Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
22.989
Cevap
239
Favori
463.974
Tıklama
Popüler Konular listesinde 37. Sırada  bugün en iyi #8
Cevapla
Giriş
Mesaj
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sorununuz ile ilgili bize PM üzerinden ulaşmıştınız. Gerekli işlemlerinizin sağlanması için arkadaşlarımla beraber çalışıyoruz. En kısa süre içerisinde sorununuzu gidereceğiz.
    |
    |
    zetsu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba,

    TurkNet Özgür İletişim paketini, ev kullanıcıları için tasarladık. Genel olarak ev kullanımında download (veri indirme) ön plandadır, çünkü kullanıcıların download ihtiyacı upload (veri yükleme) ihtiyacından çok daha fazla. Teknolojik olarak da VDSL ve ADSL hizmetinde hız limitleri var. ADSL'de verilebilecek maksimum upload hızı 1 Mbps, VDSL'de ise 4 Mbps olarak sınırlı. Türk Telekom'un alternatif operatörlerin kullanımına sunduğu tarifelerde bu şekilde ve bizim bu limitin dışına çıkmamız mümkün değil.

    Biz TurkNet olarak, santrallerde kendi cihazlarımızla hizmet verdiğimiz aktif altyapımız dahilinde olan VDSL müşterilerimize 4 Mbps'e kadar upload hızı sunuyoruz. Kendi altyapımız dışında kalan müşterilerimize ise 2 Mbps'e kadar upload hızı sağlıyoruz. Bu hızlar bireysel ev kullanıcıları upload hız ortalaması içinde. Daha fazla upload hızına ihtiyacınız varsa, standart ev kullanımı dışında işinizle alakalı özel ihtiyaçlarınız için, daha yüksek upload hızı sunan kurumsal paketlerimize bakabilirsiniz:https://kurumsal.turk.net
    |
    |
    sirreddot kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, faturanızda 1 TL'lik bir bedel çıkması enteresan. Bunun neden kaynaklandığını inceletelim. Diğer konu ise muhtemelene arkadaşını getir kampanyasından faydalanmanıza engel olmayacaktır. Bana bu sorununuzu detaylıca PM üzerinden GSM numaranızla [( aşşağıda yazmışsınız gördüm ancak tek bir yerde olsun diye istiyorum :)] veya müşteri numaranızla iletir misiniz?
    |
    |
    dex morgan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sistemsel bir hatadan kaynaklı yanlış SMS gelmiş olabilir. Bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası PM üzerinden iletirseniz kontrol edip size geri dönüş yaparım.
    |
    |
    MsSsS kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sizinle arkadaşınızın yaşadığı sorunla alakalı PM üzerinden iletişime geçmiştik. Arkadaşlarıma detaylı bilgi verip sürecinizi önceliklendirdikten sonra gerekli işlemler sağlanmış ve arkadaşınız hizmetini kullanmaya başlamıştır. İyi kullanımlar
    |
    |
    ulex kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Hizmetinizi kontrol ettiğimde arkadaşlarımın 17475577 numaralı destek kaydınız üzerinde gerekli incelemelerini gerçekleştirdiğini görüyorum. Sorununuzun çözüm bulması için ve yaşanılan sorununuzu net olarak anlayabilmemiz için iki iş gününe ihtiyacımız var. Kayıt dün açılmış. Bu süreçte size yardımcı olacağım. Bir sorun yaşarsanız bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
    |
    |
    Epilepsy kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası PM üzerinden iletir misiniz? Detaylarınıza bakıp size geri dönüş yapmak isterim.
    |
    |
    attakkann1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, yaşadığınız ping sorunu nedeniyle üzüntümüzü bildirmek isteriz. TurkNet’te yüksek performans ve kullanılabilirlik önceliktir. Bu alanda her zaman en iyi operatör olmak istiyoruz.
    Ancak, ortak kullanılan telekom altyapıları, modem veya ev iç tesisat bağlantıları gibi sebeplerle abonelerimiz zaman zaman bizim de istemediğimiz ping sorunları yaşayabiliyorlar.
    |
    |
    kovadogs kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sorununuz ile arkadaşlarım ilgilenmişler. Sorununuzu gidermişler. Size biraz geç geri dönüş yapıyorum. Bunun öncelikle özür dilerim. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde çevrimiçi olduğunuzu görüyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden istediğini zaman yazabilirsiniz :) İyi kullanımlar dilerim
    |
    |
    OsNuDe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Teşekkür için ben teşekkür ederim :) İyi kullanımlar
    |
    |
    STRONG1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Merhaba, sorununuz ile arkadaşlarım ilgilenmişler. Sürecinizde bende arkadaşlarıma buradan bilgilendirme yapmıştım. Yoğunluk nedeniyle size yazamadım :) VDSL olarak kullanımınıza başladığınızı görüyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana buradan ve ya direkt PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim
    |
    |
    Ustam26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    243 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    OsNuDe



