Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (239. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.963
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, sorununuz ile ilgili arkadaşlarım 17387839 numaralı destek kaydınız içerisinde gerekli işlemlerinizi gerçekleştiriyorlar. Yaşamış olduğunuz sorununuzu önceliklendirerek tekrar iletiyorum. İşlemler tamamlandığında sizinle iletişime geçeceklerdir. Sürecinizi ben buradan takip ediyor olacağım. İstediğiniz zaman bana buradan ulaşabilirsiniz.
  • 17387839 numaralı bildirimime bir türlü cevap alamıyorum. 4 gündür dsl ışığım yanmıyor. Teknik bilgiler kısmında offline yazıyor. Sorunumla kimse ilgilenmiyor sanırım. Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar aylardır bu hızda kullanıyordum ne olduysa şu 2 aydır hız testi sonucunda 15 mbit değerini alıyorum hattıma kota mı koydular ne yaptılar bilemiyorum. OIM'deki tarifem 75 Mbit yazıyor, modem hat değerlerimde sorun olduğundan dolayı mı yoksa böyle bir sorunla karşı karşıyayım yardımcı olurmusunuz?

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Frobisher -- 24 Şubat 2018; 20:4:19 >




  • Hizmet numarasını nasıl öğreneceğim? Yazdım desteğe cevap yok. Müşteri hizmetleri desen öyle bir şeyde yok sizde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sawamura-Kun -- 24 Şubat 2018; 21:34:27 >
  • Merhabalar, bir arakadaşım için Türk.net önerdim o da beni dinleyip başvuru yaptı modemi de aldık 1 haftadır gelip kuran yok. Ben kurmayı denedim ama kullanıcı adi ve şifre ile bağlantı sağlayamadım. Ne yapmak gerek? Müşteri hizmetleri biz saha ekibi ile direkt bağlantımız yok diyor. Cuma gelecek denildi en son yine gelmedi kimse. DSL ışığım da yanıyor.TurkNet Destek Burada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frobisher

    arkadaşlar aylardır bu hızda kullanıyordum ne olduysa şu 2 aydır hız testi sonucunda 15 mbit değerini alıyorum hattıma kota mı koydular ne yaptılar bilemiyorum. OIM'deki tarifem 75 Mbit yazıyor, modem hat değerlerimde sorun olduğundan dolayı mı yoksa böyle bir sorunla karşı karşıyayım yardımcı olurmusunuz?

    TurkNet Destek Burada

    TurkNet Destek Burada


    Aynı sorun bende de var. Arıza kaydı bırakıyoruz, hattınızda sorun yok diyorlar. Günün her saati böyle. Hattımıza kısıtlama koymuşlar.

    Öyle sabah akşam download yapan birisi de değilim.




  • Frobisher kullanıcısına yanıt
    Hattınızda kısıtlama olsa indirme hızı bölümünde 99999 MB yazmazdı. Bir sorun gözükmüyor bağlantınızda. Farklı hız testlerini eternet kablosuyla modeme bağlanıp diğer tüm bağlantıları kapatıp deneyin. Daha yüksek hız almanız lazım, download ve upload değerleriniz maximum değerlerde görünüyor. Modemden paylaştığınız değerlerde de sayfa üst köşede aynısı görünüyor teknik bilgilerle. Bence hat ile ilgili değil, kullandığınız bilgisayar ile de ilgili olabilir.
  • IceFresh kullanıcısına yanıt
    Tarifeniz nedir? 16 MB bağlantı ise ADSL, 35 MB bağlantı ise VDSL olarak kurulum gerekir. Modeminizin markası-modeli nedir? Bir de online işlem merkezine girip teknik bilgiler kısmının görüntüsünü paylaşırsanız yardımcı olmaya çalışabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jass -- 24 Şubat 2018; 23:32:55 >
  • Frobisher kullanıcısına yanıt
    teknik olarak sıkıntı yok oim teknik bilgilerdeki bilgileri zaten modem den çekiyor ve hat kalitesi yeterli

