Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (51. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.286
Cevap
307
Favori
874.971
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Açtığım destek kayıtları problem yok diye kapatılıyor kaç seferdir, şu olduğum alanın kapasitesini arttırın artık bıktım yoruldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 haftadır hattım aktif olmadı.size pm attım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, merak edenler için buralardayım . Bir sorun yaşamanız durumunda PM üzerinden de bana ulaşabilirsiniz. Bu arada eğer buralarda yoksam PM tarafı ile ilgileniyorum. PM tarafında yoksam forum tarafı ile ilgileniyorum. Yanii haftanın beş günü size yardımcı olabilmek için buralardayım . Tüm kullanıcılarımıza iyi günler diliyorum.

    Manisa da genel bir sorun mu var internet birden gitti. Modemde internet ışığı kırmızı yanmaya başladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emurat E kullanıcısına yanıt
    Ben de manisadayim bir kere kesildi geldi simdi internet ve dsl yaniyor ama baglanti yok.

    Edit: İnternet isigi da gitti sadece dsl yaniyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuroxy -- 14 Kasım 2017; 21:18:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nuroxy

    Ben de manisadayim bir kere kesildi geldi simdi internet ve dsl yaniyor ama baglanti yok.

    Edit: İnternet isigi da gitti sadece dsl yaniyor.

    Bende de aynısı hocam. İnternet ışığı kırmızı yanmaya başladı ve internet yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abone Numarası : 2366125976
    939956(Musteri No)

    Degerli Musterimiz, ariza kaydinizin incelenmesi sonucunda internet erisiminizde teknik bir sorun bulunmamistir. Bilgisayar ve modem baglantilarinizi kontrol ettirmenizi rica ederiz. Ariza kayitlarinizi http://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden de takip edebilirsiniz. B001

    YEMİNLE KENDİMİ ZOR TUTUYORUM KÜFÜR ETMEMEK İÇİN.
    dalga geçiyorlar resmen.

    modemim yeni kablom sıfır cat6 ekim yok.sırf bunların yalanını ortaya çıkarmak için telekomdaki arkadaşı bile getirdim baktırdım.oda abi sende hiçbir sıkınt yok dedi.
    OKADAR CAHİLLER VEYA SALLAMIYORLAR BİZLERİ.
    SORUNUM dün gece turknet hariç hiçbir siteye girmiyor diye arıza kaydı attım bana böyle msj atmışlar utanmadan.
    gece adsl ışığı kırmızıda takılı kalıyor modeme baktığımda herşey normal ama kırmızı adsl ışığı sabit.
    daha sonra normal haline döndü ve modemde yine herşey aynı ama turket hariç bir yere girmiyor diyorum CAHİL herifler bana sorunu bendeymiş gibi gösterecekler akıllılarya.
    15 senedir bilgisayar işindeyim neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum.
    SIRF BUNLARIN YÜZÜNDEN MODEME KADAR GİDEN KABLOYU YENİLEDİM MODEMİ YENİ ALDIM.AMA YİNE 50 MBİT HIZI VEREMEDİ REZİLLER.
    artık 50 den vaz geçtim adam gibi internet versinler yeter.
    tekrar arıza kaydı oluşturdum bakalım.
    yine aynı msj ı atarlarsa böyle rezil bir firmayla dahada uğraşılmaz.

    KİMSEYE TAVSİYE ETMİYORUM.
    BÜTÜN FORUMLARDA ÜYELİĞİMİN OLDUĞU HER YERDEDE YAŞADIĞIM SIKINTILARI PAYLAŞICAM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Team NINJA -- 14 Kasım 2017; 21:56:40 >




  • 15156948
    10.11.2017 23:21:58
    İnterneti kullanamıyorum.
    Geliyor gidiyor. Geliyor gidiyor

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Khiron

    Degerli musterimiz, 15153077 nolu internet ariza kaydiniz olusturuldu. Konuyla ilgili calismalara basladik, lutfen arizaniz giderilene kadar modeminizi acik birakiniz. Arizanizihttp://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden Kullanici adi: xxx, Sifre: yyy ile 7/24 kolayca takip edebilirsiniz. B001

    Her hafta en az bir kere şikayet oluşturmak zorunda bırakıyorsunuz. Alternatifiniz de ttnet o da sizden beter zaten.

    @TurkNetDestek ne kadar güzel destek veriyorsunuz ya gözlerim yaşardı

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • emurat E kullanıcısına yanıt
    Bende de ayni. Manisada problem var demek ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yayın yapıyorum ancak gerekli upload'ı alamıyorum önceden 3.30-3.50 civarı upload alırken şuan 1.60-1.70



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubilaybagci -- 14 Kasım 2017; 22:26:36 >
  • Buyukbaba kullanıcısına yanıt
    Bende akhisardayım bendede yok internet şuan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Liquido02 kullanıcısına yanıt
    Bende akhisardayım internet yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TRBerk98 kullanıcısına yanıt
    Büyük bir sorun mu var acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRYGZ

    Destek talebi kısmından yazdım ama dalga geçer aradan 5 gün geçtikten sonra, sorunun benden kaynaklı olduğunu belirten bir ses kaydı ile tarafıma dönüş yaptınız. Sakin kalmaya çalışarak tekrar yazıyorum.

