Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (512. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 510511512513514
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • asdic A kullanıcısına yanıt
    online işlem merkezinden dstek talebinde bulunun. Forumda turknet destek kullanıcısına da dstek kayıt numarasını içerecek şekilde pm gönderin.
    Turknet de gözlediğim kadarı ile ilk başlarda sorun oluyor. Daha sonra memnun kalacağınızı düşünüyorum.
  • Destek talebinde bulunamiyorum sadece aradik ulasamadik yaziyor o kisimda yeni destek acamiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asdic -- 4 Ekim 2018; 18:15:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, modemizin VDSL uyumlu mu? Eğer VDSL uyumlu bir modeminiz yoksa size yolladığımız değerleri ve sinyali alamazsınız. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde arka planda teknik olarak bir sorun göremiyorum.

    modemim tp link archer vr2800 , vdsl destekliyor ama sinyal yok

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknete geçeli 3 gün oldu 3 gündür modemin bütün ışıkları yanıyor fakat bilgisayarda internet yok. 1 saat geliyor 1 saat tüm ışıklar yanmasına rağmen internet yok gözüküyor. Nasıl çözeceğim bu durumu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BeyEfendi7

    Benimki de 2 gün oldu, sen böyle deyince tırstım şimdi, aktivasyon tamamlanmadı hala. Sizin ki yeni hat olarak mı, yoksa başka operatörden geçiş mi yaptın ?

    Alıntıları Göster
    başka operatörden geçiş
  • Senceroo kullanıcısına yanıt
    ben oris telekomdan geçiyorum mesela.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bay_gizemli

    quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, modemizin VDSL uyumlu mu? Eğer VDSL uyumlu bir modeminiz yoksa size yolladığımız değerleri ve sinyali alamazsınız. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde arka planda teknik olarak bir sorun göremiyorum.

    modemim tp link archer vr2800 , vdsl destekliyor ama sinyal yok

    Alıntıları Göster
    tamamdır bağlantı geldi. teşekkür ederim.




  • Mayıs ayında türk telekom sokağımıza fiber kablo döşeyip telefon hatlarını fiber İnternet kutularına bağlantılarını yaptılar. O zaman kadar 16 mb aboneliğimden 10 mb hız alıyordum. fiber kutulara bağlantı yapıldıktan sonra net hızım 5 mb civarına düştü. Alt yapı sorgulaması yaptırdığımda hattımın 80 mb e kadar desteklediği yazıyordu. Destek kaydı açtırdım. İnceleme yapıldığını fiziksel olarak hattımın bu hızı desteklediğini söyleyen bir mesaj geldi. Yani hız artışı beklerken hız düşüşü oldu. Bir süre sonra aboneliğmin 100 mb e kadar olarak yükseltildiğini gördüm. Hız testi yaptığımda yine 5 mb civarıydı. Yine destek kaydı açtırdım bir önceki mesajın aynısını gönderdiler. Türknet'in sayfasından yan daire için hız sorgulamsaı yaptırdığımda ( abonesi olduğum için benimkini yapmıyor.) 75 mb desteklediğini ama aktif alt yapı alanı içinde olmadığı için 35 mb e kadar abone olabileceğini belirtti. online işlemlerden teknik bilgi kısmına baktığımda hattımın yapa olduğunu belirtiyor. Yani burada çelişki var. Sanırım hattım santralden Turknet tarafından hala yavaş olan eski yapa ya bağlı. Özetle 100 mb aboneliğim var ama 5 mb hız alıyorum. Modemim asus N16 vdsl den bağlantı kuruyor.




  • Son bir aydır dosya indirirken başka bir işlem yapamıyorum. Dosyayı indirirken 20-25 mbps görüyorum problem yok yalnız dosyanın inmesini bitmeden internette dolanamıyorum hiç bir şey yapamıyorum sonrasında bağlantı normale dönüyor. Daha önce başına gelen var mı ?

    Özellikle bu son çıkardıkları 100mbps kampanyasından sonra böyle olmaya başladı. Acaba kasıtlı mı diyorum kendi kendime...
  • Yeni abonelik için 0850 288 80 81 arayın diyorlar arıyorum yeni abonelik için 7ye basın diyor basıyorum abonelik yapmak için bir menü gelmiyor şaka gibiler ya nasıl abonelik alıyor bunlar ? Engelli kimliğim var engelli indiriminden yararlanarak internet bağlatmak istiyorum ona bile 1 tane müşteri temsilcisi vermemişler.
  • Tüm baglantilar yapilmasina ve hicbir eksik olmamasina ragmen 2 gundur ip vermiyorlar, internet kullanilamiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,
    Geçen haftalarda yaptığım uzun araştırmalar ve TurkNet tarafından altyapımla ilgili verilen teyitlerin üzerine "35mbit e kadar hız, AKN siz kotasız internet ve 1000dk telefon kullanımı" hizmetiniz için Superonline'dan TurkNet'e geçiş talebi yaptım.

