Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1638. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil2 Android
5 sn
39.322
Cevap
307
Favori
875.940
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16361637163816391640
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt
    Hız profiliniz ile ilgili kontrolleri tamamlayarak net uzmanı arkadaşlarım size bilgi verecekler.
  • 3 gündür evde internet yok daha önce bir arıza kaydı açmıştım ama sorun splitterdan kaynaklıymış halletmiştim sonra internetden birden bire gitti telefon bile çalışmıyor sinyal yok aradım birkaç kez kimse birşey demiyor sonra sizden kaynaklı dediler benden dün aradı bir arkadaş sorun sizden dedi dedim nasıl bizden direktten itibaren sorun var diyor dedim sizin sorumluluğunuz eve kadar getirmek direk beni bağlar direğe çıkıp onarım mı yapacağım dedim,işin ilginç yanı ben arıza kaydı açtım ama sorun splitterdan kaynaklıymış halletim ardından sinyal tamamen gitti ve sorun direkten eve gelen kadar hattaymış ve bunun için 108tl para istediler yada elektrikçi çağırın diyor dalga geçiyorlar sanki direkten eve gelene kadar ki hat niye benim sorumluluğumda olsun .dedim sizin söylediğinizin türkçe meali 108tl'yi vereceksiniz bizde gelip yapacağız demektir dedim.iş suya düşen yılana dsarılır hesabı tamam dedim gelin yapın bugün aramışlar babamı babamın üstüne internet eee cuma geleceğiz ya ben 3 gündür internet kullanamıyorum evde cuma günü geleceklermiş,

    müşteri hizmetlerine söyledim bir firma böyle durumlarda kalitesini belli eder dedim ilk defa sorun yaşadım rezil olduk ya resmen birde 108tl vereceğim arızayı yapmaya gelirlerse eğer benim suçum ne müşteri hizmetleri birde bizim tt ile olan sözleşmemiz direğe kadar diyor ya böyle birşey varmı onu seni ilgilendirir hatta sorun varsa benim suçum ne kaç gündür internet kullanamıyorum tamam diyorum 108tl al ama gelen yok.ayrıca sırf bunnu yüzünden bile iptal ederim ben bunu dedim ya ben böyle bir sorun olduğunda 5-6 gün intetnetsiz bekleyecekmiyim





  • Merhaba 3 firma ortak alt yapı fiberinde 100 üzeri paketleri açıkladı. Türknet ne zaman duyuracak yine tek fiyat geçerli olacak mı?

  • İnternete erişim sağlayabiliyorum ama oim üzerindeki Teknik destek, teknik bilgiler kısmında bazen fiziksel durum kapalı, modem buluşmuyor olarak gözüküyor. 2 dakika önce böyle gözüküyordu bu yorumu yazarken bir daha bakayım dedim düzeldi. Dediğim gibi internete erişimim var ama sizden bu kısımdaki hatayi düzeltmenizi istemekteyim.

  • emirk77xxxx E kullanıcısına yanıt

    Orasi yıllardır öyle. Sistemlerindeki sorundan dolayı imiş. Ben 1 senedir görüyorum hala bir düzelme yok. Dikkate almayın diyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 30 Eylül 2021; 11:38:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen ay TurkTelekom'dan Türknete geçiş yaptım, 100mbps yalın internet alıyorum


    dün 0212 920 0346 diye bir numara aradı (ki bence arayan türknet değildi) , artık yalın internet alamayacağımı, faturamın 119 liraya yükseleceğini söyledi

    ama d-smart ile 3 yıl taahüt yaparsam 139 lira öderim falan birşeyler dedi, kabul etmedim 3 yıl taahüt nedir.

    işin aslı nedir, benim 99 lira faturam yükselecek mi şimdi?

  • Senex64 S kullanıcısına yanıt

    hocam haberin linkini atabilir misin? mersk ettim😂


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quantic33 kullanıcısına yanıt

    hocam onlar dolandırıcı itibar etmeyin. Geçen gün beni de aradılar dalga geçtim, küfür ettim suratıma kapattı 

  • tamamdır hocam eyvallah :)

  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Senex64 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an için türk telekom fiber altyapı üzerinden 100 Mbps'e kadar fiber hizmeti veriyoruz. Kampanyalarımız ile ilgili güncelleme yapılması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız.
  • quantic33 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gelen arama bizim tarafımızdan yapılmamıştır. Bu tarz aramalara itibar etmemenizi rica ederim. Bu konuda hukuki işlem başlattık. Konuyu ilgili birimimize iletebilmem için sizi arayan numarayı ve müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?

