Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (238. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: federalper , federalper Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 5 Misafir - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39.309
Cevap
307
Favori
875.616
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Sayın yetkili önceki sayfada belirtmiş olduğum sorunumla ilgili destek de bulunucakmısınız.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17387839 numaralı bildirimime bir türlü cevap alamıyorum. En son türk telekom ekibini sorununuzu çözdü dediler. Fakat benim sorunum telefon ile ilgiliydi. Şimdi ne internetim var ne de telefonum. Evi aradığımda geçersiz numara diyor. Sanırım soketimi yanlış yere taktılar. 1.5 gündür internetim yok. Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar Türknet ve Türk Telekom çalışanlarının da bulunduğu DonanımHaber özel grubumuza lütfen katılınız. Her türlü tenik destek ve yardımlaşma için;

    https://www.facebook.com/groups/turknetkullanicilari/
  • Arkadaşlar ttnetin vermiş olduğu zyxel vmg3312-b10b marka modem ile Turknet kullanabiliyor muyuz ona göre modem alacağım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Asite06 kullanıcısına yanıt
    kullanabilirsiniz modem kurulumda ttnet veya turktelekom dışında iss için bir kutucuk var onu işaretleyip kurulum yapıp kullanabilirsiniz
  • Eyvallah hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17387839 numaralı bildirimime 2 gündür bir türlü cevap alamıyorum. En son türk telekom ekibini sorununuzu çözdü dediler. Fakat benim sorunum telefon ile ilgiliydi. Şimdi ne internetim var ne de telefonum. Lütfen ilgilenin müşteriyle cevap bile vermiyorsunuz. Bu yıl sonunda akn olayı tamamen kalkıyor. Böyle giderseniz yıl sonunda hiç müşteriniz kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turknet destek ekibine vdsl geçiş işlemime yardımlarınların dan dolayı teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 17390450 nolu arıza kaydım 3 gündür halledilemedi adsl den vdsl e geçiş başvurusu yapmıştım bügün işleminiz tamamlandı diye saat 09:00 da mesaj gelmiş tekrar arıza kaydı oluşturdum dsl ışığımın yanmadığından ve online işlemlerin teknik bilgiler kısmında hattım offline gözükdüğünden dolayı yardım bekliyorum.
    3 gündür internetim yok bian önce düzeltilirse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ustam26 -- 22 Şubat 2018; 18:54:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gündür bekliyorum destek kaydı arıza kaydı bıraktım ne arayan ne soran var turknet iyice sıkmaya başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • türknet ne burada ne de çağrı merkezinde destek falan vermiyor, bütün çalışmalar reklam amaçlı başka bişey değil bu ne rahatlık anlamadım müşteri portföyü arttı diye paketleri düşürüp müşteri temsilcilerini kaldırdılar sanırım, günlerdir uğraşıyorum müşteri temsilcisine bağlanamadım


    1- ilk maksimum hız kampanyasında hali hazırda kullandığım 100mbps hattımı türknete taşıdım maksimum 75mbps desteklediğini söylediler (aslında 149 mbps kadar destek mevcut kullanmış olduğum hatta) neyse kotası 150gb bari dedik aldık aylar sonra kota uygulamasını kaldırdılar sevindik.

    2- ikinci bir hat almayı düşündüm aynı yere kotayı kaldırmış olmasından dolayı ancak maksimum 35mbps hız verebiliyoruz dediler :)

    son olarak, bir zamanlar telekomun yapmış olduğu stratejiyi şu an sözde maksimum müşteri memnuniyeti politikasıyla sahalara çıkan türknet uyguluyor




  • Sabah 8 gibi giden dsl ve internet ışığı hala yok,musteri hizmetlerine ulaşamıyorum ciddi ciddi sadece sebepsizce bekliyorum, çözümü ne bunun yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kingstonn K kullanıcısına yanıt
    firma mh yi dışardan aramayı kapattı talep açıp onların dönmesini bekliyorsunuz bir kaç aydan beri böyle

    35 den fazla verilmeme dolayı tt kaynaklı. TT nn port kiralarına yaptığı zamdan dolayı firma 15 ağustos 2017 den sonra 35 den fazla vermiyor (eskiden adsl vdsl diye ücret vardı sonra hıza göreye döndü)

    TurkNet Destek Burada
  • mh yok oim den veya sesli yanıt sisteminden tuşlama ile dsl yanmıyor diye talep açın tt ekiplerine talep gider ilgilenilir tt ekipleriniz sorunlu değil ise
  • Ne kadar sure içinde çözülür sorun peki, internetsiz kalinir mi bu yilda yahu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tt ekipleri birine hat bağlar iken sizinkini bozmuş olabilir saha dolabı tarafından. Kul yapısı sonuçta olabilir öyle şeyler. karabük te akşam 18 de açılan kaydın ertesi gün 11 de çözüldüğünü gördüm ama buradaki ekipler çok hızlı ve iss ayırmıyorlar. istanbul da benim bölgemde öyle ertesi gün geliyorlar
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    Teknik bilgiler kismina bastigima offline olarak gozukuyor,umarim yarin çözülür sabah 8den beri aynı çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o kısım modemin hat değerlerini kontrol ediyor offline ise dsl ışığı yanmıyor demek oluyor tt ye talep gitti ise ekipler ilgilenmek zorunda
  • 17387839 numaralı bildirimime bir türlü cevap alamıyorum. 3 gündür dsl ışığım yanmıyor. Ne müşteri temsilcisi arıyor ne de online işlemlerden herhangi bişey yazılıyor. Sorunumla kimse ilgilenmiyor sanırım. Lütfen yardımcı olun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet hızım gayet iyi olmasına rağmen online oyunlarda yüksek ping sorunu yaşıyorum. Bunun nedeni nedir?

    Örneğin league of legends'da ttnet ile 20ms sabit alırken türknet ile 50-90ms arası alıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 236237238239240
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.