Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (546. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.325
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 544545546547548
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xafer12 kullanıcısına yanıt
    Şimdi dikkat ettim, bu değerlere göre hızım 90mbit mi oluyor yani, en yüksek 70-75mbit arası görüyorum, yeni yaptığım testin linkini kopyalıyorum, o zaman şunu merak ediyorum neden 90mbit alamıyorum

    https://turknet.speedtestcustom.com/result/a8f60380-ee8b-11e8-86ad-8bb3efecc30a



    ayrıca aşağıdaki değer asıl alabileceğim hızı temsil etmiyor mu?

    Attainable Net Data Rate: 45.804 Mbps 121.316 Mbps




  • arkadaşını getir ve taahhüt yok kampanyaları 30.11.2018 de sona erecek yazıyor. Süre uzatımı olacak mı?
  • Merhaba, altyapımi kontrol etmeniz için, mesaj gonderdim.Bakabikir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • losthell kullanıcısına yanıt
    bu mesaj silindi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0EF48BDE1 -- 18 Temmuz 2020; 15:26:33 >
  • Sakın arıza kaydı açayım demeyin 20 mbit e düştü diye açtım 15 gündür internet yok evde hala arıza kaydına dönüş bekliyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scream_deutsch -- 23 Kasım 2018; 9:39:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kota konunuzda böyle bir mesaj paylaşmıştım ama cevap verilmemiş. Sizden veya aktif Turknet kullanan arkadaşlardan yorumları alabilir miyim.

    https://forum.donanimhaber.com/turknet-te-2017-eylul-den-beri-akn-yok-kota-yok-bundan-sonra-da-olmayacak--135753270-12#135783538
  • İlk zamanlar gayet iyidi 9-11 mb arası hız alıyordum hiç problem yoktu fakat ondan sonra olanlar oldu 3-4 aydır hızım rezalet arada sırada internet kopmaları yaşıyorum üstelik uzun süreli kopmalar neyse bu internet kopmasını çözüldü galiba ama hızım cidden hala düzelmedi 1-4 mb arası genelde 2 mb olaram gözükmekte hız testinde artık bıktım ilgilenende yok zaten böyle giderse iptali vericem uğraşılmaz bunlarla. 20759598 Destek kaydım belki bakar uğraşırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanın artık şuna eminim. TÜm çalışanlar TURKNET'i sabote ediyor. Bunun başka bir izahı da Turknet müşteri hizmetlerinin yazılan/söylenenleri anlama konusunda sıkıntıları var.
    "100 mbite kadar 64 lira" diye heryerde ilan varsa bana neden 75 mbit hızı 79,90 liradan teklif olarrak sunuyorsunuz diye mesaj attım.
    Gelen cevap: paketiniz 79,90 lira karşılığında 75 mbite geçirilmiştir oldu. Hız ise 30mbitlerden bir kere bile yukarı çıkmadı.
    Bir ay boyunca bunun kavgasını ettim. 30 Ekimde problem düzeldi. Paketiniz 64 liraya geri döndürüldü mesajı geldi.
    bir ay boyunca taahhüt edilen hızı almadan 79,90 lira fatura ödedim. Neyse haram zıkkım olsun diyerek geçiştirdim.

    Sonra ne oldu, Kasım faturam 69,90 lira geldi.
    Detaylara baktığımda 79,90 liralık paket üzerinden 10 lira indirimle 69,90 lira olduğunu gördüm.

    Mesaj atıyorum, bir problem yok, bu fark ücretidir diyorlar.

    30 Ekimde 64 liraya paket dönüyorsa, 1 kasım itibari ile kesilen faturanın 64 lira olması gerekmez mi?

    İnsanlarla resmen dalga geçiliyor ve firma çalışanları kesinlikle şirketi sabote ediyor. buna emin oldum artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scream_deutsch

    Sakın arıza kaydı açayım demeyin 20 mbit e düştü diye açtım 15 gündür internet yok evde hala arıza kaydına dönüş bekliyoruz.
    Diyorum ya sizin söyleminizden, "ben artık kullanmak istemiyorum, interneti kapatın" diye algılamışlar. Çeviri hatası diyelim. Adamların normal algıladığı birşey yok malesef.
  • losthell kullanıcısına yanıt
    Test yaparken senden başkasının modeme bağlı olmadığına emin olunuz 2. İse birde kablolu bağlantı ile deneyiniz 3.test yaparken karşı sunucuları değiştirerek yapınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wellman W kullanıcısına yanıt
    şimdi benim hızım 90mbit değil mi, 75mbit ise zaten 72mbit alıyorum sorun yok

    eğer 90 ise, modem lan'dan bağlı zaten ve 2.bir cihaz bağlı değil test yaparken, sadece sunucuyu değiştirip tekrar test edeceğim bugün, değerleri paylaşırım.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gece 5 saattir kesilmiyor diye destek kaydını kapatmışlar. Türk telekom 24 saat daha deneyin dönüş yapın demişti. Ben de türk.net'i kapatmaya karar verdim. Tabi ki size ilginiz için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 29 Ağustos'ta vefattan dolayı iptal talebi yaptım. 4 Eylül'de kapattınız. 1 Eylül'de yeni fatura kestiniz. Defalarca aradım o 4 günlük ücretin tespit edilip tarafıma bildirileceği, onun ödenmesinin ardından konunun kapanacağı tarafıma söylendi. 4 günlük ücret tarafıma bildirilmedi. Bir de üzerine yasal takibe alınmıştır, fatura ödemediğiniz için kapatıyoruz diye mesaj attınız. Bir daha aradım ne oluyor diye. Yine mesaj geldi: Fatura ödenmedi kapattık ödeyin vb diye. YAHU KARDEŞİM VEFATTAN DOLAYI KAPATTIM BANA FATURA ÖDENMEDİĞİ İÇİN KAPANDI DİYİP PARA İSTEDİNİZ. Gittim 63 küsür liralık faturayı ödedim. Boğazınıza dizilsin!!

