Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1637. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
39.303
Cevap
307
Favori
875.326
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 16351636163716381639
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • LionTR28 L kullanıcısına yanıt
    Merhaba, gün içinde işlem sağlanmış olur. Eğer olmazsa konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Tamamdır efendim yarına kadar beklerim olmazsa gönderirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Dsl ısıgımda sorun yok ama internteye giremiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TurkNet Destek Burada

    Merhaba, 46625141 numaralı destek kaydım gerekli birimlere iletilmiyor. Download ve özellikle upload yaparken ping 300 ms e kadar yükseliyor. Yani biri görüntülü kouşma yaparken interneti kullanmak imkasıza yakın. Bununla alakalı destek kaydına yazıp ekran görüntüsünü paylaştım. Sadece Türk Telekom saha ekiplerine yönlendiriliyor, gelen ekip zaten ping in ne olduğunu bile bilmiyor, altyapı ve modemi kontrol edip sorun yok diyerek gidiyor. Sorunum hala çözülmedi diye destek kaydına yazdım, yine saha ekiplerine yönlendirildi. Lütfen sorunumu ilgili birimlere iletin. Altyapı ve modemde sorun yok, boşu boşuna Türk Telekom elemanlarıyla uğraşmayalım. Şimdiden teşekkürler.





  • hammurabi_2000 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde nakil başvurunuzu yapmak istediğimizde adreste boş devre bulunmadığından bilgisi verilmiştir. Hizmetinizi iptal etmek istemeniz üzerine kaydınız kapatılmıştır. Gönderdiğiniz iptal dilekçesine istinaden uzmanlarımız sizinle iletişime geçerek sözlü onayınızı alarak iptali gerçekleştirecektir.
  • sakatr S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Saha ekiplerinden güncel bilgi aldığımızda teknik uzmanlarımız sizinle iletişime geçecektir. Ben de önceliğini ayrıca ilettim.
  • smtercn S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorunun devam ettiğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım bu konuda ekipler ile iletişime geçerek size bilgi verecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • TurkNet Destek Burada
    Evrakları doldurup tarih attım. Yok aga yemin etmiş herifler kurye falan yok ortada 2 hafta olacak neredeyse. Bu kurye işi nerden çıktıysa sırf işi uzatma. Bende hata ver kargoya gitsin. Yarın öyle yapcam artık. Daha müracaatta eziyet başladı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aman beyler uzak durun, webhelp diye bir firmanın kucagına oturtmuşlar, kendilerini kıvranıyorlar.
    1 haftadır internet bekliyoruz
    Cuma ben evde yokken eleman gelip bina içi diye bağlamayıp kaçıyor. Evde çocuk var ben yokum sözleşmeyi kendim imzalarım sıkıntı yok diyor.
    212 li numarayı dinleniyor diye kapatıp şahsi bir numaradan arıyor. Çocuğu kandırıp yarın geliyoruz diyor.
    Ne gelen var ne giden

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bir kaç sorum var.


    72mbit vdsl altyapı gösteren evimize ilk kez abone olursak kaç mbit internet alırız? 65mbit gibi bir hıza sabitleme oluyor mu?


    ilk abonelik ücreti var mı? varsa ne kadar? (arkadaşını getir olayını hariç tutuyorum, o konuda bilgim var)

  • İnterneti iptal ettim, iptal edildi diye mesaj da geldi, fakat internet mevcut, sebep? Acaba günüm dolmadı diye mi? Bir de modemi iade sürecim ne zaman başlıyor? Ve son olarak, Aras kargo ile değil de, başka kargo firması ile modemi göndersem sıkıntı olur mu? Aras kargo bana uzak çünkü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bey V -- 28 Eylül 2021; 21:17:2 >
  • Bey V kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal mesajı geldiyse hattın kesilmesi gerekiyordu. İptal işleminden sonra 10 gün içinde genel merkez adresimize göndermeniz gerekiyor. Eğer aras kargo dışında farklı bir kargo ile gönderim yaparsanız kargo ücreti size ait olur.
  • kilecerme kullanıcısına yanıt
    Merhaba, santrale olan uzaklığınız, modem ya da iç tesisat kaynaklı hız kaybı yaşanabiliyor. Sıfırdan başlatılan yeni aboneliklerde kurulum ücreti alınıyor. Eğer otomatik ödeme talimatı verirseniz kurulum ücreti 75 TL vermezseniz 108 TL ve her iki şekilde de 3 taksitte faturanıza yansıtılıyor.
  • Merhaba, abonelik sürecinde yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. İşlemlerinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Konu linki ile birlikte müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Boldrex kullanıcısına yanıt
    Merhaba, abonelik işlemlerinizi kontrol ederek size yardımcı olmak isterim. Müşteri numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Gerek kalmadı hocam Mng ile gönderdim az önce. Zaten destek kaydı vardı zaten.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Boldrex kullanıcısına yanıt
    Evraklarınız ulaştıktan sonra ilgili ekibimiz işlemlerinizi başlatacaktır.
  • @TurkNetDestek hat değerim max 70 mbps alabilir görünüyor ama bana gelen hız 56 mbps hızımın en kötü 65 olmasını talep ediyorum.


    kolay gelsin iyi çalışmalar.

    TurkNet Destek Burada
  • Recpkt R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanı arkadaşlarım kontrol ederek size bilgi vereceklerdir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, online işlem merkezi üzerinden destek kaydı oluşturur musunuz? Net uzmanı arkadaşlarım kontrol ederek size bilgi vereceklerdir.

    Destek numarası 46842997 yardımcı olursanız sevinirim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 16351636163716381639
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.