|
TurkNet Destek Burada (1638. sayfa)
-
-
3 gündür evde internet yok daha önce bir arıza kaydı açmıştım ama sorun splitterdan kaynaklıymış halletmiştim sonra internetden birden bire gitti telefon bile çalışmıyor sinyal yok aradım birkaç kez kimse birşey demiyor sonra sizden kaynaklı dediler benden dün aradı bir arkadaş sorun sizden dedi dedim nasıl bizden direktten itibaren sorun var diyor dedim sizin sorumluluğunuz eve kadar getirmek direk beni bağlar direğe çıkıp onarım mı yapacağım dedim,işin ilginç yanı ben arıza kaydı açtım ama sorun splitterdan kaynaklıymış halletim ardından sinyal tamamen gitti ve sorun direkten eve gelen kadar hattaymış ve bunun için 108tl para istediler yada elektrikçi çağırın diyor dalga geçiyorlar sanki direkten eve gelene kadar ki hat niye benim sorumluluğumda olsun .dedim sizin söylediğinizin türkçe meali 108tl'yi vereceksiniz bizde gelip yapacağız demektir dedim.iş suya düşen yılana dsarılır hesabı tamam dedim gelin yapın bugün aramışlar babamı babamın üstüne internet eee cuma geleceğiz ya ben 3 gündür internet kullanamıyorum evde cuma günü geleceklermiş,
müşteri hizmetlerine söyledim bir firma böyle durumlarda kalitesini belli eder dedim ilk defa sorun yaşadım rezil olduk ya resmen birde 108tl vereceğim arızayı yapmaya gelirlerse eğer benim suçum ne müşteri hizmetleri birde bizim tt ile olan sözleşmemiz direğe kadar diyor ya böyle birşey varmı onu seni ilgilendirir hatta sorun varsa benim suçum ne kaç gündür internet kullanamıyorum tamam diyorum 108tl al ama gelen yok.ayrıca sırf bunnu yüzünden bile iptal ederim ben bunu dedim ya ben böyle bir sorun olduğunda 5-6 gün intetnetsiz bekleyecekmiyim
-
Merhaba 3 firma ortak alt yapı fiberinde 100 üzeri paketleri açıkladı. Türknet ne zaman duyuracak yine tek fiyat geçerli olacak mı?
-
İnternete erişim sağlayabiliyorum ama oim üzerindeki Teknik destek, teknik bilgiler kısmında bazen fiziksel durum kapalı, modem buluşmuyor olarak gözüküyor. 2 dakika önce böyle gözüküyordu bu yorumu yazarken bir daha bakayım dedim düzeldi. Dediğim gibi internete erişimim var ama sizden bu kısımdaki hatayi düzeltmenizi istemekteyim.
-
Orasi yıllardır öyle. Sistemlerindeki sorundan dolayı imiş. Ben 1 senedir görüyorum hala bir düzelme yok. Dikkate almayın diyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AfterLife61 -- 30 Eylül 2021; 11:38:58 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçen ay TurkTelekom'dan Türknete geçiş yaptım, 100mbps yalın internet alıyorum
dün 0212 920 0346 diye bir numara aradı (ki bence arayan türknet değildi) , artık yalın internet alamayacağımı, faturamın 119 liraya yükseleceğini söyledi
ama d-smart ile 3 yıl taahüt yaparsam 139 lira öderim falan birşeyler dedi, kabul etmedim 3 yıl taahüt nedir.
işin aslı nedir, benim 99 lira faturam yükselecek mi şimdi?