    Haftasonu geçiş işlemim tamamlandı. Bu durumla ilgili TurkNet'ten gelen tamamlandı mesajına istinaden kullanıcı adı ve şifre ile yine TurkNet'ten almış olduğum Asus Dsl-Ac51 Adsl/Vdsl modemi hattıma bağladım. Gece vakti yapmış olduğum birkaç denemenin ardından internete bağlanmayı başardım.
    İnternet bağlantısı sağlanınca "faturalandırma şartı" için gerekli durum da oluştu tabi ve hizmetiniz bağlandı faturalandırılmaya başladınız diye mesaj geldi.

    O ilk bağlanışımda internet bağlantı hızımı birkaç defa test ettiğimde gecenin 13-13,5mbit civarı download hızı aldığımı görünce modemime girip kontrol ettim ve ADSL2PLUS ile 16mbit hız göründüğünü farkettim.
    O ara telefon hattımı da kontrol etmeye çalıştığımda telefon hattımın çalışmadığını fark ettim. Bunun üzerine 01.10.2018 01:04 tarihinde 19942131 nolu destek kaydını bıraktım. (Not: 19942131 nl destek kaydıma 2 defa not eklememe bu kayıtla ilgili tarafıma ne destek kayıtları listemden ne telefonumdan ne de mail üzerinden dönüş yapılmadı.)
    Turk.Net internet sitesinde hız ile ilgili yardım sorularında Adsl/Vdsl geçiş başvurusuyla ilgilendirmeyi görünce bu konuyla ilgili destek kaydı oluşturdum.

    O sabah işe gidip akşam eve döndüğümde internet bağlantım yoktu. Çözülür herhalde normaldir dedim.

    1 gün sonra "Arka planda 35mb VDSL hizmete geçiş işlemlerinizi sağladık. Modeminize ulaşan hız 35 mb olarak gelmektedir." mesajına rağmen modemimde Dsl ışığım yanmıyordu. Tabi sitedeki yönergeleri kontrol ettim ve telefon direğinden gelen kabloyu direkt modeme takmayı denemek gibi durumları denedim. Yine de dsl ışığım halen yanmıyordu. Buna istinaden de sitenin yönlendirdiği şekilde 02.10.2018 akşamı 20007020 nolu arıza kaydını oluşturdum.
    Bu arada online işlemler sayfasından teknik bilgilerimi kontrol etmek istediğimde;
    quote:

    Devre Numarası **********
    Durum OFFLINE
    Fiziksel Durum (VAE) KAPALI
    Ip Adresi
    İndirme Hızı 0 Mbps
    Yükleme Hızı 0 Mbps
    Santral
    YAPA mı? HAYIR
    Transmisyon Tipi VAE ADSL


    şeklinde bir ekranla karşılaştım.

    03.10.2018 sabahı cep telefonumdan arandım ve "3 den fazla destek kaydına bakamadığımız için öncelikli olarak telefon arıza kaydınızı açık bırakıp internet arıza kayıtlarınızı kapatmamız gerekiyor" dediler. "Peki" dedim ve internet arıza kayıtlarım kapandı.

    04.10.2018 de Türk Telekom ekipleri tarafından arandım. Telefon arızamın giderildiğini söylediler. Hatta telefon numaramı teyit ederek bu konuşmayı yaptık.
    Aynı gün Telekom ekipleriyle yaptığım konuşmadan 1 saat kadar sonra cep telefonuma "xxxxxxxxxx abone numaralı telefon ve internet hizmetinizin geçiş işlemlerini tamamladık. Özgür iletişimi keyifle kullanmaya devam edebilirsiniz" mesajı geldi. Fakat belirtilen telefon numarası bana ait değildi.
    Aradan 3-4 saat daha geçti ve "Telefon ve internett geçiş işlemleriniz tamamlanmıştır" mesajı gelince rahatladım, herhalde yanlışlıkla farklı numara yazılmış. Bu sırada Online işlemlere girip teknik bilgilerimi kontrol ettiğimde halen offline görünüyordum. Modemi birkaç defa kapatıp açmamıza rağmen o dsl ışığı yanmadı inatla.

    Bugün de internetim ve telefonum yok. Çok da umutlu değilim açıkcası. Bir haftada olan mobil internetime oldu.

