Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (513. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.315
Cevap
307
Favori
875.708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
37. Sırada  bugün en iyi #8
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumdaki türknet desteğe kimse laf söylemesin adam foruma belirli vakitlerde bakıyor benim sorunum ile gayet de ilgilendi sıkıntı bendeymiş adama sayıp sövmeme rağmen ilgilenmeye devam etti sorunun bende olduğunu anlayınca çok pişman oldum şuan sadece hız problemim var 75 mbpslik pakete yükseltmeme rağmen 35lik pakete geçirilmişim çözülmesini bekliyorum karşısınızdaki robot değil insan her dakika cevap vermesini bekleyemezsiniz robot gibi her an cevap istiyorsanız twitter ve facebook sayfalarına yazın bot gibi cevap geliyor çözüm üretmiyorlar bile. Kolay gelsin hocam bu arada. @TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Morpheause -- 5 Ekim 2018; 21:16:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada kullanıma başladıktan sonra birinin referans kodu kullanılabiliyor mu eğer kullanılıyorsa 10 kişiden fazla refi olan birinin refini alabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Morpheause

    Forumdaki türknet desteğe kimse laf söylemesin adam foruma belirli vakitlerde bakıyor benim sorunum ile gayet de ilgilendi sıkıntı bendeymiş adama sayıp sövmeme rağmen ilgilenmeye devam etti sorunun bende olduğunu anlayınca çok pişman oldum şuan sadece hız problemim var 75 mbpslik pakete yükseltmeme rağmen 35lik pakete geçirilmişim çözülmesini bekliyorum karşısınızdaki robot değil insan her dakika cevap vermesini bekleyemezsiniz robot gibi her an cevap istiyorsanız twitter ve facebook sayfalarına yazın bot gibi cevap geliyor çözüm üretmiyorlar bile. Kolay gelsin hocam bu arada. @TurkNetDestek
    Yahu kolay gelsin, biz de insan olduğunun farkındayız destek ekiplerinin ama toplamda 7-8 tane ayrı ayrı mesaj attım hem buradan hem de Twitter üzerinden, benden sonra yazan adamın sorununu çözüyorlar, benim yazdığımın altına "İlgili birimlere ilettik." bile demiyorlar. 5 gündür de arıza kaydından haber yok, hadi havaya para ödüyoruz o neyse de şu günümüzde çoğu iş internetten hallediliyor, komşuların internetine muhtaç kaldık. Ne diyeyim ki yani, umarım bize de yardımcı olur buradaki arkadaş. Görüldü attı kaçtı gerçi.




  • Benim sorunum 16 mbit adsl var bende telekom Fiber döşedi ama bizim paketler adsl kaldı bir türlü VDSL e geçemedik.

    en sonunda Vodafone Yada Telekoma geçeceğim.
    zaten 50 Mbit alırsam bir nevi 16 Mbit sınırsız İnternet olacak.

    burada AKN Yok deniyor ama durduk yerde devamlı internet hızım kısılıyor en son 9 mbit i gördüm.
    arıza kaydı bıraktık 16 yaptılar tekrar tekrar düştü tekrar arıza kaydı bıraktım.

    inşallah tekrar düşmez.
  • Bir arkadaşıma referanslı olarak TTnet'ten Türknet'e geçti.Cumartesi interneti kesildi ve ADSL olarak Türnet'e baglandı.

    Pazar günü sinyali VDSL çevirmişler.Modem ADSL/VDSL destekli şuan DSL ve internet ışıgı yok.

