DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
DH Mobil Uygulamasının yeni özelliklerini ilk siz deneyin. Gizle Şimdi Dene
TurkNet Destek Burada
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
6.469
Cevap
84
Favori
105.317
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Onbaşı
      25 Mesaj
      25 Şubat 2018 09:48:26

      17387839 numaralı bildirimim türlü çözülmüyor. 5 gündür dsl ışığım yanmıyor. Teknik bilgiler kısmında offline yazıyor. Sorunumla kimse ilgilenmiyor sanırım. Lütfen yardımcı olun.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      85 Mesaj
      25 Şubat 2018 13:41:24

      18 şubatta evime kurulum için gelen turknet çözüm ortağı evimde var olan hat üzerinde ölçüm yapıp hattın sağlam oldugunu ancak Telekomun sadece telefon sinyali verdiğini, adsl sinyali alamadığını, konuyla ilgili şikayet kaydı bırakmam gerektiğini söyleyerek imzamı alıp ayrıldı.
      Aynı gün akşamı oluşturduğum şikayet kaydı üzerine 22 şubat tarihinde ben işteyken gelen telekom görevlisi aradı ve saha dolabı ve ankastre kutusu sinyallerimde bir problem göremediğini belirterek eğer eve döndüğümde sorun devam ediyorsa tekrar şikayet kaydı bırakmam gerektiğini söyledi. Turknet de bu şikayeti iç tesisatın kontrol edilmesi gerektiği notunu düşerek kapattı.

      23 şubatta tekrar şikayet kaydı oluşturdum ve iç tesisat kontrolünü kendilerinin yaptığı halde ilk şikayetimin kapatılmasının saçmalığını belirtip hala internet sinyali alamadığımı anlattım.

      25 şubat itibariyle, yani bana hattımın kullanıma hazır olduğu smsini atmalarından 10 gün geçmesine rağmen internet bağlantım yapılmadı ve ilgili iki kurum suçu birbirinin üzerine atarak süreci uzatma peşindeler.

      ay sonuna kadar sorunu çözemezlerse alacakları 1 aylık fatura bedelini haram edip aboneliğimi iptal ederek diğer servis sağlayıcılarına yöneleceğim.
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________





    • Yarbay
      2447 Mesaj
      25 Şubat 2018 14:11:42

      Şu şekilde bir talep açın. İç tesisat kontrolüm sizin ekipleriniz ve elektrikçi tarafından yaptırdım ancak TT saha dolabından sadece çevir sesi göndermektedir Dsl göndermemektedir. Saha dolabından dsl sinyali gönderilmesi için TT ye talep açınız diye dsl ışığım yanmıyor arızasına yazın.

      Bir de ankastreyi kontrol eder misiniz ? Bazen ses ve dsl i ayrı bırakabiliyorlar
      |
      |
      zetsu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      295 Mesaj
      25 Şubat 2018 18:44:23

      Ben de karadeniz bölgesinde oturuyorum. 2 aydır bu sorun var karadeniz bölgesinde. Forumdan bir kaç arkadaş ve etrafımda kullananlardan teyit ettim. 52/4 kullanıyorum, 1 seneyi geçmiş bir zamandır (hiç bir sorun yoktu lakin son 2 ay hariç). 2 aydır muhatap yok. Bir şey indirmek/güncellemek zulüm oldu. TurkNet benim için bitti. 2 Ay zorunlu olarak kullanmaya devam edeceğim. Sonrasında

      edit : imla



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi araba61010 -- 25 Şubat 2018; 18:44:58 >
      |
      |
      Bahsedilenler: 2PÁC , Frobisher
      _____________________________

      Peugeot Partner Tepee 1.6 HDi 2013Fiat Fiorino 2010 1.3mJet DuagolicLenovo Z510 ( i5 4200M, nVDİA GeForce 740M, 8 GB 1600 Mhz Ram ) Beko 518410 Mirror Split 19500 BTU
    • Yüzbaşı
      654 Mesaj
      25 Şubat 2018 20:03:34

      Selamlar, bir soru sormak istiyorum.



      Bugün açılan bir konuda 2TB üstü indirme yapan bir arkadas ISS'i ile problem yaşamış. Bizde bu tarz bir durum var mı? Blu-Ray oynatıcı aldım sırf internetime güvendiğim için. Blu-Ray'de 50GB'a varan dosya boyutları var. İki TB'ı geçme durumum olabilir.



