Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil3 Android
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.957
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • scorpionn12 kullanıcısına yanıt
    Sözleşmede arkadaşını getir kampanyası da geçmiyor. :) Sözleşmede geçmiyorsa yasal değildir diye bir sonuca varmak yanlış.
    Kampanya, "TurkNet Sınırsız Özgür İletişim Arkadaşını Getir Kampanyası Hizmet Formu"nda geçiyor. Orada geçen cümleler de şöyle:

    quote:

    ...Kazanılan indirimler bir sonraki fatura döneminde yansıtılır. İndirimin hak edildiği ve yansıtılacağı fatura dönemi içerisinde aboneliğin naklin gerçekleşememesine bağlı fesih dahil herhangi bir nedenle fesholması halinde indirim hakkı kaybolur. Aboneler, şikayet ve itirazları konusunda başvurularını tüketici sorunları hakem heyetine, tüketici mahkemesine, online işlem merkezimize yapabilirler...


    https://turk.net/dosyalar/sozlesme_formlar/ozgur-iletisim/kredi_karti_arkadasini_getir_20171005.pdf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emurat

    Manisa civarında olan arkadaşlar 0850 288 8080 den yada Online işlemlerden arıza kaydı bırakın. Şuan Genel bir arıza var ama genel bir arıza yok deniyor. Ayrıyeten faturanızdan indirimde uygulanır arıza kaydı bırakırsanız.

    benim yasal hakkım olan sağlık raporunu 1.5 aydır sisteme işletemediler 44 yerine 59 ödetiyorlar
    arıza var diye indirim mi yapacaklar birde böyle düşünceli olduklarını sanmıyorum
  • Lütfen bu firmadan uzak durun biz yandık siz yanmayın.

    Uzak durun. Hasta olmayın.
  • Aynı sorun bende de var. Gecen hafta sali acilan internetim dun yani p.tesi sabahi yoktu. Ppp ve dsl ışiklari yok. Ariza kaydi actim bugun aradilar. Face vs heryerden bastiriyorum. Incelemeye devam ediyoruz dediler. 2.5 senedir ayni adreste vodafone net 12 mb sabit kullanabiliyorken simdi komple gitti. Bu arada kullandigim 6 gun boyunca hizim 12 idi turknet tede. Yarin sorun cozulmezse iptal faksini cekecegim. Ugrasamam bu kansizlarla. Ev telefonu veriyoruz dediler hat kapali numara kullanilmamaktadir diyor ama sorun çözüldü diye kaydi kapatmislar. Sonrasinda internette gitti. Rezilsiniz bin pismanim size gectigime ama yarin iptal faksini cekecegim.

    Kafama takilan binadaki kutuya yeni hat çaktilarda ben mi fark etmedim? Bunu nasil anlarim? Boyle ne yaptığından habersiz rezil bir kurum olamaz. Vodafone da akn 60 gb diye ayrildim ama bin pismanim. Akn olsaydi da internetim olsaydi keske. 2 gundur net yok evde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BAT007 -- 15 Kasım 2017; 0:37:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SAMET/ kullanıcısına yanıt
    Abonelik dondurma ile ilgili sorun çıkmıştı. Online işlem merkezinden yazdım. Oradakiler aynı cevapla geçiştirip sorunu çözmediler. DH'de TürkNetDestek'e yazdım. Arkadaş sorunu çözdü, fazladan aldıkları miktar için de sonraki ay indirim yaptılar.
  • Koca manisaya, ilceleriyle birlikte internet veremiyorlar, yazik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buraya 3.yazışım felan olacak ama: 29 Eylül'de TurkNet'e geçiş yaptım. Ufak tefek hız problemleri dışında bir sorunum yoktu. 5 Kasım'da bir anda modemin DSL ışığı yanmamaya başladı ve internetim gitti. 1-2 gün bekledim fakat internetim gelmedi. 7 Kasım'da hem destek, hem şikayet kaydı oluşturdum. 10 Kasım Cuma sabahı saat 9'da arandım ve saat 14'te ekip için randevu alındığını ve geleceği söylendi. Fakat ne ekip geldi, ne konuyla ilgili arandım, hala internetim yok. Bütün işlerim yarım kaldı.
  • ulan 50 defa bir internet gidip gelirmi ya.