    Şu süreçte en sinir bozucu ve şevk kırıcı durum ise karşımda muhattap bulamamam ve "Neden ben böyle saçma bir sisteme geçiş yaptım" sorusunu sorduran şu durumlarla karşılaşmam oldu.

    Çevremde birçok arkadaşıma teknolojik tavsiyelerde bulunan birisi olarak TurkNet ile ilgili maalesef şu aşamada kimseye olumlu tavsiyede bulunamıyorum. Az çok bu işlerden anladığım halde benim sorunum 1 haftada çözülemiyor ise çevremdeki arkadaşlarımın sorunları nasıl çözülür merak ediyorum.

    Ayrıca nacizane bir tavsiyede bulunayım. Müşteri hizmetlerinize birkaç operatör alıp en azından internet ve telefon hatları sorunsuzca kurulana kadar canlı destek sağlayın bence. Mevcut durumda, çoğu duruma karşı sakin kalabilen benim gibi birisi bile oluşan şu saçma durumda karşısında muhattap bulamadığı için sinir krizleri geçirme durumuna geliyorsa diğer müşterileriniz neler yaşıyordur kim bilir.

    Sorunumla ilgili yardımcı olabilecek bir arkadaş bana ulaşabilirse sevinirim.

    İyi çalışmalar dilerim.




  • demin abonelik bilgilerini girip başvuruyu yaptım ((ancak evrak vs göndermedim henüz)), sonrasında gördüm ki davet kodu diye bi durum varmış, şimdi bu davet kodunu kullanamıyor muyum? herhangi bi yolu yok mu bu davet kodunu kullanmam için?

    TurkNet Destek Burada
    başvuruyu yaptıktan sonra bu yazının çıkması ..........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpugur -- 5 Ekim 2018; 15:15:44 >
  • xpugur kullanıcısına yanıt
    Müşteri hizmetlerini arayıp başvurunuzla ilgili olarak KTH15VH38PPF (Not: kod benim referans kodum. Örnek olarak paylaştım, istediğiniz arkadaşınızın referans kodunu kullanabilirsiniz.) referans kodunu iletirseniz yardımcı olurlar diye tahmin ediyorum. Ben de ilk başvuruyu yaptıktan sonra müşteri temsilcisine iletmiştim referans kodunu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CanKartaL84

    Müşteri hizmetlerini arayıp başvurunuzla ilgili olarak KTH15VH38PPF (Not: kod benim referans kodum. Örnek olarak paylaştım, istediğiniz arkadaşınızın referans kodunu kullanabilirsiniz.) referans kodunu iletirseniz yardımcı olurlar diye tahmin ediyorum. Ben de ilk başvuruyu yaptıktan sonra müşteri temsilcisine iletmiştim referans kodunu.
    Teşekkürler:) ... sizin kodu kullanırım ;) twitter dan facebooktan yazdım ama henüz bi cevap gelmedi türknetten, hatta sitelerinden beni aramaları için bildirim de attım (solda açılan ufak menüleri var) ... ne arayan ne cevap veren var :D
  • flames78 F kullanıcısına yanıt
    YAPA'dan çıkıp VAE'ye geçmek zorundasınız sitede görüntülenen hızı alabilmek için. Tabi bu işlem sonucunda telefon numarasını kaybetmeyi göze almalısınız.
  • 1 hafta oldu daha hala bir insan evladıyla iletişime geçemedim. TurkNet'te destek kaydı açtım, TürkTelekom'a yönlendirdiler arıza numarası bırakıp. Onlara soruyorum "Sizinle TurkNet ilgilenecek" diyorlar, ne DonanımHaber'deki ne de Twitter'daki TurkNet yetkilileri mesajlarımı ipliyor.
  • 2 hafta oldu basvurup belgelerimi gondereli hala netim baglanmadi. Yarin da baglamazlarsa iptal edicem. Daha bastan boyleyse sonrasini dusunemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bana türknete hoşgeldiniz hizmetiniz aktid hale geldi diye türknetten mesaj geldi. İşten eve bi döndüm bağlantı yok. İyide benim zaten kaç aydır türknet vdsl aboneliğim vardı. Aboneliğimi silip yeniden başlatmışlar fakat internet yok. Sonra aklıma modem ayarında adsl yapmak geldi. Adsl e çevirdim internet geldi. Vdsl aboneliğimi silip adsl olarak başlatmışlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dheskikullanıcı -- 9 Ekim 2018; 9:13:19 >
  • telefonda sesli destek alamıyorum internetten de destek kaydı hata veriyor işte bu kadar salak bi firma lanet olsun akşam akşam uyuz oldum iyice.


    .
    TurkNet Destek Burada
  • 
Sayfa: önceki 510511512513514
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.