    destek numarasını paylaştım ama mesajı görmediniz sanırım

  • sendomi S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iç tesisatın kontrol edilmesi için yarın ekiplerimiz adrese gelecektir. Ekiplerin kontrolü sonrasında uzmanlarımız sizinle iletişime geçecek. Kontrol sonrasında sorun devam ederse benimle tekrar iletişime geçebilir misiniz?
  • arıza kaydı açarken görsel ekleyemiyor muyuz? 6. hopta paket kayıpları meydana geliyor bunu teknik birime nasıl aktarabilirim? abone no: 2289733


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba. Dün öğlen saatlerinde binamıza resimde eklediğim kutu koymuşlar. Dışarıdan gelen siyah ince bir kablo ile bağlamışlar. Bundan sonra ne yapmak lazım Türknet kendiliğinden gelip bağlantıları yapacak mı ? Mevcut Türknet kullanıcısıyım eğer binaya fiber yada giganet geldiyse bağlantım otomatik yükselir mi acaba ? Bu işlemler ne kadar sürer mevut bağlantımdan memnuniyetsizlik duymaya başlayıp firma değiştirme niyetine girmişken fiber geldi. Devre Numarası : 8838784222 @TurkNetDestek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KashmiriaN -- 1 Ekim 2021; 2:26:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KashmiriaN

    Merhaba. Dün öğlen saatlerinde binamıza resimde eklediğim kutu koymuşlar. Dışarıdan gelen siyah ince bir kablo ile bağlamışlar. Bundan sonra ne yapmak lazım Türknet kendiliğinden gelip bağlantıları yapacak mı ? Mevcut Türknet kullanıcısıyım eğer binaya fiber yada giganet geldiyse bağlantım otomatik yükselir mi acaba ? Bu işlemler ne kadar sürer mevut bağlantımdan memnuniyetsizlik duymaya başlayıp firma değiştirme niyetine girmişken fiber geldi. Devre Numarası : 8838784222 @TurkNetDestek

    Hayırlı olsun usta yer neresi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar Sayın @TurkNetDestek Müşteri Numaram: 965255 , son 8 gündür SNR Margin  8-8,2 seviyelerinde iken aldığım değerler şu şekildeydi; Upstream: 8.189 Mbps    Downstream: 100.014 Mbps ve bağlantı problemim yoktu.


    Ancak dün kontrol ettiğimde SNR Margin 4-4,3 seviyesine kadar düşmüş ve aşağıdaki gibi yer almakta. Bu sebeple son 8 gündür hiç bir bağlantı kopması yada çok fazla CRC hatası almaz iken dünden beri bağlantı kopması yaşanıyor ve tabi çok fazla CRC hatası. Telefon hattına hiç bir fiziki müdahale yok iken böyle bir durum neden olur. Ayrıca turknet altyapı sorgu sayfanızda bulunduğum konum 100 Mbps olarak gözükmekte.


    Görüleceği üzere Ulaşılabilir hızlar bu şekilde gözükmekte iken   UP:42.951 Mbps   DL:92.612 Mbps , Ulaşılabilir hızın üzerinde (UP:8.189 Mbps  DL:100.014 Mbps) gerçek bağlantı hızı tanımlı. Daha öncesinde ulaşılabilir hızım UP:43.000 Mbps   DL:106.000 Mbps seviyelerindeydi. Bir saçmalık ve bir sorun var bu işte ama çözümü nedir?


    Çok teşekkürler.



    VDSL Training Status:  Showtime

              Mode:  VDSL2 Annex B

          VDSL Profile:  Profile 17a

          Traffic Type:  PTM Mode

           Link Uptime:  8 days: 19 hours: 31 minutes

    ============================================================================

        VDSL Port Details    Upstream     Downstream

            Line Rate:   8.224 Mbps   100.187 Mbps

      Actual Net Data Rate:   8.189 Mbps   100.014 Mbps

         Trellis Coding:     ON        ON

           SNR Margin:    29.9 dB      4.3 dB

          Actual Delay:     0 ms       6 ms

         Transmit Power:    6.3 dBm     14.5 dBm

          Receive Power:   -12.8 dBm      3.5 dBm

           Actual INP:    0.0 symbols    1.0 symbols

        Total Attenuation:    18.4 dB      10.9 dB

    Attainable Net Data Rate:   42.951 Mbps    92.612 Mbps

    ============================================================================

       VDSL Band Status  U0   U1   U2   U3   D1   D2   D3

     Line Attenuation(dB): 3.1  14.5  19.7   N/A   8.8  19.4  30.8  

    Signal Attenuation(dB): 3.1  14.5  19.7   N/A   8.8  19.4  30.8  

        SNR Margin(dB): N/A  30.1  29.8   N/A   4.3   4.3   4.3  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JettoPistole -- 1 Ekim 2021; 11:37:15 >




  • +902129200438 bugun beni bu numaradan arayip digiturk satmak istedi vermedim ve benim bilgilerimi nerden aliyorlar neden sizin guvenliginiz zayif turknet

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16361637163816391640
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.