    https://www.nperf.com/en/

    şuradan kablolu test yapın yine çıkmıyor ise hız performans sorunu açın teknik olarak hız geliyor ama 15 mbit den fazla alamıyorum yazılımsal ve tanımsal kontrollerin yapılmasını istiyorum diye talep açın ve hız testi sonuçlarınızı da gönderin
  • galiba sizdede benim şu sorunlarımın aynısını var eskiden 8mbit/sn ile indirme yaparken şimdi origin ve steam'da 700 kb/sn ile sürünüyorum, fena halde artık bezdirmeye başladı bu türknet MH canlı desteği kapattıklarından beri hep sıkıntı yaşıyorum. Buradaki türknet firma yetkilisinede PM yolladım hız testini,değerleri ne varsa.
  • jass kullanıcısına yanıt
    kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Speedtest hız sonuçlarım hangi lokasyon olursa olsun en fazla 18 Mbit görüyorum ya sitede sorun var serverlarında yada bu türknette yalnız nperf'den yaptığım hız testi sonucum gayet makul bir değer verdi . Kullandığım bilgisayara daha dün SSD takviyesi yapıp sıfırdan kurulum yaptım, nası bir sorun olabilir internetle pc arasında ilk defa duyuyorum zaten ezelinden beri kablolu bağlanıyorum modeme.

    @kütahyalı_ramazan nperf sitesindeki testten aldığım sonuç mutlu etti beni desem yeridir çünkü speedtest'ten böyle bir sonuç alamadım. Ama dediğinizi yaptım desteğe bu sonuçları ve modem değerlerini tüm kanıtlarıyla yolladım. iş günü olmadığı için yarın sonuç alamayabilirim tek istediğim telefonum çalsın bir yetkiliyle görüşeyim MH değişti değişeli canlı biriyle konuşma hayal oldu.
    TurkNet Destek Burada




  • 17450306 numaralı destek talebi

    bugün türknet aboneliğim başladı ama modemin dsl ışığı yanmıyor. yaklaşık 12 saatir herhangi bir sabitlenme olmadı. sadece toplamda 10 dk kadar bir internet bağlantısı kurabildim sonrasında tamamen kayboldu dsl ışığı.

    konuyla ilgili destek kaydı oluşturuldu. destek numarası 17450306@TurkNetDestek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FonkiTheFonksman -- 25 Şubat 2018; 12:28:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jass

    Hattınızda kısıtlama olsa indirme hızı bölümünde 99999 MB yazmazdı. Bir sorun gözükmüyor bağlantınızda. Farklı hız testlerini eternet kablosuyla modeme bağlanıp diğer tüm bağlantıları kapatıp deneyin. Daha yüksek hız almanız lazım, download ve upload değerleriniz maximum değerlerde görünüyor. Modemden paylaştığınız değerlerde de sayfa üst köşede aynısı görünüyor teknik bilgilerle. Bence hat ile ilgili değil, kullandığınız bilgisayar ile de ilgili olabilir.

    Var hocam var her türlü çakallık var. Orda ki 99999 çok önemli değil. Yurt dışı servislerde kısıtlama var youtube hariç. Bende bu diğer kişileri bilmem kendimden bahsediyorum ama çoğu kişi böyle.

    Az önce 1080p bir video indirdim youtube'dan idm ile.. 11-12mb/sn ile indirdi.

    Ama twitch izlesem bırak 1080p,720p yi 480p'de donar mı yahu. İnim inim kısıtlanıyor twitch.

    Uploaded.net'e gelelim akn kalkma olayı geldiğinden beri 1.5mb la indiriyorum. Youtube'da 11 mb burda 1.5 mb. Eskiden 12.5 la indiriyordu. Dünyanın en iyi filehost sitesi bu boru değil yani.

    Speedtest'de türk serverları ile test ettiğin için olağandışı birşey gözükmüyor.


    @Frobisher

    Aynen hocam aynı sorunlar var. Bende desteğe yazdım arıza bıraktım. Ne arıyorlar ne adam akıllı birşey diyorlar. Tek dedikleri arıza bulunamadı bilgisayar modem iç tesisat ıvır zıvır ezberlenmiş şeyleri söylüyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Frobisher

    Speedtest hız sonuçlarım hangi lokasyon olursa olsun en fazla 18 Mbit görüyorum ya sitede sorun var serverlarında yada bu türknette yalnız nperf'den yaptığım hız testi sonucum gayet makul bir değer verdi . Kullandığım bilgisayara daha dün SSD takviyesi yapıp sıfırdan kurulum yaptım, nası bir sorun olabilir internetle pc arasında ilk defa duyuyorum zaten ezelinden beri kablolu bağlanıyorum modeme.

    @kütahyalı_ramazan nperf sitesindeki testten aldığım sonuç mutlu etti beni desem yeridir çünkü speedtest'ten böyle bir sonuç alamadım. Ama dediğinizi yaptım desteğe bu sonuçları ve modem değerlerini tüm kanıtlarıyla yolladım. iş günü olmadığı için yarın sonuç alamayabilirim tek istediğim telefonum çalsın bir yetkiliyle görüşeyim MH değişti değişeli canlı biriyle konuşma hayal oldu.
    TurkNet Destek Burada


    Sizde benim gibi karadeniz bölgesinde oturuyormuşsunuz. Geçen bir arkadaş karadeniz bölgesi kısıtlanıyor diyordu. O arkadaşın dedikleri doğru gibi o zaman.