    Arıza kaydı açtı ama ne arayan var ne soran.
  • Merhaba arkadaşlar şuan çok garip bir sorun yaşamaktayım ve çevremde turknet kullanan en az 5 kişi onlarda aynı sorunu yaşamakta.Sorunuma gelecek olursak.
    Ben dahil çevremdeki arkadaşlar zyxel vmg3312-b10b modem kullanmaktayız.Modemi kapatıp açmalarda yada modem arayüzünden yeniden başlat yaptıktan sonra adsl,ethernet ışıkları yanmasına ve modem
    arayüzüne girdiğimde internet olmasına rağmen pc,telefon,tablet hiçbirinde internet yok SARI ÜNLEM işareti oluyor.Modem sıfırlayıp tekrar tanıttığımızda
    bu sorun düzeliyor.Öncelikle modemden olduğunu düşündüm sıfır asus n16 modem aldım ben dahil diğer arkadaşlar da denedim yine modem kapat açmalar yada arayüzden
    yeniden başlat yaptığımda sorun çıkıyor bu sorunu bir tek modemi sıfırlayarak tanıttığımızda düzeliyor.İşin garip tarafı modemi reslemeden sonra tüm ışıkları yanmasına
    rağmen ve modeme internet geldiği halde hiçbir cihaz internete erişim sağlanamıyor.Bu sorunu çevremdeki herkes yaşıyor bu sorunu son 1-2 aydır yaşıyoruz ve diğer arkadaşlar farklı bölgelerde ikametgah ediyor bölgeler farklı ama sorunlar aynı.Arıza kaydı bıraktım gelmelerini bekliyorum pek umudum yok eskisi gibi destek de vermiyorlar merak ettiğim nedir arkadaşlar bu sorun? var mı bu sorunu yaşayan?




  • 1 yılı aşkın bir süredir TurkNet firmasından VDSL 75 Mbps hızında internet hizmeti alıyordum. 05/10/2018 Cuma günü sanki yeni abone oluyormuşum gibi bana TurkNet'e Hoşgeldiniz başlığıyla, abonelik işlemlerimin tamamlandığını ve hizmetimin aktif hale getirildiğini bildiren bir mail gönderdiler. Bu mail sonrası da hızım 16 Mbps'e düşürdüler. Bir de yeni bir kullanıcı adı tanımlamışlar bana. Bu nasıl saçma bir iş? Müşteri hizmetleri de yok ulaşıp derdimizi (durup dururken kendi ürettikleri derdi) anlatamıyoruz. Destek kaydı ve şikayet talebi oluşturdum. Birinde sorun yok, diğerinde sorununuz giderildi diye mail atmışlar. Şaka gibi... Dalga geçer gibi... 1 yıldır verdikleri müthiş hizmeti çöp ettiler resmen. Hayır yani ben zaten abonenizdim ve güzel güzel kullanıyordum. Ne oldu eliniz mi kaşındı? Hiç mahçup olup ilgilenmiyorlar bile. Yazık... Bakalım süreç nasıl sonuçlanacak...





  • Merhaba



    Ben VDSL vardı. Nakil oldu hattım ama şimdi adsl olarak tasinmis bu yanlış ne yapmalıyım.



    2667156042adsl@turk.net kullanıcı adım bu ama adsl neden oldu ben VDSL yım ne olacak ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hosafci

    Merhaba



    Ben VDSL vardı. Nakil oldu hattım ama şimdi adsl olarak tasinmis bu yanlış ne yapmalıyım.



    2667156042adsl@turk.net kullanıcı adım bu ama adsl neden oldu ben VDSL yım ne olacak ?
    Biraz önce türk telekomu aradım 440375 i VDSL yerine adsl olarak tasimissiniz.. Türk Telekom boş port olmadığını söyledi ama kayıt aldilar 3-7 gün içersinde port acacaklarmis talep aldılar benden VDSL portu için. Port açılınca beni bilgilendireceklerini söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun da mesajını okuyunca kahkaha attım.son cümlen beni ve okuyan arkadaşımı çok güldürdü :)



    Neyse gelelim mağduriyetine.eğer sorunun çözülmediyse 0212 703 4371 numaralı Türknet şikayet hattını ara.benim de hafta sonu sorunum vardı ve destek kaydımdan da twitter'dan da yardımcı olamadılar.en son bu numarayı aradım orada iş bilen birine denk geldim sorunum çözüldü.



    Bu firmanın müşteri hizmetlerinin iğrenç olmasının nedeni ucuza iş bilmeyen insanları çalıştırmasıdır.bazen çözüm o kadar kolaydır ki ama o gerizekalı çalışan bir halt bilmediğinden ızdırap yaşarsınız.