    Merhabalar,

    Sorun kablolamadaymış, turk telekom tarafından bağlanan hattın ucu kutudan çıkmış, problem halledildi. tekrardan teşekkürler.
    |
    |
    TurkNetDestek kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Firma Yetkilisi
    10893 Mesaj

    Ben teşekkür ederim. Bir sorun olması durumunda dediğim gibi bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz :)
    |
    |
    OsNuDe kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1085 Mesaj
    Bizim adrese Türk Telekom Fibernet gösteriyor ama Türk.Net'e göre yok. Bu nasıl oluyor?
    |
    |
    _____________________________
    Code a little, run a little, fix a little.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    2 Not

    Merhaba TurkNetDestek, sizdeb hızımın 100mbite çıkarılmasını rica etmiştim, hâlâ sizden mesaja geri dönüş bekliyorum.
    |
    |
    Bahsedilenler: TurkNetDestek
    _____________________________
    Bu foruma okuduğunu anlayan yönetim getirin bence, hayatımda bu kadar egoist ve anlama sorunları olan destek yönetimi görmedim.https://www.youtube.com/watch?v=44yD6wnaFJw
  • Çavuş
    80 Mesaj
    27 şubat itibariyle sonunda internete kavuştum. 13 günlük bu sıkıntılı süreçte turknet ve telekom, yaşanmakta olan sıkıntıyı birbirlerinin üzerine yıkarak bu vakte kadar uzattılar. Bugün turk net ve telekomu tekrar tekrar arayarak biraz baskı kurdum ve işten izin alıp türk telekom ekibiyle birlikte tekrar daire bağlantım ve ankastre kutusunu inceledik ve kendilerinin verdiği bilgiye göre;

    daha önce kurulumu yapan kişi ankastre kutusundan başka bir dairenin iç tesisatına giden kablolara dokunmayıp sadece benim dairemden gelen kabloları üzerine eklediği için çakışma olmuş. diğer daireye giden eski kabloları temizleyip benim dairemden gelen kabloları çakınca internetim anında geldi.

    Ancak bugüne kadar mobil uygulama üzerinden hizmet durumunu kontrol ettiğimde sürekli offline ve kapalı olarak görünüyor ve sinyal bilgileri görünmüyordu. yani telekomun verdiği bilgiye pek güvenmiyorum.

    Turknet den kurulumu yapan arkadaş da ankastre kutusunda modemini bağlayıp internet sinyali gelmediğini fotoğraflamış ve daireme telefon bağlayıp çağrı almıştı.

    Ayrıca telekom ekibi işlem sonrası bir belge imzalatarak kurulum hizmet bedelini turknetden tahsil edeceklerini söyledi yani aklıma önce sinyal vermeyip sonra kendi ekipleri kurulum yapınca sinyal vererek haksız kazanç sağlamaya çalıştıkları intibası da oluştu, ne kadar doğrudur bilemiyorum.

    Kısaca iki kurumun da güvenilirliği gözümde sıfırlandı.

    Umarım tekrar bir sıkıntı yaşamaz ve bu ekipler arasında git gel ile uğraşmak zorunda kalmam zira sabrım bu kurulum sürecinde fazlasıyla zorlandı.

    şu an wireless olarak 30mbit/3mbit hızı sıkıntısız olarak alıyorum. yeni başvuracak arkadaşların bilgisine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zetsu -- 27 Şubat 2018; 20:12:41 >
    _____________________________




  • Yarbay
    7593 Mesaj

    Fiziksel durum kapalı yazıyorsa tt hatta sinyal vermemiş demektir.
    |
    |
    zetsu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    80 Mesaj

    o zaman tt un yaptığı şark kurnazlığından başka bir şey değil. Keşke turknet bu durumlarda hukuki yaptırım uygulayabilse.
    |
    |
    Dr. Boone kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    7593 Mesaj

    Turknet'in umrunda değil, günü kurtarmanın derdindeler.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    zetsu kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    13 Mesaj
    Vdsle geçmek istiyorum fakat altyapimin desteklenmediği belirtildi. Alt komşum vdsl kullanıyor nasıl oluyor bu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
Reklamlar
SEO
emek server
kolayoto.com
Media Sözlük
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,812
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.