    Tarafınızla henüz abone olmadan yaptığım görüşmeler neticesinde bana 35 megabit (en kötü 30) hız alabileceğimi ve saha dolabında boş VDSL portunun olduğunu ayrıca bulunduğum konumun yakın zaman planlamanız dahilinde olduğunu söyleyip YAPA teknolojisi ile daha yüksek hız bile alabileceğimi belirtip beni aboneniz yaptınız. 200 lira verip VDSL destekli modem aldım. Velhasılı internetim açıldı fakat korktuğum başıma geldi, hattım vdsl değil adsl portu olarak işlenmiş yanılmıyorsam.

    Modemi VDSL olarak kurmaya çalıştığımda sinyal dsl ışığı yanmıyor ve internete erişemiyorum. Hızlı kurulum ile yeniden yapılandırdığımda otomatik ADSL olarak sinyali alıyor modem ve 16 megabit hızında ADSL kullanıcısı olarak internete erişebiliyorum.

    * Saha dolabına yaklaşık 250-350 metre uzaklıktayım.
    * Evin yanında ki kutudan eve gelen kablo ve ev içi tesisat (direk o kutudan gelen kablodan modeme bağlı) ile ilgili sorun olduğunu sanmıyorum.

    * Konu ile ilgili gerçekten artık bir insanla görüşmek istiyorum, derdimi bi türlü anlatamıyorum size.

    Müşteri No: 1002406

    Bu konu açılmadan önce açtığım konu --> https://forum.donanimhaber.com/vdsl-hizmet-yerine-adsl-turknet--129693641

    PM ile derdimi anlatışım.



    Ama yok yani, değişen hiç bir şey yok. Güzelim TurkNet göz göre göre itibarını, imajını zedeliyor. Böyle bir pazarda hızla yükselmesi gereken firma hızla dibe doğru yol almış gidiyor.




  • AKN kaldırılması sonrası hızım 60-68 mbps lerden 10-20 mbps arasına düşmeye başladı @TurkNetDestek çalışanının hızlı geri dönüşü ve desteği sayesinde hız sorunum ortadan kalktı çok şükür 50-68 arası internet hızı alıyorum yardımlarından dolayı teşekkür ederim.
  • Manisa civarında olan arkadaşlar 0850 288 8080 den yada Online işlemlerden arıza kaydı bırakın. Şuan Genel bir arıza var ama genel bir arıza yok deniyor. Ayrıyeten faturanızdan indirimde uygulanır arıza kaydı bırakırsanız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @TurkNetDestek pm at dedin attık ama sonuç yok, anlaşılan gerçekten neti bağlatsak bir sorun olsa uğraş dur :)

    Tişikkirlir spirmin @TurkNetDestek ...
  • Manisada internet yok o belli. 31 ile baslayan turknet ip sine baglaniyor ama veri akisi yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet isigi arada gelip gitmesine ragmen baglanti yok, ariza kaydi biraktim. Soma/Manisa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet bağlatmak istediğim adreste altyapı sıkıntısı var. Daha önce altyapısı olmayan bir adrese türkcell superonline'dan internet başvurusu yaptığımda superonline benim adıma bir kayıt açmış ve türk telekoma başvurmuştu. Türk telekom da gelip altyapıyı çekmişti.



    Şimdi TurkNet'ten internet başvurusu yapmak istiyorum ama Turknet çalışanları altyapı için Türk Telekoma benim başvurmamı istiyorlar. Kendileri benim adıma Türk Telekoma başvurmuyorlarmış. Turk Telekomdan birebir yetkili birisi ile görüştüğümde ise bana söylenen şu oldu: şirket politakası gereği eğer kendim dilekçe doldurur ve başvurur isem altyapıyı ancak ttnet müşterisi olursam çekebilirlermiş. Diğer iss firmalarına da hizmet veriyorlar fakat eğer interneti diğer iss firmalarından alırsam altyapı için benim adıma o firmaların başvurması gerekiyormuş Türk Telekoma. Yani yukarıda superonline'nın yaptığı gibi. Açık açık sordum Turknet beni size yönlendiriyor onlar başvurmuyormuş dedim. Hayır onlar da başvuruyor ve sizin adınıza kayıt açıp bize altyapı için başvurmaları gerekiyor. İşlemleri ancak öyle başlatabiliriz dedi.



    Şimdi Turknet mı bana yalan söylüyor yoksa Türk Telekomdaki yetkili kişi mı? Superonline benim adıma işlemleri başlatıp internet hizmetini bana -beni hiç Türk Telekom ile muhattap ettirmeden- sağlamış iken bunu Turknet neden yapmıyor? Birileri bu konuda beni bilgilendirirse memnun olurum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 4950515253
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.