Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (241. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 239240241242243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sirreddot kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    TurkNet Özgür İletişim paketini, ev kullanıcıları için tasarladık. Genel olarak ev kullanımında download (veri indirme) ön plandadır, çünkü kullanıcıların download ihtiyacı upload (veri yükleme) ihtiyacından çok daha fazla. Teknolojik olarak da VDSL ve ADSL hizmetinde hız limitleri var. ADSL'de verilebilecek maksimum upload hızı 1 Mbps, VDSL'de ise 4 Mbps olarak sınırlı. Türk Telekom'un alternatif operatörlerin kullanımına sunduğu tarifelerde bu şekilde ve bizim bu limitin dışına çıkmamız mümkün değil.

    Biz TurkNet olarak, santrallerde kendi cihazlarımızla hizmet verdiğimiz aktif altyapımız dahilinde olan VDSL müşterilerimize 4 Mbps'e kadar upload hızı sunuyoruz. Kendi altyapımız dışında kalan müşterilerimize ise 2 Mbps'e kadar upload hızı sağlıyoruz. Bu hızlar bireysel ev kullanıcıları upload hız ortalaması içinde. Daha fazla upload hızına ihtiyacınız varsa, standart ev kullanımı dışında işinizle alakalı özel ihtiyaçlarınız için, daha yüksek upload hızı sunan kurumsal paketlerimize bakabilirsiniz:https://kurumsal.turk.net




  • dex morgan D kullanıcısına yanıt
    Merhaba, faturanızda 1 TL'lik bir bedel çıkması enteresan. Bunun neden kaynaklandığını inceletelim. Diğer konu ise muhtemelene arkadaşını getir kampanyasından faydalanmanıza engel olmayacaktır. Bana bu sorununuzu detaylıca PM üzerinden GSM numaranızla [( aşşağıda yazmışsınız gördüm ancak tek bir yerde olsun diye istiyorum :)] veya müşteri numaranızla iletir misiniz?
  • MsSsS M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sistemsel bir hatadan kaynaklı yanlış SMS gelmiş olabilir. Bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası PM üzerinden iletirseniz kontrol edip size geri dönüş yaparım.
  • ulex kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sizinle arkadaşınızın yaşadığı sorunla alakalı PM üzerinden iletişime geçmiştik. Arkadaşlarıma detaylı bilgi verip sürecinizi önceliklendirdikten sonra gerekli işlemler sağlanmış ve arkadaşınız hizmetini kullanmaya başlamıştır. İyi kullanımlar
  • Epilepsy E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeniyle üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Hizmetinizi kontrol ettiğimde arkadaşlarımın 17475577 numaralı destek kaydınız üzerinde gerekli incelemelerini gerçekleştirdiğini görüyorum. Sorununuzun çözüm bulması için ve yaşanılan sorununuzu net olarak anlayabilmemiz için iki iş gününe ihtiyacımız var. Kayıt dün açılmış. Bu süreçte size yardımcı olacağım. Bir sorun yaşarsanız bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz.
  • attakkann1 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz hala devam ediyor mu? Eğer devam ediyorsa bana hizmetinize ulaşabileceğim bir GSM numarası ve ya müşteri numarası PM üzerinden iletir misiniz? Detaylarınıza bakıp size geri dönüş yapmak isterim.
  • kovadogs kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız ping sorunu nedeniyle üzüntümüzü bildirmek isteriz. TurkNet’te yüksek performans ve kullanılabilirlik önceliktir. Bu alanda her zaman en iyi operatör olmak istiyoruz.
    Ancak, ortak kullanılan telekom altyapıları, modem veya ev iç tesisat bağlantıları gibi sebeplerle abonelerimiz zaman zaman bizim de istemediğimiz ping sorunları yaşayabiliyorlar.
  • Merhaba, sorununuz ile arkadaşlarım ilgilenmişler. Sorununuzu gidermişler. Size biraz geç geri dönüş yapıyorum. Bunun öncelikle özür dilerim. Şuan hizmetinizi kontrol ettiğimde çevrimiçi olduğunuzu görüyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden istediğini zaman yazabilirsiniz :) İyi kullanımlar dilerim
  • STRONG1 S kullanıcısına yanıt
    Elimden geldiği kadar tüm kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyorum. Teşekkür için ben teşekkür ederim :) İyi kullanımlar
  • Ustam26 U kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorununuz ile arkadaşlarım ilgilenmişler. Sürecinizde bende arkadaşlarıma buradan bilgilendirme yapmıştım. Yoğunluk nedeniyle size yazamadım :) VDSL olarak kullanımınıza başladığınızı görüyorum. Bir sorun yaşamanız durumunda bana buradan ve ya direkt PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi kullanımlar dilerim
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Sorun kablolamadaymış, turk telekom tarafından bağlanan hattın ucu kutudan çıkmış, problem halledildi. tekrardan teşekkürler.
  • Ben teşekkür ederim. Bir sorun olması durumunda dediğim gibi bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz :)
  • Bizim adrese Türk Telekom Fibernet gösteriyor ama Türk.Net'e göre yok. Bu nasıl oluyor?
  • Merhaba TurkNetDestek, sizdeb hızımın 100mbite çıkarılmasını rica etmiştim, hâlâ sizden mesaja geri dönüş bekliyorum.
    TurkNet Destek Burada
  • 27 şubat itibariyle sonunda internete kavuştum. 13 günlük bu sıkıntılı süreçte turknet ve telekom, yaşanmakta olan sıkıntıyı birbirlerinin üzerine yıkarak bu vakte kadar uzattılar. Bugün turk net ve telekomu tekrar tekrar arayarak biraz baskı kurdum ve işten izin alıp türk telekom ekibiyle birlikte tekrar daire bağlantım ve ankastre kutusunu inceledik ve kendilerinin verdiği bilgiye göre;