      Bir açıklık getirebilir miyiz bu duruma?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      85 Mesaj
      25 Şubat 2018 20:56:40

      ilginiz için teşekkürler, son açtığım talep bahsettiğiniz doğrultudaydı, bakalım kaç güne sonuçlandıracaklar. Ankastre kutusunu apartmana taşındığım gün incelemiştim, apartmanda telekom kullanan olmadığı için bir karmaşıklık yok. türk telekom çözüm ortağı da zaten geldiğinde sinyal alabilmek için kendi cihazını kurmuştu oraya. Anladığım kadarıyla sıkıntı telekomun turknete yokuş yapmasından ibaret, nasıl bir ticari ilişkiyse bu sadece ben(müşteri) mağdur oluyorum, firmalar açısından bir sıkıntı yok..
      |
      |
      kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Onbaşı
      25 Mesaj
      26 Şubat 2018 10:56:35

      17387839 numaralı bildirimim bir türlü çözülmüyor. 6 gündür internet ve telefon kullanamıyorum. Teknik bilgiler kısmında offline yazıyor. Ev telefonunu aradığımda numara geçersiz diyor. Neden bu kadar uzun sürüyor? Lütfen yardımcı olun.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Çavuş
      81 Mesaj
      26 Şubat 2018 13:05:24
      Merhaba

      Yakınımı arkadaşını getir kampanyasıyla turknete getirdim, 23 şubat itibariyle hattı kullanıma açıldı.

      Oimde kontrol ettiğinde 1 TL borcu göründüğünü söyledi ekran görüntülerini paylaştı.













      Soru şu bu borç ne borcu, hat zaten 23ünde açıldı kullanıma ona göre mesajlar geldi oimde kontrol ettiğimizde de hattın açılış tarihi 23 olarak görünürken son ödeme tarihi 20 şubat tarihli 1 TL'lik borç ilginç değil
      mi, bu durumda bizim karşılıklı bedava kullanma durumu ne olacak çünkü borcu zamanında ödeme şartı vardı.
      Yani bedava kullanım hakkımız bu durumda giderse haksızlık olmaz mı bi yanlışlık uğruna.


      Ortada bi yanlışlık olduğu çok açık kendiside oimden yazmış, turknetdestek ilgilenirseniz sevinirim.

      İlgili irtibat no:0507 8909399@TurkNetDestek @TurkNetDestek



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dex morgan -- 26 Şubat 2018; 13:16:58 >
      _____________________________





    • Yarbay
      2447 Mesaj
      26 Şubat 2018 13:40:35

      Ücretsiz kullanım 3. Fatura da tanımlanır da sizin bu 1 TL Lik fatura da detayda ne yazıyor ?



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      dex morgan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      766 Mesaj
      26 Şubat 2018 13:53:10
      Bana taşımayla ilgili mesajlar geldi ama anlamadım? benim her hangi bir talebim olmadı.

      _____________________________

    • Çavuş
      81 Mesaj
      26 Şubat 2018 14:32:37

      Hiçbir şey yazmıyor ayrıca fatura tarihi 19 şubat, son ödeme tarihi 20 şubat daha bu tarihlerde İnternet açılmamış açılmasını bekliyorduk.

      Ayrıca fatura bilgilerimde borç sıfır TL görünürken, fatura görüntüleme ve Oim ana sayfasında 1 TL borç görünmekte buda ilginç.


      Hata olduğu çok açık ayrıca 1 TL lik fatura mı olur.

      Benim korkum bu bahane edilip ödenmemiş faturanız var denerek bedava kullanımımızdan olmak.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dex morgan -- 26 Şubat 2018; 14:39:41 >
      |
      |
      kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2447 Mesaj
      26 Şubat 2018 14:39:01

      1 TL Lik fatura olur da 10 (on) TL nin altı bankaya bildirilmez



      Talep açtı iseniz sıkıntı yok bakılır



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      dex morgan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2447 Mesaj
      26 Şubat 2018 14:40:12

      Vae den Yapa ya geçiş yapılıyor olabilir hattınız. İnşallah santral e yakınsınız



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MsSsS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      766 Mesaj
      26 Şubat 2018 14:54:12