    YAHU SİZ NE REZİL BİR FİRMASINIZ YAHU?

    BU FİRMADAN KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE UZAK DURUN. AHLAK SIFIR HIRSIZLIK DİZ BOYU!!
  • ramaray R kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine başvurun. Paranızı onlara bırakmayın. Herşey anlattığınız gibiyse paranızı geri alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar, tabi sadece bölgedeki saha dolabından olacak diye bir şey yok. Bizim network sistemimizin de yoğunlaştığı zamanlar oluyor. Biz SSG ve BNG'lere yatırım yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz. Sizin sorununuzu şuan çözmüyor ama Adsl'in zaten çalışma mantığı bu şekilde. Hızım hiç düşmesin olamıyor. "e kadar" mantığı maalesef bu paylaşımdan geçiyor. Diyelim ki tüm her yerde hiç darboğaz olmayacak şekilde yatırımlarımızı yaptık. Bu zaten Adsl olmaz. O hizmet artık metro ethernet tarzında kurumsal hizmete dönüşür. O hizmetlerde TurkNet kurumsalda var ama fiyatlar tabi ki çok yüksek. (en akıllı fiyat bizim olsa da).

    Evet karşı komşunuzda bu sorun olmamasının sebebi söylediğiniz gibi o firmanın bağlı bulunduğu cihazlarda o saatlerde yoğunluk olmamasından veya o bölgede olması gerekenden az müşteri olmasından gibi bir çok sebepten olabilir. O veya diğer firmalarında bir çok bölgede aynı sorunu yaşayan müşterileri olduğu gibi bizimde hiç bir saatte darboğaza girmeyen bölgelerimiz var.

    Tabi bu o yoğun saatlerde hiç internete giremeyeceksiniz demek değil. Sadece hızınız yoğunluğa bağlı düşecek demek. Bununda kabul edilebilir boyutları var. Diyelim ki VAE de 5 Mbps görüyorsunuz o saatlerde, bu biz oraya yeni bir yatırım yapana kadar kabul edilebilir bir hız. HD videolar 4 Mbps hıza ihtiyaç duyuyor. 4K bir video 8 Mbps bir hıza ihtiyaç duyuyor. Aslında bireysel bir kullanıcının yinede ihtiyacını karşılayacak hızlar bizim kabul edilebilir dediğimiz hızlar. ADSL'deki bu paylaşımlı hizmet mantığının getirdiği durum budur. Tercih ettiğimiz hizmet DSL (ADSL veya Vdsl fark etmez) ise bu paylaşım öyle veya böyle hayatımızda olacak.




  • Emre The Sorcerer E kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sizin için buradan elimden geldiği kadar yardımcı olmaya çalıştım. İsterseniz son bir kez daha bir destek kaydı oluşturun. Destek kaydınızın içerisine de bu bilgileri ekleyin (sorunun sabah saatlerinde incelenmesini istiyorum) ve bana özelden destek kaydınızın numarasını iletin. Ben tekrar ilgileneyim. Sizi kaybetmek istemeyiz.
  • mushishi kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, PM üzerinden size yazdım. Durumun aciliyetini arkadaşlarıma ilettim. Takip ediyorum.
  • scream_deutsch S kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, şuan yaşamış olduğunuz bir sorun olmaması gerekiyor. Ben öğlen saatlerinde hizmetinizi kontrol ettirdim ve arkadaşlarıma gerekli işlemleri gerçekleştirdim. Tekrar bir kontrol edip bana PM üzerinden bilgi verir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    sözleşmede 35mbit e kadar diyorsunuz ben zaten 33 alıyorum.belirli saatler arasında sizin(turknet'in)sunucu sorunlarindan dolayı benim hızım 3-4mbit e düşüyorsa ve ben " parçalı internet hizmeti alıyorsam siz de bu sorunu çözmüyorsanız bu normalde suç.BTK tarafından şikayetimi iletirim sizde bunu düzeltmekle yükümlüsünüz kalite yönetimi şartlarında çünkü hızım da %90 kayıp oluyor.Sözleşmede xx mbit e kadar ifadeniz var evet doğru ama yoğunlukten dolayı hızınızda %90 lara varan kayıplar yaşanabilir yazmıyor ama ben ayrıca 35mbit vdsl hizmeti alıyorum sizin dediginiz 8-9 gibi değerler adsl hizmetine giriyor.Vdsl transmisyon tipinde adsl hizi vercekseniz ne anlamı kaliyor ki?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BasbugAtaturk -- 23 Kasım 2018; 17:36:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Ayrıca xx mbit e kadar mantığı belirli saatlerde hız düşmesi mantığını içermez tamamen yanlışsınız bu konuda.Onun mantığı altyapınız ne kadar destekliyorsa o kadar verebiliriz ve benim altyapım 95mbit e kadar destekliyor paketim 35mbit çok yüksek hızlara gerek duymuyorum.Yani bana 4-5-6-7-8 mbitlere düşmesi normaldir diyemezsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 544545546547548
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.