-
hocam haberin linkini atabilir misin? mersk ettim😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam onlar dolandırıcı itibar etmeyin. Geçen gün beni de aradılar dalga geçtim, küfür ettim suratıma kapattı
-
tamamdır hocam eyvallah :)
-
Forumda var bunla ilgili paylaşım şu linkte tartışılıyor. https://forum.donanimhaber.com/dh-ailesi-aciklanan-son-fiyat-ve-hizlar-konusunda-konusalim--150663311
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, şu an için türk telekom fiber altyapı üzerinden 100 Mbps'e kadar fiber hizmeti veriyoruz. Kampanyalarımız ile ilgili güncelleme yapılması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız. -
Merhaba, gelen arama bizim tarafımızdan yapılmamıştır. Bu tarz aramalara itibar etmemenizi rica ederim. Bu konuda hukuki işlem başlattık. Konuyu ilgili birimimize iletebilmem için sizi arayan numarayı ve müşteri numaranızı konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
quote:
Orijinalden alıntı: TurkNetDestek
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olabilmem için oluşturduğunuz destek kaydı numarasını konunun linki ile birlikte PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?destek numarasını paylaştım ama mesajı görmediniz sanırım
-
Merhaba, iç tesisatın kontrol edilmesi için yarın ekiplerimiz adrese gelecektir. Ekiplerin kontrolü sonrasında uzmanlarımız sizinle iletişime geçecek. Kontrol sonrasında sorun devam ederse benimle tekrar iletişime geçebilir misiniz? -
-
Merhaba. Dün öğlen saatlerinde binamıza resimde eklediğim kutu koymuşlar. Dışarıdan gelen siyah ince bir kablo ile bağlamışlar. Bundan sonra ne yapmak lazım Türknet kendiliğinden gelip bağlantıları yapacak mı ? Mevcut Türknet kullanıcısıyım eğer binaya fiber yada giganet geldiyse bağlantım otomatik yükselir mi acaba ? Bu işlemler ne kadar sürer mevut bağlantımdan memnuniyetsizlik duymaya başlayıp firma değiştirme niyetine girmişken fiber geldi. Devre Numarası : 8838784222 @TurkNetDestek
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KashmiriaN -- 1 Ekim 2021; 2:26:39 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: KashmiriaNMerhaba. Dün öğlen saatlerinde binamıza resimde eklediğim kutu koymuşlar. Dışarıdan gelen siyah ince bir kablo ile bağlamışlar. Bundan sonra ne yapmak lazım Türknet kendiliğinden gelip bağlantıları yapacak mı ? Mevcut Türknet kullanıcısıyım eğer binaya fiber yada giganet geldiyse bağlantım otomatik yükselir mi acaba ? Bu işlemler ne kadar sürer mevut bağlantımdan memnuniyetsizlik duymaya başlayıp firma değiştirme niyetine girmişken fiber geldi. Devre Numarası : 8838784222 @TurkNetDestek
Hayırlı olsun usta yer neresi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhabalar Sayın @TurkNetDestek Müşteri Numaram: 965255 , son 8 gündür SNR Margin 8-8,2 seviyelerinde iken aldığım değerler şu şekildeydi; Upstream: 8.189 Mbps Downstream: 100.014 Mbps ve bağlantı problemim yoktu.
Ancak dün kontrol ettiğimde SNR Margin 4-4,3 seviyesine kadar düşmüş ve aşağıdaki gibi yer almakta. Bu sebeple son 8 gündür hiç bir bağlantı kopması yada çok fazla CRC hatası almaz iken dünden beri bağlantı kopması yaşanıyor ve tabi çok fazla CRC hatası. Telefon hattına hiç bir fiziki müdahale yok iken böyle bir durum neden olur. Ayrıca turknet altyapı sorgu sayfanızda bulunduğum konum 100 Mbps olarak gözükmekte.
Görüleceği üzere Ulaşılabilir hızlar bu şekilde gözükmekte iken UP:42.951 Mbps DL:92.612 Mbps , Ulaşılabilir hızın üzerinde (UP:8.189 Mbps DL:100.014 Mbps) gerçek bağlantı hızı tanımlı. Daha öncesinde ulaşılabilir hızım UP:43.000 Mbps DL:106.000 Mbps seviyelerindeydi. Bir saçmalık ve bir sorun var bu işte ama çözümü nedir?
Çok teşekkürler.
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 8 days: 19 hours: 31 minutes
============================================================================
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 8.224 Mbps 100.187 Mbps
Actual Net Data Rate: 8.189 Mbps 100.014 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 29.9 dB 4.3 dB
Actual Delay: 0 ms 6 ms
Transmit Power: 6.3 dBm 14.5 dBm
Receive Power: -12.8 dBm 3.5 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 1.0 symbols
Total Attenuation: 18.4 dB 10.9 dB
Attainable Net Data Rate: 42.951 Mbps 92.612 Mbps
============================================================================
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 3.1 14.5 19.7 N/A 8.8 19.4 30.8
Signal Attenuation(dB): 3.1 14.5 19.7 N/A 8.8 19.4 30.8
SNR Margin(dB): N/A 30.1 29.8 N/A 4.3 4.3 4.3
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JettoPistole -- 1 Ekim 2021; 11:37:15 >
-
+902129200438 bugun beni bu numaradan arayip digiturk satmak istedi vermedim ve benim bilgilerimi nerden aliyorlar neden sizin guvenliginiz zayif turknet
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X