ne yapacaksınız merak ediyorum arıza no 20699759 16 kasımda saha ekipleri fiziksel bağlantı kurdu yazmışsınız ama haşa DSL sabitlenmiyor. Gerçekten çok sinirliyim size bir ulaşabilsem neler söylerdim ama olmuyor işte



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_deutsch -- 22 Kasım 2018; 17:36:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MERHABALAR BEN ORTALAMA 7-8 AYDIR TURKNET KULLANIYORUM. AMA SON 2 AYDIR 32 MEGABİT OLAN HIZIM 7 MEGABİTE DÜŞÜRÜLDÜ. VE ÇOK DÜŞÜK KALIYOR. TEKRAR HIZIMIN 32 MEGABİTE ÇIKARTILMASINI VE SORUN NE İSE DÜZELTİLMESİNİ İSTİYORUM.

    TurkNet Destek Burada TurkNet Destek Burada


    @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umuttyalcnkaya -- 23 Kasım 2018; 21:51:47 >




  • hızımı 100mbit yapmayı düşünüyorum fakat bu değerler ile 100mbit hızı kesintisiz alabilir miyim çözemedim, yorumlarınızı bekliyorum

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 20 hours: 2 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 4.154 Mbps 90.239 Mbps
    Actual Net Data Rate: 4.095 Mbps 90.109 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 35.8 dB 18.5 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: - 5.6 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -5.5 dBm 7.0 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.4 dB 7.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 45.804 Mbps 121.316 Mbps
    ============================================================================
    VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
    Line Attenuation(dB): 2.4 29.6 12.0 N/A 5.7 16.1 25.4
    Signal Attenuation(dB): N/A N/A 13.5 N/A 5.7 16.0 25.4
    SNR Margin(dB): N/A 35.8 0.0 N/A 18.6 18.6 18.5
    Transmit Power(dBm): N/A -14.9 - 5.6 N/A 12.6 7.3 6.9




  • quote:

    Orijinalden alıntı: losthell

    hızımı 100mbit yapmayı düşünüyorum fakat bu değerler ile 100mbit hızı kesintisiz alabilir miyim çözemedim, yorumlarınızı bekliyorum

    VDSL Training Status: Showtime
    Mode: VDSL2 Annex B
    VDSL Profile: Profile 17a
    Traffic Type: PTM Mode
    Link Uptime: 0 day: 20 hours: 2 minutes
    ============================================================================
    VDSL Port Details Upstream Downstream
    Line Rate: 4.154 Mbps 90.239 Mbps
    Actual Net Data Rate: 4.095 Mbps 90.109 Mbps
    Trellis Coding: ON ON
    SNR Margin: 35.8 dB 18.5 dB
    Actual Delay: 0 ms 0 ms
    Transmit Power: - 5.6 dBm 14.5 dBm
    Receive Power: -5.5 dBm 7.0 dBm
    Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
    Total Attenuation: 0.4 dB 7.5 dB
    Attainable Net Data Rate: 45.804 Mbps 121.316 Mbps
    ============================================================================
    VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
    Line Attenuation(dB): 2.4 29.6 12.0 N/A 5.7 16.1 25.4
    Signal Attenuation(dB): N/A N/A 13.5 N/A 5.7 16.0 25.4
    SNR Margin(dB): N/A 35.8 0.0 N/A 18.6 18.6 18.5
    Transmit Power(dBm): N/A -14.9 - 5.6 N/A 12.6 7.3 6.9
    benmi yanlış görüyorum zaten hızınız 90mbps daha üstü çalışmaz.




  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    karşi dairemde kuzenim superonline 8mbit adsl türk telekom altyapisi uzerinden kullanıyor,bende sorun baslayinca acaba onlarda da oluyor mu diye kontrol ettim alakası yok.Bu sorun tamamen turknetin kapasite yetersizligi,gerekli yatirimlari yapmiyosunuz daha geçen erzurumdaki trafigi gayrettepe uzerine cektiniz iyi mi oldu sizce? gayrettepe noktasina dolduruyosunuz milleti sonra o cihaz bant genisligini dusuruyor sonrasinda hiz dusuyor ping ve siz bunu normal karsiliyorsunuz.Trafiği azaltmak için yeni yönlendirme noktalari oluşturacaginiza iyice yumrugunuzu sıkıyorsunuz aman hava kacicak diye korkuyorsunuz.5 ekimde soylediginiz cihazlar 1ay 17 gun oldu halen gelmedi mi? neden duzelmiyor bu sorunlar?sinan bey pingleri daha iyi hale getirebiliriz demedi mi sizde orda değilmiydiniz ? bir dediginiz ikincisini tutmuyor,surekli reklam yapiyorsunuz fazla para yaziyor diye musteri hizmetlerini kapatiyosunuz birazda turknet olarak sunucularinizi iyileştirme/bakım calismasina soksanız bu sorunlarin hicbiri yasanmayacak.Turk telekom un kalitesizliginden zaten bahsetmiyorum bile yillardir aldigi parayi sadece yiyen bir firma siz bari yapmayın bunu bi farkiniz olsun şu fark sadece akn yi kaldirdik olmasin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasbugAtaturk -- 22 Kasım 2018; 22:13:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 543544545546547
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.