Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (53. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Senex64 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 9 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
39.321
Cevap
307
Favori
875.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BAT007 B kullanıcısına yanıt
    İss değişikliği ile ilgili bir kısıtlama yok. Eski firmaya 90 günden önce dönerseniz kampanyalardan yararlanamıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 15 Kasım 2017; 10:39:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09kezman09

    Dün akşam Türknet Müşteri Hizmetleri tarafından arandım bugün için saat 10.00 için uygunsanız ekip yollanacağı bilgisini verdi.Uygun olduğumuzu söyledim ve saat tam 09.50 de dedikleri ekip geldi.Çok şükür şuanda internete bağlanabiliyorum.Cumartesi günü saat 13.55 ten beri süren çilem bitmiş oldu.


    Gelen ekip ne yaptı merak ettim? Benimde p.tesi sabahi internet gitti hala sorun cozulmedi. Iptal dilekce gonderdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanların Türknetten şikayetçi olmaları konusu herhangi bir a arızası çıktığında bu arızanın saatler mertebesinde çözülmesi gerekirken günler bazen haftalar alması.Müşteri hizmetleri temsilcilerinin olmaması zaten büyük bir eksiklik.Önceden en azından karşımızda insan vardı derdimizi söyleyebiliyorduk.Şimdi derdimi söyleyebilmek için faks yolluyorum sorunun kaynağını tahmin edip şunu yapın diye faks gönderip sorunu çözemeyecekseniz bilgim olsun başka ISS lere geçeyim dedim hemen akşamında geri dönüş yapıp sabah 10 a ekip gelecek dediler.Demekki isteyince yapıyorlar.Yüksek hız Sınırsız AKK bunlar elbette önemli ve güzel şeyler ama ufacık bir sorun bile günlerce çözülemezse insanlar ayda + 30 lira daha fazla verir tahahhütlü müşteri hizmetleri olan Telekoma geçerim diye düşünüyor ki gayet normal şey.
  • Turk.net online islemlerden kayit birakiyoruz, caldirip kapatiyolar saka mi bu ha? Boyle hizmet anlayisi mi olur 10gundur dogru durust internet kullanamiyoruz
  • Manisa sorunu cozuldu mu ? Gece 1.30 civarinda hala yoktu sabah ise gitmeden baktigimda var gibiydi ama acaba su an durum ne?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 15 Kasım 2017; 10:55:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BAT007


    quote:

    Orijinalden alıntı: 09kezman09

    Dün akşam Türknet Müşteri Hizmetleri tarafından arandım bugün için saat 10.00 için uygunsanız ekip yollanacağı bilgisini verdi.Uygun olduğumuzu söyledim ve saat tam 09.50 de dedikleri ekip geldi.Çok şükür şuanda internete bağlanabiliyorum.Cumartesi günü saat 13.55 ten beri süren çilem bitmiş oldu.


    Gelen ekip ne yaptı merak ettim? Benimde p.tesi sabahi internet gitti hala sorun cozulmedi. Iptal dilekce gonderdim.

    Gelen ekip sokaktaki ankastraden bizim telefon kablosunu buldu sinyal alamadı sonra kabloları başka bir uca taktı birde kablolar tek ayak üzerine bağlıymış evin girişinde sokaktan gelen kabloyu turuncu beyazdan yeşil beyaza aktardı evin içine girip modeme ve telefona gelen kabloyuda biraz kısaltıp oradada yeşil beyaza taktı sonra telefon ve internet sinyalim gelmiş oldu.Çok saolsunlar iyi ilgilendiler.




  • Bir kere olsun cevap verin ya.



    Ankastreye gelip kabloyu çektiniz ben onu kendim bağlayarak hatta problem yaşamayayım diye iç tesittan feğil bina dışından kendim tertemiz kablo çektim modeme taktım ama internet yok zaten onlinr işlemlerde aktivasyon tamamlanmamış gözüküyor. Artık şu internetimi açın sinyal gelsin intahar edicem az kaldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OturanKuş -- 15 Kasım 2017; 10:56:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuroxy

    Manisa sorunu cozuldu mu ? Gece 1.30 civarinda hala yoktu sabah ise gitmeden baktigimda var gibiydi ama acaba su an durum ne?

    sabah baktığımda çalışıyordu ama uzun bakamadım.
  • TurkNet Destek Burada

    Merhabalar @TurkNetDestek

    1-Adsl hattımda yaşadığım kopmalar nedeni ile 16 mpps olan hızımı 12 mbps ye düşürmek için destek talebi açtım fakat hızımı 4mbps ye düşürmüşler. Daha sonra kayıtlarda güncelleme yapmama rağmen bağlantı hızımı 12 mbps ye güncellemediler. Hızımın 12 mbps ye yükseltilmesini sağlayabilir misiniz.

    2-Yukarıda modem değerlerine bakıldığında hattım 16 mbps yi desteklemesine rağmen (Aynı şekilde sizin sizteminizde de bu böyle) adsl de kesinti yaşamamın nedeni ne olabilir?
    Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09kezman09


    quote:

    Orijinalden alıntı: BAT007


    quote:

    Orijinalden alıntı: 09kezman09

    Dün akşam Türknet Müşteri Hizmetleri tarafından arandım bugün için saat 10.00 için uygunsanız ekip yollanacağı bilgisini verdi.Uygun olduğumuzu söyledim ve saat tam 09.50 de dedikleri ekip geldi.Çok şükür şuanda internete bağlanabiliyorum.Cumartesi günü saat 13.55 ten beri süren çilem bitmiş oldu.