    daha önce kurulumu yapan kişi ankastre kutusundan başka bir dairenin iç tesisatına giden kablolara dokunmayıp sadece benim dairemden gelen kabloları üzerine eklediği için çakışma olmuş. diğer daireye giden eski kabloları temizleyip benim dairemden gelen kabloları çakınca internetim anında geldi.

    Ancak bugüne kadar mobil uygulama üzerinden hizmet durumunu kontrol ettiğimde sürekli offline ve kapalı olarak görünüyor ve sinyal bilgileri görünmüyordu. yani telekomun verdiği bilgiye pek güvenmiyorum.

    Turknet den kurulumu yapan arkadaş da ankastre kutusunda modemini bağlayıp internet sinyali gelmediğini fotoğraflamış ve daireme telefon bağlayıp çağrı almıştı.

    Ayrıca telekom ekibi işlem sonrası bir belge imzalatarak kurulum hizmet bedelini turknetden tahsil edeceklerini söyledi yani aklıma önce sinyal vermeyip sonra kendi ekipleri kurulum yapınca sinyal vererek haksız kazanç sağlamaya çalıştıkları intibası da oluştu, ne kadar doğrudur bilemiyorum.

    Kısaca iki kurumun da güvenilirliği gözümde sıfırlandı.

    Umarım tekrar bir sıkıntı yaşamaz ve bu ekipler arasında git gel ile uğraşmak zorunda kalmam zira sabrım bu kurulum sürecinde fazlasıyla zorlandı.

    şu an wireless olarak 30mbit/3mbit hızı sıkıntısız olarak alıyorum. yeni başvuracak arkadaşların bilgisine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zetsu -- 27 Şubat 2018; 20:12:41 >




  • zetsu Z kullanıcısına yanıt
    Fiziksel durum kapalı yazıyorsa tt hatta sinyal vermemiş demektir.
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    o zaman tt un yaptığı şark kurnazlığından başka bir şey değil. Keşke turknet bu durumlarda hukuki yaptırım uygulayabilse.
  • zetsu Z kullanıcısına yanıt
    Turknet'in umrunda değil, günü kurtarmanın derdindeler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vdsle geçmek istiyorum fakat altyapimin desteklenmediği belirtildi. Alt komşum vdsl kullanıyor nasıl oluyor bu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haftalardır gelmeyen kurulum ekipleri hakkında.

    Merhaba Turknet Destek. " 1065284(Musteri No) "
    Başvurumuzu yaptık evrakları gönderdik, " 6 ŞUBAT CİVARI" daha sonra çok fazla geçmeden Telekomdan gelip elektrik direğinden bi siyah kablo bırkaktılar bahçeye gittiler. Sonrasında telefon ile arandık randevu talebi oluşturuldu. "KURULUM EKİPLERİ GELECEK MİŞ"

    AYIN 14 ü çarşamba gününe randevu verdik, bekle bekle bekle gelen yok işe bile gitmedim. sizin keyfinizi mi beklemek zorundayım ben evde herkes hazır olda sizi mi bekleyecek? böyle saçmalık görmedim Tweetter 'dan mesaj attım anlatana/anlayana kadar zaten 1 saat sürüyor.

    Aradan 3 gün geçti sms felan geliyor "randevı tarihiniz oluşturulmuştur" diye! iyide hangi güne randevu verdin bana sen. aradan 2-3 gün daha geçti arandık tekrardan K.Bakmayın ayıp etmişler gelmeleri lazımdı felan .. . neyse tamam dedik sorun değil ayın 24 üne yine randevu verdiler. "bekle bekle bekle gelen yok allahdan izinli günüm. Böyle birşey olamaz.

    Ayın 28 i oldu 1 hafta sonra 1 ay olacak. Internet yok bahçede boru gibi siyah kablo duruyor!!
    Yarn öbürgün hat daha bağlanmadan fatura kesmeye başlarsanız hiç şaşırmam. böyle şikayetler de okudum firma hakkında. daha başlamadan bezdirdiniz beni helal olsun.




    TurkNet Destek Burada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoseRain -- 28 Şubat 2018; 10:10:14 >




  • 
Sayfa: önceki 239240241242243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.