    utanmadan arlanmadan birde arıza sizden kaynaklı modemini kablolarınızı kontrol edin diye msj atıyorlar ona şaşıyorum.

    burda kullanan arkadaşlarımdada aynı sorun var.

    ve 2 3 tanesi iş gereği internet olması zorunda yoksa ekmek yiyemez bu adamlar.

    ama hepsi kapattırıcak böyle rezillik olmaz.

    ttnet hiç olmazsa karşına küfür edebileceğin birisini koyuyor.
  • şimdi tekrar oluşturdum arıza kaydı.
    aynen kopyalıyorum buraya.

    abi siz kafayımı yediniz utanmıyormusunuzda onu anlamıyorum.
    Degerli Musterimiz, ariza kaydinizin incelenmesi sonucunda internet erisiminizde teknik bir sorun bulunmamistir. Bilgisayar ve modem baglantilarinizi kontrol ettirmenizi rica ederiz. Ariza kayitlarinizi http://****/TURKNETarizatakip Online Islem Merkezimiz uzerinden de takip edebilirsiniz. B001

    manisa çevresinde sorun var ben ve tanıdığım 3 arkadaşım daha aynı sorunu yaşıyor.

    yukarıda sorun bizdeymiş gibide utanmadan bide msj atıyorsunuz.
    internet erişimimde teknik sorun yaşanmıyormuş.sorun bendeymiş güya.
    adam gibi doğruyu söyleyin evet sorun var diye bizde biliriz eşşek değiliz okadarda ama böyle YALAN DOLANLA NEREYE KADAR GİDECEKSİNİZ ÇOK MERAK EDİYORUM.
    ARAMAYIN BENİDE AÇMYORUM SİZE TELEFONLARI YALANLARINIZI DİNLEYECEK ZAMAMANIM YOK.
    SORUNUMU HALLEDİN YETER.YAPABİLRİSENİZDE İNTERNETİ BAĞLATIRKEN 50MBİT DİYE SÖZ VERDİĞİNİZ DEĞELERİ VERİN.YARISINDAN FAZLASINI KISARAK DEĞİL.
    SİZDEN GELECEK CEVAP ŞU OLACAK SORUN SİZDEN KAYNAKLI MODEMİ KABLOLARI KONTROL EDİN DİYE. :)
    SORUN BENDE DEĞİL SORUN SİZDE.MODEMİMDE KABLOMDA SIFIR.EKİM BİLE YOK HATTA TELEKOMUN GETİRDİĞİ KABLOYU TELEKOMCUYA CAT5 KABLOSUNU DİREK KUTUYA BAĞLATTIM.
    50MBİT HIZI VE ŞU KOPMA OLAYINI ÇÖZÜN YETER.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buyukbaba

    Koca manisaya, ilceleriyle birlikte internet veremiyorlar, yazik.



    bende manisa ilçesindeyim hocam.
    bana ve arkadaşlarıma sorun bizde diye msj atıyorlar anlamadık gittik.
    modemi ve kabloyu kontrol edecekmişim.
    10 defada dedim ekim bile yok modemimde yeni diye hala benim üstüme yıkmaya çalışıyorlar onlarda bir sorun gözükmüyormuş.
  • Team NINJA kullanıcısına yanıt
    Basbaya manisada sorun var. Bagli gorunuyor net yok. Benim ariza kaydimi kapatmadilar henuz, bakalim ne olacak. Eylul sonunda gectim turknete, 90 gun icinde degisim yapamiyorum. Aralik sonunu bekliyorum. Sanirim ttnete geri donecegim. Erken gecmenin yolunu bulabilirsem de gececegim. Iss transferi degil de, interneti iptal ettirip gecis yapilabiliyor mu acaba 90 gun limiti olmadan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buyukbaba -- 15 Kasım 2017; 7:23:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı sorun bende de var. Ben istanbuldayım. Gecen hafta sali acilan internetim dun yani p.tesi sabahi yoktu. Ppp ve dsl ışiklari yok. Ariza kaydi actim bugun aradilar. Face vs heryerden bastiriyorum. Incelemeye devam ediyoruz dediler. 2.5 senedir ayni adreste vodafone net 12 mb sabit kullanabiliyorken simdi komple gitti. Bu arada kullandigim 6 gun boyunca hizim 12 idi turknet tede. Yarin 2. Gun eger sorun cozulmezse persembe iptal faksini cekecegim. Ugrasamam bu kansizlarla.