    Bir gün Samsung müşteri hizmetleriyle de böyle bir sorunum oldu.defalarca aradım gerizekalı kadınlar yardımcı olamadı.en sonunda erkek bağlandı "whatsapp ön belleğini temizlediniz mi" dedi.gerçekten onun dediğini yapınca sorun çözüldü.Allah bizi iş bilen insanlarla karşılaştırsın. Her firma gerizekalı dolu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Beyler 2 hafta oldu bi aktivasyonu tamamlayamadılar, en sonunda kafam attı, iptal dilekçesini gönderdim. Daha interneti bağlayamıyorlar, bide bunlardan hizmet mi bekleyeceğim sonrasında. TTnet'in 50mbit hız, 50gb AKK paketine geçiyorum, 67 tl. Hiç değilse kafam rahat olur. AKK yılbaşında kalkıyor zaten. Ben kurtuldum, sizide beklerim.
  • Akk olsa bile hızın neyse onu kullanacan. 3mbitse 3 8’se 8 kaça düşerse onu kullanacan. Bunlar ping yapıyor o da kesmiyor hız düşürüyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Taahhüt vereceğiniz için yılbaşında AKN kalksa bile sizi etkilemeyecek, siz AKN ile kullanacaksınız.
  • ahmetbayram5 A kullanıcısına yanıt
    O anki sinirle biraz ağır yazmışım siz söyleyince farkettim şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    TTnet’te taahhütsüz paket mi var, kimse kullanamayacak öyleyse.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Durum maalesef öyle. Benim geçen ay superonline taahhütüm bitti. 35mbit 100Gb AKN ile 2 yıl hiç sorunsuz kullandım. Bu paket kaldırılmış, yerine 24mbit 100GB KOTA'lı ve 2 katı fiyatına paket konulmuş. Haliyle yaptığım araştırmada kotasız yada AKN'niz taahhüt vermeden iyi bir paket bulamadım. Yılbaşına kadar denemek için Turknet'e sırf bu yüzden geçtim ama çok pişmanım. ADam gibi bir paket çıktığı anda servis sağlayıcımı değiştireceğim.

    Her akşam ve hafta sonları hız düşüyor, ping yükseliyor. CGN NAT Ip havuzundan çıkartmıyorlar haliyle IP camera vb daha önce kullandığınız sisteme devam edemiyorsunuz. Müşteri hizmetleri ve teknik destek kısmı bilgisiz ve ilgisiz. Abonelik başlatana kadar her gün arayıp her dediğinize olumlu cevap verip zamanı geldiğinde sorunca öyle bir hizmetimiz yok cevabı verebiliyorlar.

    Bu devirde böyle kalitesiz hizmet verdikleri halde hala insanların abone olmasının tek geçerli sebebi AKN ve KOTA olmaması. Başka bir şey değil.
    Geçen ayın 15'inde açtığım hız ve ping sorunu hala çözülmedi. 20gün boyunca hat normal dediler. En son santral kapasitesi dolmuş ve yeterli değil, kapasite arttırımı yapacağız dediler, üstüne 1 hafta daha geçti hala durum aynı. Bilgi vereceğiz diye yazmışlar ama aramıyorlar, hatta yazmıyorlar. BTK'ya bile yazdım umursamıyorlar.

    Paranız ile rezil olmak için mükemmel bir servis sağlayıcı.




  • mcgoktug kullanıcısına yanıt
    Ben aboneliğim başlamadan ne halde hizmet verdiklerini anladım zaten turknet’in, başlamadan iptal ettirdim, 15-20₺ fazla verir ttnet kullanırım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, ben hizmetimi daha önce dondurmuştum şimdi tekrar aktifleştirip nakil yapmak istiyorum ama oim de bir çok seçenek kapalı görünmekte bana yardımcı olabilirmisiniz. ayrıca destek talebi dahi açamıyorum.Müşteri no 974571
  • Konunun yeniden açılmasına sevindim.
    Bize ondan başka yardım edebilecek birisinin olduğunu düşünmüyorum açıkcası :)
  • turknete geçeli henüz 1 ay olmadan sorun yaşamaya başladım bile. modemin dsl ışığı yanmıyor. teknik bilgilerde görüldüğü gibi internetim kesik. müşteri hizmetleri henüz sorunu çözemedi. birebir görüşmek şansımız zaten yok.

  • 
Sayfa: önceki 511512513514515
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.