    Gelen ekip ne yaptı merak ettim? Benimde p.tesi sabahi internet gitti hala sorun cozulmedi. Iptal dilekce gonderdim.

    Gelen ekip sokaktaki ankastraden bizim telefon kablosunu buldu sinyal alamadı sonra kabloları başka bir uca taktı birde kablolar tek ayak üzerine bağlıymış evin girişinde sokaktan gelen kabloyu turuncu beyazdan yeşil beyaza aktardı evin içine girip modeme ve telefona gelen kabloyuda biraz kısaltıp oradada yeşil beyaza taktı sonra telefon ve internet sinyalim gelmiş oldu.Çok saolsunlar iyi ilgilendiler.



    Ben 15 gun once vodafone da iken sorunsuz kullaniyordum. 2.5 senelik aboneligi sonlandirdim bunlar icin ve 170 tl cayma bedeli çıktı. 6 gun turknet kullandim ve p.tesi sabahi baglanti gitti. Ankastrede vs de sorun yoktu noldu geldiler yeni hatmi cektiler naptilar bilmiyorum. Iptal faksi cektim sabah arayan yok. Cok beceriksiz bir teknik destekleri var. Bu cagda gunlerce suren internet kesintisi kabul edilemez. Akn 100 gb olan dsmarta gececegim. Akn olsun da internetim olsun boyle rezil hizmet yok. 14 gun icinde kosulsuz cezasiz cayma hakkimi kullaniyorum fatura da kesemeyecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • manisadan kaç kişi var yahu burada. Bende manisadaım karaköy arkadaş akşam fıtık etti beni internet gitti modem bozuldu sandım.
  • Nuroxy kullanıcısına yanıt
    Sabah internet bağlantısı gelmişti ama şuan durum nedir bilmiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Buyukbaba kullanıcısına yanıt
    Bende Manisa Akhisarlıyım şuan evdeyim internet normal aynı şey bir gün önce de benim başıma geldi gece 3 te gitti 4 e kadar gelmedi yattım sabah kalktığımda gelmişti. Bu akşam ne olur acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • turkneti iptal etmek için gerekli fax no ve dilekçe formatı vs. öğrenebilir miyim?

    iptal sebebim peşinen burada sormayın lütfen
    https://forum.donanimhaber.com/15-gunluk-hizmetin-yarisi-yok--129885245#129890110
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScRaFt

    Turk.net online islemlerden kayit birakiyoruz, caldirip kapatiyolar saka mi bu ha? Boyle hizmet anlayisi mi olur 10gundur dogru durust internet kullanamiyoruz

    Hocam böyle tiğniyetsiz bir firma işte ben kurtuldum şükür .

    ancak sen kaydı oluştururken 2. ekip seni araması gerekir bu şahıslar telefonu 1 kere çaldırıp kapatır tık diye mesaj gelir arızanın giderilmiştir diye kendileri çalıp kendileri oynar yani sadece para almaya odaklı firma

    o kadar basit bir firma ki 2 fatura kitlesek her müşteriye yeter diyen bir firma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sakın inanma bosuna Vdsl modem de alma bana da aynı şeyi dediler sirf Vdsl icin VodafoneNet 'i bıraktım. TurkNet'e inandim gittim 200 liraya modem aldim 15 gündür uğraşıyorum destek kayıtları, şikayetler, onlarca mesaj 15 gundur beni oyaliyorlar. Sinyaliniz 1-2 gune açılır, başvurduk onay bekliyoruz diye. Bugun bi sms atmışlar Allah razi olsun. Bos port yok Vdsl değil adsl hizmeti vericez size diyor mesajda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kehanist


    quote:

    Orijinalden alıntı: ScRaFt

    Turk.net online islemlerden kayit birakiyoruz, caldirip kapatiyolar saka mi bu ha? Boyle hizmet anlayisi mi olur 10gundur dogru durust internet kullanamiyoruz

    Hocam böyle tiğniyetsiz bir firma işte ben kurtuldum şükür .

    ancak sen kaydı oluştururken 2. ekip seni araması gerekir bu şahıslar telefonu 1 kere çaldırıp kapatır tık diye mesaj gelir arızanın giderilmiştir diye kendileri çalıp kendileri oynar yani sadece para almaya odaklı firma

    o kadar basit bir firma ki 2 fatura kitlesek her müşteriye yeter diyen bir firma

    Size katılıyorum.
    2 yıldır sorrunsuz kullanıyorum neredeyse ve ilk sorunda kendıme muhattap bulamadım.




  • MRYGZ kullanıcısına yanıt
    ilgin için teşekkür ederim ama ben zaten 2 yıldır kullanıyorum Turknet'i ve çok memnunum açıkçası.
    Yeni abone olacak arkadaşımın binasında da diğer arkadaşımda kullanıyor. 45 mbit sorunsuz kullanıyor sorun yaşanacağını düşünmüyorum.
  • Gerçekten merak ediyorum, bu konu veya diğer konularda konuyu açan elemandan yardım alabilen bir kişi çıktı mı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brktmr -- 15 Kasım 2017; 13:34:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kehanist kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım ekte iptal dilekçesini bulabilirsin.
    Herkes indirip kendince bir şeyler yazıp, bilgileri doldurup faksı çekebilir.
    T.Faks No: 0 212 216 55 60


    Turknet iptal dilekçesi
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.