    Kafama takilan binadaki kutuya yeni hat çaktilarda ben mi fark etmedim? Bunu nasil anlarim? Boyle ne yaptığından habersiz rezil bir kurum olamaz. Vodafone da akn 60 gb diye ayrildim ama bin pismanim. Akn olsaydi da internetim olsaydi keske. 2 gundur net yok evde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BAT007 -- 15 Kasım 2017; 7:13:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iptal faksini cektim yeter.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    arkadaşım için başvuruda bulunduk.
    35 mbit hız alacağı bildirildi. Hangi tip modem almamız gerekiyor. VDSL mi ADSL2 mi ?

    Bu arada Telefon hattı bulunmuyor, siz açacaksınız değil mi ?
  • Bugün 13 gün oldu daha nakil işleminde bir hareketlilik yoktur ayın 13 de müşteri hizmetleri aradı 2 gün içerisinde çekilir dedi. Saat 16:00 kadar bekleyeceğim internet çekilmez ise İptal dilekçesini gönderip TürkTelekom'a geçeceğim orada yine muhattap olacağım 7/24 müşteri hizmetleri var.
  • @Turknetdestek veya diğer arkadaşlar, bana 90 gün içinde 2. iss değişikliği yapılamaması ile ilgili yardımcı olur musunuz? Başka iss'e nakil yapılamıyor tamam, peki iptal ettirsem ve diğer iss de yeni başvuru yapsam? Bu şekilde 90 gün limiti hala oluyor mu?
  • adamlara müşteri kazandırmaya uğraşırken benim net gitti dün, arıza kaydı bıraktık makineye bugun geri aradı ses kaydımız. baktım duzelmiş 1 ebastım, 5dk sonra hız testi yapayım dedim 10 mbps alamadım :/ hız yavaş diye arıza kaydı bıraktım veeee yarım saat saat sonra net koptu.

    Bu nasıl iş sevgili @TurkNetDestek
  • Merhaba, altyapınızın desteklediği kadar maksimum hızı size sağlamaya çalışıyoruz. Eğer altyapınız 35 Mbps'e kadar hızı destekliyor ve siz bu hızı almak istiyorsanız VDSL modem almanız gerekmektedir. Evet telefon hattınızı ücretsiz olarak biz çekiyoruz. Siz sadece ankastre kutunuzda adınıza bırakılan kabloyu ev içi tesisatınıza bağlatacaksınız. Modem kurulumunuzu yapıktan sonra hizmetimizi kullanmaya başlayacaksınız.
  • Zaten ankastre kutumdan eve kadar kablom cekiliydi ve siz hizmeti açmıştınız 6 gun kullandim sorunsuz. Sonra bağlantı komple gitti. Size gectim diye ankastre kutusuna yeni kablo mu cektiler diye baktim o da yok. Iptal faksi cektim arayin iptal edin dsmart nete gececegim. Ayrica 90 gun icinde 2. iss degisikligi yapamama nedir bilgi verir misiniz?

    15188547 ve 15204074 ariza kayitlarim.

    Verdiğiniz telefon hatti da hic acilmadi ama hep sorun yok kullanabilirsiniz diyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün akşam Türknet Müşteri Hizmetleri tarafından arandım bugün için saat 10.00 için uygunsanız ekip yollanacağı bilgisini verdi.Uygun olduğumuzu söyledim ve saat tam 09.50 de dedikleri ekip geldi.Çok şükür şuanda internete bağlanabiliyorum.Cumartesi günü saat 13.55 ten beri süren çilem bitmiş oldu.
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.