  • Frobisher kullanıcısına yanıt
    tanımlamalarda sıkıntı olabilir ama anlayan personele denk gelmek problem

    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada


    TurkNet Destek Burada


    senin için bir kaç hız testi yaptım kendi hattımdan TR ve Frankfurt paket olarak 75, tanımlı hız 86 max 82 gördüm. ama şuan teamviewer ile bağlandım ve evde aktif olarak kullanan kişiler olduğu için normal görüyorum

    nöbetçi personel oluyor diye biliyorum ama sıra gelir mi bir şey diyemem

    forum ile ilgilenen arkadaşın farklı görevleri de olduğu için burası ile her zaman ilgilenemiyor maalesef




  • twitch için değişik bir durum söz konusu forumda sıkıntısız kullanıyorum diyen de var, vpn açınca düzeliyor diyende var, her türlü pert diyende var. Ben kullanmadığım için bir şey diyemiyorum. Ama steam de oyun indirir iken 10 mb i görebiliyorum. Max zaten 10,7 mb a kadar çıktım o da pardus denemesi yurtiçi sunucu oluyor hali ile
  • 17387839 numaralı bildirimim türlü çözülmüyor. 5 gündür dsl ışığım yanmıyor. Teknik bilgiler kısmında offline yazıyor. Sorunumla kimse ilgilenmiyor sanırım. Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 18 şubatta evime kurulum için gelen turknet çözüm ortağı evimde var olan hat üzerinde ölçüm yapıp hattın sağlam oldugunu ancak Telekomun sadece telefon sinyali verdiğini, adsl sinyali alamadığını, konuyla ilgili şikayet kaydı bırakmam gerektiğini söyleyerek imzamı alıp ayrıldı.
    Aynı gün akşamı oluşturduğum şikayet kaydı üzerine 22 şubat tarihinde ben işteyken gelen telekom görevlisi aradı ve saha dolabı ve ankastre kutusu sinyallerimde bir problem göremediğini belirterek eğer eve döndüğümde sorun devam ediyorsa tekrar şikayet kaydı bırakmam gerektiğini söyledi. Turknet de bu şikayeti iç tesisatın kontrol edilmesi gerektiği notunu düşerek kapattı.

    23 şubatta tekrar şikayet kaydı oluşturdum ve iç tesisat kontrolünü kendilerinin yaptığı halde ilk şikayetimin kapatılmasının saçmalığını belirtip hala internet sinyali alamadığımı anlattım.

    25 şubat itibariyle, yani bana hattımın kullanıma hazır olduğu smsini atmalarından 10 gün geçmesine rağmen internet bağlantım yapılmadı ve ilgili iki kurum suçu birbirinin üzerine atarak süreci uzatma peşindeler.

    ay sonuna kadar sorunu çözemezlerse alacakları 1 aylık fatura bedelini haram edip aboneliğimi iptal ederek diğer servis sağlayıcılarına yöneleceğim.




  • zetsu Z kullanıcısına yanıt
    Şu şekilde bir talep açın. İç tesisat kontrolüm sizin ekipleriniz ve elektrikçi tarafından yaptırdım ancak TT saha dolabından sadece çevir sesi göndermektedir Dsl göndermemektedir. Saha dolabından dsl sinyali gönderilmesi için TT ye talep açınız diye dsl ışığım yanmıyor arızasına yazın.

    Bir de ankastreyi kontrol eder misiniz ? Bazen ses ve dsl i ayrı bırakabiliyorlar
  • Ben de karadeniz bölgesinde oturuyorum. 2 aydır bu sorun var karadeniz bölgesinde. Forumdan bir kaç arkadaş ve etrafımda kullananlardan teyit ettim. 52/4 kullanıyorum, 1 seneyi geçmiş bir zamandır (hiç bir sorun yoktu lakin son 2 ay hariç). 2 aydır muhatap yok. Bir şey indirmek/güncellemek zulüm oldu. TurkNet benim için bitti. 2 Ay zorunlu olarak kullanmaya devam edeceğim. Sonrasında

    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi araba61010 -- 25 Şubat 2018; 18:44:58 >
  • 
Sayfa: önceki 237238239240241
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.