      Santral yakında şuan zaten vdsl kullanıyorum yapa ne oluyor?
      |
      |
      kütahyalı_ramazan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Yarbay
      2447 Mesaj
      26 Şubat 2018 15:08:50

      Türknet in kendi altyapısı. modeminiz direk santraldeki türknet DSLAM ina bağlanacak. Kablo mesafesine göre 100 download 4 upload alma ihtimali var



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      MsSsS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1060 Mesaj
      26 Şubat 2018 18:42:20

      merhaba, Muğla ilinde öğrenci kardeşim 1 seneye yakındır internet hizmetini sorunsuz kullanmaktaydı. Geçtiğimiz hafta evini aynı cadde üzerinde bir başka yere taşımak zorunda kaldı. Bu süreçte de nakil kaydı bıraktı. Ancak her ne kadar müşteri hizmetleri işlemin sonuçlandığını belirttiyse de, türk telekom yetkilileri, halen eski adreste internetin bulunduğunu yeni yere taşınmadığını belirtti. Defalarca bildirim bırakılmasına rağmen aynı cevaplar verilip kapatıldı. Sorunu çözmeniz adına son çare size yazıyorum. Şimdiden teşekkürler

      Hizmet numarası:2522238372
      Daha önceki bildirim numaralarından bazıları: 17351014, 17310068, 17280945, 17369463

      edit: Sorun bugün itibariyle çözüldü. Emeği geçen kim varsa teşekkürler.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulex -- 27 Şubat 2018; 12:56:52 >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      26 Şubat 2018 20:33:28

      Hocam yaklasık 10 gün önce durduk yere internetim kesildi bir haftadır arıza kaydı bırakıyorum arayan soran yok en son olarak buraya yazıyorum 17475577 en son bıraktığım arıza kaydı ilgilenirseniz sevinirim




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      |
      |
      Bahsedilenler: TurkNetDestek
      _____________________________

    • Yarbay
      2447 Mesaj
      27 Şubat 2018 00:31:11

      hem dsl ışığı yok diye hem de çevir sesi yok diye arıza kaydı bırakın
      |
      |
      Epilepsy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1739 Mesaj
      27 Şubat 2018 01:51:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: araba61010

      Ben de karadeniz bölgesinde oturuyorum. 2 aydır bu sorun var karadeniz bölgesinde. Forumdan bir kaç arkadaş ve etrafımda kullananlardan teyit ettim. 52/4 kullanıyorum, 1 seneyi geçmiş bir zamandır (hiç bir sorun yoktu lakin son 2 ay hariç). 2 aydır muhatap yok. Bir şey indirmek/güncellemek zulüm oldu. TurkNet benim için bitti. 2 Ay zorunlu olarak kullanmaya devam edeceğim. Sonrasında

      edit : imla

      Ben BTK'ya yazdım hocam şikayet olarak. Forumdaki arkadaş cevap vermiyor, facebookdaki yetkilide cevap vermiyor. Ee kim verecek cevap. Bu nasıl bir ilgisizlik anlamadım.
      |
      |
      _____________________________

      STEAM: 2PAC -//- PSN: SAVASCI_KRAL

      INTEL I7 4790K W/ H110i GTX -//- ASUS MAXIMUS VII FORMULA -//- CORSAIR VENGEANCE PRO 16GB -//- EVGA GTX 980 Ti K|NGP|N
      SAMSUNG 840 PRO 256GB SSD -//- SEAGATE 3TB BARRACUDA -//- COOLER MASTER HAF-X 942 -//- CORSAIR V2100 DOLBY 7.1 -//- SONY PS4




    • Yarbay
      3051 Mesaj
      27 Şubat 2018 09:50:45
      24 saatten fazla süredir modemin üstündeki internet ışığım yanmıyor anlaşılan herkeste sıkıntı var noldu kökten mi patladı türknet ?
      _____________________________

      ryzen 1600x-msi gtx 1060 gamingx 6gb-2x8gb 2400 crucial balistix -asus prime b350 matx -msi core frozr l cooler-corsair cx 550 psu-crucial 275 gb ssd-phanteks p400s tg case




Reklamlar
Yeni Abonelik d-smart
SEO
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

BR4
1,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.